Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Activiteiten rond Harry Potter op school/jeugdbeweging? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Miss Sofie
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 22 Sikkels

Miss Sofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2007 13:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik speelde vroeger wel eens HP op het schoolplein met mijn klas ^^. Dat was altijd heel erg leuk en gezellig. En iedereen wilde dat ik Hermione was ^^' Geen idee waarom.

and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
Profiel bekijkenStuur privébericht
Master of Magic
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Master of Magic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2007 15:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

In zat op een basisschool waar HP posters hingen en eigenlijk nog steeds hangen. Dat vond ik altijd erg leuk. In onze eigen klas hing een een poster met Harry erop, die bijna de Snaai vangt. Die vond ik altijd zo mooi. ^^

Verder werd er nog wel eens voorgelezen uit de boeken. En tijdens tekenen kregen we soms een HP kleurplaat. Razz

Tijdens de pauzes speelden we op het schoolplein wel eens HP. We speelden stukken uit de boeken na of bedachten zelf situaties. Erg gezellig was dat. ^^

6e jaars
6e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

harry_james_potter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2007 19:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zat op een hele christelijke basisschool dus Harry Potter was eigenlijk taboe. Ik heb wel een keer een boekbespreking gehouden over Harry Potter en daar waren ze niet blij mee.

Ik speelde vaak met mijn broertje Harry Potter na achter in het weiland en in het bos.

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 91 Sikkels

L!jntje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2007 21:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben leidster bij de scouts en bij de kapoenen hebben wij ooit een echt harry potter spel gespeeld. Een van de onderdelen was toverdrank maken, en dat was het leukste om te doen; zeker het snot en het drakenbloed vonden ze geweldig. Wat je met gelatine en tomatensap al niet kunt doen he Wink

Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2007 23:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb hele dagen lang Harry Potter gespeeld. En als ik er aan terug denk vind ik het nog steeds geweldig Very Happy Ik zou zo weer een takje van de grond pakken en er mee zwaaien als een toverstaf.... nee, misschien toch niet. Op school hadden we een erg groot grasveld en we hadden een greppel, met bomen en struiken. Een beetje donker. Dat was meestal Snapes' lokaal of het Verboden Bos. Ondacks dat ik een meisje ben, speelde ik altijd Draco. Een gast waar ik een hekel aan had speelde Snape. Hij vond het geweldig om me de hemel in te prijzen... ik wat minder, maar toch. Een vriendin van mij speelde altijd Harry. Harry en Snape mochten elkaar in dit geval ook helemaal niet. Toen dachten mijn vriendin en ik op een dag: we wisselen van karakter. En toen werd hij boos. Dat was grappig. Hij wilde mij prijzen en haar afsnauwen.

En ik ook gewoon thuis speelde ik Harry Potter. Het was gewoon altijd gezellig Very Happy

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Evel
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Evel is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2007 0:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb genoeg boekbesprekingen gehouden over Harry Potter, zoals iedereen hier denk ik wel eens.

In de pauze's deden we altijd een soort van duelleren, met z'n 3en in het begin, alleen er kwamen steeds meer mensen bij, wat weer zorgde voor een hoop ruzie -_-'

Zelf heb ik ooit eens een harry potter feestje gehouden wat toch wel een hele leuke herinnering is gebleven. Zelfs de deur was dichtgeplakt met een soort van papieren muur, helemaal geweldig vond ik dat toen xD

Ik was eigenlijk altijd zo geobsedeerd dat alles bij mij wel iets met harry potter te maken had. Achter in onze tuin is een groot stuk met bomen, toen het Verboden Bos voor ons. Ik herinner me mijn eerste dag op de middelbare school, toen dat oude vrouwtje ons rond ging leiden, en alles zo groot leek... En toen in de kantine aan die tafels, waar alle leraren werden voorgesteld en je vervolgens met je mentor naar het lokaal van je klas ging... Ik had echt iets van 'Wow. Zweinstein.'

En ik speelde altijd zwerkbal bij mijn opa en oma in de tuin, wat een groot grasveld is. Doe ik nog wel eens met mijn broertje voor de lol, maarja, in je eentje een heel team zijn is best irritant Rolling Eyes

Of in de winter, dat iedereen opeens met van die sjaals rondliep... zo grappig ^^ ik heb die nu nog steeds...

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 10, 2008 15:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nooit echt wat met HP gedaan op school. Toen het allemaal een beetje populairder begon te worden in 2001 toen zat ik dus al op de middelbare school. We hebben dus nooit met gym zoiets gedaan want dan doe je gewoon vaste dingen zoals basketbal/volleybal/voetbal etc. In de pauzes heb ik overigens ook nog nooit wat gedaan. Sowieso omdat er niet veel HP fans waren in mijn klas/vriendengroep. En daarbij bij ons in de pauze gewoon voornamelijk gegeten/gedronken en geroddelt werd. xD Wij deden op zich niet echt dingen in de pauze ofzo. Ik denk dat het nogal uitmaakt of je vrienden/klas ook HP leuk vinden of niet. Ik heb dus nog nooit gehad dat ik iemand kende die HP net zo leuk vond als ik. Dus dan is het al meer logisch dat ik nog nooit een HP activiteit gedaan heb.

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Niinza is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 10, 2008 16:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Niet op school, maar op het buurtplein speelden wij altijd Vildertje xD Dan ben je een leerling ö en dan moet je vanaf de 'leerlingenkamer' naar de 'bibliotheek' om boeken te 'stelen'. Je had wel een ontzichtbaarsheidmantel, maar als je veel geluid maakte of je rende, kon Vilder je zien xD In de 'trap' naar de leerlingenkamer mag je geen mantel om, maar je mag je wel voordoen als een harnas. Je kan wel meegesleept worden door Vilder xD Vilder kon ook in mevrouw Norks veranderen en door een snellere weg naar de leerlingenkamer gaan. Vanaf de wc kon je ook naar buiten xD Ja, veel fantasie xD

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp