Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Films: Slechtste film ooit Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 12, 2007 18:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sorry maar mists of avalon hoor echt niet in het rijtje van slechtste films ooit thuis. Ook al heeft iedereen zijn eigen mening, hij was echt keimooi!

High school musical is inderdaad verschrikkelijk, vooral dat nagesynchroniseerde. Ik vind alles wat nagesynchroniseerd is irritant.

Mijn mega spoiler fanfic!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 12, 2007 18:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sabrè schreef:

De slechtste film die ik ooit gezien heb is A hitchhikers guide to the galaxy. Die film gaat pas echt nergens over. Al zat er wel humor in. Ik heb me helemaal kapot gelachen over hoe alles in elkaar gedraaid was en ook wel om de film zelf. Maar men, degene die dat script en plot bedacht had was waarschijnlijk dronken xD
Een depressieve robot met de stem van Alan Rickman *ligt weer plat*

Ik vond ''The Hitchhiker's Guide To The Galaxy'' juist een geweldige film. Ik heb zelden zo enorm gelachen. Zo maf en droog! Ik vond het absoluut niet hinderlijk dat het plot zo vaag was. Er zat best een verhaallijn in, maar de personages en grappen waren gewoon belangrijker voor de film. Zoals die man met de handdoek, de depressieve robot, de nep-thee, de muizen die de wereld beheersden... Prachtig! (=

4e jaars
4e jaars

Verdiend: 176 Sikkels

Boterham is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 12, 2007 19:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lady Voldermort schreef:
Highschool Musical, dat vind ik echt zo'n slechte film. Vooral toen hij in het Nederlands gesychroniseerd op tv kwam. Echt een lachertje. Overdreven gedoe, slecht geacteerd.. Beetje zoals de ZOOP-films.

Die film was gewoon zo idioot dat ik hem leuk begon te vinden^^ Ik lachtte mij echt kapot, en dan vooral als die jongen begon te zingen. Echt grappig xD Maar natuurlijk slaagt het op niks en is het een echte belachelijke film.

You, me and Dupree vind ik echt een slechte film. Had het bij een vriendin gezien en na een halfuur zaten we al met andere dingen bezig. Echt slecht.

7e jaars
7e jaars

Verdiend: 108 Sikkels

Wizardjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 12, 2007 20:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sweet Hermione schreef:
Sabrè schreef:

De slechtste film die ik ooit gezien heb is A hitchhikers guide to the galaxy. Die film gaat pas echt nergens over. Al zat er wel humor in. Ik heb me helemaal kapot gelachen over hoe alles in elkaar gedraaid was en ook wel om de film zelf. Maar men, degene die dat script en plot bedacht had was waarschijnlijk dronken xD

Ik vond ''The Hitchhiker's Guide To The Galaxy'' juist een geweldige film. Ik heb zelden zo enorm gelachen. Zo maf en droog! Ik vond het absoluut niet hinderlijk dat het plot zo vaag was. Er zat best een verhaallijn in, maar de personages en grappen waren gewoon belangrijker voor de film. Zoals die man met de handdoek, de depressieve robot, de nep-thee, de muizen die de wereld beheersden... Prachtig! (=

Waarschijnlijk komt dat plot doordat ze 5 boeken in één film hebben gestopt. Maar ik lieft handdoeken nu. En 42 natuurlijk. Oja, en 'Don't Panic'.
Ik wist trouwens niet eens dat Marvin de stem van Alan Rickman had? Leuk om te weten.

Ook leuk vond ik de walvis: 'Ahhh! Woooh! What's happening? Who am I? Why am I here? What's my purpose in life? What do I mean by who am I?'
En de Bloempot: 'Curiously, the only thing that went through the mind of the bowl of petunias, as it fell, was, "Oh no, not again." Many people have speculated that if we knew why the bowl of petunias had thought that, we would know a lot more about the nature of the Universe than we do now.'

En zo kan ik nog uren doorgaan waarom ik die film zo goed vind (Vogons die bang zijn om met de handdoek geslagen te worden, of niet door het tuinhekje kunnen omdat het dicht is.).

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 7:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

You me and Dupree vond ik juist erg leuk, ik heb wel gelachen. Had trouwens nog een belabberde film gezien: The last Legion, in de bios nog wel!! Wat een geldverspilling, heb zelden zoiets slechts gezien. De trailer leek best boeiend maar het was echt een waardeloze film.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Sabrè
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 819 Sikkels

Sabrè is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 11:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wizardjuh schreef:
Sweet Hermione schreef:
Sabrè schreef:

Waarschijnlijk komt dat plot doordat ze 5 boeken in één film hebben gestopt. Maar ik lieft handdoeken nu. En 42 natuurlijk. Oja, en 'Don't Panic'.
Ik wist trouwens niet eens dat Marvin de stem van Alan Rickman had? Leuk om te weten.

Ook leuk vond ik de walvis: 'Ahhh! Woooh! What's happening? Who am I? Why am I here? What's my purpose in life? What do I mean by who am I?'
En de Bloempot: 'Curiously, the only thing that went through the mind of the bowl of petunias, as it fell, was, "Oh no, not again." Many people have speculated that if we knew why the bowl of petunias had thought that, we would know a lot more about the nature of the Universe than we do now.'

En zo kan ik nog uren doorgaan waarom ik die film zo goed vind (Vogons die bang zijn om met de handdoek geslagen te worden, of niet door het tuinhekje kunnen omdat het dicht is.).

Oh maar ik vond um ook wel grappig, maar die verhaallijn was zooo vaag. Die vliegenmeppers ook trouwens, dat was echt droog xD
En dan dat droge geneuzel van die commentator ertussen door, maar ik vond um gewoon zo gaar. Echt één van de raarste films die ik ooit gezien heb xD
De democratie van die buitenaardse wezens dan, overal een rapport van opstellen enzo. Was wel grappig, maar het was gewoon een vreemde verhaallijn.

*Tessie*
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 196 Sikkels

*Tessie* is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 21:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Evan Almighty!

Een paar maanden geleden gezien en ik was toen de film bezig was in slaap gevallen. Ik snap niet dat mijn vriendinnen het een leuke film vonden, maar ach; ieder zijn of haar mening Wink

Ik vond trouwens It's a boy/girl thing (or whatever) ook erg vaag, ik vond er bijna geen verhaallijn inzitten en hetgeen dat er inzat van die verhaallijn vond ik nou niet bepaald boeiend... Rolling Eyes
X Tess

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 50 Sikkels

Geertjuhh is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jan 03, 2008 18:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Epic movie, daar ben ik echt bij in slaap gevallen. Wat een domme film, ik vond het niet grappig.
Ken er wel een paar die hem grappig vinden, maar ik vond niet. Film sloeg echt nergens op..

Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 415 Sikkels

Hippogriefje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 03, 2008 19:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Geertjuhh schreef:
Epic movie, daar ben ik echt bij in slaap gevallen. Wat een domme film, ik vond het niet grappig.
Ken er wel een paar die hem grappig vinden, maar ik vond niet. Film sloeg echt nergens op..

Inderdaad, dat is echt 1 van de slechtste films ooit. Ik vond het echt weggegooit geld, er zat totaal geen verhaallijn in en de grapjes waren niet een leuk.

Domste film ooit xD

Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 03, 2008 19:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hippogriefje schreef:
Geertjuhh schreef:

Inderdaad, dat is echt 1 van de slechtste films ooit. Ik vond het echt weggegooit geld, er zat totaal geen verhaallijn in en de grapjes waren niet een leuk.

Domste film ooit xD

I agree. Ik heb die stomme film in de bios gezien. Met een jongen. We hadden afgesproken. Blunder xD Geen leuke jongen + geen leuke film Razz
Verder vind ik niet snel films slecht, maar je moet er voor in een bui zijn.
Sommige films zijn wat saaiig. Maar soms is dat weer leuk.
En vervolgen van films, moeten altijd nog beter zijn dan de eerste, want anders haakt men snel af. Ik vind bijvoorbeeld die hard 2 zoooo veel minder dan 1. Terwijl ik 3 dan wel weer leuk vind.

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 03, 2008 19:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

The Flemish Vampire... het sloeg helemaal nergens op. Het was warrig en geforceerd, alsof ze allemaal elementen wilden mixen, maar dat is serieus mislukt. De acteerprestaties vielen wel mee, maar ik heb serieus beter gezien. Daarbij leek het wel of er zoveel mogelijk naakt in moest...
"Je hebt koorts!" en hop, ze rukt het kleed uit... Like what the hell?

'Til we meet again, HPF'ers.
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 415 Sikkels

Hippogriefje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 03, 2008 23:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Miss Raddy schreef:
Hippogriefje schreef:
Geertjuhh schreef:

Domste film ooit xD

I agree. Ik heb die stomme film in de bios gezien. Met een jongen. We hadden afgesproken. Blunder xD Geen leuke jongen + geen leuke film Razz
Verder vind ik niet snel films slecht, maar je moet er voor in een bui zijn.
Sommige films zijn wat saaiig. Maar soms is dat weer leuk.
En vervolgen van films, moeten altijd nog beter zijn dan de eerste, want anders haakt men snel af. Ik vind bijvoorbeeld die hard 2 zoooo veel minder dan 1. Terwijl ik 3 dan wel weer leuk vind.

Teehee dat had ik dus ook xD
Alleen bij mij was het juist een leuke jongen waar ik een relatie mee kreeg <3 Hij's nu een goeie vriend van me..

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 64 Sikkels

Filister is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 04, 2008 20:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Die ene film van Kabouter Plop waar Frans Bauer in speelt!
En Pipo en de parelridder.
Hou over het algemeen al niet van pipo.
Vroeger was ik een groot fan van Pipi Langkous, nu vind ik die films ook niks meer.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 443 Sikkels

Faunaat is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jan 04, 2008 20:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Die slechtse film die ik ooit heb gezien of in ieder geval verplicht heb moeten afkijken is toch wel Beowulf en Grendel. Vreselijke film. Weggegooit geld, tijdverspilling en ruimteverspilling in je dvd-kast.

Grendel was net een idioot die uit het gesticht was ontsnapt. Nee, deze film komt bij mij niet in huis.

(Heb hem bij een vriendin gekeken en ik vond het onbeleefd om te zeggen dat ik niet meer verder wilde kijken.) xD

- Gregory House
Pieper
Oude Forumnaam: kriegel Grote Zaal Hoofdmonitor
Grote Zaal Hoofdmonitor

Pieper is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 20, 2008 13:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Gisteren heb ik een behoorlijk slechte film op VT4 gezien.
Ik had er al niet veel goeds over gehoord, maar ik wou toch voor mijn eigen oordelen.

Wat of the worlds, met o.a. Tom Cruise

Ik vond er absoluut niets aan. Het verhaal was echt slecht. En de manier waarop de aliens dan ook nog eens verslagen werden vond ik behoorlijk stom.
De aliens waren bovendien niet echt eng, en er waren zo goed als geen 'schrikmomenten' in de film.

Wat is dit?

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp