Auteur |
Bericht |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 21, 2008 14:21 |
 |
Ik vind dat het wel HP anders maakt. Hier kun je langer doorzeuren over Harry Potter en dat bedoel ik dan op een positieve manier. Eigenlijk denken de meesten niet zo diep na over de boeken en theorieen. Maar op dit forum kun je er wel over praten. Daarnaast vind ik het ook gewoon leuk om mijn mening over bepaalde onderwerpen te geven. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 21, 2008 16:23 |
 |
Absoluut. HP is zoveel meer gaan betekenen...
Ervoor sprak ik er met vrienden over... maar daar bleef het bij. Nu zie je de visie van andere mensen, wat trouwens heel verfrissend is. Je leert ervan bij, komt veel meer te weten.. je belééft HP gewoon. |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Severus Sneep
1e jaars

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 21, 2008 16:53 |
 |
Ja, het maakt het heel anders. Je gaat namelijk toch anders naar de boeken kijken, vanuit een ander oogpunt.
(: |
|
|
  |
 |
Glauces
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 02, 2008 19:57 |
 |
Jaa, HPF maakt HP echt anders. Je gaat veel dieper op dingen in, je praat er veel over, het geeft een extra dimensie aan Harry Potter! ^^ Het lijkt soms net alsof je op Zweinstein zit... het ontwikkelt mijn fantasie over Zweinstein en alle personages ook heel erg (zij het op positieve, zij het op wat minder positieve manier . |
 |
Remvon
4e jaars

Verdiend:
137 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 04, 2008 20:13 |
 |
Ik werd echt gegrepen door de boeken (ben een late fan ... Ik dacht ik moet die boeken nu toch ook maar eens lezen, iedereen heeft het erover !) en kan soms wat antwoorden vinden op dingen die ik niet helemaal begrijp.
Ik vind het ook gewoon leuk om te lezen hoe ver sommigen denken - soms misschien te ver naar mijn mening - maar daar is dit forum echt geschikt voor. Ik vind het ook leuk om mijn mening over dingen te geven. |
|
|
  |
 |
MaaudJ
2e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 04, 2008 21:58 |
 |
Ik zat hiervoor al op een andere hp site dus deze site heeft niet veel verschil gemaakt. |
_________________ Jessica + ik loven TMTN!! |
|
  |
 |
Firminus Niggelus
3e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 11:54 |
 |
Deze site maakt het veel interessanter want je kan over alles wat HP te maken heeft praten en dat maakt het zeker leuker. |
_________________ Huffelpuf Proud.
Proud to be a Huffie |
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 05, 2008 13:27 |
 |
Door deze site ga je meer zoeken achter dingen en neem je dingen niet meteen aan zoals ze beschreven zijn. Je gaat er meer over nadenken en luisteren naar andere mensen wat zij er over denken.
Je komt ook meer te weten over dingen die niet in de boeken staan, maar die wel werkelijk waar zijn, dingen die Rowling heeft bevestigd. Anders zou ik daar waarschijnlijk toch niet achter komen. Ik kan echt geen Engels. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 08, 2008 22:13 |
 |
Ik vind van wel.
Kijk, ik heb Harry Potter altijd leuk gevonden en dan had ik periodes waarin ik er erg mee bezig was. Gewoon, als er een nieuw boek uitkwam of een nieuwe film. In juli met DH was het weer van dat en toen ben ik op HPF terechtgekomen. Ik was al lid geworden in april, maar het dan weer uit het oog verloren.
Ik ben dus duidelijk blijven hangen en nu ben ik dus ook veel meer met HP bezig. Fanfictions, Crea's, discussies... je komt ook met andere mensen in contact die even gepassioneerd zijn. |
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 08, 2008 22:21 |
 |
Absoluut!
Voor mij is HPF heel belangrijk in mijn HP leven. In mijn ''echte'' leven kan ik er niet zo over praten. Ik kan hier zolang als ik wil hyperen over hoe geweldig het is.
Daarbij is de sfeer op HPF gewoon super en is het altijd gezellig. Ook e activiteiten zijn zuper! Zwerkbal is altijd gezellig, like today En de afdelingsquiz zorgt altijd voor stressmomenten en een hoop lol (en soms ook vervloekingen xD).
Dus, ja, voor mij heeft HPF echt wel betekenis en maakt het HP anders!7 |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Darren
7e jaars

Verdiend:
360 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 17, 2008 23:32 |
 |
Mogelijk. Hier discuteer je er meer over. Je uit je mening, hoort die van anderen en kan zo ook je eigen aanpassen of veranderen. Je ziet verschillende punten en theorieën en je gaat er meer over door dan je waarschijnlijk zou doen als je niet op het forum zat. Ik geloof dus wel dat HPF iets aan Harry Potter verandert. Je blijft er waarschijnlijk ook langer inzitten dan gewoonlijk. Het kan dat het na een tijdje weer overwaait en je aan een nieuw boek begint, maar op HPF blijf je het erover hebben en vergeet je het ook niet echt, om het zo maar te zeggen. HPF verandert er dus wel degelijk iets aan, in mijn opzicht. |
 |
Blaise Zabini
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 18, 2008 18:05 |
 |
Hmm... ik ben hier nog niet zo lang dus kan misschien niet goed oordelen, maar ik vind toch dat het HP anders maakt. Je bent er veel intensiever mee bezig, je gaat verder denken. Dat kan ook handig van pas komen in het echte leven. |
_________________ "Azkaban - the wizard's prison, Goyle. Honestly, if you were any slower, you'd be going backwards."
"You'd better hurry up, they'll be waiting for 'the Chosen Captain'-- 'The Boy Who Scored'-- whatever they call you these days." |
|
  |
 |
Ravengirl
1e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 18, 2008 20:36 |
 |
Ik vind dat het aan je zelf ligt, je bekijkt nu ook andermans theorieen en zo bekijk je alles uit een ander standpunt. Zo begin je zelf ook nieuwe theorieen op te wekken, en die deel je dan, en andere lezen ze weer, enzovoort. |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Feb 19, 2008 11:41 |
 |
Ik kan eerder zeggen dat Het forum mijn leven toch wel veranderd heeft. Je leert mensen kennen die net zoals jij zijn. Niemand kijkt raar tegen je op als je zeg ik ban Harry Potter fan. En bovendien heb ik van sommige hier, heel erg veel geleerd. Onder andere sterker tegen over iemand anders te zijn. Je woeden inhouden ect. Ja HPF heeft 100% zeker mijn leven in de afgelopen 4 jaar veranderd. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
|