Auteur |
Bericht |
Master of Magic
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 05, 2007 12:56 |
 |
missme98 schreef: | Nee ik zou niemand uit hollywood erin willen zien, dat lijkt me minder geloofwaardig. Wat onbekendere acteurs, en britse natuurlijk. Dat vind ik toch het leukst. |
Ja, ben ik mee eens. Als er een heel bekend iemand in speelt, zouden de films stukken minder geloofwaardig zijn. Ik kende de meeste acteurs voor de HP films nog niet en dat was fijn. Maggie Smith (Anderling) kende ik toen wel.
Jalf schreef: | Ik bedacht net 3 mensen die best wel eens de Prime Minister zouden kunnen spelen, mocht die scene in de HBP-film voor komen.
1. Hugh Grant, hij speelde al een Prime Minister in Love Actually en de Prime Minister komt wel een beetje klunzig over als Hugh's Character in LA.
2. Rowan Atkinson, voornamelijke bekend als Mr Bean en Blackadder. Hij kan verschikkelijk droog overkomen, dus hij zou best wel Prime Minister kunnen spelen.
3. Het is geen acteur, maar je kan van een kilometer afstand al zien dat hij degene is waarop de Prime-minister is gebasseerd. De oude Prime Minister van de UK, Mr Tony Blair. Hij is toch gestopt met PM zijn, dus dan heeft ie vast wel tijd om even aan te draven voor 1 scene.  |
1. Hugh Grant lijkt me ook wel geschikt voor de Prime Minister. Hij kan idd klunzig overkomen, wat klopt met de rol. En hij heeft een hartstikke leuk Brits accent. ^^
2. Tja, Rowan vind ik zeker goed spelen, maar hij is volgens mij iets te bekend met zijn rol van Mr Bean - daardoor kan de film minder geloofwaardig overkomen. Hmmm ja, aan de andere kant denk ik dat hij zijn rol erg goed zou spelen.
3. Hahaha Nja, hij past wel bij de rol, maar of hij dan ook kan acteren?
Jalf schreef: | Ook zou ik heel graag Mackenzie Crook (Ragetti uit Pirates) als Amycus Carrow willen hebben.  |
Ben ik mee eens. Ik zou hem ook wel als Amycus willen zien spelen. Mackenzie kan goed acteren en hij lijkt mij geschikt voor de rol. ^^ |
 |
Maaike-92
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 07, 2007 15:05 |
 |
Ik vind idd dat Hugh Grant wel als prime minister kan!
maar verder zou ik geen celebrities in de film willen. dan heb je toch al gauw zo iets van he! ik zit naar orlando bloom te kijken ipv will turner. ik noem nu een voorbeeld. |
|
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 07, 2007 15:23 |
 |
Hugh grant als prime minister? nee, daar is hij niet het type acteur voor. Hij is meer voor komedie of drama, maar niet zoiets magisch als harry potter. En hij heeft teveel bekendheid, en hij lijkt niet op scrimgeour. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 02, 2007 12:48 |
 |
missme98 schreef: | Hugh grant als prime minister? nee, daar is hij niet het type acteur voor. Hij is meer voor komedie of drama, maar niet zoiets magisch als harry potter. En hij heeft teveel bekendheid, en hij lijkt niet op scrimgeour. |
Ben het hier helemaal mee eens, Hugh Grant 'past' niet in Harry Potter. In ieder geval niet als Scrimgeour. Misschien was hij wel een goede Gilderoy geweest . Hij was hier in eerste instantie voor gecast, maar had geen tijd.
Maar goed ik zou Colin Firth wel in HP willen zien, in welke rol weet ik niet eigenlijk. Maar denk dat hij ook te bekend is, meestal kiezen ze voor wat onbekendere acteurs. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 19, 2007 23:41 |
 |
Iedereen die hoopt dat Hugh Grant te zien als Prime Minister in HBP zullen helaas teleurgesteld zijn. Want de Muggle Prime Minister is uit HBP geknipt. Zelf zou ik niet echt een bekende celeb terug willen zien in de laatste twee films, zoals al gezegd is de films zouden een stuk ongeloofwaardiger worden.
Als ik dan toch een celeb zou moeten kiezen, zou ik gaan voor Daniel Craig, ik weet alleen niet precies op dit moment in wat voor rol ik hem zie xD |
 |
John Veerman
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 02, 2008 20:57 |
 |
Hoezo zou een celebrity een rol moeten krijgen in een HP-film? Lijkt mij gewoon duidelijk dat je naar een acteur op zoek gaat die het beste aan de karakterbeschrijving uit het boek voldoet. Op deze manier kom je aan veel betere acteursprestaties.
Verder hoop ik ook niet dat een celebrity zal meespelen. Je zal alleen maar denken aan 'die ken ik van die film'. Juist vanwege de iets onbekendere acteurs en actrices zijn deze films naar mijn mening juist zo goed. |
|
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 02, 2008 22:28 |
 |
Het lijkt me echt hilarisch om Rowan Atkinson in Harry Potter te zien, al kan ik niet direct bedenken welke rol hij zou moeten spelen. Bovendien laat ik ze liever zelf hun casting doen, want ik mag er echt niet van klagen. Kruml was verkeerd gekozen, klopte niet me de beschrijving, maar goed. Dat is wel het enigste. |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
.Saar.
1e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 03, 2008 11:04 |
 |
Ik vind ook dat er geen celebs in de Harry Potter films moeten spelen. Ik heb wel eens gehoord dat de dochter van Madonna een echte Harry Potter fan is en daarom misschien nog een rol krijgt in de film! Dat is toch oneerlijk. Zij is heus niet de enige fan. Ze moeten gewoon zoeken naar iemand die echt goed kan acteren en pefect in het plaatje past van een bepaalde rol.  |
_________________ Follow the spiders? Follow the spiders? If Hagrid ever gets out of Azkaban, I'll kill him! |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 03, 2008 11:30 |
 |
.Saar. schreef: | Ik vind ook dat er geen celebs in de Harry Potter films moeten spelen. Ik heb wel eens gehoord dat de dochter van Madonna een echte Harry Potter fan is en daarom misschien nog een rol krijgt in de film! Dat is toch oneerlijk. Zij is heus niet de enige fan. Ze moeten gewoon zoeken naar iemand die echt goed kan acteren en pefect in het plaatje past van een bepaalde rol.  |
De dochter van Madonna krijgt toch geen rol, dat was een roddel geloof ik. Ze is ook Amerikaans, en de cast is compleet Brits. |
  |
 |
Emm
2e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 06, 2008 12:10 |
 |
Ik ben het eens met John Veerman.
Ik denk ook dat als er een celebrity in de hp films gaat spelen, je dan de hele tijd zit van: ' o die ken ik, en die en die'.
Dat is best wel vervelend.
En zo krijgen ook andere onbekende acteurs en actrices een kans op een doorbraak... |
|
|
  |
 |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 11:38 |
 |
Emm schreef: | Ik ben het eens met John Veerman.
Ik denk ook dat als er een celebrity in de hp films gaat spelen, je dan de hele tijd zit van: ' o die ken ik, en die en die'.
Dat is best wel vervelend.
En zo krijgen ook andere onbekende acteurs en actrices een kans op een doorbraak... |
Ben ik het helemaal mee eens, maar toch zou het me inderdaad leuk lijken om Hugh Grant een rolletje te zien spelen, ik vind hem zo'n brilliante acteur. Altijd lachen. |
_________________ ''..Maybe he is, maybe he isn't, but the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to..'' |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 11:44 |
 |
Veel mensen hier snappen het niet hea xD Wat is Alan Rickman dan? Of Maggie Smith? En David Thewlis, Brendon Gleeson? Dat zijn ook allemaal celebs hoor Hadden jullie je iemand anders voor kunnen stellen als Snape? Of als Anderling? Terwijl het toch echt celebs zijn
Dus, van mij mag er best wel een celeb in, zoals Rowan Atkinson ofzo XDD |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 9:57 |
 |
Jessica. schreef: | Veel mensen hier snappen het niet hea xD Wat is Alan Rickman dan? Of Maggie Smith? En David Thewlis, Brendon Gleeson? Dat zijn ook allemaal celebs hoor Hadden jullie je iemand anders voor kunnen stellen als Snape? Of als Anderling? Terwijl het toch echt celebs zijn
Dus, van mij mag er best wel een celeb in, zoals Rowan Atkinson ofzo XDD |
hahaha we hebben het over outsiders, maar rowan atkinson.. ik denk dat hij door het kasteel zou rennen met z'n teddy  |
_________________ ''..Maybe he is, maybe he isn't, but the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to..'' |
|
  |
 |
Faunaat
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 21:14 |
 |
Hugh Laurie zou er van mij echt wel in mogen. Al zou ik niet weten wat voor rol hij zou moeten spelen. Een Healer uit St Mungo's Hospital?
Oeh, dat zou echt geweldig zijn. <3
Verder zou ik eigenlijk niet echt weten wie ik nog meer zou willen zien in de films. ^^" |
  |
 |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 24, 2008 9:07 |
 |
Faunaat schreef: | Hugh Laurie zou er van mij echt wel in mogen. Al zou ik niet weten wat voor rol hij zou moeten spelen. Een Healer uit St Mungo's Hospital?
Oeh, dat zou echt geweldig zijn. <3
Verder zou ik eigenlijk niet echt weten wie ik nog meer zou willen zien in de films. ^^" |
ohh House!! ja! hij is een Engels man eigenlijk, maar voor zijn rol als Greg House moest een een Amerikaans accent aannemen, Dat zou lachen zijn. |
|
  |
 |
|