Auteur |
Bericht |
Heksjuh
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 20, 2007 15:50 |
 |
Een waardeloze serie als je het mij vraagt, kijk het was natuurlijk geweldig want het is Wie is de Mol maar verder de groep was zo belachelijk slecht dat er heel weinig hoefde te worden gemolt.
Wat een meesterlijke actie was het geweest als je inderdaad bij de letter op zoek opdracht er uit was gekomen ''geef elkaar te hand'' nou dat was een mooie actie geweest. Maar ja zover zijn ze nooit gekomen. De draak opdracht ging meteen al fout daardoor hoefde ze weer niks te doen. Tsjah en dan vind ik opzich wel een mooie mol actie is natuurlijk die abseil opdracht, maar ja het is niet een verrassende actie. En het lag niet zozeer als Inge als de mol maar meer als de groep.
Daarbij worden de opdrachten ook steeds minder en ik kijk inmiddels er al heel lang naar en het wordt echt steeds minder. Men mag van mij wel weer wat op de psychologische afbraak spel spelen (zoals een paar jaar terug in een groot leeg gebouw met ondervragingen) Ik mis een beetje de proef der proeven er in.
En gooi die vrijstellingen er uit dat is niks aan, mensen moeten het op eigen kracht doen. (tenzij dan toen bij Yvon maar ja dat was gewoon zo gedaan door de makers) Gooi er ook niet in 1x 5 jokers in en speel alsjeblieft nooit meer een veiling.
En laat gewone niet BN'ers weer mee doen! Die zijn vaak veel verdiepter in het spel en dan krijg je mooie mol acties enzo
Ach ja alsnog kijk ik alweer erg uit naar volgend jaar! |
_________________ Het leven is 1 groot feest het is maar net hoe je het bekijkt!
Pluk de dag en eet veel ijsjes!
Mauw, Ravenklauw
Verruim je blik op het leven |
|
  |
 |
Rylane
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 20, 2007 16:04 |
 |
Inge heeft het inderdaad wel heel erg gemakkelijk gehad als mol. Ik vind ook dat ze weinig echte mollenstreken heeft uitgehaald. Ze kon nog veel meer stiekem doen. Zoals geld weggooien, mollenboekjes stellen enzo.
Maar de groep maakte het haar natuurlijk veel te makkelijk. Ze waren allemaal zo met zichzelf bezig dat er maar heel weinig geld in de pot kwam.
Persoonlijk zou ik het leuker vinden als de mol weer met gewone mensen werd gedaan i.p.v. bekende nederlanders. Maar ik heb ergens gelezen dat ze het alleen nog met bekende nederlanders...  |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
  |
 |
harry_james_potter
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 23, 2007 11:08 |
 |
Ik vind het juist wel leuk met al die bekende nederlanders.
Ik heb ook al echt weer zin in volgend jaar als er weer een nieuw seizoen begint van wie is de mol.
Inge had het dit jaar zeker makkelijk, omdat ze er allemaal een zooitje van maakten en helemaal niet op elkaar letten |
_________________ 'Geweldig!' zei Harry. 'Vrijdag is Toverdranken onze laatste les! Dan heeft Sneep geen tijd om ons allemaal te vergiftigen!' |
|
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 08, 2007 18:47 |
 |
Ik kijk WIDM al heel lang (mijn eerste serie was die met Elise als mol). Dit jaar ben ik ook voor het eerst erg actief geworden op het WIDM forum. Dat was erg leuk. De mollenstreken en de hints vond ik erg tegenvallen. Ze waren niet origineel en de mol hoefde zelf maar weinig te doen. Onder andere bij de opdracht in de schatkist van WIDM, was Inges taak niet meer dan luisteren wat de kandidaten hadden gezegd en precies het omgekeerde doen. Dat is toch geen mollenstreek? Ook kan ik dat niet bepaald origineel noemen. Inge heeft zich er veel te gemakkelijk vanaf gemaakt, ook al deed de groep ook wel een deel zelf. Ik ben niet blij met WIDM met bekende Nederlanders, het eerste seizoen met onbekende Nederlanders dat ik heb gezien vond ik veel en veel beter dan de seizoenen die daarna kwamen. Jammer genoeg komt er zoals veel fans wel willen geen serie met Onbekende Nederlanders meer, omdat dit meer kijkcijfers oplevert. Verder ben ik het helemaal met Heksjuh eens dat dit een waardeloze serie was met slechte opdrachten (die veiling wil ik dus nooit meer), mollenstreken (die werden of door de groep veroorzaakt of Inge hoefde alleen maar te doen wat de redactie zei, ze heeft bij geen enkele opdracht een eigen en originele inbreng gegeven) en hints (alleen de Toen hint vond ik goed gevonden). Kortom de volgende keer zal ik weer WIDM volgen, omdat ik het zo'n geweldig programma vind, maar dit keer ben ik erg teleurgesteld (en met mij vele fans zoals ik op verschillende fora heb kunnen lezen). Hopelijk doet de AVRO er iets mee en wordt het volgend jaar een top WIDM serie. |
|
|
  |
 |
@f!n@
7e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 10, 2007 14:07 |
 |
Natuurlijk heb ik weer zin in volgend seizoen van WIDM, maar ik vind het erg jammer dat Karel het dan niet presenteert. Hij gaf er ook zo'n mysterieus sfeertje aan, dat had ik bij Angela Groothuizen niet en wss ook niet bij de volgende presentator...
Dit jaar was het voor Inge ook heel erg makkelijk. De volgende Mol moet maar een hele goede tactiek bedenken, die er nog niet eerder in is gweest... |
_________________ If real doctors would look like McDreamy, I'd fake an injury |
|
  |
 |
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Wo Sep 12, 2007 20:27 |
 |
Ok, het is erg vroeg, ik weet het. Maar ik kan de verleiding toch niet weerstaan.
Dit is de eerste groepsfoto:
v.l.n.r.:
Annette van Trigt (Radio- en tv-presentatrice)
Coen Swijnenberg (3FM radio-DJ
Dennis Weening (radio-DJ, MTV-VJ)
Edo Brunner (Acteur, tv-presentator)
Georgina Verbaan (Actrice)
Nicolette Kluijver (BNN-presentatrice)
Patrick Martens (Acteur, presentator)
Joris Linssen (Presentator, acteur)
Regina Romeijn (Presentatrice)
Dunya Khayame (Acrice)
Er is ook al een kort Youtube-filmpje met de kandidaten daarin!
Ok, het is een beetje vroeg om echt te discussiëren, maar we kunnen het er in ieder geval over hebben wat jullie van de deelnemers vinden.
Wie is...de Mol?-2008 begint voorjaar 2008
@hieronder: Dat was ik inderdaad nog vergeten te vermelden.
Deze serie speelt zich af in Mexico.
Pieter-Jan Hagens is dit jaar de nieuwe presentator.
Nieuwe beginpost! |
Laatst aangepast door Dennis Krauwel op Wo Sep 12, 2007 20:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 12, 2007 20:38 |
 |
Yayzzz de nieuwe Wie Is De Mol kandidaten zijn bekend ^^ Ik moet zeggen dat er maar bar weinig van ken '_'
Edo, Georgina en Dunya, eigenlijk alleen maar. Van naam dan :') De foto is niet erg duidelijk (en ik ben te lui om ze per persoon op te zoeken) maar misschien herken ik er nog wat van hoofd als ze eenmaal op tv komen xD
Ik had trouwens in de Sp!ts gelezen dat de opnames in Mexico hebben plaatsgevonen/gaan plaatsnemen. Hip land (: Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe serie, vooral ook vanwege de nieuwe presentator en alles ^^ Ik heb er zin in ^^ |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 12, 2007 20:41 |
 |
oh, ik heb er nu al zin in!!
ik vind het leuk dat Nicolette ook meedoet.
ik vind haar super!
Ook Georgina, Patrick en Dunya vind ik leuk.
pff... wat duurt het dan nog lang! |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 12, 2007 21:06 |
 |
Wow ik ken eigenlijk best wel veel mensen. Normaal ken ik maar een paar mensen van naam en de rest allemaal vaag een keer gezien van gezicht, maar nu ken ik er echt al wat. Leuk dat deze mensen mee doen. Ik kijk echt al uit naar het nieuwe seizoen. Ik vind het leuk dat er mensen zoals Edo, Georgina en Nicolette meedoen. Dat vind ik namelijk niet echt mensen voor dit spel, en volgens mij kunnen zij dit wel heel erg leuk gaan maken.
Deze keer dus Mexico. Wow alweer ergens in Zuid Amerika. De keer daarvoor zaten ze nog in Argentinië. Mexico lijkt mij in principe ook wel een mooi en interessant land.
We moeten nog wel even wachten dan als het pas uitgezonden wordt in het voorjaar van 2008. Dat is nog wel een half jaar. Dan zijn ze nogal snel met deze informatie of ligt dan aan mij?
