Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Kinderen van Dreuzels naar Zweinstein? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Zorin
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 53 Sikkels

Zorin is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 13:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij komt er wel iemand om de ouders over te halen als ze het niet willen. Of om te praten met het kind enzo. Heeft Perkamentus ook bij Marten gedaan, en toen wist hij nog helemaal niet dat het zo'n speciale tovenaar was.

Profiel bekijkenStuur privébericht
The Potions Master
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 52 Sikkels

The Potions Master is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2008 10:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat Dumbledore er anders wel voor zorgt dat diegene toch gaat. Tenzij de ouders het natuurlijk absoluut niet willen. Ik denk dat ouders het eigenlijk wel bijzonder vinden en wel toestemming geven.

xKIMx
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 7 Sikkels

xKIMx is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 13:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

mijn ouders zouden me nooit laten gaan, altans me ma niet.
Maar daar heb ik het wel es over gehad en toen zij ze dat weet ik neit, daar moet ik eens over nadenkenxD maar ik zou geowon gaan, t boeit me daqn niets wat me ma tegen me zecht.

Allisson Zwarts
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 56 Sikkels

Allisson Zwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 15:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk dat als Dirk een brief zou krijgen dat hij wel mag/wil gaan. Ik bedoel, hij zou het natuurlijk hartstikke leuk vinden om met toverspreuken kinderen te pesten. En volgens Petunia en Herman is álles wat hun Dirkmansje doet goed, en hij mag ook alles. Hij zou 'm denk ik niet knijpen, als hij die brief tegelijk met Harry zou krijgen (wat wss ook het geval is) dan had hij die varkensstaart nooit gekregen en zou hij ook nooit bang zijn toch?

Aan de andere kant, Petunia en Herman hebben zo'n hekel aan magie, misschien zou ie dan niet mogen. Ook al wil hij nog zo graag. Hij moest immers ook de gang op toen zo'n brief kwam.

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 15:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Allisson Zwarts schreef:
Ik denk dat als Dirk een brief zou krijgen dat hij wel mag/wil gaan. Ik bedoel, hij zou het natuurlijk hartstikke leuk vinden om met toverspreuken kinderen te pesten. En volgens Petunia en Herman is álles wat hun Dirkmansje doet goed, en hij mag ook alles. Hij zou 'm denk ik niet knijpen, als hij die brief tegelijk met Harry zou krijgen (wat wss ook het geval is) dan had hij die varkensstaart nooit gekregen en zou hij ook nooit bang zijn toch?

Aan de andere kant, Petunia en Herman hebben zo'n hekel aan magie, misschien zou ie dan niet mogen. Ook al wil hij nog zo graag. Hij moest immers ook de gang op toen zo'n brief kwam.

Euhm heb jij de boeken wel gelezen? xD Petunia en Herman hebben een grote hekel aan magie. Alles wat daarbij hoort dat haten ze. Kijk even hoe ze Harry behandelt hebben. Ik denk dat Dirk nooit in zijn hele leven ooit toegelaten zou worden op Zweinstein door zijn ouders. En Dirk is ook vanaf zijn geboorte al opgegroeid dat magie slecht is. Dus het lijkt mij dan niet dat hij ook voor magie is. Ook al had hij wel of geen staart gehad. [a]

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp