Auteur |
Bericht |
Yalena
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 26, 2008 17:43 |
 |
Leukste Ships/Slash
Ron/Hermelien: Dat vind ik gewoon een heel erge leuke ship. Ze passen heel goed bij elkaar, al is hun gekibbel soms best wel irritant. Toen ik boek 7 las, dacht ik echt: "Dat werd tijd!" Ik ben erg blij dat ze uiteindelijk toch bij elkaar zijn gekomen.
Draco/Hermelien: Ja, leuk leuk! Ze zijn vijanden en vullen elkaar dus perfect aan! <33 Ik hou gewoon van deze ship.
Harry/Ginny: Iedereen mag dan een hekel aan Ginny, maar ik vind dat deze twee elkaar geweldig aanvullen. Ik ben blij dat Harry met Ginny is getrouwd en kinderen met haar heeft gekregen. Deze twee waren gewoon meant to be! <33
Harry/Draco: Yay! Dat noem ik nou slash! Gewoon geniaal. ^^
Charlie/OC: Tja, Charlie is niemand aan het daten, dus dan koppel ik hem maar aan een OC-persoon. Kan best leuk zijn.
Overwogen Ships/Slash
Blaise/Hermelien: Ik vind deze twee eigenlijk best wel leuk, ook al word Blaise weinig in de boeken vernoemd. Ik heb er leuke fanfics over gelezen, dus ja, Blaise/Hermelien kan wel.
FredofGeorge/Hermelien: Ook leuk. Vooral omdat Hermelien zo serieus is en Fred(of George) zo humoristisch zijn.
Stomste Ships/Slash
Harry/Loena: Nee. Gewoon nee. Ik heb echt een pesthekel aan deze ship, maar dat komt vooral omdat ik me dooderger aan Loena. Haar personage sprak me al vanaf het eerste moment niet aan en dat zal het nooit doen. Ik vind Loena een freak, Harry is beter af met Ginny.
Ron/Loena: Dat is gewoon kansloos, en bovendien echt niet leuk.
Draco/Ginny: Aww, come on. Dat vult elkaar nou echt niet aan. Ginny hoort bij Harry en Draco hoort bij ... OC.
Draco/Patty: *kreunt* Néé! Patty is een stom varken en verdient Draco niet. Dus nee ... |
|
|
  |
 |
Sirius_fan
1e jaars

Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 02, 2008 17:27 |
 |
Leukste ships
Lily en James: Ik weet niet wat ik met die twee heb, maar ik vind ze zo geweldig. Je kan veel kanten met ze op, omdat je nog niet echt veel over ze weet en zo.
Harry en Ginny: Nou iedereen snapt waarom denk ik, ik vind ze echt bij elkaar passen nu ik boek 7 heb gelezen.
Ron en Hermelien: Gewoon overduidelijk schattig, tenminste dat vind ik dan, ze passen echt heel goed bij elkaar en het is soms ook leuk hoe ze ruzie maken.
Ted Tops en Andromeda Zwarts: Geweldige ship, ik vind het een aparte ship ook nog eens, want Andromeda is gewoon zo Hip, omdat ze er uiteindelijk toch met Ted van door gaat.
Ships die ik lees als de verhalen goed zijn
Draco en Hermelien: Hier bij moet het verhaal gewoon goed zijn, anders lees ik het echt niet, want ik vind Draco niet echt het type om op iemand als Hermelien te vallen.
Draco en Ginny: Het zelfde als bij Draco en Hermelien, het verhaal moet gewoon goed zijn, ik bedoel de type Draco in de HPboeken zou echt nooit op een Wemel vallen.
Stomme Ships
Harry en Cho: Moet ik nog meer zeggen, ze passen gewoon weg niet bij elkaar en dat blijf ik vinden. Deze ship is gewoon weg kansloos. |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 03, 2008 19:02 |
 |
Sirius_fan schreef: | Leukste ships
Harry en Ginny: Nou iedereen snapt waarom denk ik, ik vind ze echt bij elkaar passen nu ik boek 7 heb gelezen. |
Nou ik snap niet waarom. xD Zelfs na boek 7 vind ik het een verschrikkelijke ship en ik zal het denk ik altijd wel vinden. Ok ik leer er nu wel meer mee te leven dan toen ik net boek 6 las, maar ik vind de ship echt verschrikkelijk. Ik vind hem zo afgezaagd dat Harry dan ook weer zo'n jongen word die op zo'n mary sue als Ginny valt met rood haar. Nee ik ben niet weg van deze ship. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 03, 2008 19:07 |
 |
Witch_Eva schreef: | Sirius_fan schreef: | Leukste ships
Harry en Ginny: Nou iedereen snapt waarom denk ik, ik vind ze echt bij elkaar passen nu ik boek 7 heb gelezen. |
Nou ik snap niet waarom. xD Zelfs na boek 7 vind ik het een verschrikkelijke ship en ik zal het denk ik altijd wel vinden. Ok ik leer er nu wel meer mee te leven dan toen ik net boek 6 las, maar ik vind de ship echt verschrikkelijk. Ik vind hem zo afgezaagd dat Harry dan ook weer zo'n jongen word die op zo'n mary sue als Ginny valt met rood haar. Nee ik ben niet weg van deze ship. [a] |
Ik ben het helemaal met Eva eens, ik heb het altijd ook een verschrikkelijke ship gevonden. Ginny vind ik sowieso verschrikkelijk, ik vind haar te mary sue. Ik had het ook totaal niet erg gevonden als Ginny het boek niet had overleefd.
Ik vind de ship Ginny-Tom Riddle/Voldermort wel leuk, net zoals Ginny/Neville en Ginny/Bellatrix. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Vr Apr 04, 2008 23:31 |
 |
Hey Ginny/Tom Riddle is nieuw voor me Ik weet niet wat ik daar aan mee moet denken. Tom Riddle vind ik ook prachtig bij Luna Lovegood staan. De kleuren vind ik mooi om te koppelen. Luna heeft helder lichte ogen en super licht haar. Terwijl Tom Riddle juist donker van beide kanten. Daarom vind ik het zo mooi. Maargoed luna vind ik ook zo lief bij Harry staan. Had sirieus gehoopt dat Luna iets zal krijgen met Harry.
Pff Ginny vind ik ook wel lief bij Marcel staan^^ Maar bij Tom niet. Och misschien komt het ook een klein beetje omdat ik Ginny niet echt een leuke personage vind
Al is Bella/Ginny wel grappig..die kunnen elkaar zo niet luchten^^ |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 07, 2008 22:57 |
 |
Witch_Eva schreef: | Sirius_fan schreef: | Leukste ships
Wow eva we zijn het eens wel met elkaar eens, gebeurd echt bijna nooit!
Ik vind het ook een afschuwelijk ship, past totaal niet bij elkaar bah.
Draco Hermione is nog steeds erg populair bij mezelf, net als Fred/ Hermione, word ook steeds leuker. Komt omdat ik hermione wel leuk vind om te shippen zeker met types die haar tegenpolen zijn. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Oryntha
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 14, 2008 15:31 |
 |
Ik vond vroeger Draco/Ginny erg leuk, maar nu niet meer. Ginny is dan wel een leuk personage, vind ik, toch vind ik ze niet meer bij elkaar passen, al is een Griff/Zwad-relatie altijd leuk.
Ook vond ik Harry/Hermelien leuk, maar nu is zo'n ship ronduit afschuwelijk. Die 2 zijn net broer en zus, dus vind ik het smerig. Hermelien vind ik trouwens ook niet bij Ron passen. Die 2 kibbelen veel te veel naar mijn mening.
Harry/Loena is ook wel leuk, al vind ik Loena niet helemaal het persoontje voor Harry. Ze is een heel leuk personage, daar niet van.
Harry/Ginny vind ik mwah, ook al vind ik het leuk dat DH eindigde dat Harry met Ginny is getrouwd. Bovendien zijn hun kinderen heel lief, al waren andere namen leuker geweest.
xx Oryntha |
_________________ Everything is possible
when you believe |
|
  |
 |
Stik-de-moord
1e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 11:09 |
 |
Ik zou Ginny - Marcel een leuke ship hebben gevonden, Ginny - Harry vind ik persoonlijk minder. In de boeken zijn ook niet echt veel liefdesuitingen geweest. |
_________________ Netheid is voor de dommen,
een genie beheerst de chaos |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 12:34 |
 |
De laatste tijd vind ik de Ginny/Greyback ship steeds leuker. Het heeft gewoon iets, ik vind ze heel goed bij elkaar passen. Als Ginny iets met Greaback heeft, vind ik haar ook ineens veel minder Sue. Ginny heeft gewoon iemand nodig die haar vurige karakter kan temperen. En ik denk dat Greyback dit uitstekend kan.  |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Avana
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 14:39 |
 |
Ieww Chris XD Dat is btw een ship waar ik nog nooit van gehoord had, wel vaak andere ships met Greyback.
Wat haar temperament betreft, ben ik het wel met je eens. Vandaar dat ik haar niet zo snel met Neville zie.
Hoewel ik Harry/Draco natuurlijk trouw blijf ^^ lees ik de laatste tijd ook fic's met Pansy of Blaise geshipt met een Griff. Sowieso vind ik een Griff/Zwadd ship of slash het leukst. Dat geeft altijd die extra spanning en weerstand die overwonnen moet worden. xD
Neville vind ik ook steeds leuker worden om te lezen. Hoewel ... dan toch weer het liefst in slash (Bill of Blaise bv) maar anders Pansy.  |
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 16:42 |
 |
Ginny iets met Greyback? Komaan zeg Vaalhaar is de meest goorste persoon die ik ken. Zelfs in het boek trek ik mijn neus al op als hij ten tonele komt. Laat staan wat dat gaat geven in de film. Nee, echt ocharme Ginny.
En van dat Blaisegedoe moet ik ook niets weten. Ik stel me Blaise als een lompe, arrogante dikzak voor en als je die aan Ron of zo gaat koppelen, echt niet
Nou, eigenlijk heb ik het sowieso niet voor slashes. H/D kan ik nog net verteren, maar voor de rest hou ik liever van canon. En nee, mijn Albus/Scorpius is geen echte slash, want het werd nooit ontkend  |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 18:00 |
 |
Eigenlijk heb ik niet zo veel met de Fanon ships/slashes. Meestal vind ik ze te bizar voor woorden. xD Zoals bijvoorbeeld Ginny/Greyback, dat klinkt gewoon heel erg fout en ranzig. Harry/Draco kan ik me ook niet al te veel bij voorstellen. Die ship kan me echt niet boeien. @SvP, Albus/Scorpius is wel érg gemakkelijk koppelen hè, als er amper info over die twee is. xD
Ook sommige Canon ships vind ik soms erg vreemd. Zo vond ik Cho/Cedric absoluut onlogisch. Dat werd nog eens overtroffen door Harry/Cho. Ginny/Harry vind ik op zich wel ok, ookal was dat best wel wennen. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 21:10 |
 |
Ja ik hoor ook steeds meer verhalen over Ginny/Greyback. Ik vind het een beetje luguber om iemand met Greyback te koppelen. Voornamelijk omdat hij van kleine kinderen houd. Nee ik zie die ship niet zo. xD Ik ben ook voornamelijk een Neville/Ginny shipper. Die twee vindi k schattig bij elkaar.
Zijn er trouwens nog leuke female slashes? [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 09, 2008 9:42 |
 |
Nou ik vond Luna/Zwamdrift wel wat hebben, las laatst de halfbloed prins en het kwam ineens bij me op, omdat ze allebei in dezelfde vreemde dingen geloven lijkt het me wel een leuk idee. Verder vind ik Luna/Hermione ook wel leuk. Totale tegenpolen maar dat maakt het juist leuk. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 09, 2008 10:09 |
 |
Rogue schreef: | Nou ik vond Luna/Zwamdrift wel wat hebben, las laatst de halfbloed prins en het kwam ineens bij me op, omdat ze allebei in dezelfde vreemde dingen geloven lijkt het me wel een leuk idee. Verder vind ik Luna/Hermione ook wel leuk. Totale tegenpolen maar dat maakt het juist leuk. |
Luna/Zwamdrift heb ik ook wel eens van gehoort. Maar die twee zie ik meer als vriendinnen. Ik vind het een vies idee dat Luna iets met een oudere vrouw zoals Zwamdrift zou doen. Luna/Hermione vind ik echt verschrikkelijk. Dat vind ik echt afschuwlijk. Misschien wel omdat ik Hermione haat en ik niet vind dat zij zo'n iemand als Luna verdiend heeft. Sowieso vind ik Hermione een ramp om met iemand te shippen aangezien ik vind dat ze niet goed genoeg voor iemand is. xD |
|
  |
 |
|