Auteur |
Bericht |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 21:08 |
 |
Hebben we dat al niet afgedaan als onzin Volgens mij is dat een tijdje geleden ook gepost, en ik denk niet dat ze zo ver terug in de tijd kunnen gaan. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 16:41 |
 |
Josse schreef: | @ Rocc, misschien is het welz o. Maar die "heks", ik betwijfel of ze een echte heks was. Er zijn toen wel meer "heksen" op de brandstapel beland he. Die waren misschien ook niet allemaal heks. ^^
En de hitkrant, ach, die verzinnen ook alles om maar edities te verkopen. *zucht* |
je hebt daar een punt ze beweren dat heksen nooit bestond want heksen zijn niet wezens die kunnen vliegen en toveren
die maakte alleen drankjes om mensen te genezen en toverdranken dat hoort soms bij hekserij
maar toen wqs het wel een beetje freaky ofzoiets
kun je me gewoon de volgende keer ricc noemen ofzo bedankt  |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Luna-May
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 11:14 |
 |
Ach, waarom zou het niet kunnen, zo bijzonder is dat toch ook weer niet, er zijn vrij veel heksen op de wereld is ook niks raars aan, dus zou best kunnen, maar vraag me inderdaad wel af hoe ze aan die informatie komen, niet iedereen die op de brandstapel kwam was ook echt een heks natuurlijk, maar zoals al gezegd heeft hitkrant wel vaker onzin  |
|
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 15:59 |
 |
Het zou natuurlijk altijd kunnen dat hij afstamd van een heks. Maar ik vraag me af of dat zo ver terug nog te achterhalen is. Sommige families hebben uitgebreide stambomen, maar of dat zo ver terug gaat. Ik weet het niet. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 21:57 |
 |
missme98 schreef: | Hebben we dat al niet afgedaan als onzin Volgens mij is dat een tijdje geleden ook gepost, en ik denk niet dat ze zo ver terug in de tijd kunnen gaan. |
We hebben het al besproken, het heeft volgens mij ook in de Engelse tabloid krant The Sun gestaan, maar dat wil nog niet zeggen dat het echt klopt. Al is het wel door een wetenschapper onderzocht. Ook dat hoeft nog niks te zeggen, want tegenwoordig zijn er zoveel professor. Het zou misschien best kunnen kloppen, maar echt belangrijk lijkt het me niet. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
|
| |