Auteur |
Bericht |
miss marlies radcliffe
6e jaars

Verdiend:
163 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 21, 2007 11:19 |
 |
ik heb ze sinds kort allemaal. Ik heb De Da Vinci Code gelezen en ik ga nu het Bernini Mysterie lezen. De Delta Deceptie en Juvenalis Dillemma vindt ik niet zo. Want het niet helemaal mijn smaak met computers enzo. En de NASA. Mijn vader vindt ze ook wel leuk! Daardoor ben ik die boeken ook leuk gaan vinden. Want we hadden het zo afgesproken dat hij hp ootp zou gaan lezen en dan moest ik een boek lezen die hij leuk vindt dus heb ik de Da Vinci Code gelezen. Ik vindt Robert Langdon een heel goed personage! Silas ook wel! En Sophie .. Mijn Pa en ik zijn nu een beetje aan het vechten wie als eerste het Bernini Mysterie mag lezen. Ik heb de film van de Da Vinci Code ook. En ik kan niet wachten op The Salomon Key.. |
_________________ je bent een mens, en niet zomaar een mens maar een bijzonder mens. Denk jij dat je in de hell komt? Dat is onmogelijk als ik je in mijn hard heb gesloten. Greetz my Alessea |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 20, 2007 16:25 |
 |
Nieuwtje!
Vanwege de nog durende WGA-staking in Amerika zal de verfilming van Angels and Demons pas op 15 mei 2009 in de bioscoop te zien zijn, het oorspronkelijke plan was dat Angels and Demons in december van het komende jaar al te zien zou zijn.
Daarnaast heb ik eindelijk het Juvenalis Dillema en de Delta Deceptie kunnen lezen. Ook deze twee vond ik een heel sterk verhaal hebben en het hele gebeuren rond om de code en NASA vond ik wel interessant om over te lezen. Mijn favoriete personage uit de boeken van Dan Brown blijft Robert Langdon, dankzij het mysterieuze en slimmige wat hij om zich heen heeft ^^ |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 20, 2007 21:47 |
 |
Harry Potter Rocks schreef: | Nieuwtje!
Vanwege de nog durende WGA-staking in Amerika zal de verfilming van Angels and Demons pas op 15 mei 2009 in de bioscoop te zien zijn, het oorspronkelijke plan was dat Angels and Demons in december van het komende jaar al te zien zou zijn.
Daarnaast heb ik eindelijk het Juvenalis Dillema en de Delta Deceptie kunnen lezen. Ook deze twee vond ik een heel sterk verhaal hebben en het hele gebeuren rond om de code en NASA vond ik wel interessant om over te lezen. Mijn favoriete personage uit de boeken van Dan Brown blijft Robert Langdon, dankzij het mysterieuze en slimmige wat hij om zich heen heeft ^^ |
Digitall fortress vond ik te voorspelbaar:
SPOILERS! | [selecteer]
Ik had het anagram (van Tankado, of hoe die vent ook al weer heette)meteen al door, Dan Brown werkt gewoon graag met anagrammen. Daarnaast is het type dader altijd hetzelfde. Ik vind hem dus steeds ongeloofwaardiger schrijven, in het begin vond ik Brown nog wel goed.
[/selecteer] |
De Delta Deceptie heb ik thuis ook nog in het Engels liggen, maar die heb ik nog niet gelezen. Vooral omdat ik bang ben dat die ook voorspelbaar is.[/spoiler] |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
|
| |