Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Heroes! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jun 27, 2008 19:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zag inderdaad net ook dat RTL al reclamespotjes heeft voor Heroes. Als ik goed heb gekeken is de uitzendtijd inderdaad 21:25. Dus 5 minuten eerder dan Kevin aangaf. xD Ik ga denk ik wel kijken want ik heb nog geen een ep gezien van het tweede seizoen.

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 44 Sikkels

Lestrange is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 11, 2008 19:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben eigenlijk pas pas begonnen met kijken, ik had Seizoen 2 gedownload en gekeken -ik weet het, heel erg fout, je moet altijd eerst de eerste kijken, maar ik kon niet wachten - en daarna kon ik Seizoen 1 na een hele tijd wachten (het downloaden duurde 3 dagen) ook eindelijk zien. En wauw, ik ben nog nooit zo verslaafd geweest aan een TVserie :'D Het zit gewoon fantastisch in elkaar, de personages zijn ook gewoon helemaal goed, eigenlijk is er niet veel dat ik slecht vind! Mijn favoriete personage is toch wel Sylar, hij is geweeeeldig <3. Het feit alleen al dat hij iedereen om zijn vingers kan winden en manipuleert hier en daar, en hij is natuurlijk de badguy, waar ik altijd al een beetje een zwak voor heb gehad. :3 Al met al, een fantastische serie die ik zeker nog verder ga volgen!

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 443 Sikkels

Faunaat is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 15, 2008 15:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Deel 1 van Going Postal staat online voor ons. Op de site van de NBC kunnen wij helaas niet kijken.
Dit is de eerste van de drie webisodes:

Deel 1

Smile

SPOILERS!
[selecteer]
Ik ben echt benieuwd of Echo De Mille en the Constrictor een rol gaan spelen in de gewone episodes van Heroes. ^^
[/selecteer]

- Gregory House
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 22:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb de afgelopen dagen heel Heroes seizoen 2 gezien.

SPOILERS!
[selecteer]
Wow wat heeft dat seizoen een raar einde zeg. Zo'n raar open einde. Seizoen 1 viel nog een beetje mee. Dit stopt gewoon echt raar. Ik ben benieuwd of Nathan nog gered word. Want misschien kan dat nog met Claire's bloed. Want ik zou het jammer vinden als hij niet terug zou komen voor seizoen 3. Daarbij vind ik het ook niet leuk dat Sylar terug is. Ik haat die man echt. xD Ik zit echt nog met zoveel vragen ik wil gewoon echt een vervolg zien. Dit seizoen vond ik overigens wel goed, maar ergens niet zo sterk als seizoen 1.Er was teveel gezeur over wat er nou gebeurt was de afgelopen maanden en wat er nou met iedereen gebeurde sinds het einde van seizoen 1. Daarbij moesten nog een paar nieuwe personages geintroduceerd worden. Dat maakte het eind heel raar. Dat de hele ontknoping maar in een aflevering eigenlijk zat. Maar ja opzich is het wel een goede serie en ik heb er obsessief naar gekeken de afgelopen dagen. Nu seizoen 3 [a]
[/selecteer]

Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 22:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Eva:

Spoilers S2!
SPOILERS!
[selecteer]
Ja, seizoen 2 heeft inderdaad een vrij open einde. Waarschijnlijk komt dat door het feit dat de makers oorspronkelijk het plan hadden om er nog een volume achter aan te plakken. Maar ja, dat ging niet door dankzij de schrijversstaking. En ja, de ontknoping zat inderdaad maar in één aflevering. Terwijl de ontknoping van seizoen 1 verspreid was over drie afleveringen. Maar goed, ik heb zo'n idee dat we in september zien of Nikki en Nathan nog leven.
[/selecteer]

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 22:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Kevin dus ook spoilers over seizoen 2 in dit bericht
SPOILERS!
[selecteer]
Ja inderdaad ik wist dat het te maken had met de staking. Ik had het namelijk al een keer gelezen want ik vond het ook al zo raar dat dit seizoen zo weinig eps had. Maar ja dan neemt het nog niet weg dat ik het niet leuk vind dat het zo'n raar eind heeft. xD Ik kan niet tegen rare open eindes. xD En sowieso heb ik meer het gevoel dat ze in seizoen 1 alles min of meer opgebouwt hebben. Meer dan dit seizoen vind ik.
[/selecteer]

