Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 09, 2008 22:03 |
 |
nautic schreef: | ik denk dat de ouders van lilly en james misschien al dood waren ook vermoord door voldemort ofzo anders was hij daar wel heen gegaan toch?? |
Het was sowieso al bekend dat beide grootouders al dood waren toen James en Lily vermoord waren. Dit is namelijk al bevestigt door JKR. James' ouders zijn gewoon gestorven aan ouderdom. Ze hebben James namelijk op late leeftijd gekregen. En Lily's ouders zijn volgens mij omgekomen in een auto ongeluk. Dit gebeurde ook allemaal zelfs voordat ze gingen trouwen.
Ik denk dat we misschien in de encyclopedie wel iets over hun te weten komen. Het lijkt mij wel dat JKR deze mensen iets verder uitdiept. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Vr Apr 11, 2008 21:19 |
 |
Citaat: | Ik denk dat we misschien in de encyclopedie wel iets over hun te weten komen. Het lijkt mij wel dat JKR deze mensen iets verder uitdiept. |
Dat hoop ik ook, en ik denk ook wel dat, dat zal gebeuren. Als je het aan mij zal vragen zal die encyclopedie ook nog eens goed gaan verkopen. Ik weet gewoon 100% zeker dat vele hp fan's alles verder willen weten. |
_________________ Het geluk van de vampiers is met ons!!
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
|
| |