Auteur |
Bericht |
Naatjuh1993
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 24, 2008 18:46 |
 |
Zoals de meest hier vind ik de eerste perkamenus veel beter. Hij had een kalme stem (al kwam dat door zijn ziekte) En was precies hoe ik em perkamentus had voorgesteld in de eerste twee boeken. Maar zeg nou zelf. In de eerste twee boeken ik perkamentus heel anders dan in de restvan de boeken. En dat zag ik Harris niet doen. Het was een goede acteur voor de eerste delen en ik zal zeggen RIP.
De nieuwe perkamentus wordt een beetje ruw neergezet. Je zal niet ze dat hij een voorstander van liefde is. Het is nu meer een vechtbaas. Al past het wel bij de perkamentus waarmee we in deel 7 kennis leren maken. Als je nagaat over wat perkamentus toen allemaal zei.
Dit is dus mijn mening. Het zijn beide goede acteurs |
_________________ HPF We will miss you
|
|
  |
 |
princess-fleur
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 24, 2008 19:24 |
 |
Ze hebben allebei hun slechte en goede kanten. K'zou nie kunnen zeggen dat'k de eerste beter vond dan de 2de ofzo. K'vind ze allebei goed in de rol van Perkamentus passen. Elk op hun eigen manier.
xxx. |
_________________ Life is a rollercoaster baby, ride it. |
|
  |
 |
morninglight
1e jaars

Verdiend:
65 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 25, 2008 16:50 |
 |
Ik denk dat de meeste de eerste perkamentes beter vonden omdat ze het al zo gewend waren. Het is in dit soort films best een domper als een vast personage vervangen moet worden, dan krijg je zowizo al een andere mening. Nu zit ik er niet erg mee dat perkamentes vervangen is, maar stel ze ontslaan Daniel Radcliff en gebruiken een nieuwe Harry potter (nog erger dus) . Dat valt nog meer op en zou nog een grotere domper zijn! |
_________________ ‘Of misschien is hij ontslagen!’ zei Ron enthousiast. ‘Tenslotte kan niemand hem luchten of zien –‘
‘Of misschien wil hij gewoon graag weten waarom jullie niet met de schooltrein gearriveerd zijn,’ zei een ijzige stem. |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 07, 2008 11:37 |
 |
Ja ik vond de vorige Perkamentus ook wel beter. Dat was de Perkamentus die ik mij voorstelde. Ik had graag dat de acteur die Gandalf speelt in Lord Of The Rings Perkamentus had vervangen. Die heeft ook zo'n vriendelijk gezicht als de 1ste Perkamentus. |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
Noize
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 14, 2008 17:08 |
 |
Ik vond de oude Perkamentus veel beter dan deze
De perkamentus die er nu is .. Vind ik niet goed ,
Hij speelt zijn rol niet goed , en zijn uiterlijk is niet goed...
Acteer werk vind ik wel goed maar iets te agressief overgekomen op HP |
|
|
  |
 |
noddi
1e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 16, 2008 9:27 |
 |
Richard Harris was voor mij ook meer de Dumbledore zoals ik me hem had voorgesteld, maar eerlijk is eerlijk... Michael Gambdon doet het goed. Bovendien wordt de rol van Dumbledore wat "heftiger" (al is dat misschien niet het goeie woord) met de confrontaties met Voldemort enz... en kijk eens hoe 'zwak' Richard Harris in de 2e film is... ik denk niet dat hij een goed gevecht neer had kunnen zetten. Wat dat betreft is voor de latere films Michael Gambdon een goede keuze!
(maar stiekem blijf ik fan van de perkamentus van de eerste 2 films) |
_________________ On the tightrope everything's bare
All that there is is from here to there
On the tightrope the goal is quite clear
Don't loose yourself in you fear... |
|
  |
 |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 17, 2008 9:23 |
 |
Richard Harris was een hele goede perkamentus, heel rustig zoals hij ook vaak beschreven word, maar ik denk niet dat hij in staat zou zijn om een ommekeer te maken in boek 6. dat hij naar de grot gaat en in deel 5 met het groote gevecht tussen hem en voldy.
michael heeft meer pit, en ik denk dat het kwa die situaties het michael beter afgaat. |
_________________ ''..Maybe he is, maybe he isn't, but the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to..'' |
|
  |
 |
Oswinta
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 24, 2008 14:07 |
 |
ook ik vind de eerste Perkamentus veeel beter en leuker!! Ook gewoon fijner om naar te luisteren en kijken. Hij had een lievere uitstraling en stem vond ik, dus ik vind het erg jammer. |
|
|
  |
 |
Miis GrAnger
4e jaars

Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 27, 2008 22:02 |
 |
Ik vond de eerste perkamentus beter, echt zoals ik me had voorgesteld.
En ik vind de 2e perkie ook een beetje snel .
Ik de 3e film loopt ie echt heel snel!
maar toch vind ik dat 't ook wel een goede vervanging is  |
_________________ H P F !!
_
__ > FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
|
|
  |
 |
Suzzannaa
2e jaars

Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 07, 2008 13:52 |
 |
Ik vind ze allebei goed, ze spelen Perkamentus op hun eigen manier. Zoals hier al eerder is gezegd, veranderd Perkamentus ook een beetje in de boeken vanaf boek 3, en dat is nu dus ook zo in de films.  |
_________________ 'Hij beschuldigde me ervan dat ik "de trouwe volgeling van Perkametus" was.'
'Wat onbeleefd van hem.'
'Ik vertelde hem dat ik dat ook was'
..
'Ik ben diep geroerd Harry.' |
|
  |
 |
Emalisse Timperly
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 07, 2008 18:00 |
 |
Ik vond ook de eerste veel beter maar we moeten het nu met deze doen ... Ik vind deze wel zo op een hippie lijken en da past ni echt bij het personage vind ik. Kon de oude maar herrijzen  |
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination. |
|
  |
 |
xxsophietJJ
Dreuzel

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 12:02 |
 |
Miis GrAnger schreef: | Ik vond de eerste perkamentus beter, echt zoals ik me had voorgesteld.
En ik vind de 2e perkie ook een beetje snel .
Ik de 3e film loopt ie echt heel snel!
maar toch vind ik dat 't ook wel een goede vervanging is  |
indd hij loopt egt te snel, de eerste perkamentus loste alles rustig en zo op en maakte zich nergens zorgen om, maar de 2e perkamentus loopt te snel. hij doet alles een beetje te snel, alsof ze een te jong iemand hebben gekozen voor de nieuwe rol van perkamentus |
|
|
  |
 |
ilseee
1e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 20:43 |
 |
OOOOOH ik vind hem echt 3 keer niets! De 1e Perkamentus had zo'n lieve uitstraling met van die twinkelende oogjes, en deze Perkamentus vind ik maar een enge man eigenlijk! Hij ziet er ook zo streng uit enzo, helemaal geen aardige man |
|
|
  |
 |
hezter
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 27, 2008 17:01 |
 |
Ik vond de 1e Perkamentus ook echt een stuk beter. Hij speelde veel rustiger en veel minder agressief.
Die nieuwe vind ik eigenlijk gewoon bagger. Veel te agressief. Ook b.v. als Harry in deel 4 wordt gekozen door de vuurbeker, en Perkamentus komt dan opeens aan. En dan schreeuwt die zo tegen Harry, dat vind ik gewoon niet bij Perkamentus passen. Veel te onrustig en te ruig..
Maarja, that's my opinion.  |
_________________ sometimes a dream turns into a dream.. |
|
  |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 15:12 |
 |
ik vind de perkamentus in de eerste 2 delen de beste, ik had me ook echt zo'n persoon voorgesteld als Schoolhoofd, hij had echt zo'n kalme stem en dan zo'n lange baart als ook in de boeken staat. deze heeft zo'n luide stem, korte baart. tuurlijk het is een goede vervanger maar de andere was wel beter |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
|