Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Muziek: Musicals Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Smoky
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 489 Sikkels

Smoky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Dec 03, 2007 16:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rayatje schreef:

Who cares dat we teveel posten? Het is toch geen spam, ofzo? ^^"

Ik weet dat Wicked gebasseerd is op een boek, maar ik wist gewoon niet wat de naam ervan was. Ik ga na mijn examenperiode wel eens kijken in de bibliotheek wat ik kan vinden, al vrees ik dat ik met lege handen terug ga komen. Zijn de boeken Engels of Nederlands, by the way? En het is toch awesome om een boek met allemaal foto's te hebben? Daarvoor moet je niet apart zijn? Very Happy Of toch een beetje. xD *kidding*

En heb je trouwens de wicked day al ontdekt? : DD Dat was gewoon awesome! Ter ere van Wicked's 4de verjaardag on Broadway hadden/hebben ze een hele Wickedtuin gemaakt! Spijtig dat het al gedaan is. Het was rond de 28ste Oktober open, dacht ik. En de tweede maal spijtig dat ik er geen foto's van vind. Ik ben wel erg benieuwd hoe het eruit zag. n__n

Uhh, ik krijg de boeken in het Engels iig. Heb geen idee of ze ooit naar het Nederlands vertaald zijn. Heb ik niet naar gezocht. Vind Engels lezen veel leuker. En ach, ik ben wel lichtelijk apart xD dus het maakt niet uit.

De Wicked day leek me echt wel cool! Had het nog niet ontdekt maar inderdaad wel erg jammer dat het al voorbij is...

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 9 Sikkels

xTophFan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 20, 2007 18:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ben wel naar een TheaterTour geweest
Genaamd Winx Club On Tour
Ik had kaartjes gewonnen;
Ik ging er dus heen met me zusje
Was wel lache

Het liefst wil ik naar de Musical
Tarzan!
Dat lijkt me zoo leuk
Ik luister wel de liedjes
maar langzamerhand krijg je der zin om heen tegaan

Profiel bekijkenStuur privébericht
Lacrimosa
Oude Forumnaam: *Violet Baudelaire* 4e jaars
4e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

Lacrimosa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 20, 2007 21:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rayatje schreef:

Ik weet dat Wicked gebasseerd is op een boek, maar ik wist gewoon niet wat de naam ervan was. Ik ga na mijn examenperiode wel eens kijken in de bibliotheek wat ik kan vinden, al vrees ik dat ik met lege handen terug ga komen. Zijn de boeken Engels of Nederlands, by the way? En het is toch awesome om een boek met allemaal foto's te hebben? Daarvoor moet je niet apart zijn? Very Happy Of toch een beetje. xD *kidding*

Ik vrees dat het boek nooit naar het Nederlands vertaald is. Maar als de musical echt een Nederlandse opvoering krijgt zal het boek vast en zeker vertaald worden. Door de examenperiode ben ik nog niet aan het boek begonnen, maar ik heb er al veel positieve reacties over gehoord. Alleen ben ik bang dat je het niet in de bibliotheek zal vinden, of je moet echt naar de bib van een hoofdstad gaan of hem bestellen in de winkel (:.
Als je DH hebt gelezen of goed Engels kan kan je vast ook Wicked aan. :3
Hier zijn overigens enkele van mijn favoriete Wicked fan-arts ^^:

http://vimfuego.deviantart.com/gallery/#Fanart
http://lberghol.deviantart.com/gallery/#_featured--4 (Vergeet niet haar HP-art te checken!) Deviantart heeft echt prachtige fan art van wicked en tal van andere musicals ^.^.

@Smoky
Wat een leuk cadeau (=, in wat voor winkel heb je dat fotoboek gekocht/besteld, als ik vragen mag? Ik zou ook heel graag een informatie/foto boek van CATS willen, maar heb geen idee waar ik daar het beste voor terecht kan ^^'.

And he takes and he takes and he takes
__xSmartie
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 70 Sikkels

__xSmartie is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 21, 2007 18:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben naar de Lion King geweest, die was echt heel mooi!
Ik ben ook naar Tarzan geweest, die was ook heeeeel mooi! Very Happy
Ik houd van musicals, die liedjes zijn altijd zo leuk en mooi...
Ik ben ook nog naar musicals in het efteling theater geweest, die waren ook heel mooi.

Smoky
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Wo Dec 26, 2007 2:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lacrimosa schreef:
Rayatje schreef:

Ik vrees dat het boek nooit naar het Nederlands vertaald is. Maar als de musical echt een Nederlandse opvoering krijgt zal het boek vast en zeker vertaald worden. Door de examenperiode ben ik nog niet aan het boek begonnen, maar ik heb er al veel positieve reacties over gehoord. Alleen ben ik bang dat je het niet in de bibliotheek zal vinden, of je moet echt naar de bib van een hoofdstad gaan of hem bestellen in de winkel (:.
Als je DH hebt gelezen of goed Engels kan kan je vast ook Wicked aan. :3
Hier zijn overigens enkele van mijn favoriete Wicked fan-arts ^^:

http://vimfuego.deviantart.com/gallery/#Fanart
http://lberghol.deviantart.com/gallery/#_featured--4 (Vergeet niet haar HP-art te checken!) Deviantart heeft echt prachtige fan art van wicked en tal van andere musicals ^.^.

@Smoky
Wat een leuk cadeau (=, in wat voor winkel heb je dat fotoboek gekocht/besteld, als ik vragen mag? Ik zou ook heel graag een informatie/foto boek van CATS willen, maar heb geen idee waar ik daar het beste voor terecht kan ^^'.

Dat is vrees ik nogal ingewikkeld. Het boek van Wicked met de foto's moet namelik uit Amerika komen. Mijn vader heeft hem volgensmij besteld op e-bay, maar ik weet het niet helemaal zeker.

Oude Forumnaam: MissPotter Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Juud is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 01, 2008 16:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Volgens mij heb ik een nieuwe lievelingsmusical!
Legally Blonde, wat geweldig. een vriendin van me is erheen geweest op Broadway en toen heeft ze me aangestoken,
het is gebaseerd op de film, maar heeft niet zoveel overeenkomsten, denk ik.
Hier is een liedje eruit: http://www.youtube.com/watch?v=CcmCMPLwfQ8

Ik vind Laura Bell Bundy (die Elle speelt) echt supergoed in deze rol.

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 76 Sikkels

kirrsten is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 02, 2008 11:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Arrow the wiz
Arrow doornroosje
Arrow ronja en de roversdochter
Arrow lion king, (samenvatting in disney land Very Happy )
Arrow Kunt U Mij De Weg Naar Hamelen Vertellen, Meneer?
en nog 1 maar die ban ik vergeten 0.o

Caroline1
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 49 Sikkels

Caroline1 is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 03, 2008 20:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind musicals erg leuk, alleen een beetje duur. Want ik wil er naar heel veel en dat gaat toch boven mijn budget. Vorig jaar heb ik een hele leuke musical gezien. My fair lady, ik heb echt genoten. Ook heb ik mamma mia gezien. Dat was ook een een leuke musical. Eigenlijk wilde ik naar Ciske de Rat,maar die was al uitverkocht. Heeft iemand die gezien? EN wat vond hij/zij ervan?

xx

Smoky
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: Do Mrt 20, 2008 14:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben twee weken geleden naar Evita geweest. Ik heb erg fanatiek Op zoek naar Evita op tv gevolgd en vond het daarom ook super om erheen te gaan. Brigitte was niet echt mijn favoriet [van de laatste vier vond ik haar het minste] dus eigenlijk had ik op understudy Marjolein gehoopt. Dat ging helaas niet door, maar ik vond dat Brigitte het erg goed deed. Al ben ik nog steeds van mening dat ze vocaal de grote rol niet aan kan. Ik had als Che niet Stanley Burleson, maar zijn understudy. HIj was errug goed!!

Ook ben ik de afgelopen zaterdag naar de voorstelling van Simone Kleinsma geweest. Ze zong daarin allerlei [musical] nummers. De show was geweldig. Simone heeft een gewéldigge stem!

Verder ben ik een hele tijd geleden ook nog naar Bubling brown sugar geweest. Dat vond ik heel erg leuk. De muziek was echt super, net als de dans en de show. Het verhaal vond ik wat minder, maar de rest maakte dat echt wel goed.

Ik heb nog een hoop musicals op de plaaning staan:
- Les miserables
- Ciske de Rat
Ik wil ook graag nog samen met mijn zus een een vriendin van haar naar Dirty dancing, maar daarvoor moeten we nog kaartjes boeken.
In oktober ga ik een weekje naar NY en mijn vader heeft besloten dta zowel ik, als mijn zus, als hij een msuical mag uitkiezen als we daar heen gaan OMG xOOOOO
Ik wil dus echt uber graag naar Wicked, mijn zus wil naar Chicago en mijn vader naar Mamma mia of Hairspray.
xDDD

Ja ik ben een freak en ik ben er trots op. *fluit*

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp