Auteur |
Bericht |
Rayna
The Psycho Admin

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 22, 2007 17:56 |
 |
Present! Fan 1 meldt zich!
Een nieuw peking seizoen. Het werd tijd hoor! De laatste maanden was er echt niets boeiends op de beeldbuis. (Dancing with the stars, tuinieren with the stars, modderrollen with the stars ).
Ik weet nog niet helemaal wat ik van de nieuwe locatie moet vinden. Aan de ene kant was Azie gewoon geweldig. Een enorme taalbarriere en je kon je eigenlijk alleen maar redden met gebaren. In Zuid-Amerika beheerst men meer toegankelijke talen als engels, spaans enz. Ik denk dat de problemen wat betreft taal enzo nu wel van de baan zijn, en dat vond ik juist een van de leukste aspecten van Peking.
Maar we zullen zien. Een nieuwe omgeving zorgt vast wel weer voor wat nieuwe obstakels en ik kan niet wachten tot zondagavond.
Hoe zit het trouwens met de belgjes hier? Wanneer wordt het bij jullie uitgezonden? Anders moeten we weer even met een spoilerregeling rekening houden! |
You know you love me,
xoxo Gossip Girl. |
|
  |
 |
Tamar
5e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 23, 2007 10:00 |
 |
Jee! Inderdaad, eindelijk weer iets leuks op t.v (:
Zeker nu WISM alweer bijna is afgelopen. Ik vind het wel leuk dat het zich nu op een ander continent afspeelt; ik vraag me wel af of het nog wel hetzelfde zal zijn. Qua taal en liften etc. Maar we zullen het zien; ik zit zondag in ieder geval voor de buis
|
_________________ The kids of tomorrow
don't need today
when they live
in the sins of yesterday. |
|
  |
 |
DutchHermione
2e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 23, 2007 12:27 |
 |
Jaaa, ze gaan naar Zuid-Amerika.. ze zijn in Rio ^^ Mensen, Rio is een verkeersramp, ook zonder taalbarriere... en echt niet elke Braziliaan spreekt Engels, dat valt tegen... (Spreekt uit ervaring...)
Waarom alleen... zenden ze het uit op zondagavond en wordt het niet herhaald *snik* Alsof ik elke zondagavond voor de buis kan zitten...
|
_________________ Duty? No... I would have you smile again, not grieve for those whose time has come
I do not believe this darkness will endure. |
|
  |
 |
Lacrimosa
4e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 23, 2007 13:56 |
 |
Rayna schreef: | Hoe zit het trouwens met de belgjes hier? Wanneer wordt het bij jullie uitgezonden? Anders moeten we weer even met een spoilerregeling rekening houden! |
Peking Express begint hier op dinsdag 27 februari, 21.30 u.
Ik denk dat ik de eerste editie van PE het leukste vindt, wanneer ze nog van Rusland naar Peking moeten reizen. Maar ergens ben ik ook zeer benieuwd hoe het in Zuid Amerika gesteld is, aangezien de serie naar mijn mening een eerlijk beeld laat zien.
Vorig seizoen had ik liever een ander koppel zien winnen; Chris en Lut, als ik me niet vergis. Hopelijk zijn er ook weer hopeloos fanatieke koppels bij (waar ik me overigens heel goed aan kan ergeren, want het dameskoppel van vorig jaar ^^'..).
In ieder geval vind ik Peking Express een leukere productie dan Expeditie Robinson. Van beide series heb ik alle seizoenen bekeken en ER begint me een beetje te vervelen, de ideeën lijken op te geraken. |
_________________ Oh the glory when he took our place
But he took my shoulders and he shook my face
And he takes and he takes and he takes |
|
  |
 |
Rayna
The Psycho Admin

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 25, 2007 22:25 |
 |
Olivi(s)ander schreef: | Spoilers Aflevering 2:
Yeah.. *lacht zich dood* De favorieten van Rayna liggen er al uit, het zal wel weer eens niet *kuchGeertWidMkuchDouweERkuch* |
Again.. ik heb geloof ik een traditie in stand te houden. Mijn favorieten (ik noem even geen namen voor de Belgjes hier ) liggen er alweer de eerste ronde uit.
Ik moet wel even kwijt dat ik die oudere man erg veel op Björn van ER vind lijken qua spreken enzovoorts. De rillingen kropen over mijn rug heen.
Anyway, ik heb weer heerlijk genoten van alle hectiek en spanningen. Ik kijk al uit naar de volgende aflevering want ik heb het idee dat dan echt de boel los barst.. en ik ben er klaar voor!  |
You know you love me,
xoxo Gossip Girl. |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 25, 2007 23:49 |
 |
Lacrimosa schreef: | Peking Express begint hier op dinsdag 27 februari, 21.30 u.  |
Ik heb het dan vast wel weer te druk, dus zal ik het moeten opnemen. Ik ben echt enorm benieuwd wat er zal gebeuren. En ik vind het jammer dat Nederland het al eerder te zien krijgt. Ik heb de eerste reeks niet gezien, maar die laatste vond ik geweldig.
