Poll :: Sims 2.. your opinion! |
Wauw! |
|
46% |
[ 20 ] |
Ja, cool! |
|
30% |
[ 13 ] |
Redelijk.. |
|
9% |
[ 4 ] |
Als je dat vermaak noemt ?! |
|
9% |
[ 4 ] |
Krankzinnig !! |
|
2% |
[ 1 ] |
Er.. Sims 2? |
|
2% |
[ 1 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 43 |
|
Auteur |
Bericht |
LuCos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 05, 2007 20:14 |
 |
The Sims (1 en 2) vind ik leuk, maar ik speel het niet meer. Eigenlijk vond ik de verschillen tussen 1 en 2 té klein om er een deel 2 van te maken. Maar dat heb ik vaak met spellen waarbij een vervolgspel uitkomt... Zoals ik al zei ik speel het niet meer, dat komt omdat ik het best duur vind om elke keer een spel erbij te kopej, en dmijn computer het neit mee rlanger trekt.. |
|
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 06, 2007 13:01 |
 |
Ik heb laatst de Sims huisdieren2 gespeeld bij een vriendin. En ik vond hem zo leuk Ik wilde hem gaan kopen, maar hij blijkt 40 euro te zijn en dat vind ik iets te duur. Zonder uitbreidingen word de sims na een tijdje toch saai, ook al is het wel een hele tijd. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 08, 2007 9:02 |
 |
hehe , ik ben er weer.
zoals ik al gezegd heb houd ik echt zo erg van dat spel, ik weet ook dat er een tiener-accesoire pakket komt, wss met allemaal van die leuke tiener accesoires.
maar die dingen kan je natuurlijk downloaden he?
en sinds vorige week heb ik , laten we het zo zeggen, de sims studentenleven "gekregen".
met we bedoel ik , ik en m'n zus.
dats echt een leuk spelletje
het is vooral grappig dat als je sims zic vervelen, je voor de optie " uit de kleren!" kunt kiezen
dan gaan alle kleren uit (natuurlijk zijn er vakkjes) en dan beginnen ze naakt door het studentenhuis te lopen, roepen en lachend
best grappig om te zien.
ik wil ook best uitleggen hoe je nieuwe spullltejes download, maar k weet niet of ik dat hier mag zeggen omdat ik verwijs nar andere site's.dus wil je kunnen downloaden, stuur dan ff een pb'tje.
ik moet wel zeggen dat je winzip of winrar nodig hebt, anders gaat het ook hoor. maar dan weet ik niet hoe je het doet. |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 08, 2007 9:35 |
 |
Ow, uit de kleren. Jaaa, dan gaan ze streaken, ze rennen dan naakt door het huis en roepen de schoolyel. Zo melig. Op een gegeven moment kon ik die yel meeschreeuwen.
Als ze ongelukkig zijn komt er volgens mij zo´n konijn. Ik ging daar altijd mee vechten.
Leuk spel alleen ik heb zoveel dat het een eeuwigheid duurt voordat ik kan spelen. Ik heb ook ... uhm .. iets met werk. Die is toch aanzienlijk minder leuk. |
 |
*_eOwyn_*
4e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 10, 2007 16:52 |
 |
heeft iemand enig idee hoe je een weerwolg wordt?
ja ik weet dat je met een wolf bevriend moet worden maar dat duurt zo lang xD |
_________________ I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
The dream of you and me and all we could be
|
|
  |
 |
Shellwarrior
2e jaars

Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 23, 2007 13:26 |
 |
Ik heb een aantal Sims 1 pakketten enzo, maar tegenwoordig speel ik (als ik tijd heb ><) Sims 2. Ik heb Huisdieren, Studentenleven en Glamourascessoires. Ik speel eigenlijk ook niet echt meer, het wordt snel saai. Door downloads van MTS enzo is het wel wat leuker en echter, maar echt spelen vind ik niet zo geweldig meer. Ik maak liever filmpjes met de Sims, daar zijn de downloads ook heel fijn voor  |
_________________ This is how we like to do it in the murder scene
Take me shake me I'm a real mess oh yes
If this is what you want, then fire at will |
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 23, 2007 13:58 |
 |
ik heb sins kort echt veel uitbreidingen en die zijn echt super
nachtleven, studentenleven, gaan het maken en huisdieren.
je kan ze allemaal gebruiken, bv eerst gaat je sims studeren dan zoekt ze een parter door blind date dan openen ze een zaak en huisje tuintje hondje kindje  |
sweeney todd XD |
|
  |
 |
doxy_angel
3e jaars

Verdiend:
98 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 23, 2007 14:20 |
 |
LuCos schreef: | The Sims (1 en 2) vind ik leuk, maar ik speel het niet meer. Eigenlijk vond ik de verschillen tussen 1 en 2 té klein om er een deel 2 van te maken. |
Pardon? Te klein? grapje zeker?.
De verschillen zijn juist gigantisch..
Nu ben ik dan wel even te lui om ze op te noemen maar okee..
