Auteur |
Bericht |
Moonslave
Schoolkampioen

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 08, 2007 21:17 |
 |
Mijn school loopt gewoon over van de HP-lookalikes! Maar 2 ervan zijn wel van het andere geslacht... xD
Er is een leerkracht (een vrouw) en die lijkt zo ongeloofelijk hard op Sneep! Hetzelfde zwarte, raarliggende haar, dezelfde neus, dezelfde blik, zelfs een beetje dezelfde stem!
Verder is een ook een meisje een jaar lager dan mij, en zij lijkt op Hagrid! Ik weet dat het raar en grof klinkt, maar het is echt zo. Ze heeft ook van dat lange, wilde haar en een vierkant gezicht en ze is vrij stevig gebouwd. Ze is alleen niet zo reusachtig en ze heeft -gelukkig voor haar- geen baard.
En als laatste hebben we ook nog een Hermelien: een meisje van mijn vroegere klas. Ze heeft ook van die dikke krullen en ze is ook heel slim en best wel betweterig, maar dan in een niet-slechte manier. |
  |
 |
Maaike-92
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 09, 2007 16:58 |
 |
bij ons op school heb ik al een hagrid look a like (de bio leraar), een anderling look a like (lerares wiskunde) en een harry potter look a like gesignaleerd. ik zal er na de vakantie nog wel extra op gaan letten! |
|
|
  |
 |
Savan
Zwadderich Aanvoerder

Verdiend:
816 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 09, 2007 18:15 |
 |
O, okay, dit is de eerste keer dat ik dit topic zie, maar nu ik erover nadenk, ja, ik ken wel iemand die een look-a-like is, jaxD
Het is een jongen uit 2D vanuit school bij ons. Hij lijkt echt eng veel op Tom Felton zoals hij Draco deed in HP2. A. -De eerste letter van zijn naamxD- heeft zijn haren altijd achterover gekamt en is aardig klein, vandaar ddat ie wat jonger lijkt. Hij heeft echt een Malfoy-face en met het haar lijkt het echt spreken. Ik heb geen foto van m, want ik ken m niet verder als eens gesproken te hebben^^ Ik had altijd geschiedenis met zijn klas, en toen viel t me op^^ |
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 19:33 |
 |
ze vinden als ik een bril opdoe dat ik op harry potter leek maar ik betwijfel het nog steeds maar met harry's toverstaf is harry herboren zeggen ze maar dat betwijfel ik ook |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Dan_fan
1e jaars

Verdiend:
91 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 11:49 |
 |
Ik zag vanochtend iemand fietsen die op omber leek ( de achterkant) ze had hetzelfde haar en ze had zelfs een roze jasje aan . Ik dacht gelijk daar fietst omber |
_________________ ik kwam om het hoekje koekeloere om Dan een koekje te voeren |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 13:48 |
 |
Omg... Richard Harris leeft nog. Onlangs was ik op een website waar iemand een foto had genomen van een Richard-Harris-versie-van-Dumbledore. De foto was redelijk recent en in Oxford genomen.
Tadaa^^
Dit is dus niet de écht Richard Harris [want die is dood], maar het kan eventueel wel de echte Dumbledore zijn xD |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 31, 2007 14:36 |
 |
Whahaha, dat is dus echt grappig om te zien. Ik vind hem zo ook een echte Dumbledore. Dat shirt ook, dat zou Dumbie best wel eens aan kunnen trekken als hij zich als dreuzel moet verkleden. ^^
Ik zou zeggen, waar wachten ze op. xD Laten we deze man casten voor de rol van Dumbie. Ook zo grappig dat deze man er ook gewoon écht zo uit ziet in het dagelijks leven. Is nog makkelijk ook, hoeven ze niet zoveel aan de make-up enzo te doen. xD |
  |
 |
Elyzabeth
1e jaars

Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 2:02 |
 |
Hi,
Ik werk als actrice en kwam toen voor een job in London terecht. Toen ik in de buurt van Piccadilly Circus liep (hadden een day-off) zag ik daar iemand die verdacht veel op Tom Felton leek. Ik, de loser die ik ben, er achter aan gelopen tot aan de Starbucks waar hij naar binnen ging en ik dus ook *loser* en ik tik op zn schouder en vraag zo "hey, i know this might sound lame.. but are you Tom Felton? or in any way related to him, cause you look like him.. a lot.." en toen antwoorde hij (heel aardig lachend) "well, yes.. i'm Tom Felton, and you are? " en ik nog helemaal zo van WHAT THE F? "er.. i'm Liz.. hi ". Toen had hij zn coffee en nadat ik zn handtekening had gekregen zei hij me gedag en liep weg.
Tot nu toe denk ik nog steeds dat ik gek ben..
Ik weet dat het niet helemaal over een look-a-like ging, maar ik dacht eerst wel dat ie dat was. |
|
|
  |
 |
Emily x
2e jaars

Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 12:45 |
 |
Op mijn vorige school liep er altijd een jongen rond die zeer veel op Harry leek. Hij had zelfs een rond brilletje. xD Alleen zijn gezicht was wat langer en hij was lelijk daardoor.
En in de bus zie ik soms een man, die veel op Hagrid lijkt. Behalve dat zijn baard en haren grijs/wit zijn en dat hij veel kleiner is dan Hagrid. xD
En van karakter lijkt hij ook niet op Hagrid. Die man is heel gemeen en eng. Het omgekeerde van Hagrid. xD
Gr.
Em X.x |
 |
Elyzabeth
1e jaars

Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 27, 2007 23:47 |
 |
Citaat: | "Dan_fan"]Citaat: | "Elyzabeth"]Hi,
Ik werk als actrice en kwam toen voor een job in London terecht. Toen ik in de buurt van Piccadilly Circus liep (hadden een day-off) zag ik daar iemand die verdacht veel op Tom Felton leek. Ik, de loser die ik ben, er achter aan gelopen tot aan de Starbucks waar hij naar binnen ging en ik dus ook *loser* en ik tik op zn schouder en vraag zo "hey, i know this might sound lame.. but are you Tom Felton? or in any way related to him, cause you look like him.. a lot.." en toen antwoorde hij (heel aardig lachend) "well, yes.. i'm Tom Felton, and you are? " en ik nog helemaal zo van WHAT THE F? "er.. i'm Liz.. hi ". Toen had hij zn coffee en nadat ik zn handtekening had gekregen zei hij me gedag en liep weg.
Tot nu toe denk ik nog steeds dat ik gek ben..
Ik weet dat het niet helemaal over een look-a-like ging, maar ik dacht eerst wel dat ie dat was. |
Was hij nou echt of niet |
Ja.. maar ik dacht eerst dat hij gewoon een gast was die ontzettend op hem leek.. en ik wist het eerst niet zeker, omdat hij zn blonde haar niet had (het was kort en donkerder), maar het kan natuurlijk ook zijn dat het iemand was die deed alsof hij TF was.. maar hij lachte wel exact het zelfde.. ik zal kijken of ik nog ergens die handtekening kan terug vinden (mijn kamer is een pokke zooi).. ik dacht trouwens dat ik ook wat fotos had gemaakt met mn camera.. zal kijken of die nog op mn laptop staan..
You'll hear from me soon..
Cheers!
Lyz |
_________________ ~*"U-No-Poo" "They'll be murdered in their beds" MOLLY WEASLEY (the best thing that ever happend to HP:ATHBP) XD*~ |
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 05, 2007 17:44 |
 |
Echt heel grappig, al die look-a-likes xD Ik had dus even gedacht dat ik er nooit één tegen zou komen, maar toch is het gebeurd. Er zit dus een jongen bij mij op school en ik zag hem zo en ik keek nog een keer, dus ik schreeuwde zo; 'Aah, dat is Robert Pattinson! (Cedric Diggory)'
Het bleek dus gewoon een jongen uit Atheneum te zijn, die sprekend op hem lijkt xD Het was zó grappig dat je zo iemand tegen komt op school, die sprekend op Robert lijkt, dus tegelijk ook op Cedric.
Tegenwoordig zie ik hem elke dag wel..Erg toevallig, of houd ik hem meer in de gaten? xD |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Rebecca Faith
Dreuzel

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 09, 2007 15:02 |
 |
Een vroegere vriendin van me die leek echt zoveel op Luna Lovegood!!
Echt bijna sprekend
Maar toen de eerste film uitkwam waar zij in voorkwam,, was ik verhuisd en had ik geen contact meer met haar.. Anders had ik dat wel tegen dr gezegt.. Maar jaa..
Ik ken ook nog iemand die een beetje lijkt op Ginny Wemel.. Alleen is haar haar niet ECHT Rood/Oranje.. Ze heeft wel ongeveer hgetzelfde gezicht..
Wel een leuk idee van deze Topic moet ik zeggen.. !!  |
|
|
  |
 |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 09, 2007 20:30 |
 |
Omg, ik post alweer hier xD Haha..
Ik ging vandaag naar Utrecht met school en we kregen een rondleiding door een convent of zoiets xD Nou ja, dat terzijde.
Wij moesten dus nog even wachten en toen kwam eindelijk onze rondleider. Hij stond dus met de leraar te praten en ik zag hem van de zijkant en ik zat daar zo, ik zag die gast en mijn ogen werden opeens vet groot xD Hij leek echt zo erg op Cedric Diggory. Niet normaal, een echte dubbelganger, vanaf de zijkant bekeken dan. Van de voorkant leek hij niet echt meer, maar toen hij begon te lachen, schrok ik al helemaal. Precies dezelfde lach xD Omg, ik heb nog nooit zo in een lachstuip gelegen om mijn eigen stomme opmerkingen. Volgens mij vond die rondleider mij ook nogal vreemd ^^
Het is wéér een Cedric look-a-like, maar ik kan er natuurlijk niets aan doen dat er zoveel Cedric look-a-likes zijn op deze wereld xD |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
eva.ft.harry
1e jaars

Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 10, 2007 16:13 |
 |
Hi...
Ja toen ik dit topic zag moest ik gelijk aan 't exvriendje van mijn vriendin denken.
Echt... hij zag er precies hetzelfde uit als Kwast, en slim was hij ook niet.
Mijn vriendin en ik waren (met de nadruk op waren) echt hééél erg fan van Tom Felton/Draco Malfoy, maar toen kwam ik ineens met de slimme opmerking dat 2 jongens (je weet wel van die arrogante types die denken dat ze leuk zijn... *Kees en Guus voor de genen die de schuilnamen begrijpen*) er toch wel heel erg op leken.
Sindsdien zijn we toch net iets anders naar Tom Felton gaan kijken.... |
_________________ Как хотел я не опоздать |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 9:22 |
 |
Ik heb gisterenochtend ook een lookalike gespot in de bus. Het was net Snape in jongere versie. De jongen zat op een stoel bij het raam, helemaal alleen een beetje in een hoekje gekropen. Hij droeg een zwarte broek, zwarte tas en een zwarte jas. Daarnaast had hij een forse neus en lang zwart haar en heel donker bruine ogen. Ik vond hem echt precies Snape. Zat de hele tijd naar hem te kijken omdat ik hem er zo op vond lijken. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
|