EDIT; Ik had het ogenomen en ik heb zonet gekeken. Vreemd dat hier niet zo veel gereageerd is. Heeft Nederland ook enkel de eerste aflevering gezien?
Mijn favorieten zijn/waren Anja en Nancy, Hannes en Jesse, Raf en Martha en Ralph en Servio.
Anja en Nancy zijn het typische beeld van echte blondjes. Echt heel grappig hoe ze telkens de verkeerde kant uit gaan. Hannes en Jesse doe het telkens op een leuke manier en ze komen erg aangenaam over. Raf en Martha zijn een perfect duo, ze zijn heel goed samen. En Ralph en Servio zijn grappig samen.
Nog even het "reisplan"
Druk op de foto voor een hele gallerij met screenshots van de eerste aflevering. |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Olivier
The Fullblood Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 28, 2007 19:19 |
 |
Rayna schreef: | Ik moet wel even kwijt dat ik die oudere man erg veel op Björn van ER vind lijken qua spreken enzovoorts. De rillingen kropen over mijn rug heen.  |
*krijgt nu ook de rillingen*
Ik dacht precies hetzelfde Bjorn van ExR inderdaad!
Ik heb de eerste aflevering vandaag pas gekeken (zal iedere week zoiets worden aangezien ik op zondagavond nooit thuis ben), en vond het wel leuk. Beetje hectisch allemaal, maarja.
Die twee meiden zijn echt dom! Staan ze op de goede plek gaan ze ergens anders heen. Zien ze een bordje met een plek waar ze heen moesten terwijl ze daar al langs zijn geweest. BLOOOOOND.
Jammer voor het gekneusde enkel koppel, maar ik denk dat dat toch niet echt gewerkt had. Hadden ze alleen nog maar meer last van gehad. |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 14, 2007 15:15 |
 |
Olivier schreef: | Die twee meiden zijn echt dom! Staan ze op de goede plek gaan ze ergens anders heen. Zien ze een bordje met een plek waar ze heen moesten terwijl ze daar al langs zijn geweest. BLOOOOOND. |
Ja, idd... Anja en Nancy worden in de toekomst synoniemen voor naïef. Maar ik vind ze zo grappig voor bezig te zien. Ze zijn zo dom, en dat vind ik persoonlijk enorm grappig. En gisteren liepen ze met zwarte doeken rond hun kop. Haha, echt grappig^^
Maar ik hà à t Pascalle. Paul is zo'n vriendelijke man die zijn conclusies trekt, maar niks mag zeggen van mevrouw of hij word de huid vol gescholden.
Egbert en Jozefien zijn zo grappig^^
Jammer dat Egbert zo verwijfd spreekt, maar daar kan hij waarschijnlijk niet veel aan doen.
En mijn favorieten zijn nog steeds Raf en Martha. Heel leuke, sympa en grappige mensen. |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Rylane
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 14, 2007 15:41 |
 |
Dit is de eerste keer dat ik Peking Express volg. De vorige keren vond ik het niet echt interessant. Maar toen ik tijdens het voor stukje zag dat ze dit keer naar Zuid-Amerika gingen wilde ik het meteen gaan kijken. Peru is echt mijn droom bestemming.
Ik vind het echt grappig om naar Anja en Nancy te kijken. Hoe ze telkens weer van plan zijn om het goed aan te pakken en dan toch weer de verkeerde route nemen. En ik vind het cool dat Raf samen met zijn moeder is.
Ik heb de aflevering van afgelopen zondag nog niet gezien die staat op de videoband. Dus ik ben hartstikke nieuwsgierig hoe het deze weer is gegaan... |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 08, 2007 18:51 |
 |
Ik vind het een hele leuke serie. Ik ben ook wel weer heel blij dat het dit keer weer met gewone Nederlanders en Belgen is. Ik vind het ook heel leuk dat het in Zuid-Amerika is, want Azië was wel zo'n beetje uitgeplozen. Geweldige serie, waar ik over een paar jaar heel graag aan mee zou willen doen. |
|
|
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 28, 2008 17:21 |
 |
Er komt weer een nieuwe Peking Express aan. In België start het seizoen maandag 3 maart om 21.30 op VT4. In Nederland start het seizoen op woensdag 5 maart om 20.30 op NET5.
"Acht koppels uit Nederland en België racen tegen elkaar tijdens een helse tocht door Mexico, Nicaragua en Venezuela. Deze landen hebben alle een revolutionair verleden, of heden. Nieuw dit jaar is dat de deelnemers de eerste etappes in twee teams van vier koppels worden onderverdeeld. Ze zijn dus voor het eerst in de historie van Peking Express helemaal van elkaar afhankelijk. Peking Express: de Revolutie Route wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker en begint op woensdag 5 maart om 20.30 uur op NET 5.
Bloedstollend
Peking Express: de Revolutie Route is bloedstollend. Bij de start staan acht duo’s geblinddoekt op het hoogste gebouw van Latijns-Amerika, de Torre Major in Mexico-stad, te wachten op hun lot. Ze weten nog niet dat ze in twee teams van vier koppels worden verdeeld. Voor het eerst in de geschiedenis van Peking Express zijn de deelnemers als team afhankelijk van elkaar. En dat terwijl er nogal wat verschillen zijn tussen de deelnemers.
De koppels
De koppels bestaan onder meer uit een fanatieke tweeling, twee Nederlandse hockeymoeders, een Islamitisch stel en de combinatie zwager/schoonzus. Meedoen aan de slopende en vermoeiende race vergt het uiterste van hun relatie. Twee maanden lang moeten de deelnemers zelf vervoer en slaapplaatsen regelen en strijden ze tegen elkaar in uiteenlopende proeven. Ze krijgen slechts een schamel budget van één euro per dag per persoon. Alleen de sterkste en de slimste deelnemers maken kans de Venezolaanse hoofdstad Caracas als winnaars te bereiken.
De landen
In hoog tempo liften de koppels door landen met een sterk revolutionair verleden of heden. Ze beginnen in Mexico, dat ooit de woonplaats was van indiaanse beschavingen als de Maya en de Azteken die in opstand kwamen tegen Spaanse bezetters. Daarna racen ze door Nicaragua, het enige land op het Amerikaanse continent waar een guerrillabeweging aan de macht kwam. Het laatste land van Peking Express: de Revolutie Route is Venezuela, waar de zelfverklaarde Che Guevara van deze tijd, president Hugo Chávez het land op geheel eigen wijze regeert."
Bron: NET5
Jaaa! Ik heb er weer zin in. Ik heb me nog niet echt verdiept in de mensen die meedoen, maar ik ga zeker weer kijken. Ik heb alle seizoen gezien en ik vind het nog steeds even leuk. Je ziet ontzettend veel mooie plaatsen en natuur en het blijft natuurlijk een spannende race. Alleen het BN'er seizoen heb ik niet gevolgd. Daarom ben ik ook zo blij dat ze bij Pekingexpress na die ene keer met BN'ers weer op onbekende mensen zijn overgegaan. Ik ben erg benieuwd en heb er zin in. |
_________________ "In the museum of the Hague, a superb, unique landscape stops visitors and keenly impresses artists and connoisseurs of painting."
(Thoré-Bürger on View of Delft of Johannes Vermeer) |
|
  |
 |
Olivier
The Fullblood Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 28, 2008 17:41 |
 |
Jeej, Wie is de Mol bijna afgelopen, dus weer tijd voor een nieuw TV-programma ^^ Ik heb er nu al zin in, jammer dat het ineens naar de woensdagavond is verplaatst...
Maar ik ben benieuwd wat het wordt, aangezien ze zeggen dat er een hoop veranderd is. Ik moet ook wel zeggen dat het erg standaard werd allemaal, dus ben benieuwd! Ook leuk dat ze door Mexico gaan, net als de Mol.
Het enige vervelende is eigenlijk dat ze het programma Peking Express hebben genoemd, maarja, dat konden ze toen niet weten.  |
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
  |
 |
princess-fleur
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 10, 2008 23:29 |
 |
SPOILERS! | [selecteer] Leve Peking Express. Maar verdorie, die tweeling is er vandaag uitgegaan. Die vond'k net zo leuk om naar te kijken. Jammer...
xxx. [/selecteer] |
|
_________________ Life is a rollercoaster baby, ride it. |
|
  |
 |
Olivier
The Fullblood Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 11, 2008 16:59 |
 |
Aaaaaaah waarom wordt er bij jullie eerder uitgezonden? Dat wist ik niet en nu weet ik wie eruitgaat XD Gelieve volgende keer met spoilertags te werken belgjes!
Btw, voor die Wie is de Mol en Peking Express-kijkers: Herkenden jullie ook de leuke taxi's en het plein waarop het taxi-spel gespeeld werd?  |
|
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 11, 2008 17:26 |
 |
Olivier schreef: | Aaaaaaah waarom wordt er bij jullie eerder uitgezonden? Dat wist ik niet en nu weet ik wie eruitgaat XD Gelieve volgende keer met spoilertags te werken belgjes!
Btw, voor die Wie is de Mol en Peking Express-kijkers: Herkenden jullie ook de leuke taxi's en het plein waarop het taxi-spel gespeeld werd?  |
Ja dat viel mij ook al op. Ik vond het echt grappig om weer terug te zien. Echt een mooie overgang van WIDM naar Peking Express.
EDIT: Ze gebruikten deze aflevering zelfs muziek uit WIDM, dus het WIDM was weer helemaal terug. |
_________________ "In the museum of the Hague, a superb, unique landscape stops visitors and keenly impresses artists and connoisseurs of painting."
(Thoré-Bürger on View of Delft of Johannes Vermeer)
Laatst aangepast door Carla op Wo Mrt 12, 2008 21:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
|