Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: Boer zoekt vrouw Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Bietje
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 128 Sikkels

Bietje is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 13:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

C'est Klaas Very Happy

Image

Klik voor meer info over Klaas.

En ja inderdaad, vond het ook wat minder dat de Canadees gelijk eisen ging stellen. Kijk inderdaad eerst maar hoe het loopt. En het is sowieso een programma waarin een Boer(in) een man zoekt. Ze heeft zelf een eigen bedrijfje en dat moet ze dan gelijk maar allemaal in de steek laten omdat hij de eis heeft dat ze mee naar Canada moet komen. Een beetje interesse en medeleven (ze heeft toch hier al haar familie) kan ook wel voordat je zulke stappen wil ondernemen.

Fifth Doctor: To days to come.
Tenth Doctor: All my love to long ago

Profiel bekijkenStuur privébericht
Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 14:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Gisteren was trouwens op Shownieuws dat Agnes en Frans misschien een relatie hebben. Ik weet het, het was shownieuws, maar ik vond het wel grappig om hier neer te zetten.

@iedereen. Die Canadees was inderdaad heel erg. Volgens mij heeft Agnes hem ook alleen maar door laten gaan uit medelijden, omdat ze hem naar Nederland had gehaald (dat is inderdaad wel duur voor 5 minuten speeddaten). Het leek trouwens wel of Agnes hem eng vond, want ze keek hem totaal niet aan toen ze hem zei dat hij moest vertrekken. Is dat jullie ook opgevallen?

Verder vind ik het een heel erg leuk programma. Ik heb alle seizoenen gezien en gevolgd en het blijft leuk. Al is het wel verbazend hoe weinig vaste relaties er uiteindelijk uitkomen, maar dat is natuurlijk wel te verwachten.

Miss_Slytherin
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 230 Sikkels

Miss_Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 15:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het opzich wel een leuk programma Razz
Ik kijk het in ieder geval wel elke week, wel gezellig ^^
En mijn moeder kijkt het sowieso altijd, dus dan kom er ik meestal ook maar bij zitten xD En de rest van de seizoenen heb ik ook allemaal gevolgd Razz

FanFic
FanArt
PC-Crea
Rylane
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 420 Sikkels

Rylane is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Feb 04, 2008 14:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dat was gisteren weer een zeer bewogen aflevering van 'Boer zoekt vrouw'. Ik vind het programma echt geweldig, ik volg het altijd op de voet. Ik ben nu ook vreselijk benieuwd wie de boeren gaan kiezen volgende week.

Arme boer Jan. Siepie die wilde hem niet en nu wil Annet geen tweede keus zijn. Tja gelijk heeft ze natuurlijk, maar nu zit Jan zonder vrouw. Misschien kan hij Anita nog eens bellen, die vond hem wel heel leuk.
Agnes en de jongens gaan eindelijk lol maken. Dat werd tijd zeg, als ze dat nou eens eerder had gedaan was Jurjen misschien gebleven. Persoonlijk vind ik Klaas de leukste van de twee jongens, maar ik denk dat Agnes toch voor Jurre gaat kiezen.
Ik vind het jammer dat Joyce niet eerlijk tegen Frans heeft gezegt dat ze hem echt leuk vind. Dat had haar kansen denk ik wel vergroot, want het lijkt er nu op dat hij voor Ronella gaat kiezen. En zij lijkt Frans juist minder leuk te vinden.
Van Gerard kan ik maar weinig hoogte krijgen. De dames vinden hem allebei erg leuk, maar wie hij nou het leukste vind. Leoni doet toch een beetje afstandelijk, maar Marja maakt er zo'n vreselijk drama van.
En dan heb je tot slot boer Henk nog. Wat een botte boer is dat (leuk woord grapje). Ik ben bang dat hij niets te kiezen heeft, hij moet maar hopen dat de meiden hem nog willen hebben.

Nou, dat is wat ik van de boeren vind. Nu maar afwachten met wie de boeren een weekendje weggaan. Zou Jan nu alleen mogen of misschien met z'n moeder?

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 24 Sikkels

MaaudJ is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 05, 2008 0:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb de vorige seizoenen ook gekeken en nu kijk ik het weer.
Ik vind het echt een leuk programma en ben benieuwd wie wie gaat kiezen!

Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Verdiend: 0 Sikkels

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Feb 05, 2008 0:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Rylane:
Ik vond het een beetje zijn eigen schuld van boer Jan dat zijn vrouwen weg zijn. Hij reageerde wel steeds erg vreemd. Ik vond het liedje dat de vrouwen op het eind zongen trouwens wel erg toepasselijk.

16-08-2005 ~ 31-12-08
__xSmartie
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 70 Sikkels

__xSmartie is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Feb 05, 2008 12:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik volg het, maar vind het niet echt super leuk ofzo...
Ik vind deze boeren eigenlijk allemaal stom. Bij de vorige series zaten veel leukere. Aan elke boer zit wat iets raar of stoms.

Ik vond bij de vorige aflevering echt dom dat die Jan zomaar de kamer uitiep omdat Siepie zei:'jaa, ik mis wel iets'. Hoe kinderachtig kan je zijn? Ik snap wel dat die vrouwen weg zijn gegaan...

Neleke
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Neleke is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 25, 2008 21:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

In België wordt in september het ZOVEELSTE seizoen van Boer zkt Vrouw uitgezonden. Bij het eerste seizoen dacht ik al: oh nee! Ze weten niet wat geven zeker?
En nu wordt ik er helemaal gek van!
Ik snap wel dat mensen het programma leuk vinden, ieder zijn ding, maar ik vind wel niet dat ze elke reclameblok moeten eindigen met reclame voor Boer Zkt Vrouw, want daar erger ik me zo aan!

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp