Auteur |
Bericht |
MaaudJ
2e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 0:34 |
 |
Ik schrijf zelf geen boeken, nou heb het wel geprobeerd maar kwam niet ver.
Ik schrijf wel gedichten en die lukken wel altijd. Ik heb er al een heleboel geschreven  |
_________________ Jessica + ik loven TMTN!! |
|
  |
 |
Jessiicáa
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 8:48 |
 |
Ik schrijf, ja. Vroeger wou ik altijd al schrijfster worden omdat ik van lezen hield. Toen kwam ik op een site met een forum en begon daar voor de gein te schrijven, nu doe ik het om het te laten uitgeven. |
|
|
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 21:57 |
 |
Ja, ik schrijf. Eerst alleen kleine verhalen, nu soms ook nog, maar ik ben sinds een paar weken geleden echt begonnen aan een soort boek. Ik heb het eerste hoofdstuk af en ben er best wel trots op.
Dit is het eerste verhaal waarvan ik echt een soort 'verslag' heb, dat ik weet wat ik ermee wil doen. Hoe ik verder wil gaan etc. Ik heb er ook een goed gevoel over en wil het dolgraag afschrijven en dan aan mijn ouders laten lezen. Tot nu toe heb ik het al aan een paar mensen laten lezen en die waren er wel enthousiast over, al zaten er soms foutjes in. Een cariere als schrijfster zal ik niet krijgen, maar als hobby is het wel leuk ^^ |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 22:04 |
 |
Jessica. schreef: | OehOehOeh
Ik ben samen met mijn vriendin weer verder gegaan aan het boek. Het was zeer gezellig en ik vond het stuk best wel goed^^
Verder is het zo dat we al twee mensen hebben die er serieus naar willen kijken. Gewoon het serieus lezen. Uitgeverpersoontjes dan he...
Ik ben echt benieuwd of het wat wordt of wat onze feedback wordt ^^ |
Proficiat dat je al twee mensen heb die het serieus menen! Ik duim voor jou en je vriendin
Ik schrijf dus ook, fanfictions en gewone verhalen. Die gaan over de meest uiteenlopende onderwerpen. |
  |
 |
Filister
5e jaars

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 08, 2008 16:02 |
 |
Ik zit de hele dag met de pen in de hand .
Ik vind het leuk om ze uit te laten geven, maar ik schrijf meer voor degene die echt geintereseerd zijn in mijn boeken. Ik heb al twee boeken uit laten geven, en tot nu toe loopt het op rolletjes... Ik heb ook e-mail contact met een schrijver, Henk van Kerkwijk. Hij is een keer bij ons in de klas geweest env vond mijn verhalen heel leuk. Hij zij dat ik al goed schreef voor een jongen van 11. En nu ben ik bezig met een Harry Potter Gedichtenboek.
Kijk bij Fan Fictions voor mijn gedicht. De titel is Zwerkbal.
Groetjes Tom |
_________________ Proud to be a Hufflepuff! |
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 02, 2008 11:12 |
 |
Filister schreef: | Ik zit de hele dag met de pen in de hand .
Ik vind het leuk om ze uit te laten geven, maar ik schrijf meer voor degene die echt geintereseerd zijn in mijn boeken. Ik heb al twee boeken uit laten geven, en tot nu toe loopt het op rolletjes... Ik heb ook e-mail contact met een schrijver, Henk van Kerkwijk. Hij is een keer bij ons in de klas geweest env vond mijn verhalen heel leuk. Hij zij dat ik al goed schreef voor een jongen van 11. En nu ben ik bezig met een Harry Potter Gedichtenboek.
Kijk bij Fan Fictions voor mijn gedicht. De titel is Zwerkbal.
Groetjes Vuurbeker |
Wow, dat is echt supercool^^
Ik ben momenteel aan twee dingen aan het werken, een politieroman en een fantasieverhaal. Jammer genoeg heb ik er veel te weinig tijd voor
Tussendoor probeer ik ook fanfics te schrijven. In het One-Shottopic vind je 'Ombers vergissing' terug  |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 02, 2008 12:45 |
 |
Ik schrijf <3
Dat is met lezen mijn grootste hobby. Ik schrijf ook gedichten en ik merk de laatste tijd dat ik enorm veel feedback krijg van forumleden. Heel veel hebben mij al aangesproken op het feit dat ik nog geen stappen heb ondernomen. Ze vinden dat ik eens naar een uitgeverij moet stappen, omdat ik volgens hen talent heb.