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 01, 2008 12:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Spoilers Webisodes en GN's

SPOILERS!
[selecteer]
Wow, die drie webisodes over Echo DeMille waren best wel cool. Daardoor heb ik weer helemaal zin in Heroes gekregen. Ook die GN over Echo was verhelderend. Ik vind het nu al een boeiend karakter, ik hoop dat hij ook in seizoen 3 gaat voorkomen. Sound Manipulation, coole gave. Alleen ik vind het zó jammer dat ze dit karakter Echo hebben genoemd. Ik bedoel, dat is hetzelfde als dat je Claire de naam Heal zou geven of zoiets belachelijks. xD Ook die Constrictor vind ik een beetje vreemd. Ik bedoel, wat voor een vage gave is dat hoor... Maar voor de rest ben ik er erg over te spreken.

Nog meer mensen die de webisodes gekeken hebben?

[/selecteer]

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Vr Aug 01, 2008 17:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb ook de webisodes gezien.

SPOILERS!
[selecteer]
Ik ben er dus ook pas geleden erachter gekomen wat nou precies die webisodes zijn. Dus ik heb ze ook even allemaal bekeken. Ik vind het eigenlijk best wel vaag van die teasers. Ik zit meer te wachten op de echte eps. Ik ben namelijk echt benieuwd hoe het volgende seizoen eruit ziet. Deze webisodes vind ik zelf namelijk er nog al amateuristisch eruit zien. Het lijkt net of een of andere fan dit gedaan heeft. De naam Echo past namelijk ook zo mooi bij wat hij wel niet kan. xD

Maar ja de nieuwe power die de man heeft vind ik eerlijk gezegt nogal vaag. xD Ach ze moeten natuurlijk ook nieuwe powers verzinnen maar ik vind het zelf nogal raar. Die Gina lijkt mij wel wat interessanter. xD

[/selecteer]

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 85 Sikkels

harrypotterfreakdaan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 02, 2008 11:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heroes, ik heb het nog NOOIT gezien maar toch als ik jullie verhalen zo lees klinkt het toch best cool. Alleen ik heb geen flauw idee wat ik me voor moet stellen van Superkrachten. Is dit AtlA achtig ofzoiets of iets totaal anders.

Weet iemand meschien of ze het 1e seizoen nog gaan herhalen op de Nederlandse Televisie?

Alvast bedankt

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 02, 2008 11:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb geen idee, ik denk dat ze het nog wel eens gaan herhalen op tv. Zelf heb ik de dvd box van seizoen 1 gekocht, hij is erg gaaf. Wat ik wel jammer vind aan seizoen 2 is dat er veel personages rondlopen met dezelfde krachten. Heb donderdag Fight or flight gezien en vond dat een hele leuke aflevering vooral omdat Matt en Molly er veel in voorkomen.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

BerichtGeplaatst: Zo Aug 03, 2008 11:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

@harrypotterfreakdaan De mensen in Heroes hebben "superkrachten" ja. Dus niet zoals in Avatar. Dat zijn meer "magische" krachten. In Heroes kunnen ze meer dingen zoals: vliegen, tijd reizen, de toekomst zien, gedachten lezen etc. Je hebt heel veel verschillende soorten krachten die je daarin hebt. Ik denk niet dat ze seizoen 1 snel in Nederland gaan uitzenden ze zijn nu namelijk nog bezig met seizoen 2 en ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ze daarna gaan uitzenden.

@Rogue ja inderdaad dat vond ik soms ook jammer. Dat je mensen rond hebt lopen met dezelfde krachten. Het wordt dan allemaal zo onorigineel.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 10, 2008 9:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Seizoen 2 finale
SPOILERS!
[selecteer]

