Auteur |
Bericht |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 17:47 |
 |
Witch_Eva schreef: | riccmaster schreef: | ik vind dat hermelien heel goed als hermelien spelen in het echt is ze ook koppig
grapje
maar ik had eens gelezen dat hermelien in een film niet wou spelen en ze kreeg 3 milioen aangeboden die ze dan accepteerde...
oh my!! |
Nou Hermione is niet echt bepaald koppig en Emma ook niet. Maar ja iedereen ziet alles weer anders... Maar ja dat van die 3 miljoen dat was een roddel. Ze heeft het contract meteen al ondertekend. Ik weet niet waarom ze het zo lang "mysterieus" hebben gehouden, en er allemaal verhalen kwamen dat ze niet mee zou doen. Maar ze vertelde later dat het meteen al de bedoeling was dat ze voor alle films Hermione zou spelen. |
tja ik had het ook gelzen maar ik had ook al het vermoeden dat het een roddel was maar ieder tijdschrift kan liegen daarom vond ik emma de beste omdat het niet zo is |
_________________ weg met de regelsµ
Laatst aangepast door riccmaster op Ma Aug 27, 2007 13:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Celia
Dreuzel

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 12:10 |
 |
ik blijf Emma Watson/Hermelien Griffel/Hermoine Granger toch de beste actrice blijven.
zij heeft als enigste een film [geen musical] tussen de harry potter films opgenomen |
_________________ Speak to the hand,
becease the face don't listen. |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 12:15 |
 |
Celia schreef: | ik blijf Emma Watson/Hermelien Griffel/Hermoine Granger toch de beste actrice blijven.
zij heeft als enigste een film [geen musical] tussen de harry potter films opgenomen |
Nou Daniel Radcliffe heeft dus tussen de Harry Potter films door ook nog een andere film opgenomen. ^^ Namelijk December Boys, en dat is dan ook echt een film. Balles Shoes waar Emma in speelt is volgens mij meer een tv-serie. Dus ze is echt niet de enige. |
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 12:23 |
 |
fairy_princess schreef: | Celia schreef: | ik blijf Emma Watson/Hermelien Griffel/Hermoine Granger toch de beste actrice blijven.
Nou Daniel Radcliffe heeft dus tussen de Harry Potter films door ook nog een andere film opgenomen. ^^ Namelijk December Boys, en dat is dan ook echt een film. Balles Shoes waar Emma in speelt is volgens mij meer een tv-serie. Dus ze is echt niet de enige. |
ja idd, Dan heeft December Boys opgenomen tussen de Harry Potter Films door. Net als Rupert Driving Lessons had opgenomen tussen de Films door volgens mij. En Ballet Shoes waar Emma in mee speelt is geen TV serie, maar een TV film. Maar Fairy_Princess heeft gelijk, Emma is niet de enige die dat heeft gedaan. Maar de beste Actrice vind ik nog steeds Evanna Lynch. |
Laatst aangepast door Kevin. op Zo Sep 02, 2007 12:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 12:25 |
 |
Harry Potter Rocks schreef: | fairy_princess schreef: | Celia schreef: | ik blijf Emma Watson/Hermelien Griffel/Hermoine Granger toch de beste actrice blijven.
ja idd, Dan heeft December Boys opgenomen tussen de Harry Potter Films door. Net als Rupert Driving Lessons had opgenomen tussen de Films door volgens mij. En Ballet Shoes waar Emma in mee speelt is geen TV serie, maar een TV film. Maar Fairy_Princess heeft gelijk, Emma is niet de nige die dat heeft gedaan. |
Oja! Dat is waar ook, Rupert heeft ook nog eens een film opgenomen tussen de opnames van Harry Potter door. Dus eigenlijk hebben ze dat allemaal gedaan. Nu gaat dit topic wel over beste actrice, niet acteur, maar het is echt niet zo dat Emma dus de enige is die iets anders doet naast Harry Potter. ^^ |
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 13:07 |
 |
Inderdaad, de anderen doen er ook veel naast. Ik vind emma watson trouwens helemaal niet de beste actrice van de film. Anderling en molly (actrices dan) vind ik de beste. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 02, 2007 13:44 |
 |
Emma Watson is het knapste, alleen ze veranderd zo erg Emma in de films..
k zie niet echt meer een Hermione in haar, i'm sorry.
ik vind net zoals sommigen hier McGonagall , Maggie Smith het beste..
Ze is précies Anderling in de films, de strengheid, haar blikken, hoe ze alles zegt, gewoon typisch Anderling..
Love it! <3 |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 04, 2007 21:11 |
 |
Ik vind Maggie Smith een geweldige actrice. Ze speelt gewoon goed en vertolkt Anderling perfect.
En Emma Thompson, vind haar vooral heel grappig, geweldig gecast voor de rol van Trelawny! Ik heb meer films van haar gezien en ze is echt een goede actrice, ze komt voor mij op de 2e plaats. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Morgenster
Dreuzel

