Poll :: Sims 2.. your opinion! |
Wauw! |
|
46% |
[ 20 ] |
Ja, cool! |
|
30% |
[ 13 ] |
Redelijk.. |
|
9% |
[ 4 ] |
Als je dat vermaak noemt ?! |
|
9% |
[ 4 ] |
Krankzinnig !! |
|
2% |
[ 1 ] |
Er.. Sims 2? |
|
2% |
[ 1 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 43 |
|
Auteur |
Bericht |
Captainette
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:51 |
 |
Het enige spel waar ik echt maaanden verslaafd aan ben geweest. Deel 2 heb ik ook een tijdje gespeeld, maar ben er toen toch mee opgehouden, aangezien het saaier werd en ik geen zin had om de andere delen erbij te kopen. Nu heb ik het echt al een jaar niet meer gespeeld denk ik? Volgens mij werkt het zelfs niet meer hmm. |
_________________ She's a special girl, you know. The kind I'd hope to see; hanging on a wall. She's the new thing. Another new thing. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:58 |
 |
Joep schreef: | Idd, op vele sites en dergelijke staat dat de Sims een Sims 3 gaat aankondigen. De directie van Electronic Arts hebben dit echter nog nooit officieel bevestigd. De geruchten gaan al vanaf begin 2006. Er zijn echter ook een paar punten waarom dit nieuws sowieso niet waar is.
- EA Games is bezig met een nieuwe uitbreiding voor The Sims 2, zij geven nieuws altijd pas uit nadat er iets af is, twee ontwikkelingen lopen bij Electronic Arts nooit door elkaar heen, dat is een feit.
- EA Games heeft z'n handen nog wel een tijdje vol aan eventuele andere verbreding van The Sims 2.
EA Games werkt nooit overhaast en dit nieuws is nooit officieel aangekondigd en is dan ook niet te vinden op de EA Site. |
Het is misschien alleen nog een idee in wording, hoe ze het moeten verbeteren the sims. En zoiets kondigen ze nooit meteen aan, dat heeft te maken met de PR en anders zou niemand geinterreseerd zijn in de nieuwe uitbreiding, maar wachten op de sims3. En de PU heeft meestal gelijk, en ze staan op goede voet met alle productiemaatschappijen, dus dan weten ze alle nieuwtjes heel snel./ |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 17:00 |
 |
Leuk een topic over The Sims2
Ik vind The sims2 echt geweldig om te spelen ik moet het toch weer wat vaker oen vooral poppetjes maken en huizen zijn leuk, zelf hebben we alle uitbreidingspaketten daarvoor. Mijn favoriet blijft sims2 huisdieren , maar zeizoenen is ook niet lelijk die hadden we geinstaleerd maar die deed het niet meer :S dat vond ik erg vreemd.
Ik ga denk ik someteen het weer is spelen . |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 18:22 |
 |
Joepje, er staat een spellingsfoutje in je pol. You Are Opinion is Jij bent mening. Your opinion klopt dan weer wel.
En The Sims 3, als dat ooit zal komen, wat voor superpc moet je daar dan wel niet voor hebben? Mijn lieve PC'tje staat al vol met The Sims 2. Ik betwijfel of er ooit ruimte zal zijn voor The Sims 3 (Als die er al komt). Of ik moet een nieuwe harde schijf aanschaffen van 10000GB.
Dat is dus een groot nadeel aan The Sims 2: DE RUIMTE DIE HET IN BESLAG NEEMT! |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 19:36 |
 |
Ik zit het me ook af te vragen. Wat is er precies anders aan dan? Betere poppetjes ofzo?
Ik speel het op het moment even niet maar ik vind het een heerlijk spel. Ook leuk dat de doden af en toe door het huis heen dwalen en de anderen de stuipen op het lijf jagen (als ze er een zien plassen ze in hun broek. erg lollig om te zien) Ik heb een aatal extra games. uitgaansleven, dieren, studentenleven, seizoenen. Ik ben daar trouwens niet dat groentepersoontje tegengekomen net zo min als een alien. Erg flauw eigenlijk. Als ik eens een keertje weer zin heb ga ik wel weer spelen. |
 |
Joep
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
274 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 23:24 |
 |
missme98 schreef: |
Het is misschien alleen nog een idee in wording, hoe ze het moeten verbeteren the sims. En zoiets kondigen ze nooit meteen aan, dat heeft te maken met de PR en anders zou niemand geinterreseerd zijn in de nieuwe uitbreiding, maar wachten op de sims3. En de PU heeft meestal gelijk, en ze staan op goede voet met alle productiemaatschappijen, dus dan weten ze alle nieuwtjes heel snel./ |
Eerst nog even reactie op de pollfoute, komt omdat ik eerst iets anders aan het bedenken was, foute getypt dus.
