Auteur |
Bericht |
Zwammi
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 14:24 |
 |
Haha, np
Hun eigen site is inderdaad een beetje dood voor het moment. Maar er is goed nieuws. Want geruchten zeggen dat ze eind dit jaar of begin volgend jaar terug samen komen om nieuwe muziek te maken!
bron: http://www.systemofadown.be |
|
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 14:30 |
 |
Zwammi schreef: | Haha, np
Hun eigen site is inderdaad een beetje dood voor het moment. Maar er is goed nieuws. Want geruchten zeggen dat ze eind dit jaar of begin volgend jaar terug samen komen om nieuwe muziek te maken!
bron: http://www.systemofadown.be |
Oh, my dat zou echt geweldig zijn. is helemal zenuwachtig:P Maar laten we maar over soad ophouden  |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Boterham
4e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 14:36 |
 |
Ik luister bijna altijd naar Rock. Dat is gewoon liefde <3 Soms ook naar Metal, maar minder vaak. Groepen waar ik vaak naar luister of geluisterd heb:
# Good Charlotte
# MCR (Metal/ Emocore)
# Three Days Grace (Ook eerder Metal)
# 30 Seconds to Mars
# Nirvana
# Placebo
# LostProphets (Metal eerder, hun laatste album is wel wat soft)
# Enter Shikari
# Cute Is What We Aim For
# FOB
# Smashing Pumpkins
# Panic! At The Disco
# ...
Dat waren de eerste die mij te binnen schoten :')
|
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 15:21 |
 |
Ik luister naar After Forever / Ayreon / Asrai / Autumn / Blackmore's Night / Billy Talent / Bjork / Bullet For My Valentine / Cradle of Filth / The Cure / Damien Rice / Daniel Powter / Delain / Dead Poetic / Dead Cab For Cutie / David Hodges / Disturbed / Dido / Dragonforce / Enya / Epica / Evanescence (oude liedjes) / Fall Out Boy / Flowing Tears / Green Day / Gorki / HIM / Jeff Buckley / Jose González / Julie Cruise / Kamelot / Keane / Krypteria / The Kooks (soms) / Korn / Kelly Clarkson (soms) / Lacuna Coil / Leaves' Eyes / Lost Prophets (sommige liedjes) / Midnight Agony / Metallica / My Chemical Romance / Megadeth / Muse (soms) / Nightwish / Nirvana / Nemesea / Oasis / The Offspring / Opeth / Rufus Wainwright / Orphanage / P.O.D. / Placebo / Panic! At The Disco / Rammstein / The Rasmus / Simon & Garfunkel / Sonata Arctica / Spinvis / Stone Sour / Stratovarius / Tom Helsen / Valkyre / The White Stripes / Within Temptation / Zornik (soms).
Maar LostProphets is toch geen metal? |
  |
 |
**lupos**
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 15:35 |
 |
ik luister altijd graar naar rock en metal
vooral vind ik nu-metal erg mooi
(dat is dus matal met hiphop elementen)
denk aan linkin park en korn
ik vind alleen zware en lage geluiden mooi, die gierende gitaren die je bijvoorbeeld veel hoort bij de oude garde (mega death en motorhead) ben ik niet zo kapot van
en veel grunten geweldig! |
_________________ Neville Longbottom: Oh my God! I've killed Harry Potter!  |
|
  |
 |
Boterham
4e jaars

Verdiend:
176 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 15:42 |
 |
Citaat: | Maar LostProphets is toch geen metal? |
Nee, niet echt. Maar het is ook niet echt Rock vind ik. Sommige liedjes hebben wel iets weg van Metal en veel mensen noemen hun muziek "Metal". Anyway, ik vind ze gewoon goed :') |
_________________ A memory remains just a tiny spark. |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 15:58 |
 |
Dan zitten ze ergens tussenin Zoals zoveel groepen Die zouden ze dan het 'tussenin-genre' moeten noemen  |
  |
 |
Miryana
2e jaars

Verdiend:
158 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 28, 2007 23:01 |
 |
MeLoveSnape schreef: | Tja ik luister heel veel Rammstein, vooral als ik kwaad ben. Je kunt echt lekker je frustaties kwijt en ik vind dat ze mooie melodielijnen in hun nummers hebben. Ook dat het allemaal in het Duits is maakt het extra agressief. |
Maar je moet het toch met me eens zijn dat ookal klinken de teksten soms erg agressief, ze dit niet altijd zijn....soms zijn hun teksten zelfs erg mooi (had ik vroeger ook nooit gedacht hahah)
Ik luister verder naar alles, kan rock / metal / pop en ja ook trance zijn, zolang het me maar raakt.
Alleen heb ik dus niet echt iets met de meeste commerciele nummers :-S soms vind ik er wel eens redelijk, alleen heb je ze dan al minstens een jaar thuis omdat je de cd van de band hebt ofzo. |
_________________ Embrace me, Surround me,
As the rush comes.... |
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 29, 2007 8:51 |
 |
- Within Temptation
- Michael Jackson
- Natasha Bedingfield
- Nicholas Hooper [HPmusic]
- Westlife
- Lighthouse
That's it, denk ik. Ik luister naar heel veel muziek, maar die ga ik niet allemaal opnoemen. Het "soort" muziek dat is rock voor mij ^^. |
|
  |
 |
Moniek
The Dark Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 20:55 |
 |
T O N K S schreef: | En meer. And metal bands:
- My Chemical Romance (death metal) |
Hmm, sorry dat ik het zeg, maar sinds wanneer is My Chemical Romance death metal? Ik zou het zelf nog niet eens als "gewoon" metal omschrijven...
Okay, ik moet zeggen dat ik zo'n 1,5 jaar geleden bij metal (net als genoeg mensen) bij metal het idee had van een stelletje langharige idioten (in de negatieve zin) die op een podium rondspringen en hun stem & instrumenten zwaar misbruiken, maar toen ben ik het door een vriendin gaan luisteren en nu luister ik eigenlijk niks anders meer.
Mijn top 5 van favo bands:
1. Sonata Arctica (zelfs zonder Jani =.=)
2. Nightwish (zelfs zonder Tarja =.=)
3. Stratovarius
4. Blind Guardian
5. Iced Earth
Nog andere bands waar ik graag naar luister:
- Iron Maiden
- Helloween
- Altaria
- Pain of Salvation
- In Flames
- Therion
- Freak Kitchen
- Epica
- Rhapsody of Fire
- Dragonforce
- Lacuna Coil
- Týr
- Symphony X
- Kamelot
- Ayreon
- Metallica
Nouja, dat waren wel de bands waar ik het meest naar luister. Ik ben niet zo heel erg dol op thrash/death metal (meestal vooral vanwege het grunten, daar hou ik niet zo heel erg veel van), maar ik moet zeggen dat ik dat op z'n tijd ook wel kan waarderen (bijvoorbeeld het album "Seasons in the Abyss" van Slayer vind ik best goed), in ieder geval meer dan pop (vooral vanwege het feit dat dit soort bands vaak wel écht weten hoe ze hun instrumenten kunnen bespelen, wat ik wel mis in veel pop).
Ik ben dit jaar op Wacken Open Air geweest, kent iemand dat? Het is een metalfestival in Duitsland en zo'n beetje hét metalfestival van Europa. Het was awesome! En Sonata Arctica (als het goed is) en Iron Maiden komen volgend jaar ^^ |
 |
Auror89
4e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 22:40 |
 |
Rock/Metal is de muziek waar ik het liefst naar het luister, deze soort vind je voornamelijk in mijn muziekverzameling.
-Nirvana
-Metallica
-Oasis
-Rammstein
-System of a Down
-Stone Sour
-Slipknot
-Korn
-Cradle of Filth
-Audioslave
-Rage Against the Machine
Death Metal vind ik iets minder.
Naar Slipknot heb ik sinds afgelopen zomer niet meer geluisterd totdat ik wat nieuwere nummers hoorde, sommigen waren een welkome afwisseling. |
_________________ Dumbledore's man through and through," said Harry. "That's right." |
|
  |
 |
Moonslave
Schoolkampioen

