Auteur |
Bericht |
Joep
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
274 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 16:50 |
 |
The Sims
Iedereen zal ze toch wel kennen, The Sims games. Na de eerste generatie flat-Sims, is nu natuurlijk de Sims 3D-hype. Welke uitbreidingen heb je? Welke serie vond je het beste? Heb je links naar downloadsites? Iets dat je wilt laten zien? Doe dat dan in dit topic!
Nieuws:
* Electronic Arts heeft toegezegd dat de volgende Sims de Sims op Reis zal zijn!
Ikzelf heb alle uitbreidingen van the Sims serie 1 en serie 2. Op het moment zijn ze van de pc af, wegens het installeren en uninstalleren van Vista etc. Ikzelf vind zelf dat ik redelijk wat huizen kan maken in The Sims 2 en met wat gedownloade sets spullen kom ik er wel uit! Al jaren ben ik fan van Electronic Arts - The Sims 2 en ben dan ook vrij snel up-to-date over eventuele nieuwe uitbreidingen. |
_________________ Hij die zal vaehren! |
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 16:53 |
 |
Yay, I'm the first!^^
I love The Sims!
Echt één van mijn favoriete games op de PC, laptop, whatever. Het is heel leuk om je eigen gezin op het spel te creeëren en ze dan te laten doen wat jij zelf wilt! Helaas kan ik het nu een tijd niet spelen, omdat ik de cd-rom niet kan vinden xD Da's best balen, maar hij komt wel weer terecht. ^^ Anyway, I LOVE THAT GAME! |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 18:01 |
 |
Ja ik heb the sims2 ook, en eerst was ik er echt dol op, maar ik denk dat ik het ontgroeid ben en niet door leetijd, want het maakt niet uit hoe oud je bent voor de sims, ik vind het gewoon saai worden. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Leonie
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 18:10 |
 |
missme98 schreef: | Ja ik heb the sims2 ook, en eerst was ik er echt dol op, maar ik denk dat ik het ontgroeid ben en niet door leetijd, want het maakt niet uit hoe oud je bent voor de sims, ik vind het gewoon saai worden. |
Ja, dat had ik ook.
Op het begin is het echt verslavend.. zat ik er elke dag op enzo
Ach goed en dan opeens wordt het steeds saaier..
Maar nu heb ik er een uitbreidingszet op gekocht (Huisdieren) en zit ik er weer steeds vaker op..
Ik vind Huisdieren zoizo leuker dan alleen de Sims2.
Er zit nou niet echt heel veel verschil in (naast dat je natuurlijk een huisdier hebt) maar het is veel leuker omdat je ook je huisdier kan trainen enzo, er mee kan wandelen en zelfs er mee kan werken (als je een stuk verder bent.)
Ach goed ik zit er nu weer vaker op dan vroeger.
Helaas is mijn vader tegenwoordig ook nogal van The Sims spelen, dus kan ik het meestal alleen overdag spelen |
_________________ <3 HPF,
You'll be in our heart
From this day on
Now and forever more
|
|
  |
 |
Rayatje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 19:41 |
 |
Ik vind het wel redelijk. Ik vind dat het nogal snel verveeld. Ik heb zelf The Sims gehad en The Sims 2 een tijdje uit de bibliotheek geplunderd. The Sims is gewoon compleet saai als je weet dat er een Sims 2 is. :') De eerste keer dat ik ooit de Sims heb gespeeld is denk ik drie/vier (?) jaar geleden. Bij een vriendin Maxime had ik toen Sims Huisdieren ofzo iets gespeeld. Dat weet ik nog goed, haha. :') Ik vond het toen ookal niet zoiets vets.. Maar ik vind het gewoon snel vervelen. Het enige leuke aan The Sims 2 vond ik de mannetjes en hun huizen aanmaken. :'D Voor de rest vond ik het allemaal wat eentonig. Het is gewoon de hele tijd hetzelfde en dat gaat voor mij wel wat vervelen. Het is wel eens leuk om eens een keertje te doen, maar niet voor heelder dagen te spelen. Ik was een tijdje helemaal The Sims 2 geobserdeerd maar daarna wilde ik het helemaal niet meer. Voor mij liever geen Sims meer. xD Tenzij ik enkel de mannetjes mag aanmaken. :'D
|
|
|
  |
 |
Missy
Ex-MadMaster

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 21:31 |
 |
Ik heb Sims2 op de Xbox (regular version, not 360) en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk niet zoveel aan vind. Misschien komt dat omdat ik er weinig van snap, dat zou kunnen maar het trekt me niet echt.