Verdiend:
25 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 04, 2007 22:13 |
 |
Maggie Smith is et beste vind ik, maar dat komt omdat ze het meeste ervaring heeft van allemaal volgens mij.
Emma Watson staat bij mij op de tweede plaats, hoewel ik haar nooit echt als hermione zie, maar ik vind haar wel heel goed spelen. |
|
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 05, 2007 17:52 |
 |
Ik vind idd, ook Maggie Smith erg goed, maar ik was ook erg onder de indruk van Helena Bonham Carter! Ik vond haar echt geweldig! Precies zoals ik me Bella had voorgesteld!
Dus; ik ga voor Maggie en Helena! |
|
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 14, 2007 19:44 |
 |
Potterfreaky schreef: | Ik vind idd, ook Maggie Smith erg goed, maar ik was ook erg onder de indruk van Helena Bonham Carter! Ik vond haar echt geweldig! Precies zoals ik me Bella had voorgesteld!
Dus; ik ga voor Maggie en Helena! |
Ja Helena vind ik ook super! Ben het hier helemaal mee eens. Ze is gewoon een perfecte Bella. Ze acteert dus erg goed. Het scheelt dat ze in het echte leven ook een beetje excentriek is, deze rol past goed bij haar denk ik. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
|
  |
 |
Kat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
196 Sikkels
Woonplaats: Dat wil ik niet zeggen, het is hier veel te mooi. ^^
|
Geplaatst:
Ma Sep 24, 2007 8:28 |
 |
Zeker weten Anderling: Ze heeft gewoon dezelfde blik en houding zoals in de boeken beschreven staat: Streng, maar rechtvaardig.
Ook hoor ik haar stem helemaal als ik de boeken lees, dus die vind ik gewoon heel erg goed gecast. |
_________________ Slytherinfor the win! |
|
  |
 |
RemusWeerwolf
3e jaars

Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 29, 2007 22:08 |
 |
Emma is wel de knapste, maar zeker niet de beste.
De volwassen actrices zijn sowieso allemaal goed, die hebben ook meer ervaring. Maar van de tieners.... even denken.... Ik vind Evanna Lynch in HP5 echt super acteren, ze is een echte Loena.
Emma heeft haar looks, maar ik vind dat ze in interviews (en ook qua acteren) erg overdreven doet. Terwijl Daniel, die toch de echte hoofdrol heeft en de meeste aandacht krijgt, veel normaler doet. |
|
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 30, 2007 13:01 |
 |
RemusWeerwolf schreef: | Emma is wel de knapste, maar zeker niet de beste.
De volwassen actrices zijn sowieso allemaal goed, die hebben ook meer ervaring. Maar van de tieners.... even denken.... Ik vind Evanna Lynch in HP5 echt super acteren, ze is een echte Loena.
Emma heeft haar looks, maar ik vind dat ze in interviews (en ook qua acteren) erg overdreven doet. Terwijl Daniel, die toch de echte hoofdrol heeft en de meeste aandacht krijgt, veel normaler doet. |
Ja hier ben ik het wel mee eens! Emma vind ik ook erg overdreven doen. Ook wanneer ze acteert. De volwassen actrices zijn sowieso beter, maar die hebben ook meer ervaring. En Evanna is super, ze doet het geweldig! |
|
  |
 |
Lilly potter-duffeling
1e jaars

Verdiend:
105 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 04, 2007 21:23 |
 |
Ik vind dat Emma zo ie zo het knapst is in de films
Haar uiterlijk is er echt een heel stuk op voor uit gegaan de laatste jaren.
Ook vind ik dat zij goed kan acteren. Haar persoonlijkheid past heel goed bij de rol die ze heeft in de films. Uiteraard vind ik dat de andere actrices het ook super goed doen. Anders hadden ze denk ik niet in de films gezeten.
Ik vind het super knap van alle mensen die betrokken zijn bij het maken van de films. Het is niet niks en je moet het maar kunnen:P  |
_________________ Luna: You're not going mad, I can see them to. |
|
  |
 |
|