Auteur |
Bericht |
ParvatiPatil
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 16, 2008 16:48 |
 |
Ik vind Alan Rickman echt geweldig, en Snape nog veel geweldiger. Ik had voor HP nog nooit van hem gehoord, toen was ik ook nog maar heel klein, maar in de loop der tijd begon ik hem echt te aanbidden. Ik vond hem echt helemaal geweldig als Snape!! Hij was gewoon een geweldige acteur, en die stem... Ik dacht eerst dat die ook zegmaar geacteerd was, maar toen ik laatst Love Actually aan het kijken was, kwam ik erachter dat hij echt zo praatte!! Het is echt heel dom, maar dat wist ik echt niet!! Ik vind dat hij Snape echt perfect neerzet, en ik vind hem echt een geweldige acteur. Ik ben echt een Snapefan, ik zeg altijd dat ik hem vet sexy vind (dat is één van de redenen dat mijn vrienden me raar vinden ). Ik was dan ook helemaal in shock toen hij... Nouja, doodging . Ik vond Alan trouwens ook geweldig in ferfume.
Nou, doegg!
PS: Ik popel om hem te zien zingen in Sweeney Todd, maar ik ben nog geen 16, dus ik kwam er niet in . |
_________________ 'Kijk... me... aan' fluisterde hij. De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingsloos. De hand die Harry had vastgehouden smakte op de grond en Sneep bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Lestrange
2e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 14:28 |
 |
Ik hou van Alan (:
Toen ik hem in Love Actually zag was ik al verliefd op hem. Hij heeft zo'n bepaalde manier van doen, wat ik gewoon helemaal fantastisch vind. Ook in Sweeney Todd is hij natuurlijk hilarisch (en hij kan zingen!). Maar in HP vind ik hem alsnog de beste rol hebben. Snape past gewoon bij hem ! |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 19, 2008 18:31 |
 |
Ik MOET dit gewoon even posten; Alan Rickman is een geweldige acteur, maar hij heeft ook een prachtige stem. Op youtube kwam ik het volgende geluidsfragment tegen: Alan leest Shakespeare's sonnet 130 voor:
http://www.youtube.com/watch?v=cw6Swr-ME40
Het gaat dus NIET om de foto's maar om zijn stem.
Ik vond Shakespeare al geweldig, maar als Alan het leest is het nog beter! |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Keaton
3e jaars

Verdiend:
84 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 19, 2008 18:39 |
 |
Ik heb hem in weinig films gezien maar ik vind hem zijn rol in Harry Potter uitermate goed doen, ik denk zelfs niet dat het beter zou kunnen.
Ik weet niet hoe hij het in een andere rol zal doen omdat ik hem dus vooral als Snape ken maar hij heeft sowieso een beetje een duistere gezichtsuitdrukking denk ik. |
_________________ "Populair bij jong èn oud.
En terecht, want wie eenmaal kennis heeft gemaakt met de sympathieke tovenaarsleerling is voorgoed verkocht!"
En zo is het maar net! |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 19, 2008 19:29 |
 |
Yori87 schreef: | Ik MOET dit gewoon even posten; Alan Rickman is een geweldige acteur, maar hij heeft ook een prachtige stem. Op youtube kwam ik het volgende geluidsfragment tegen: Alan leest Shakespeare's sonnet 130 voor:
Oeh, dàt is een mooie stem zo. Mooi zacht. Niet zo hard en sneerend als Snape en andere rollen.
Hier kreeg ik kippenvel van en dan op de goede manier. Zie, hij kan het wel
Zo wil ik ´m wel vaker horen. |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Mrt 20, 2008 12:53 |
 |
Helen schreef: | Yori87 schreef: | Ik MOET dit gewoon even posten; Alan Rickman is een geweldige acteur, maar hij heeft ook een prachtige stem. Op youtube kwam ik het volgende geluidsfragment tegen: Alan leest Shakespeare's sonnet 130 voor:
Oeh, dàt is een mooie stem zo. Mooi zacht. Niet zo hard en sneerend als Snape en andere rollen.
Hier kreeg ik kippenvel van en dan op de goede manier. Zie, hij kan het wel
Zo wil ik ´m wel vaker horen. |
Wow zijn stem is gewoon echt vet! zo rustig en ook wel een beetje romantische^^. Ha ja nauwja de plaatjes zijn ook niet bepaald verkeerd hoor. Al blijf ik Alan nog steeds mooier en geweldiger vinden als hij in Snape is^^ Maar dit stukje...gewoon vet die rustige Stem, daar zit niks van de sluwe gemene Snape in^^  |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
lauie
2e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 20, 2008 22:19 |
 |
Ik vind dat hij de rol van Snape zo zaaaaaalig vertolkt!
Hij is er gewoon PERFECT voor! de stem en zo den hoe hij zo hatelijk kijkt en ze hatelijk praat! En in zijn andere films is hij ook zo goed! hij is gewoon een GE-WELDIGE acteur!! |
_________________ 'Waar mijn schat is, zal ook mijn hart zijn...' |
|
  |
 |
Linda Slytherin
5e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 23, 2008 8:55 |
 |
Ik vind Alan Rickman echt geknipt voor de rol van Sneep. Echt, die stem, dat uiterlijk! Klopt echt helemaal met het beeld dat ik kreeg uit het boek! Hij is dan ook een van mijn favoriete acteurs uit de films  |
|
|
  |
 |
Smalofski
The Writing Mod

Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 31, 2008 23:21 |
 |
Ik vind dat Alan Rickman een perfecte Sneep speelt. Hij stelt het personage helemaal voor zoals in gedachten heb. De intonatie in zijn stem is echt zeer goed xD
Meer nog, als ik nu aan Sneep denk, zie ik automatisch Alan Rickman voor mij.
Zowiezo zie ik hem wel graag spelen, het is gewoon een heel erg goede acteur! |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 31, 2008 23:24 |
 |
Alan Rickman is een ontzettend goede acteur. ^^ Ik vind het werkelijk briljant als Snape (Al is hij eigenlijk te shubby voor die rol aangezien Snape graatmager moet zijn) maar zeker ook als de Sherrif van Nottingham en als the Metatron.
Nog even een Vraagje aan de Alan fans. Ik zie de laatste tijd Die-hard overal liggen. Is die de moeite waard om aan te schaffen als je geen fan van actie films bent? |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 31, 2008 23:26 |
 |
Nou, ik denk dat als je niet van actie houd en niet van Die Hard 'm beter niet kunt kopen. Er is best wel weinig Alan in de film. Hij speelt wel zeer goed hoor maar als het je alleen maar om Alan gaat zou ik ´m laten liggen. |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 12:42 |
 |
Jalf schreef: | Alan Rickman is een ontzettend goede acteur. ^^ Ik vind het werkelijk briljant als Snape (Al is hij eigenlijk te shubby voor die rol aangezien Snape graatmager moet zijn) maar zeker ook als de Sherrif van Nottingham en als the Metatron.
Nog even een Vraagje aan de Alan fans. Ik zie de laatste tijd Die-hard overal liggen. Is die de moeite waard om aan te schaffen als je geen fan van actie films bent? |
Ik vind actie als in die hard eigenlijk ook niet echt leuk, maar bij sommige films vind ik het wel leuk. Die Hard 1 vond ik zelf erg leuk (en gelijk de leukste die hard)
En persoonlijk heb ik ook veel moeten lachen bij de film :')
Hij komt er misschien niet héél vaak in voor, maar toch wel een hele hoop vind ik. Vooral omdat hij een Duits Accentje heeft in die film, is het erg leuk.
Hij speelt ook super goed. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
{L}una
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 13, 2008 19:30 |
 |
Eigenlijk vond ik Snape maar weird. Maar in boek 7 bleek 'ie geeniaal te zijn.. Ik vind sowiezo het personage geweldig geacteerd. Ik denk niet dat iemand het beter had kunnen doen. Het komt zo echt over. Alsof je niet in een bioscoop zit, maar dat je op Zweinstein bent. Ik vind het erg jammer dat hij het niet heeft overleefd, en ik kijk uit naar de volgende film.  |
_________________ *
I'll always be around, just when you need it.
WiseWords;;
Wit beyond measure is man's greatest treasure,, |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 14, 2008 16:57 |
 |
Alan Rickman met een zwarte pruik en lange zwarte kleren is gewoon Sneep! Die stem, dat slijmerig gedoe, die... oh Sneep is gewoon zo zalig! Het is zo'n personnage dat je niet weet of je hem kan vertrouwen of niet. Is hij nu toch goed of is hij slecht? Nu ja na boek7 weten we het wel he =D
Een andere film met Alan heb ik nog niet gezien, alleen Sweeney Todd en daar kunnen we ook horen/zien dat hij redelijk goed kan zingen =D |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
The Half-Blood Princess
Dreuzel

Verdiend:
124 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 13, 2008 18:10 |
 |
Ik vind hem helemaal perfect geweldig ;D Snape is sowiezo al een geweldig personage,, maar door Alan blijft het super ;D |
_________________ ~
The Prince's Tale ('L)
~ |
|
  |
 |
|