En een nieuwe presentator. Ik wist helemaal niet dat Karel er mee ging stoppen. En ik ken nou even die Pieter-Jan Hagens niet. Misschien wel als ik hem zie, maar de naam komt me nu niet echt bekend voor. Ik hoop dat hij het een beetje leuk gaat doen. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Wo Sep 12, 2007 21:15 |
 |
Pieter-Jan Hagens
En Eva, is Mexico niet officiëel Midden-Amerika? niet dat het er iets toe doet, het is een erg mooi land.
Ik ken er dit jaar eigenlijk ook wel veel. Dennis weening, Edo Brunner, Georgina Verbaan, Nicolette Kluijver, Patrick martens en Joris Linssen kende ik allemaal al. Edo heeft wel humor trouwens. En ik weet nu al dat ik me ga irriteren aan Georgina, die (altijd doet alsof ze) dom is.
Heeft er iemand al een idee over wie een geschikte Mol zou zijn? |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 12, 2007 21:40 |
 |
Ik ken de man nu nog steeds niet. Ik heb hem nog nooit een programma zien presenteren. Maar ik denk en hoop dat hij het wel goed zal doen.
Mexico is inderdaad Midden Amerika als je het dan zo wil noemen. Ik noem het altijd gewoon Zuid/Latin Amerika xD
Nou ik denk dat Georgina een goede mol kan zijn. Zij kan dan zo'n Milouska achtige rol aannemen. Heel dom doen. Iedereen weet namelijk al dat ze niet bepaald de slimste is, en daar kan ze haar voordeel mee halen. Als zij namelijk meedoet als "gewoon" lid dan komt ze denk ik toch niet ver. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 12, 2007 21:47 |
 |
Ik hoop niet dat Georgina de mol wordt. Ik hoop tenminsta dat ze dat dan beter dan Milouska gaat doen, want die was zo ongeloofwaardig dat het voor mij heel erg snel duidelijk was dat ze de mol was. Dan vond ik het vorig jaar leuker (eigenlijk dit jaar, 2007 seizoen bedoel ik) toen iedereen de mol speelde, waardoor het niet duidelijk was wie nu de mol was.
De kandidaten lijken me weer leuk, weer een 3fm dj net zo als vorig jaar. IK vind het jammer dat Karel het programma niet meer presenteert, want zijn stijl van presenteren vond ik heel erg goed. Ik krijg nu al weer zin om te gaan kijken volgend jaar, ik heb tot nu toe bijn alle seizoenen van wie is de mol wel gezien. Al hoop ik ook dat er weer een keer een seizoen komt zonder de bekende Nederlanders. Want dan is het echt moeilijk om de mol te gaan raden. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Sabrè
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
819 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 13, 2007 11:59 |
 |
Ik ken er eigenlijk maar heel weinig. Eigenlijk alleen Edo Brunner en Georgina Verbaan xD
Ik ga zo hard lachen om Edo, die gast is hier echt het type niet voor. Benieuwd wat die ervan gaat bakken ^^ En ik hoop dat Georgina een beetje normaal gaat doen, want ik irriteer me altijd dood aan dat kind. Ze is gewoon zo dom en ik hoop ook niet dat ze de mol is, want dat zou ten eerste nogal voorspelbaar zijn en ten tweede ook echt niet leuk zijn, omdat het dan toch weer net als Milouska zal gaan.
Ik vraag me ook af hoe het deze keer zal gaan. Het is wel te hopen dat ze deze keer wat beter hun best doen en we ook gewoon echt briljante mollenstreken kunnen zien en dat het niet zo'n puinhoop wordt als afgelopen seizoen. |
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 13, 2007 12:27 |
 |
Sabrè schreef: |
Ik vraag me ook af hoe het deze keer zal gaan. Het is wel te hopen dat ze deze keer wat beter hun best doen en we ook gewoon echt briljante mollenstreken kunnen zien en dat het niet zo'n puinhoop wordt als afgelopen seizoen. |
Ja inderdaad ik vond afgelopen seizoen daarom ook niet leuk. Er waren niet eens overduidelijke mollenstreken. Iedereen speelde min of meer de mol. Daarom was het wel moeilijk om te raden, maar daarom vond ik de mol wel slecht van vorig jaar. Als je aan het eind ook zag wat ze allemaal gedaan had, dat was echt bijna niks. En daarbij wisten wij ook redelijk al snel de hint met de handen. Dus zo goed vond ik haar niet... |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 13, 2007 12:34 |
 |
Ik vind Wie is de mol? wel leuk, maar ik vind het vooral leuk als het met bekende nederlanders is. Ik ben heel erg benieuwd hoe Edo en georgina het gaan doen. Ik vind georgina namelijk zo nep, en ze is niet echt een goede actrice. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
|