Auteur |
Bericht |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 22:59 |
 |
Mean ^^"
Ik ben echt zo into each of them, dat ik bijna niet kan kiezen. Maar aangezien het een toch iets minder is dan het ander op dit moment zou dit mijn top 3 zijn (tijdelijk, that is);
1. Muziek
2. Film
3. Boeken
Klinkt raar dat ik boeken niet op de 1ste plaats heb staan, of film, for that matter. Maar ik ben nu zo bezig met Krezip en met concerten en cd's dat ik toch wat meer met muziek bezig ben op dit moment. Ook ben ik nu boeken een beetje beu, want ik heb zoveel moeten lezen de laatste tijd voor school dat ik nu ff een break wil. En tjah, dan is het logisch dat film op 2 staat, met PotC en Ocean's 13 (die ik nog moet zien) en HP 5 die eraan komt. ^^ |
 |
Squeaking Dobby
4e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 30, 2007 19:27 |
 |
Muziek... en dan wel muziek maken. Films, dat houdt ik niet zoveel bij, welke er uitkomen en zo en ik heb geen tijd om boeken te lezen dus die hebben een gedeelde 2e plaats:). Maar muziek is echt helemaal te gek ... |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 30, 2007 19:34 |
 |
Ja ik ben eigenlijk ook in to alles
muziek, boeken, films dat is mijn vermaak op dit moment. Bij boeken zit je zo in een andere wereld, en muziek kan je echt helemaal blij maken. Films zijn altijd leuk, vooral als het prachtige films zijn, zoals brokeback mountain  |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 30, 2007 20:32 |
 |
Mij maakt het in principe ook niet veel uit..
Het ligt waarschijnlijk aan het moment. Muziek luister ik bijna elke dag en meestal lees ik ook wel een boek voordat ik ga slapen. Films kijk ik wat minder maar niet echt omdat ik het minder leuk vind. Een voordeel van een boek vind ik dat het meestal wel wat gedetailleerder is en dat je het in je eigen tempo kan lezen. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Katrientje
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 19:33 |
 |
ojee, das een moeilijke vraag voor mij. Ik ben dol op boeken,films en muziek. Ies denke hé.
Ik heb het liefst... boeken denk ik.
Omdat ge daar uw personage zelf in kunt verzinnen hoe die eruit ziet en hoe de omgeving er uitziet.
Op de tweede plaatst komt muziek, ik ben daar dus horendol op. Vooral filmmuziek. en dan komen films omdat die vaak ingewikkelder zijn dan de boeken (door de inkorting enzo. Zoals met Harry Potter 4: der zijn veel mensen die ik ken die zeggen da als ge den boek nie hebt gelezen het moeilijker is om te volgen. Maar bon, daar heb ik nie veel van gemerkt omda ik den boek dan juist nog eens had gelezen ). |
_________________ I like to move it, move it! |
|
  |
 |
shadowfax
4e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 20:47 |
 |
Ik kijk het liefste films. Heb al een aardige collectie. Al lees ik ook wel graag.
Muziek komt bij mij op de laatste plaats. Hebben hier meestal gewoon de radio opstaan en daar luister ik niet eens goed naar. |
_________________ Rik Mayall and Alan Rickman are the best!! |
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 21:07 |
 |
Ik denk dat films en boeken bij mij op 1 staan. Ik kijk graag films die heel mooi zijn zoals lord of the rings en harry potter. Verder ook heel veel andere films maar ik ben ook heel erg verslaafd aan lezen. Ben elke week wel een keer in de bibliotheek te vinden zeker nu het vakantie is en ik ben op het moment in 3 series bezig: wicca, chronicles of narnia en de boeken van de ziener. Echt hele mooie boeken. Lezen vind ik denk ik toch nog mooier omdat je dan echt alles zelf kan bedenken en dat krijg je zulke fantastische werelden voor je. Bij films is dat soms een tegenvaller.
Met muziek heb ik niet zoveel, ik volg tot de verbazing van mijn vrienden tmf helemaal niet en als ze vragen welk nummer er op de radio is weet ik het meestal niet. Ik luister alleen muziek als ik achter de computer zit. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 10:49 |
 |
Muziek staat zeker weten bovenaan bij mij. Ik luister ook gewoon zoveel uur per dag muziek. Thuis staat de muziek altijd aan, en als ik weg ga neem ik bijna altijd mijn Ipod mee.
Bij boeken en films staat het ongeveer gelijk. Ik kijk helemaal niet zo vaak films, en veel boeken lees ik ook niet. De HP-boeken zijn dan ook eigenlijk de enige boeken die ik de laatste tijd nog wel eens lees.
Een film kijken doe ik als er toevallig een leuke op tv is, maar dan nog volg ik hem vaak maar half, of zie ik het einde niet. xD |
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 04, 2007 10:15 |
 |
Moeilijk, ik denk toch muziek. Ik weet het niet, films zijn ook altijd heel leuk en met sommige films neem bijvoorbeeld High School Musical/Hairspray zit ook muziek in. Maar dat vind ik dus ook heel leuk om naar te kijken. ^-^'
Boeken vind ik wat minder, op HP na dan! Er staat altijd wel meer in dan als het verfilmd wordt. Ik denk dat het aan wat voor een genré boek het is of iig wat voor een boek het is.. |
|
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 04, 2007 10:59 |
 |
Voor mij is dat muziek. Ik kan echt niet zonder muziek. Muziek beinvloed ook mijn humeur. Als ik boos ben en ik luister een keihard wild nummer kan ik me weer een beetje uitleven en voel ik me daarna weer goed. Voel ik me verliefd luister ik naar mooie liefdesliedjes, enz, enz. Ik kan er echt niet zonder. Ik moet elke dag wel een liedje geluisterd hebben. xD
Daarna ga ik voor...Boeken. Ik hou van boeken, ik hou van verhalen en gedichten schrijven..Je kunt je ook echt in een andere wereld wanen.
Films vind ik ook geweldig, maar ik hou net iets meer van boeken. |
 |
[Anabel_x]
1e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 07, 2008 16:50 |
 |
Voor mij komt eerst;
1.Muziek ; ik luister de héle tijd muziek! (behalve op school dan..)
2.Boeken ; ik lees de hele tijd! Ik kan me geen betere onspanning voorstellen dan rustig, in de zetel of in bed een boek lezen. Heerlijk!
3.Films ; is natuurlijk heel leuk, maar is niet zo belangrijk voor mij als die 2 hierboven ^^.
Ik moest heel hard twijfelen tussen muziek en boeken. Heb dan toch maar voor muziek gekozen, kan me geen leven voorstellen zonder!  |
|
|
  |
 |
hoofd
Dreuzel

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 11, 2008 13:57 |
 |
Nou, film is het zeker niet, hoewel ik er ook van hou.
En ik denk dat ik toch maar ga voor muziek! Want ik zou écht niet zonder kunnen... daar zit meer in voor mij als in een boek.. hoewel een boek dicht in de buurt komt
Bij muziek kan je ook gewoon lekker indommelen, maar je kan evengoed een rustig gesprek voeren met iemand, en je kan gewoon helemaal uit je dak gaan, en je kan het luisteren als je alleen bent en waar je wilt. Een boek, daar moet je bij stilzitten. En ik heb ook meer moeite (misschien raar genoeg ) om me te concentreren op het boek als er volledige stilte rondom me is dan wanneer er muziek op staat. |
|
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 11, 2008 15:51 |
 |
Film valt voor mij af. Ik kijk graag films, maar dat is niet hetgeen waar ik niet zonder kan bijvoorbeeld. Muziek draai ik ook de hele dag door, maar als ik dan moet kiezen waar ik écht een freak van ben; boeken. Ik verslind ze en ik heb nu zelf al aardig wat boeken *trots op haar collectie*. Ik kan mij gewoon hélemaal inleven in een boek en het is een fantastische wereld waar je dan in mee genomen wordt. Ik lees dan ook álles, al moet ik eerlijk bekennen dat de chicklits - of hoe je dat ook schrijft - voor mij nogal luchtig overkomen. Ik hou niet zo van die typische boekjes waarin je een populair meisje hebt die elke dag de drama heeft 'welke kleren ze nu weer eens aan moet.'
Boeken lezen staat stipt op 1.
Muziek luisteren op 2.
Films kijken op 3. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
|