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 19:56 |
 |
SiriusZwarts schreef: |
Mijn top 5 van favo bands:
1. Sonata Arctica (zelfs zonder Jani =.=)
2. Nightwish (zelfs zonder Tarja =.=)
Nog andere bands waar ik graag naar luister:
- Epica
- Lacuna Coil
|
Ik _o_ je. Sonata en Nightwish zijn mijn verslaving. Vooral Sonata op het moment, aangezien de cd van Nightwish officieel nog altijd niet uit is, en ik hem dus nog niet heb.
Epica en Lacuna Coil vind ik ook goed. De nieuwe cd van Lacuna vond ik echter wat minder, maar nu ik ze live heb gezien op Pukkelpop zijn ze weer in mijn achting gestegen
Voor de rest luister ik -qua rock en metal toch- naar:
- Children Of Bodom
- Evanescence
- After Forever
- Leaves' Eyes
- Dream Evil
- Hammerfall
- Fall Out Boy
(- Cradle Of Filth)
- Tarot
En nog wel wat, maar ik heb geen zin om ze hier allemaal neer te zetten |
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 23:16 |
 |
Oink, ik heb hier nog niet gepost! o.O
Rock is love!!
Muziek die ik graag en veel luister:
- Anouk, zij is zoooo goed! Haar teksten, haar stem, de band...
- The Beatles, ik vind het rock, maar meer richting rock 'n roll. xD De teksten zijn echt heel goed, al is Ringo Star bagger. ^^ De slechtste drummer, uhm, ever. xD
- Bløf, ik vind dit ook wel classificeerbaar als rock. Het zijn echt héle mooie teksten, Harder Dan Ik Hebben Kan en Mens zijn echt mijn favorieten.
- Di-rect, met name hun laatste cd is echt goed. Ze zijn gegroeid. (:
- The Eagles, iTunes vind het rock. ^^ Ik vind het vooral héle mooie muziek. Ze zijn heel relax, en je hoort gewoon de emotie in hun songs.
- Foo Fighters, ze hebben wel wat saaie liedjes, maar ook echt hele mooie. Zoals Best Of You, DOA en Razor. Heel rauw, dat spreekt me erg aan.
- Green Day. Ik had ze per ongeluk opver geslagen, maar nu prop ik ze ertussen. Omdat ze echt vette teksten hebben, en een goede drummer. *yay*
- HIM, maar wel echt muziek waar ik heel melancholiek van ga voelen. Ik heb die muziek heel veel geluisterd toen ik me heel alleen voelde, dus ik wordt er altijd een beetje treurig van. ^^
- Jimi Hendrix!!! Hoe kan ik hem niet noemen! The true master of guitar! Zijn teksten, en vooral zijn gitaarspel zijn prachtig! Echt lekker shocking, heerlijk.
- John Lennon, als je The Beatles noemt, moet John Lennon ook genoemt worden. Alleen al Working Class Hero en Imagine. Als je songteksten op een vliegveld staan, dan ben je volgens mij wel geslaagd. ^^
- Krezip, vooral de eerste drie cd's zijn echt leuk om te luisteren. Helemaal als je verliefd bent. xD Mooie teksten, en ik lieft de toetsen. (:
- Pink, ik weet niet zeker of ze hier in het rock-lijstje mag. Maar ze is goed, anders en slim. Ze mag bij mij dus veel gedraaid worden. xD
- Pink Floyd! Zij mogen wel in dit lijstje, volgens mij echt een legendarische band. Maatschappijkritisch en vernieuwend. Aan mijn eisen zijn voldaan. (:
- RED HOT CHILI PEPPERS!!! Oke, dit is dus mijn enorme fandom. Ik heb iets van vijf cd's gekocht, dus dat dit mijn fandom is weten ze bij de muziekwinkel ook al. ^^ De teksten, de gitaar, en de stem van Anthony Kiedis. Oja, en dat ze echt door het stof zijn gegaan voor ze doorbraken. Dat maakt ze goed.
- The Rolling Stones, want als je bij mij rock zegt denk ik meteen The Rolling Stones. Kom op, Mick Jagger mag dan nog zo lelijk zijn, hij heeft gewoon echt een prachtige stem. en de teksten, die zijn love. Echt.
- The White Stripes, omdat ze met zijn tweeën het verdomd ver schoppen. Eigenlijk is het Jack die de goede gitaar doet, en de sterkte lyrics produceert. Maar Jack is volgens mij Jack niet zonder Meg. Dus zijn ze met twee, en ook alleen met twee zo verdomd goed als ze zijn.
Oké, dit is misschien een beetje veel. Maar dat krijg je geloof ik gratis bij een verslaving aan muziek. ^^ En dan heb ik de bandjes die één of twee (of drie of vier) goede liedjes hebben gemaakt nog niet eens genoemd. Omdat het dan echt een enorme post wordt. xD |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Dragongirl Leenz
7e jaars

Verdiend:
213 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 04, 2007 19:40 |
 |
METAL-HEID!!<333<666
Ten eerste zegt iemand ergens op de eerste pagina dat Dimmu Borgir Death Metal is. Dat is niet waar, Dimmu Borgir zegt zelf dat ze een Black/Symphonic Black Metalband zijn. En Dimmu Borgir rockt mijn sokken *heeft shirt en alle cd's*
En Death Metal is wel leuk, vooral Melodic Death Metalbands zoals Children of Bodom, Kalmah en Norther. Voor de rest luister ik veel Gothic Metal, MandragorA ScreaM is echt zó goed. |
_________________ So it hurts to be alive, my friend...
In this masquerade where all one day must die
Don't youere unborn again...
Just for a minute,
Just for a minute more... |
|
  |
 |
Tiez
1e jaars

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 13, 2007 17:09 |
 |
Vast en zeker (hopelijk) al langsgekomen:
Wolfmother!! Ik ben door de beelden van Lowlands 2006 van die band direct gepakt. Ook vrijwel direct het album aangeschaft. Geweldige band! |
_________________ Das lang niet gek! |
|
  |
 |
|
|