Auteur |
Bericht |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 02, 2008 8:56 |
 |
Ik wilde ook supergraag naar het ccncert, maar ik mag ook niet, omdat het op een schooldag valt...
Ik was zo kwaad! Ik ben nu al meer dan twee jaar fan van Paramore en ik kon eindelijk eens naar een concert van ze.
Hun muziek is zo goed, en niet zoals dat van Avril Lavigne, zoals velen beweren.
Daarnet waren ze nog net op Tmf, 5 minuutjes geleden.
Maar ik vind Misery Business een van hun mindere liedjes, ze hebben veel mooiere... |
|
|
  |
 |
Annick
Dreuzel

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 08, 2008 13:52 |
 |
Paramore is wel goed ^^
Ik had voordat ze op TMF kwamen wel eens van ze gehoort, maar ik heb nooit naar hun muziek geluisterd.
Sinds ze door TMF bekend zijn geworden in NL is wel te merken dat je overal opeens de naam 'Paramore' hoort. Ik moet eerlijk toegeven dat ik, toen ik ze op TMF langs zag komen, hun muziek ben gaan luisteren, maar een echte fan ben ik niet ofzo, het is meer dat ik hun muziek af en toe luister en als je me zou vragen om wat liedjes van ze op te noemen zou ik niet verder komen dan Misery Business en Crushcrushcrush.
Maar verder heb ik geen kritiek op hun muziek, want ik vind wel dat ze hele leuke muziek maken! |
|
|
  |
 |
AnoukxTokiohotel
Dreuzel

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 29, 2008 16:32 |
 |
Ze zijn en blijven, GEWELDIG!
Alleen mag ik niet naar hun concert, en nu ben ik dus een beetje depri, -altijd als ik daaraan denk xD-
Maar ik geen nog niet op xD
That's what you get is ook echt leuk, de clip ook
Die komt nu op tmf ^^
En Josh is echt knap <3
Iedere fan is welkom De site is nog niet helemaal af, maar toch al enorm gezellig
Smalofski: Geen reclame voor andere sites aub. |
_________________ <3 14.10.07
<3 04.11.07
<3 04.03.08 |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 30, 2008 12:27 |
 |
@ Yara: Absoluut awesome, je schoenen. oO <3
Ik heb al een paar keer ''That's What You Get'' gezien op de muziekzenders. Ik vind het echt leuk gedaan. Ik verwacht altijd dat ik mij ga irriteren maar dat is helemaal niet zo. =D Ze zijn gewoon blij en goed! =D |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 30, 2008 18:08 |
 |
@Plot; Thanks ^^
Ik heb de nieuwe clip ookal een paar keer op TMF gezien, ik vond het best wel verbazend maar ook leuk. De clip vind ik nog steeds erg mooi, gewoon lekker normaal en relax't.
La, nog 3 weekjes ofzo tot het concert. Ik ben zeer benieuwd, hopelijk spelen ze net zo goed live als op al die filmpjes etc. Het is trouwens officieel dat Make Believe als voorpogramma optreed. En ik moet zeggen dat ze wel lekkere muziek maken, nu is het afwachten hoe ze live spelen natuurlijk. Wat ik me afvraag is; zullen ze ook twloha shirts gaan verkopen etc? Aangezien Paramore dat steunt en ik best wel graag zo'n shirt wil om hun te steunen. Maarja, ik zal het wel zien ^^ |
 |
Furore_
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 11:06 |
 |
Paramooooore <3
Ik vind ze geweldig, alleen ik ga niet naar hun concert x[
Het was uitverkocht, helaas. Maar ik denk toch niet dat ik had gemogen. |
|
|
  |
 |
Ballerina Girl
Dreuzel

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 20:46 |
 |
Whoew nog een paar daagjes voor et concert!!! ik ga wel heen en ben daar zo blij mee =) ik ontdekte ze via een vriendin en vlak daarna kwam hun clip op TMF uit te grappig XD ben echt benieuwd naar et concert en zo jaloers op haar stem!!! ze is gewoon net zo oud als ik Ik vind et nr My hero zo geweldig!!! |
_________________ "Knock knock"
"Who is there"
"You know.."
"You Know Who?"
"YEAH! AVADA KEDAVRA" |
|
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 18, 2008 14:58 |
 |
Wat waren ze goed zeg Ö Ik was zo blij dat ze niet alleen nummers hadden gespeeld van hun nieuwe album maar ook nog is van de oude en een paar losse demo's. Ondanks dat het maar iets van een uur/anderhalfuur duurde (hun optreden) heb ik met volle teugen genoten, net als iedereen. De sfeer zat er al in bij de voorprogramma's (die trouwens ook erug goed waren) Net voordat Paramore zelf zou komen werden we allemaal naar voren gedrukt, iedereen wou natuurlijk zo dicht mogelijk bij elkaar staan. Ik heb wel een paar tenen platgedrukt. Ik denk zo dat heel wat mensen hun stem kwijt waren na het concert. Je kon trouwens echt zien dat Hayley nog een 'meisje/tiener' was. Ze was erg schattig :]
Als ze nog een keer komen ga ik er zeker weer heen *pakt fanvlaggetjes* Ze zijn echt goed live, en ik ben nog meer fan geworden dan ik al was. Yeah! |
 |
|