En nu over dit bericht. Stel de PR en directie van Electronic Arts zou bepalen om dit uit te geven, dan zouden ze ook hun eigen site aanpassen en zou dit wss groot nieuws zijn op de fansites, die er uiteindelijk toch wel achter komen. Idd heeft deze roddel een tijd de ronde gedaan en staat hij helaas nog op Wikipedia. Hier is navraag over gedaan door verschillende sites, een fansite heeft een eventueel concept gemaakt, dit is dus niet van EA Games! Kortom, de directie heeft dit nooit officieel aangekondigd en zou dit nooit 1.. 2.. 3.. doen, zonder er meer informatie bij te leveren.
Verdere discussies zijn onnodig denk ik, als jij denkt dat het werkelijk zo is, dan mag da.t |
_________________ Hij die zal vaehren! |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 20:21 |
 |
hmm redelijk althans dat kan ik zeggen teminste het is ook ja! cool maar dat sluit ik ook een beetje uit
ik bedoel die zijn echt moelijk te onderhouden die raken altijd heel rap depri en dat is echt om gek te worden
het fijne daaraan is vrij spelen dan kun je je eigen huis maken dus eigelijk alles doen zonder doelstellingen voor de rest valt mee
en ook hoe die praten haha das leuk
natuurlijk ben ik bij sims erop uit tot bij studio 8 gekomen  |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 20:38 |
 |
Ja daar ben ik met je eens riccmaster die stemmetjes van de sims zijn inderdaad erg leuk, vooral als ze kwaat zijn ook zijn er wel bekende liedjes op de radio dat had ik niet verwacht.
Maar verder heb ik het nog gespeelt, en ik heb een tweeling gekregen , twee jongetjes ^^, ik had het niet verwacht haha. This wel moeilijk om twee kinderen te ''onderhouden''. |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 21:14 |
 |
oh haha de sims,
ik ben er echt soms geobsedeerd door, ik ken er ook bijna alles van , niet altijd positief,
ik vind de uitbreidingen echt leuk (huisdieren,gaan het maken)
maar het tofste zijn de downloads, ik vind het altijd heel leuk om huizen te maken en dan zijn ie downloads echt heel handig, wil je ook wten hoe je dat doet? stuur dan maar een pb tje
ik heb ook homecrafter dan kan je de kleuren van de muren vloer en gazon zelf maken door paint of prentjes van het internet
heel leuk spel, ga ik morge nog eens doen |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 16:40 |
 |
Ooh, Sims is echt superleuk!^^ Ik vind persoonlijk Sims2 leuker dan de eerste Sims-spelletjes. Bij Sims2 heb je een uitgebreider pakket en als je je personage kiest, zijn de kledingstukken mooier en ook kapsels enz. En als je je huis bouwt heb je ook veel meer spulletjes. Dat is heel leuk.^^ Ik heb Sims2 van mijn beste vriendin mogen lenen en ik vind het al heel leuk. Mijn broer vind het ook heel plezant en hij speelt er vrij veel op.
Ik heb zelf al Potter-personages gemaakt op Sims2 (Ginny, Hermione, Luna en Molly), alleen is Ginny een beetje depri. Maargoed, het is een heel leuk spel en er mogen er nog veel komen.^^ |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 16:43 |
 |
Ik weet niet of het al bekend is. Maar op 6 september komt 'De sims 2 op reis' uit voor de PC.