Neeeee niet Niki dood!! Dat vond ik echt niet leuk maar ik had het al wel verwacht. Elle was wel gaaf samen met Noah in dat kamertje, je merkt echt dat ze haar vader zat is. Gaaf dat ze Mohinder Molly en Maya gered had van Sylar. Matt was cool toen hij peter beviel om Hiro los te laten, je merkt echt dat hij steeds sterker word. Eigenlijk heeft hij dezelfde gave als Eden had alleen dan met Mind readen erbij. Monica vind ik wel leuk maar ik baal ervan dat Niki dood is, zag liever Monica gaan. Nu is Micah helemaal alleen zonder ouders.
Volgens mij schoot Noah Nathan neer, je zag hem weglopen en het leek verdomd veel op Noah. Dan nog is Nathan toch zo gered, met wat van Claires bloed. Hoe ironisch dat haar ene vader vermoord is door haar andere. Adam lekker levend begraven, hard voor hem. Irritant figuur. Hiro rules nog steeds, vind hem echt zo gaaf. Peter is wel leuk maar ik vind Nathan leuker, ondanks dat PEter veel meer krachten heeft.
Ben blij dat Sylar zijn krachten weer terug heeft, vind hem nog steeds zo'n gaaf personage. Kijk uit naar seizoen 3!

[/selecteer]

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 20, 2008 8:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

*gaat topic wat oppimpen*

Oeh oeh, mensen, maandag is het zover! xO Ik heb net nog even de laatste trailer bekeken (die op NBC.com) staat en omg, volgens mij gaat S3 minstens 42 keer zo goed worden als S2 (ja, dat seizoen met dat stomme smaakje xD). De trailer ziet er in iig veelbelovend uit...

SPOILERS!
[selecteer]
Als in.. Ik heb geen idee wat het verhaal precies gaat worden, maar vast een stuk origineler dan dat hele virusgedoe dat ik maar afgerateld vond. En omg, ik zag Niki (of was dat een oude shot?) en Nathan staat op de Castpics (Edit: Oh, Niki staat ook op de castpic. OMFG! YAY XD)? Wil dat zeggen dat ze alletwee nog leven/terugkeren (tenslotte is Claire's bloed nu echt wel een makkelijk hulpje om mensen weer tot leven te brengen).

Anypooh.. Het is dus een drie-delinge premiere, met eerst een recap van de eerste twee seizoen en dan een twee-uurs premiere. Oeh, sounds good. Oh, en ik heb zopas de S2 DVD-box gekocht, love the artwork <3

Ben heel erg benieuwd ^^

[/selecteer]

See you in another life?
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 249 Sikkels

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 21, 2008 11:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Charlie schreef:
SPOILERS!
[selecteer]
Als in.. Ik heb geen idee wat het verhaal precies gaat worden, maar vast een stuk origineler dan dat hele virusgedoe dat ik maar afgerateld vond. En omg, ik zag Niki (of was dat een oude shot?) en Nathan staat op de Castpics (Edit: Oh, Niki staat ook op de castpic. OMFG! YAY XD)? Wil dat zeggen dat ze alletwee nog leven/terugkeren (tenslotte is Claire's bloed nu echt wel een makkelijk hulpje om mensen weer tot leven te brengen).
[/selecteer]

SPOILERS!
[selecteer]
De actrice die Niki speelt komt terug, maar ze gaat een heel ander personage spelen, heb ik ergens gelezen. Was het trouwens niet van Heroes dat aflevering 1 van volume 3 was uitgelekt? Iig schijn ik me te herinneren dat er op internet (www.tv.com/sidereel?) een verslag stond van ep. 1
Nog maar 1 dag voor hij op tv komt en 2 dagen voor ik hem kan zien :'D

[/selecteer]

Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 21, 2008 12:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Amtjah schreef:
Charlie schreef:
SPOILERS!
[selecteer]
[/selecteer]

SPOILERS!
[selecteer]
De actrice die Niki speelt komt terug, maar ze gaat een heel ander personage spelen, heb ik ergens gelezen. Was het trouwens niet van Heroes dat aflevering 1 van volume 3 was uitgelekt? Iig schijn ik me te herinneren dat er op internet (www.tv.com/sidereel?) een verslag stond van ep. 1
Nog maar 1 dag voor hij op tv komt en 2 dagen voor ik hem kan zien :'D

[/selecteer]

SPOILERS!
[selecteer]
Ja, inderdaad.. Het eerste deel van de Premiere hebben ze volgens mij op Comic-Con getoond (ofwel is hij gelekt ja, kan ook). Maar ik heb 'm nog niet gekeken, wacht nog wel gewoon tot dinsdag zodat ik 'm kan downen; dan zie ik tenminste het tweede deel ook meteen.

En Niki gaat een totaal ander personage spelen? Hey, ik vond Niki juist zo hip, oke, ook al was haar verhaal best wel aan het wegzakken. Ben benieuwd...

[/selecteer]

See you in another life?
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp