Auteur |
Bericht |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 18, 2007 15:33 |
 |
Nieuwe foto's van Susie Shinner, die Lily Evans speelt...
Susie Shinner 1
Susie Shinner 2 (rechts)
Ik vind ze eigenlijk wel erg goed voor de rol. Ze ziet er uit zoals ik me kan in beelden dat Harry's moeder eruit gezien heeft. Ja, ik vind ze erg goed gecast^^ |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 18, 2007 15:45 |
 |
Nou we meer foto's van haar hebben weten we toch wel steeds meer hoe ze is. Want in het begin was er een hele andere Susie. En nu er steeds dezelfde foto's verschijnen van dit meisje met de naam "Lily"dan moet zij dus echt wel Lily spelen. Ik vind haar ook wel goed gecast. Maar dat vond ik sowieso wel. Leuke foto's trouwens dankjewel Sander ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 18, 2007 18:43 |
 |
Ik zie Lily meer als een pittig persoon en dat zie ik in Susie nog niet echt maar misschien dat dat nog kan veranderen. Ik vind haar nu een beetje .. suf overkomen. Wel een leuk koppie maar niet wat ik van Lily verwacht. Ik hoop dat ik na de film of meer foto´s bij draai. |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 30, 2007 11:58 |
 |
Ik zie Lily als een Meisje met ginger/rossig kleur haar.
En een beetje slag, niet echt van die perfecte krullen'.
Eigenlijk een soort oudere Ginny, met groene ogen.
James kan wel door Daniel gespeeld worden, maar ik heb het liever met een andere acteur, nja ze kunnen daniel wel gaan 'photoshoppen' enz. en met de computer bewerken.
Maar een nieuw talent of een andere acteur zou nog leuker zijn, alleen het zal de film-makers meer geld kostten. |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 25, 2007 15:01 |
 |
Nou ze zat dus helemaal niet in de film. xD En dat vind ik eigenlijk wel heel jammer. Ik heb dan gisteren toevallig één foto van haar gezien als Lily. (Die had ik ook niet eerder gezien) Maar verder zit ze dus helemaal niet in de film, en dat vind ik best jammer, want ik vind Lily best een leuk personage.
Ik snap ook eigenlijk niet zo goed waarom ze dan iemand gecast hebben om haar te spelen. O.o Waarschijnlijk is later pas besloten om haar eruit te knippen, maarja ik vind het wel zonde. |
  |
 |
LalaLoena
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 18, 2007 19:27 |
 |
Tessa Tinkels schreef: | Ik ben van mening veranderd... Jodie Foster, hoe heb ik dat in godsnaam ooit kunnen denken?!
*ahum* Pardon.
Eigenlijk overtuige toen deze foto me best wel
En toch eigenlijk nog steeds wel... Op een heleboel foto's denk ik: "O, god, was ik gek of zo?"
Maar bij sommige anderen doet ze me wel aan Lily Evans denken, eigenlijk...
De bovenstaande dus vooral.
Maar toch vind ik Alyson Hannigan beter, over het algemeen.. (zie ava ^^) En dan vooral op deze foto is het de Lily die ik voor me heb. Rood haar, Slag erin... Yup, this is Lily.
 |
uhu dit zou ik ook een zeer goeie keuze vinden! maar Lily moet wel echt attitude hebben! want zo had ik me haar voorgesteld : geen katje om zonder handschoenen aan te pakken! zou Lily trouwens sproetjes hebben? zou nog schattig zijn! |
_________________ Rock The Radishes |
|
  |
 |
v_black
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 10:12 |
 |
|
  |
 |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 12:03 |
 |
Alyson Hannigan zou ik ook een fantastische Lily vinden, ik vond haar zo goed in Buffy the Vampire Slayer. |
_________________ ''..Maybe he is, maybe he isn't, but the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to..'' |
|
  |
 |
|