Poll :: Wat vind jij van het spel? |
Helemaal geweldig! Het liefst zit ik er 24 per dag op! |
|
9% |
[ 5 ] |
Zeker weten wel leuk, anders had ik het spel niet! |
|
15% |
[ 8 ] |
Ik heb het wel, maar speel het niet zo vaak |
|
0% |
[ 0 ] |
Vind er niks aan, heb het spel ook niet. |
|
39% |
[ 20 ] |
Ga weg! wat moet ik met zoiets!? |
|
35% |
[ 18 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 51 |
|
Auteur |
Bericht |
Blues
2e jaars

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 13:05 |
 |
Heb het 1x gespeeld en ik snap niet dat mensen hier verslaagd aan kunnen raken. Mja ik snap ook niet zo heel veel van dat MMORPG. Wel vind ik Singeplayer RPGS leuk zoals Final Fantasy en Oblivion. |
_________________ Geen reclame in je onderschrift! Gr Shirley. |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 14:05 |
 |
Blues schreef: | Heb het 1x gespeeld en ik snap niet dat mensen hier verslaagd aan kunnen raken. Mja ik snap ook niet zo heel veel van dat MMORPG. Wel vind ik Singeplayer RPGS leuk zoals Final Fantasy en Oblivion. |
dat dacht ik precies het zelfde toen ik het voor het eerst zag en speelde. Sterker nog had er ene bloed hekel aan, Maar in de loop van de tijd is het wel wat veranderd. Het is gewoon mooi en vol met magie gemaakt. Al weet ik niet wat je met MMORPG bedoeld
Citaat: | Mijn ouders zijn wat je zou kunnen noemen verslaaft. Ze zitten soms toch wel iedere avond te WoW'en, maar de laatste tijd is dat wel minder^^ (Heel grappig: ze hebben elkaar erdoor leren kennen! ) |
Zo is dat spel dan zo erg oud? Dat wist ik dus niet, ik dacht dat het iets van de laatste 5 jaar was Lijkt me echt op de een of andere manier vaag dat mensen elkaar zo leren kennen. |
_________________ Het geluk van de vampiers is met ons!!
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Blues
2e jaars

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 14:21 |
 |
Narcissa schreef: | . Al weet ik niet wat je met MMORPG bedoeld [/color]
|
Massively Multiplayer Online Role Playing Game. Dus RPG's (rollenspellen) heel veel spelers.
[qoute]
Zo is dat spel dan zo erg oud? Dat wist ik dus niet, ik dacht dat het iets van de laatste 5 jaar was Lijkt me echt op de een of andere manier vaag dat mensen elkaar zo leren kennen. [/quote]
Nope sinds 2003 |
_________________ Geen reclame in je onderschrift! Gr Shirley. |
|
  |
 |
Emma Roos
7e jaars

Verdiend:
322 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 20, 2007 16:29 |
 |
Citaat: | Zo is dat spel dan zo erg oud? Dat wist ik dus niet, ik dacht dat het iets van de laatste 5 jaar was Embarassed Lijkt me echt op de een of andere manier vaag dat mensen elkaar zo leren kennen. |
Wel, ze kennen elkaar ook nog niet zo heeeel lang. (ingewikkelde gezins situatie).
Of het was door het spelletje Mud (ofzoiets) het lijkt er op, maar dan zonder het mooie beeld, alleen maar tekst die die mensen over en weer sturen Al aardig oud dus, lijkt me
Maargoed, ik vind WoW niet zo heel geweldig. Om het te spelen, dan he. Kijken is wel leuk, ze hebben het wel mooi gemaakt op de computer, al die 3D beelden  |
Wise Words #2:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
- Albert Einstein |
|
  |
 |
Fandrel
5e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 24, 2007 13:17 |
 |
WoW was er al sinds ~2001. tenminste alpha  |
_________________ When the Flames settle, we shall see who still stands
Nothing of my homeland remains but ash and sorrow. |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Di Jul 24, 2007 14:34 |
 |
Emma Roos schreef: | Citaat: | Zo is dat spel dan zo erg oud? Dat wist ik dus niet, ik dacht dat het iets van de laatste 5 jaar was Embarassed Lijkt me echt op de een of andere manier vaag dat mensen elkaar zo leren kennen. |
Wel, ze kennen elkaar ook nog niet zo heeeel lang. (ingewikkelde gezins situatie).
Of het was door het spelletje Mud (ofzoiets) het lijkt er op, maar dan zonder het mooie beeld, alleen maar tekst die die mensen over en weer sturen Al aardig oud dus, lijkt me
Maargoed, ik vind WoW niet zo heel geweldig. Om het te spelen, dan he. Kijken is wel leuk, ze hebben het wel mooi gemaakt op de computer, al die 3D beelden  |
Haha. ja kijk dat lijkt er meer op het spel is eigenlijk ongeveer met harry Potter uit gekomen ( de fims dan ) Tenminste als ik naar het bericht van Fandrel kijkt, dan is het ongeveer pas 6 jaar bekend in Nederland. Het lijkt me niet dat ergens zoals bijvoorbeeld in Assen het al in 1997 ofzo al heeft. |
_________________ Het geluk van de vampiers is met ons!!
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Emma Roos
7e jaars

