Auteur |
Bericht |
Zara
2e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 16:51 |
 |
ik ga as donderdag met m'n moeder. Volgens mij gaat zij de film super vinden (en ik ook)  |
|
|
  |
 |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 19:17 |
 |
Ik ben vandaag naar Hairspray geweest. En ik moet zeggen dat ik hem best leuk vond.
En ik was helemaal vergeten dat John Travolta meespeelde. Had 't ook niet meteen door eigenlijk  |
|
|
  |
 |
Pimsalabim
1e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 14:10 |
 |
sartoootje schreef: | Ik ben vandaag naar Hairspray geweest. En ik moet zeggen dat ik hem best leuk vond.
En ik was helemaal vergeten dat John Travolta meespeelde. Had 't ook niet meteen door eigenlijk  |
haha dat vind ik echt grappig
Ik had het meteen door! je ziet volgens mij echt wel meteen dat het J. Travolta was, maar ja.. |
_________________ Soon We'll Face The Choice Between What Is Right And What Is easy. |
|
  |
 |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 19:21 |
 |
Hij kwam me bekend voor ja maar wist niet meer wie t was |
|
|
  |
 |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 04, 2007 20:08 |
 |
Ik vond de film heel erg goed! ik heb constant zitten lachen.
De acteurs vond ik heel goed spelen, de muziek was top, en het verhaal natuurlijk ook.
John Travolta als vrouw vond ik trouwens heel erg overtuigend.
En ja, het mag misschien afgezaagd klinken, maar ik vond Zac anders ook heel leuk in de film...
En James Marsden, die Corny Collins speelt. Hij zingt ook fantastisch, en acteert al even goed.
Deze film is echt goed. Ik ga hem in het weekend opnieuw kijken (had ik iemand al beloofd) |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 27, 2007 19:38 |
 |
Ik vond de film ook erg leuk, en de liedjes waren ook erg leuk. En er zat ook een goed verhaal in (qua zwart/wit gebeuren) en dat was wel mooi dat het daarin verwerkt zat. Het speelde zich ook af in d3 60's. En ik vond het leuk dat Zac en John er in meededen. Verder ja, het was wel een leuke film. Oh! En speelde Amanda Bynes nou ook mee of vergis ik me? |
|
|
  |
 |
Magisch-Eendje
5e jaars

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 28, 2007 18:44 |
 |
Ik ben er heen geweest en vond hem... Eh, apart XD Wel leuk, maar eigenlijk gewoon... scary. Héél scary. o.o
Het begon al met het liedje in het begin. Alles was zo Happy Happy, dat het gewoon eng was XD. En zo gaat het eigenlijk gewoon de hele film door... Happy Happy Happy Happy, zonder pauzes. Normaal hebben films altijd zo'n punt dat je zogenaamd moet denken "Ohnee, het gaat mis" of de hoofdpersoon heeft een dipje, maar Hairspray was gewoon een soort über explosie van angstaanjagende blijheid. Het zat op de grens tussen leuk en too much... Laten we zeggen dat ik me wel vermaakt heb tijdens de film, maar een tweede keer... eh... XD |
_________________ Shut up! You're being rescued, so stop babbling! You should go cower in the corner, shiver in fear, and scream 'Help! Help! |
|
  |
 |
muisS
7e jaars

Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 28, 2007 18:48 |
 |
Ik ben ook naar 'hairspray' geweest!
Echt de moeite waard, die moeder was echt goed ^^. |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
  |
 |
HeadPhoneTragedy
2e jaars

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 29, 2007 17:23 |
 |
Jaaa!
Hairsprayyy <3
Waar 's m'n haarlak ^^" ?
Nee deze film was geweldig, ze waren allemaal even goed. John Travolta was géweldig als vrouw: Ik weet zeker dat zijn kinderen hélemaal plat lagen om hem ^^"
Dan ook die quotes die erin voorkwamen, toen Amanda Bynes ook zong: "But now I've tasted chocolate and I'm never going back"
Fantastisch  |
_________________ But what they don't know is it only makes us stronger. |
|
  |
 |
Laeta
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns
|
Geplaatst:
Zo Sep 30, 2007 10:43 |
 |
OMGosh, hij is echt geweldig. Oke, het was een grote sugarrush(zeker met de zak snoep en m&m's erbij, en plot was ver te zoeken, maar ik zat wel met een constante grijns op mijn gezicht. En John Travolta was geweldig(al zingens was hij echt gewoon een man). |
_________________ ~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~
Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds. |
|
  |
 |
|