Electronic Arts brengt dit najaar een nieuw uitbreidingspakket op de markt voor De Sims 2. In De Sims 2 Op Reis stuur je de Sims op reis naar verschillende vakantiebestemmingen: ze kunnen relaxen op een weelderig tropisch eiland in een luxe suite, met het hele gezin kamperen op een ongerepte bergtop of de cultuur van het Verre Oosten opsnuiven. De bedoeling is om je Sims te veranderen van sukkelige toeristen in wereldwijze reizigers. Op hun reizen gaan je Sims nieuwe dingen leren van verschillende echte en mythische bewoners op de vakantiebestemmingen, zoals een wijze oude kluizenaar, vuurdansers en zelfs Grootpoot de verschrikkelijke sneeuwman! Je Sims kunnen, als echte toeristen, unieke souvenirs van hun reizen mee naar huis nemen, die alleen verkrijgbaar zijn op locaties in De Sims 2 Op Reis. Wat je Sims leren en verzamelen ligt helemaal aan jou. De Sims 2 Op Reis is in Europa begin september verkrijgbaar als uitbreidingspakket. Opgepast: je hebt De Sims 2, de speciale dvd-editie van De Sims 2 of De Sims 2 Kerstpakket voor de pc nodig om De Sims 2 Op Reis te kunnen spelen. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 01, 2007 10:35 |
 |
Ik heb De Sims 2 en ik vind het een geweldig spel. De laatste tijd ben ik er zelfs verslaafd aan geraakt. Ik speel het wel op de pc.
Ik heb drie uitbreidingen. Studentenleven, en die vind ik heel geslaagd en leuk. Dan heb ik ook nog nachtleven, die vind ik ook helemaal geslaagd en leuk. En dan heb ik ook nog Gaan Het Maken, en ik moet zeggen, ik haat het. Ik maak helemaal niet graag restaurants en winkels, ik vind er helemaal niks aan.
De andere uitbreidingspaketten spreken me niet aan (Gaan Het Maken ook niet maar die heb ik gekregen). Ik ben nu wel van plan Op Reis te gaan kopen.
Van accesoires heb ik niks. Ik ben nu wel van plan om Accesoires Tieners te kopen. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
apiekadapie
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 03, 2007 17:38 |
 |
ik vind het een heel leuk spel, alleen ik krijg vaak die poppetjes niet blij. en dan maak ik ze dood!!!! (ja, klinkt best gruwelijk.)
ik vind het huizenbouwen veel leuker, ben nu bezig met zweinstein na te bouwen. |
|
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 05, 2007 16:27 |
 |
Ja <3 The Sims, geweldig! Ik heb er de laatste tijd zo'n zin in, helaas doet hij het hier niet. Moet het even terugbrengen denk ik, maar daar heb ik nogsteeds geen tijd voor gehad. Ik vind The Sims 2 super, Sims 1 superster vond ik ook prachtig. Maar TS2 is toch echt wat levender en gewoon echter. Zelf vind ik dat The Sims alleen leuk is om te spelen op de PC, dus geen PS2 of dergelijke. Dat is weer te nep haha : ) |
|
|
  |
 |
*_eOwyn_*
4e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 05, 2007 19:55 |
 |
Helen schreef: | Ik zit het me ook af te vragen. Wat is er precies anders aan dan? Betere poppetjes ofzo?
Ik speel het op het moment even niet maar ik vind het een heerlijk spel. Ook leuk dat de doden af en toe door het huis heen dwalen en de anderen de stuipen op het lijf jagen (als ze er een zien plassen ze in hun broek. erg lollig om te zien) Ik heb een aatal extra games. uitgaansleven, dieren, studentenleven, seizoenen. Ik ben daar trouwens niet dat groentepersoontje tegengekomen net zo min als een alien. Erg flauw eigenlijk. Als ik eens een keertje weer zin heb ga ik wel weer spelen. |
zo'n groen popje krijg je als je je planten veel bespuit met gif
en aliens als je door een telescoop kijkt voor 12 uur tot later als 12 uur en dan komen ze volgens mij tussen 12 en 1 maar dat is ook weer niet altijd en ik weet het ook neit zeker
en al een beetje inzicht hebt
er zijn ook code's voor beide maar dat is een erg lange met veel uitleg en zo want deze code kan echt super veel
maar jullie kunnen altijd een pb sturen hiervoor
je kunt hem btw ook op zoeken op internet
@apiekadapie:
ook hier heb je een code voor
ctrl en c en shift tegelijk in drukken dan komt er bovenin een witbalkje
en daar moet je maxMotives in typen en dan enter en dan zijn ze helemaal blij
ik heb nog nooit een wensput gehad hoe kom je daaraan?
(ja met een code weetik het wel maar hoe verdien je hem)
en hoe krijg je die wolven ziekte?
ik weet dat wolven komen als je veel bomen en onkruid in je tuin hebt
maar ik heb ze nog nooit gezien |
_________________ I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
The dream of you and me and all we could be
|
|
  |
 |