Ik vind de sims geweldig, maar mijn lappert verdraagt ze niet T_T. zo balen. |
|
|
  |
 |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 23, 2007 14:38 |
 |
Ik speel ook in mijn vrije tijd heel vaak de Sims. Hmmm... vaak alleen in de vakanties omdat ik er anders geen tijd voor heb. De sims is niet een spelletje dat je eventjes 10 minuten speelt. Ik heb het een keer een hele dag gespeeld, heel leuk maar ik had wel rugkrampen . Maar die poppetjes maken is heel leuk. Ik heb er een tijdje een sport van gemaakt om Harry Potter figuren na te maken. Maar dan liet ik ze juist allemaal dingen doen die ze in de boeken dus nooit zouden doen. Ik liet Harry en Ron bijvoorbeeld aartsvijanden worden, en elke keer als ze elkaar tegenkwam gingen ze vechten . En dan zie je al die andere mensen helemaal juichen enzo, en dan lig ik helemaal stuk. Ook liet ik Hermelien steeds streaken door haar huis, en Ron dan elke keer schrikken. Ach ja, je moet toch wat . |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 23, 2007 20:13 |
 |
miss louise schreef: | Ik speel ook in mijn vrije tijd heel vaak de Sims. Hmmm... vaak alleen in de vakanties omdat ik er anders geen tijd voor heb. De sims is niet een spelletje dat je eventjes 10 minuten speelt. Ik heb het een keer een hele dag gespeeld, heel leuk maar ik had wel rugkrampen . Maar die poppetjes maken is heel leuk. Ik heb er een tijdje een sport van gemaakt om Harry Potter figuren na te maken. Maar dan liet ik ze juist allemaal dingen doen die ze in de boeken dus nooit zouden doen. Ik liet Harry en Ron bijvoorbeeld aartsvijanden worden, en elke keer als ze elkaar tegenkwam gingen ze vechten . En dan zie je al die andere mensen helemaal juichen enzo, en dan lig ik helemaal stuk. Ook liet ik Hermelien steeds streaken door haar huis, en Ron dan elke keer schrikken. Ach ja, je moet toch wat . |
ja dat doe ik ook, echt leuk, je doet er echt de gekste dingen mee,
bv: hermelien was zwanger van voldemort, maar woonde samen met sneep, harry en ron waren een homo koppel en luna was segeant in het leger, ik heb zin om dat nog eens te doen, en oja celebs maken is ook erg leuk, daar kunnen ook leuke dingen van komen, ooit heb ik johnny depp gemaakt hij was getrouwd met keira knigthley en hun stijl was wat apart en die van johnny zelfs nogal smakeloos en daar werd keira gek van, en ging er uiteindelijk vandoor met de postbode  |
sweeney todd XD |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 23, 2007 20:18 |
 |
eva(nna) schreef: | miss louise schreef: | Ik speel ook in mijn vrije tijd heel vaak de Sims. Hmmm... vaak alleen in de vakanties omdat ik er anders geen tijd voor heb. De sims is niet een spelletje dat je eventjes 10 minuten speelt. Ik heb het een keer een hele dag gespeeld, heel leuk maar ik had wel rugkrampen . Maar die poppetjes maken is heel leuk. Ik heb er een tijdje een sport van gemaakt om Harry Potter figuren na te maken. Maar dan liet ik ze juist allemaal dingen doen die ze in de boeken dus nooit zouden doen. Ik liet Harry en Ron bijvoorbeeld aartsvijanden worden, en elke keer als ze elkaar tegenkwam gingen ze vechten . En dan zie je al die andere mensen helemaal juichen enzo, en dan lig ik helemaal stuk. Ook liet ik Hermelien steeds streaken door haar huis, en Ron dan elke keer schrikken. Ach ja, je moet toch wat . |
ja dat doe ik ook, echt leuk, je doet er echt de gekste dingen mee,
bv: hermelien was zwanger van voldemort, maar woonde samen met sneep, harry en ron waren een homo koppel en luna was segeant in het leger, ik heb zin om dat nog eens te doen, en oja celebs maken is ook erg leuk, daar kunnen ook leuke dingen van komen, ooit heb ik johnny depp gemaakt hij was getrouwd met keira knigthley en hun stijl was wat apart en die van johnny zelfs nogal smakeloos en daar werd keira gek van, en ging er uiteindelijk vandoor met de postbode  |
Ok, die is goed zeg. Dat moet ik onthouden.
Je kan jezelf ook met een beroemdheid laten trouwen.
Heb ik ook gedaan (hoe sneu) en we hebben nu iets van 4 of 5 kids.
En volgens mij ligt de nieuwste nu in de winkels. Op reis ofzo.
Lijkt me ook leuk om te spelen. |
 |
dylan m
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 06, 2008 12:49 |
 |
Ik heb Sims 2 huisdieren op de ps2, echt een vet spel. Jammer dat 'ie niet met 2 spelers kan .
Ik heb trouwens ook eens zoiets met m'n zusje gedaan, gingen we Gordon en Joling doen, en die gingen toen trouwen. Wij lagen echt in een deuk. |
|
|
  |
 |
|
|