Auteur |
Bericht |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 21, 2007 14:51 |
 |
Ik heb niks van hierboven mee gekregen we hebben het zelf ook niet op Televiesi vind ik erg jammer maar gelukkig kun je het wel op het internet kijken das weer een gelukkie voor mij erg blij ben ik er mee . |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 20:24 |
 |
waar hebben jullie het over? ik kan nickelodeon gewoon altijd op tv zien.
is dat omdat ik in belgie woon ofzo. ik vind het raar dat eht voor jullie zo moeilijk is om nickelodeon te kijken?  |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 20:26 |
 |
eva(nna) schreef: | waar hebben jullie het over? ik kan nickelodeon gewoon altijd op tv zien.
is dat omdat ik in belgie woon ofzo. ik vind het raar dat eht voor jullie zo moeilijk is om nickelodeon te kijken?  |
Nou eerst was Nickelodeon tot 18:00 en daarna Talpa/Tien alleen nu is Talpa/Tien 24 uur per dag te zien. Dus Nickelodeon is op een andere "frequentie" en die kan ik niet ontvangen. Maar ik weet niet of dat in heel Nederland zo is. Ligt eraan wat voor soort pakket je hebt.
Ik mis Nickelodeon trouwens wel.. Ik wil het weer eens zien. Ik kan nu alleen naar Jetix kijken. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 20:54 |
 |
Ik heb zowel digitale tv als gewoon anoloog. Bij digitale tv heb ik absoluut geen problemen om Nickelodeon of the Box te zien. Daar is bij mij gewoon een nieuwe zender bijgekomen.
Bij anoloog heb ik echter wel wat probleempjes. Ik heb 2 kanaaltypes, waarvan 1 standaard. En je raadt het wel, daar geen Nickelodeon. Om dat dan toch te zien, moet ik van kanaaltype wisselen en tsjah, een beetje te veel moeite voor een lui persoon als ik : D |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 29, 2007 9:53 |
 |
Nou ik weet niet wat voor pakket wij hebben
maar bij mij zit Nickelodeon op The Box tot 20.00 vin dik trouwens wel leuk, want ik vond Nickelodeon altijd wel grappig en zo vaak kijk ik eigelijk niet naar muziekzenders. |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
~Persephone
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 29, 2007 10:00 |
 |
Hmm.. Ik heb eigenlijk ook geen flauw idee
wat wij nou precies in dat pakket hebben zitten..
Maakt me ook niet zo heel veel uit.. want ik kijk toch meestal
naar MTV of naar Net5 ofzo ^^ met Nickelodeon en The Box heb ik
gewoon niet zoveel |
_________________ This world will never be
What I expected
And if I don't belong
♥♥.. |
|
  |
 |
Tom-20
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In mijn favoriete fauteuil in de Ravenklauw leerlingenkamer
|
Geplaatst:
Zo Feb 25, 2007 11:54 |
 |
Talpa zuigt echt.... soms zijn er
wel leuke programma's maar
het is echt weer zo'n commerciele
zender...: om de 2 minuten reclame
(bij wijze van) echt niet te doen....  |
_________________ Ben je nog eerstejaars, zonder afdeling en in het nauw? Kom dan bij Ravenklauw! |
|
  |
 |
lieske90
7e jaars

Verdiend:
117 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 07, 2007 20:02 |
 |
Nickelodeon kan je toch nog gewoon ontvangen? In ieder geval, bij ons is ie gewoon naar een andere zender (20 geloof ik) verplaatst.
Voor de rest heb ik met beide zenders niet veel. Op Talpa komen niet echt heel veel leuke programma's, hoewel ik Voetbalvrouwen wel wil gaa volgen :') Nickelodeon is een kinderzender en trekt mij daarom niet zo. Geef mij maar Nederland 3 of RTL zoveel. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 18, 2007 13:09 |
 |
Zo Tien/Talpa stopt er dus mee.. De mensen van Tien praten nu met de mensen van RTL om een samenwerking. Dat Tien dus RTL8 ofzo gaat worden. Lees hier meer. Nou ik hoop het maar ik kijk nooit naar Tien en ik wil gewoon Nickelodeon kijken. Dus voor mij mag die hele zender weg en laat Nickelodeon gewoon maar terug komen. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Smoky
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
489 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 18, 2007 21:36 |
 |
lieske90 schreef: | [color=coral]Nickelodeon kan je toch nog gewoon ontvangen? In ieder geval, bij ons is ie gewoon naar een andere zender (20 geloof ik) verplaatst.
|
Ik kan het idd ook nog gewoon ontvangen.
Op de zender waar eerst the boxx was. Toch?[/color] |
 |
lieske90
7e jaars

Verdiend:
117 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 19, 2007 19:07 |
 |
Smoky schreef: | lieske90 schreef: | [color=coral]Nickelodeon kan je toch nog gewoon ontvangen? In ieder geval, bij ons is ie gewoon naar een andere zender (20 geloof ik) verplaatst.
|
Ik kan het idd ook nog gewoon ontvangen.
Op de zender waar eerst the boxx was. Toch?[/color] |
Uhuh, klopt inderdaad. Nu is dat inderdaad op The Box. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 12:57 |
 |
Dat Talpa is niet echt relevant meer. xD Inmiddels heb je dus Nickelodeon en Comedy Central. Die zender is in Twente in plaats gekomen van MTV. Ik mis MTV echt wel, en ik vind het nog steeds dom dat het eraf ligt. Maar aan de andere kant, nu kan ik wel Avatar kijken. xD Ook al vind ik de Nederlandse stemmen lelijk. Ik kijk ook niet vaak naar Comedy Central eigenlijk.
Ik las alleen dat je in Vlaanderen overdag Nickelodeon had, en 's avonds MTV Nederland. Het lijkt me raar dat je maar een halve MTV hebt eigenlijk. Omdat het in Nederland wel een zender is dat de hele dag uitgezonden word. |
|
  |
 |
|