Verdiend:
322 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 24, 2007 18:50 |
 |
Ze kenden elkaar in 1997 ook nog niet^^ Of tenminste niet in levende lijve, misschien alwel via het spelletje Mud. Dat ze later op WoW zijn overgestapt, en elkaar via een WoW-meeting echt hebben leren kennen?
Ik moet het maar eens vragen, denk ik...  |
Wise Words #2:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
- Albert Einstein |
|
  |
 |
Fandrel
5e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 06, 2007 3:10 |
 |
Wrs een tussenplek genomen? Everqeust komt het eerst in me op....
Zelfde game als waar... effe denken... Tigole/Furor ook vandaan kwamen.
maar: ''Nubcake news'' *irri geluidje* ''Shut up''.
''Its lonely up here''
''Raiding Hogger for the rest of there days'' <- win.
''Dishearthed by this our reporter cried in a corner for a while''
Kungen stuk is complete win.
''HEAL ME WORMS! HEAL ME!''
''one of the mages is on fire he is overworked what shall we do?''
''Throw him at the boss for extra DPS''
''Now give me my spare Thunderfury''
''see how I taught the boss, you mother is a hamster and you father smells like elderberries''
''do NOT qeustion Blizzards Divine Will''
''Kungen was last seen charging stimulationsly into 24 Bugged lady vashjes. Spinning around like some wannabe comic hero, we thought this mind be a good moment to make a hasty exit''.
Yo, what up G?
Lemme tell you about MC.
You ain't got no life.
You ain't got no friends.
And I know you want to spend your weekend with 40 people you don't know,
And some guy named Puff telling you what to do!
"Oh hell yeah that's me, where do I sign up?"
On the website!
"Wow!"
You can be a winner!
"Eeeeeee!"
We're MC raiders.
We ain't got no lives.
You ain't got to tell me about attunement,
If you've got core fragments you've already been through it.
Talk to the quest guy and jump through the hole and...
give me your buffs so i can pull like a pro man.
Let's go bitches.
Olgra on the left, Thinktank on the right
pull those big ass giants.
"No mortal Strike!"
Who pulled the surger with the core hounds?
I think a hunter did, but he's dead now.
Shut up noob, this is my song.
Sorry!
Lucifron, Magmadar, Gehennas and Garr,
farm status players,
have you got that far?
Ok, who was the living bomb?
I didn't know...
Well congratulations, you win the dumbass award!
(Sobbing)This is my first time!
You're not leet enough for molten core.
We're MC raiders.
We ain't go no lives.
You ain't got to tell me bout them epics.
I just disenchanted one into a nexus.
Shazzrah, Golemagg and Sulfuron,
Another thunderstrike that nobody will roll on.
"Paladins, Hunters, anybody?"
"I am not wasting DKP on that piece of crap!"
"OooK"
Majordomo's chest,
it's time for the phat lewt.
Will we get the Leaf
or an Eye of Divinity.
Why don't we have a Druid tank Rag?
Hax!
I've got 13000 AC!
Nerf!
Shadow form Ok?
No!
I'm gonna do it anyway.
Hell no!
We're MC raiders.
We ain't go no lives.
You guys suck!
Start walking back.
Tis so funny omdat het waar is Thunderstrike was altijd al een crap epic.
(ie purpz) iemand trouwens Frostmourne al gezien... /DROOL  |
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 10, 2007 11:32 |
 |
Ik las in de metro van gisteren dat er ook een film van dit spel komt wacht ik neem het even over
Citaat: | world of warcraft word epische film
dat er van games een film word gemaakt, komt wel vaker voor. Denk aan tomb raider, Street figther en final fantasy. Maar bij world of Warcraft 'the movie' wordt het anders. het word '' not a video game movie'' . het verhaal speelt zich pakweg een jaar voor de game af. met mensen en orks die gevechten aangaan ligt de vergelijking met lord of the rings voor de hand maar het wordt geen quest film maar een oorlogsfilm. De nadruk zal liggen op de massagevechten tussen de Allaince en Horde, waarbij het verhaal uit de oogpunt van de Allaince wordt beleefd.
De karakters uit de game worden niet zomaar gecopypaste naar het witte doek. een naam heeft het nog niet, maar een van de nieuwe helden zal een echte 'badass' zijn. |
wat vinden jullie ervan dat er zo'n film komt en wat vinden jullie van de nieuwe uitbreiding die voor februari staat gepland? |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
magic@home
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 10, 2007 12:05 |
 |
Ik ben niet zo in de World of Warchraft maar ik denk dat het wel een spectaculaire film gaat worden, ligt er natuurlijk ook een beetje aan wie hem maakt. |
|
  |
 |
Elpraz
1e jaars

