Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

World of Warcraft. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat vind jij van het spel?

Helemaal geweldig! Het liefst zit ik er 24 per dag op!
9%
 9%  [ 5 ]
Zeker weten wel leuk, anders had ik het spel niet!
15%
 15%  [ 8 ]
Ik heb het wel, maar speel het niet zo vaak
0%
 0%  [ 0 ]
Vind er niks aan, heb het spel ook niet.
39%
 39%  [ 20 ]
Ga weg! wat moet ik met zoiets!?
35%
 35%  [ 18 ]
Totaal aantal stemmen : 51

Auteur Bericht
Furp
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 71 Sikkels

Furp is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2007 10:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nope ik maak daar veel te weinig computer uren voor, het enige wat ik eigenlijk achter mijn computer doe zijn informatieve dingen zoals studie/werk af en toe MSN en dit om mijn HP verslaving te strelen

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 24 Sikkels

riccmaster is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2007 19:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

het is net als runescape het is ook online je hebt ook npc
het is gewoon runescape is chiquer Laughing Laughing Exclamation Exclamation Twisted Evil

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 33 Sikkels

WannabeSirius is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 11:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Fandrel schreef:
Strider schreef:
Ik las in de metro van gisteren dat er ook een film van dit spel komt wacht ik neem het even over

Citaat:
world of warcraft word epische film
dat er van games een film word gemaakt, komt wel vaker voor. Denk aan tomb raider, Street figther en final fantasy. Maar bij world of Warcraft 'the movie' wordt het anders. het word '' not a video game movie'' . het verhaal speelt zich pakweg een jaar voor de game af. met mensen en orks die gevechten aangaan ligt de vergelijking met lord of the rings voor de hand maar het wordt geen quest film maar een oorlogsfilm. De nadruk zal liggen op de massagevechten tussen de Allaince en Horde, waarbij het verhaal uit de oogpunt van de Allaince wordt beleefd.
De karakters uit de game worden niet zomaar gecopypaste naar het witte doek. een naam heeft het nog niet, maar een van de nieuwe helden zal een echte 'badass' zijn.

wat vinden jullie ervan dat er zo'n film komt en wat vinden jullie van de nieuwe uitbreiding die voor februari staat gepland?

Zolang de film GCI is mogen ze doorgaan, hoewel goed gedaan zoals enkele fantasy films mag ook.

En tja de nieuwe uitbreiding? Epixx get obselete ... alweer. maar goed Frostmourne is <- keke?

Ben ik de enige level 70? (decked in purpz) Sad
<- no lifer me is.

Voor zover ik weet is de film real life, geen cgi.

En die volgende expansion staat volgens Gamespy gedateerd op een prerelease van november 2008 :S. Veels te vroeg als je het mij vraagt. TBC is niet eens 2 jaar uit en ze komen al met nieuw spul. En idd al de gear van tbc wordt weer waardeloos.
Wel vind ik dat ze met "Wrath" eens wat geld mogen gaan uitgeven aan nieuwe ontwerpers, want drie versies van tier sets met een ander kleurtjes is een nogal goedkope manier van items maken.

En als je de armory bekijkt op Burardon zie je nog een 70 met aardig wat "Paars" aan, veel hoger dan TK en SSC is het niet maar mijn Guild is ook half-hardcore. Trotser ben ik op mijn Reputation tab. Kheb zoveel exalted dat ik bijna een stal nodig heb voor al m'n mounts Razz
NETHERDRAKES FTW!

En willen de mensen die spelen eens hun armory pagina linken? En/of Screenshots posten.

Schiet me net te binnen. Waarom vinden jullie het leuk om te spelen?
Ikzelf doe het voor het sociale aspect en om me even in een andere wereld te wanen (Rustig Josse Wink niks gevaarlijks aan Razz) Ook vind ik het leuk om bepaalde items bij elkaar te zoeken die mijn Character er extra tof uit laten zien. PVP heb ik niks mee, gezien dat ik een pure pve talent spec heb gaat dat me niet zo goed af. En alts heb ik amper, alleen om als extra opslagruimte te dienen.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Fandrel
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 82 Sikkels

Fandrel is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 23:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Naxx geraid? Surprised

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Arangil

http://www.wowrankings.org/cha.....mp;items=1

6/8 Lawbringer (3/8 nog over)
8/8 Judgement (volle hap nog over)
2/5 Avengers Battlegear (nog steeds over)
5/9 Redemption (nog steeds over)
4/5 Justicar
3/5 Crystalforge
2/5 Lightbringer

Weaponry
-Despair
-Glaive of the Pit
-Le old ancient topper: Maul of the Redeemed Crusader ( http://www.wowhead.com/?item=22809 )
-Azuresong Mageblade (Was de eerste spelldamage tank/spellcrit paladin in min of meer end game raiding, of ik hield gewoon van healing/spelldamage, was voordat spelldamage belangrijk werd voor pala tanking)
-Wraith Blade -PuG Naxxramas /roll = 100 whaha http://www.wowhead.com/?item=22807
-Een shitload aan trinkets waaronder nog steeds Zandalian Hero Charm.

Een hoop tanking gear Razz
Soonish hoop ik op:
- http://www.wowhead.com/?item=30902

Ik hoop op reroll mogelijkheid naar Death Knight en dan lekker mogen gaan voor dit schatje:

Stats for Frostmourne as a World of Warcraft item were shown during the Lore Panel at BlizzCon 2007.

The developers said they were "still working the fine details" and that the Equip effect was "shot down by various powers-that-be" (illustrating the potential problem with a screenshot of the new Lich King, Private Ownusohard). However, they closed with "we'll get something to you guys, we promise".

Retrieved from "http://www.wowwiki.com/Frostmourne"

Nothing of my homeland remains but ash and sorrow.
miss marlies radcliffe
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 163 Sikkels

miss marlies radcliffe is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2007 8:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik speel het niet maar veel mensen bij mij in de klas wel! Ik denk niet dat ik het leuk vindt. Want ik hou niet zo van die roleplaying games.. ik speel liever de sims ofzo of hp

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 459 Sikkels

Harry, Ron & Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 22, 2007 22:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

WannebeSirius schreef:

En willen de mensen die spelen eens hun armory pagina linken? En/of Screenshots posten.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&n=Marjolijn

Zoals je ziet, laatste update: 9 april 2007. Wink

Maar met het vooruitzicht van de nieuwe uitbreiding: Lich King, neemt de kans op een come back af opdat ik de draad weer oppak. Bedoel, levelcap zal dan 80 zijn maximaal. Ik ben lvl 61. Moet ik eerst TBC compleet uitspelen wat me al zeker een jaar zal kosten (WoW zelf heb ik een jaar gespeeld en nooit overal geweest waar je kan komen) Om nog maar te zwijgen over de achterstand in levels. 19 levels vanaf lvl 60 omhoog gaan doe je niet 1,2,3.

Althans, niet wanneer je een drukke baan hebt, studie of druk dagelijks leven. Ik denk dat ik gewoon uit WoW wegblijf, wat ik nu al doe vanaf mei. Dat ik terug blijf kijken op een hele leuke periode. Want zo voelt het nu aan voor me: World of Warcraft is iets wat ik afgesloten heb en achter me heb gelaten.

[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we?
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 23, 2007 15:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik speel het niet. Nog nooit geprobeerd ook.
Het lijkt me gewoon echt niet leuk. Als ik de jongens uit mijn klas erover hoor praten dan denk ik echt: Kom op, doe je ook iets anders in je leven? Rolling Eyes
Het is echt verschrikkelijk bij ons op school.. Het lijkt net alsof ze echt alleen daar over kunnen praten. En dan ook nog met die afkortingen.. ..

Nee, ik vind er niet veel aan, en heb er ook geen behoefte aan om het te gaan proberen..

Trouwens, ik heb geen problemen met mensen die het wel spelen hoor!! Alleen die jongens uit mijn klas, want die draven door.. XD

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 33 Sikkels

WannabeSirius is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 23, 2007 15:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dat is soms wel eens het probleem met het spel ja. Het is zo opgezet dat als je op bepaalde plekken in het spel wilt komen je ook AL je aandacht en tijd moet geven. Of je moet het accepteren dat iedereen je voorbij stuift in items en dergelijke dan is er niks aan de hand.

De makers hebben gezegd dat met de uitbreiding het spel minder exclusief wordt, nou ik ervaar het dus anders. Meerdere mensen uit mijn guild zijn gestopt omdat ze niet meer de tijd konden opbrengen om materialen/geld te verzamelen om met raids mee te kunnen. Dat is best sneu omdat ik met sommmigen ervan best goede contacten had. En de tweede uitbreiding zal het waarschijnlijk alleen maar erger maken.

Weinig kans dat ik erdoor zal stoppen, het sociale aspect en de mooie graphics blijven me trekken. Al kunnen sommige dingen me er misschien van los trekken Wink.

Fandrel
5e jaars
5e jaars

Fandrel is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 25, 2007 13:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh my de gevreesde 61/0/0 point.. oh well tis BM, valt nog mee Smile ik had me ptr hunter ook bijna 61/0/0 gemaakt Razz

Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Di Sep 25, 2007 14:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Fandrel schreef:
Oh my de gevreesde 61/0/0 point.. oh well tis BM, valt nog mee Smile ik had me ptr hunter ook bijna 61/0/0 gemaakt Razz

Tot en met lvl 60 had ik altijd: 40/21/0. Maar sinds de komst van Burning Crusade kreeg iedereen de optie om opnieuw je punten in te richten. En met The Beast Within ben ik enorm blij als fervent Battlegrounds speler. Vandaar 51/1/0. Krijg ik niet alleen voor 18 sec een rage, maar mijn trouwe TGV (Tigre Grande Vitesse i.p.v. Train Grande Vitesse Razz) eveneens. Dat is zeer welkom in sommige situaties.

Verder ben je minder snel door je mana heen als een MM specced hunter. Want die schieten hun mana er binnen luttele secondes doorheen. Goed, mijn opoffering was dan ook de mogelijkheid tot Aimed Shot (mijn openingsaanval tot dat ik lvl 60 was standaard) Baal ik van, want die deed een boel schade waar je mooi op door kunt borduren met je pet die aanvalt en jijzelf die hem ondersteund. Mijn pet is namelijk voor mij een soorttevan 2de man. Ik heb de range, hij de melee. Maakt ons samen tot de combinatie die ik me kan wensen.

[raises wand]
Fandrel
5e jaars
5e jaars

Fandrel is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 29, 2007 16:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tis niet Survival xD

Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: Za Sep 29, 2007 20:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Fandrel schreef:
Tis niet Survival xD

Joh, je meent het Razz

Maar ik vind het gewoon praktisch bij met name WSG. En dan specifiek wanneer ik de vlag aan het verdedigen ben. Ben wel benieuwd hoe een BM specced hunter het zou doen samen met 1 ander in een 2vs2 Arena ronde. Heb dat namelijk nooit meegemaakt, het hele Arena gebeuren. Klinkt namelijk wel erg leuk.

[raises wand]
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 30, 2007 23:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Weetje wat ik nu op het moment heel erg leuk vind in het spel? ( ja het is er waarschijnlijk ook pas ) Dat er een plek is, waar alle vluchtelingen bij elkaar komen. En ja daar heb je dus ook sinds een tijd een 'weeshuis' van alle rassen. En dat vind ik gewoon zo leuk om die baby's van elke ras te zien. Niet alleen baby's maar ook kleine kindjes^^ Jemig wat vind ik dat prachtig gemaakt Wink

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Fandrel
5e jaars
5e jaars

Fandrel is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2007 18:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Shattrath City? Razz ik noemde het lagrath city.

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2007 22:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Fandrel schreef:
Shattrath City? Razz ik noemde het lagrath city.

Ik heb geen idee waar het precies in ligt. Ik heb het eens gezien en was er helemaal in verkocht. Ik bedoel het is super leuk bedacht om er een weeshuis erin te maken. Zo zie je maar weer dat het spel op die manier ook gewoon door blijft gaan...Gaat raad vragen waar het precies ligt.

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp