Auteur |
Bericht |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Jun 05, 2007 22:41 |
 |
Dark_angel schreef: | Ik heb er al eens naar geluisterd, maar het verpest de hele sfeer van het boek, vind ik. Het is heel anders om het te horen dan om het te lezen... en lezen vind ik sowieso fijner...
Een vriendin van me luistert de cd's om in slaap te komen. Dat kan natuurlijk ook... ^^ |
ja dat klopt misschien komt het daar door dat ik het nooit hebt geluisterd. Toen ik het kreeg had ik de eerste CD op gezet en ja ik heb het misschien even 10 minuten geluisterd en weg gelegd. Maar het kan handig zijn. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 15, 2007 20:59 |
 |
Als je Kroon Leverworst koopt, dan zit daar een actie label aan. Met die actie label kan je met 50% korting het luisterboek van HP 1 en 6 kopen. Dus nu moet je er 25 euro ofzo voor betalen. Als je dus nog goedkoop de luisterboeken wil hebben ga dan veel leverworst eten de komende tijd xD Meer informatie kan je trouwens hier krijgen. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 15, 2007 21:12 |
 |
Witch_Eva schreef: | Als je Kroon Leverworst koopt, dan zit daar een actie label aan. Met die actie label kan je met 50% korting het luisterboek van HP 1 en 6 kopen. Dus nu moet je er 25 euro ofzo voor betalen. Als je dus nog goedkoop de luisterboeken wil hebben ga dan veel leverworst eten de komende tijd xD Meer informatie kan je trouwens hier krijgen. |
Ik heb 1 al (: maar ik ben vegetariër wordt een beetje lastig, maar wel leuk dat ze dat doen, want ik ga mijn ouders overhalen. Die eten wel vlees. En 1 is helemaal gekrast van op vakantie ^^ |
 |
|
| |