Ik weet wel dat er verschil zit in het gamen op de pc en het gamen op een console want op de pc zijn er een hoop cheats, die heb je niet op de console... dat zou beter zijn voor mij  |
|
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 23, 2007 22:10 |
 |
Toen deze vakantie mijn vriendin mij uitnodigde om te komen spelen omdat haar ouders en zus het huis uit waren, hebben we bijna heel de namiddag the Sims 2 gespeeld op de playstation. Omdat de playstation 'verboden' is bij ons thuis, was het de eerste keer dat ik the Sims speelde en ik vond het erg leuk. Sindsdien zou ik heel graag the Sims voor op de computer kopen (eens vragen voor mijn verjaardag ), maar helaas vinden mijn ouders computerspelletjes ietsje te duur, dus ik wacht nog steeds op een wonder of tot Sinterklaas, want nu ik en mijn broer daar te groot voor zijn, krijgen we geld waarmee we zelf mogen kiezen wat we kopen  |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 9:50 |
 |
Mijn zusje heeft zowel The Sims 2 op de pc, als op de nintendo Gamecube. Ze heeft daarbij de uitbreiding nachtleven genomen (die zat bij de PC, als de Deluxe uitgave.) Ik vind het wel leuk om te spelen. Maak alle HP personages, plus mijzelf, en dan laat ik ze verliefd worden op mij Echt zo grappig. Maar het is niet zo dat ik er elke dag 24 uur op zit. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 10:06 |
 |
Ik heb alleen de gewone sims met uitbreidingen en die werken niet meer op de pc. Maar, zodra ik een eigen computer heb ga ik sims 2 kopen want ik vind het echt een heel leuk spel. Je kan een eigen gezin creëren, en met mensen omgaan etc. Gewoon leuk. Ik kan me nog wel herinneren dat ik het op den duur wel zat was. Maar, dat zien we dan wel. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Blijerd
Happy to kill

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 10:49 |
 |
Ja, ik heb 3 verschillende Sims versies. Ik heb Sims 1 met wat uitbereidingen en Sims 2 met ALLE uitbereidingen. Ook heb ik The Sims 2 voor op mijn lieve PSP'tje. En ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste het leukst vind. Daar zit tenminste wat verhaal in en kan je geheimen krijgen van je buurtbewoners. Ook krijg je daarbij verschillende opdrachten die je moet uitvoeren om jouw stadje en de naburige dorpen veilig te stellen van Dr. Dominion.
Sims 2 heb ik nu momenteel wel op mijn PC staan, maar ik vergeet het, wat heel erg fout is. Het staat helemaal vol met kleding- en huizendownloads en ook aardig wat game hacks. Zonder is het gewoon doodsaai.
En Sims 1? Daar ben ik geheel op uitgekeken sinds ik 2 heb. Crappy graphics en kinderen die niet op kunnen groeien... Bah. Gewoon te weinig te doen en die uitbereidingen zijn nog onrealistischer dan die van The Sims 2. |
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld! |
|
  |
 |
Kirstenxx
4e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 10:50 |
 |
Ik heb The sims 2 met nachtleven, studentenleven en huisdieren.
Huisdieren viel me wel heel erg tegen, ik had er wat meer van verwacht.
Nu wil ik graag seizoenen, maar het is hier allemaal van de pc af, omdat hij gewoon té sloom werd.
Maar ik vind het een geweldig spel  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 11:41 |
 |
Ik heb Sims 1 met zowat alle uitbreidingen en Sims 2 met Familiepret accesoires en Huisdieren. Ik vind Sims 2 véél leuker dan Sims 1. Toen ik nog alleen Sims 1 had vond ik dat al helemaal geweldig, maar nu ik Sims 2 heb is dat echt veel leuker. Je kan er veel mee, de mensen worden ouder, de kinderen groeien op enzovoort. Alles is veel realistischer, hoewel sommige dingen in Sims 2 ook nog onrealistisch zijn.
Ik vind het een erg leuk spel en speel het ook best vaak :') |
  |
 |
magic@home
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 14:58 |
 |
Ik heb de Sims zelf niet maar ik heb het wel al eens een paar keer gespeeld en ik vond het best wel een leuk spelletje, vooral dat je je eigen huis kan ontwerpen vind ik erg leuk. De dingen die je doet met de poppetjes vind ik niet zo leuk maarja dat is een kwestie van smaak.
Ik vind het eigenlijk niet echt leuk genoeg om zelf te kopen. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:44 |
 |
De Sims 3 is officieel aangekondigd als vervolg op De Sims 2. Het gaat het derde spel worden in de Sims-reeks. Het is momenteel in ontwikkeling, en zal uitgegeven worden door Maxis en Electronic Arts.
Volgens EA's financiëel manager Warren Jenson ziet het er naar uit dat het spel pas eind 2008 op de markt komt.
Tadaa! Ik had dit nieuws in de power unlimited gelezen, en nu heb ik het ook op wikipedia gevonden. Ik ben er heel erg benieuwd naar. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Joep
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
274 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 16:51 |
 |
Idd, op vele sites en dergelijke staat dat de Sims een Sims 3 gaat aankondigen. De directie van Electronic Arts hebben dit echter nog nooit officieel bevestigd. De geruchten gaan al vanaf begin 2006. Er zijn echter ook een paar punten waarom dit nieuws sowieso niet waar is.
- EA Games is bezig met een nieuwe uitbreiding voor The Sims 2, zij geven nieuws altijd pas uit nadat er iets af is, twee ontwikkelingen lopen bij Electronic Arts nooit door elkaar heen, dat is een feit.
- EA Games heeft z'n handen nog wel een tijdje vol aan eventuele andere verbreding van The Sims 2.
EA Games werkt nooit overhaast en dit nieuws is nooit officieel aangekondigd en is dan ook niet te vinden op de EA Site. |
_________________ Hij die zal vaehren! |
|
  |
 |
|