Ik denk dat ik eens de stap waag met gedichten en dat mijn verhalen later zullen volgen. Verhalen schrijf ik van alles; de laatste tijd spins ik vooral op een romantisch Middeleeuws getint verhaal om dat eens uit te proberen. Ik moet zeggen dat de afwisseling en diversiteit mij wel bevalt. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 02, 2008 12:45 |
 |
Ik heb een tijdje geleden ook een verhaal geschreven.
Maar ik heb er nog niet aan verder gewerkt .. Fantastisch is het toch niet echt xD |
 |
Lestrange
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 02, 2008 13:24 |
 |
Ik schrijf wel veel verhalen, maar maak ze meestal niet af. Ik heb daar dan meestal niet genoeg zin in of er komt weer een ander verhaal in me op die ik dan per sé wil uitschrijven. En sommige dingen moet je gewoon in je hoofd laten zitten (als je begrijpt wat ik bedoel) want als je die dan gaat proberen uit te schrijven, dan gaat het niet goed.
Verder schrijf ik een verhaal met een vriendin die ik hier ook gepost heb, en dat gaat op zich wel goed. Het kán dus gewoon wel :] |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 18, 2008 15:39 |
 |
Het boek van me vriendin en mij is af. 127 a4'tjes en mijn inkt en papier is op x'D Ik heb het net uitgeprint. Nu gaan we allebei een helft lezen en eventueel dingen verbeteren. Dan draaien we om en gaan we kijken of de verbeteringen goed zijn en of we zelf nog iets zien wat niet klopt. Dan passen we het aan op de pc. Mijn vader werkt op een drukkerij en die kan dus het boek een paar keer uitdraaien voor ons. Dan sturen we het op.
Ik vind het best wel cool om nu het boek in me handen te hebben. We zijn er 26 december 2006 mee begonnen en nu is het eindelijk uitgeprint. Best wel cool xD |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
SKyrtj
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 26, 2008 15:52 |
 |
Ik ben bezig in een schrift, en ik verzin heel veel dingen, dus ben ik eigenlijk elke X aan het brainstormen, zodat er op een gegeven moment een mooi fantastisch verhaal uitkomt. |
_________________ Y ou Are My Best Friend
E veryone Is Good
E veryone Likes Griffoendor
A Cat Likes Huffelpuf
H ow Doe He Likes Me? |
|
  |
 |
Sabrè
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
819 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 26, 2008 16:21 |
 |
Ik schrijf heel veel, alleen het probleem is dat ik op een gegeven moment vast kom te zitten en het uiteindelijk dus niet afmaak. Ik ben ook een cursus schrijven aan het volgen, wat best interessant is maar het is ook heel veel werk, dus ik doe er eigenlijk maar heel weinig aan [a]
(nee ik heb absoluut geen doorzettingsvermogen xD)
Op het moment ben ik bezig met het schrijven van een toneelstuk. Dit hoop ik wel helemaal af te maken, aangezien er een grote kans is dat we het dan met de toneelgroep gaan spelen. |
  |
 |
Anju
Dreuzel

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 18:02 |
 |
Ik schrijf heel vaak. Ik heb ongeveer zo'n twee boeken geschreven, maar ik ben te laf om ze naar een uitgever te sturen. Mijn vriendinnen vinden ze heel goed geschreven, maarja, het zijn mijn vrienden dus die moeten dat wel vinden xD
Ik schrijf vooral fantasie verhalen, over magie enzo. Gek genoeg heb ik daar altijd inspiratie voor.. Als ik een gewoon verhaal ga schrijven, over mensen in een normaal leven, vind ik het snel saai worden, en weet ik niks meer om te schrijven.. Meestal schrijf ik voor mensen boven de 13 jaar P: Ik weet niet waarom, waarschijnlijk omdat die meer kunnen 'Verdragen'
Saai verhaaltje he P: |
_________________ It's just one thing, but it's everything I want <3 |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 11:49 |
 |
JA ik schrijf veel verhalen. Sommige over fantasy dingen, anderen over griekse mythologie of Ierse verhalen. Ik hou wel van magie verhalen, of verhalen met een historische achtergrond. Verhalen over Harry potter heb ik nog nooit geschreven ondanks dat ik er wel een zou willen maken van Draco en hermelien samen. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
|