Verdiend:
195 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 10, 2007 14:11 |
 |
Hmm, ik herriner me nietmeer of ik hier al gepost heb, en ik heb geen zin om het na te gaan :') Ik speel wow nu al enkele maanden.
Mijn hoogstbehaalde lvl is 24, een blood elve hunter. Ik heb een troll shaman nog tot lvl 20 gebracht en ben nu begonnen met een blood elve warlock. Ik zit nogsteeds te zoeken welke class mij het beste ligt. Ik vin de game geweldig, en ik heb ook veel vrienden die het spelen.
k speel vooral Horde, omdat de Ally's me niet echt boeien. Ik heb het originele spel en The Burning Crusade en ik ben helemaal weg van de nieuwe uitbereiding die in februari komt: The Wrath of the Lich King. Ik vind het heerlijk hoe ze de verhaallijnen vanin Warcraft doortrekken in wow. Het enige dat me frustreet is dat de lvl cap nu tot 80 is :')
Over die film hadden we (ik en mijn vrienden :')) nog niets gehoord. We zouden het wel fijn vinden, enkel jammer dat ze het in Ally perspectief gaan doen : D nahjah, Ally's zijn zowiezo in America beroemder, in EU de Horde en in Azia ook de Horde :') |
_________________ ...xxx... |
|
  |
 |
Fandrel
5e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 11, 2007 12:08 |
 |
Strider schreef: | Ik las in de metro van gisteren dat er ook een film van dit spel komt wacht ik neem het even over
Citaat: | world of warcraft word epische film
dat er van games een film word gemaakt, komt wel vaker voor. Denk aan tomb raider, Street figther en final fantasy. Maar bij world of Warcraft 'the movie' wordt het anders. het word '' not a video game movie'' . het verhaal speelt zich pakweg een jaar voor de game af. met mensen en orks die gevechten aangaan ligt de vergelijking met lord of the rings voor de hand maar het wordt geen quest film maar een oorlogsfilm. De nadruk zal liggen op de massagevechten tussen de Allaince en Horde, waarbij het verhaal uit de oogpunt van de Allaince wordt beleefd.
De karakters uit de game worden niet zomaar gecopypaste naar het witte doek. een naam heeft het nog niet, maar een van de nieuwe helden zal een echte 'badass' zijn. |
wat vinden jullie ervan dat er zo'n film komt en wat vinden jullie van de nieuwe uitbreiding die voor februari staat gepland? |
Zolang de film GCI is mogen ze doorgaan, hoewel goed gedaan zoals enkele fantasy films mag ook.
En tja de nieuwe uitbreiding? Epixx get obselete ... alweer. maar goed Frostmourne is <- keke?
Ben ik de enige level 70? (decked in purpz)
<- no lifer me is. |
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 12, 2007 12:18 |
 |
Ik ben bijna level 66 maar ik heb niet zoveel tijd ervoor, school,hpf en wow in een dag proppen is moeilijk Ik denk dat de nieuwe uitbreiding heel vet word. Als je de trailer al bekijkt Alleen word het nog een hele kluif om level 80 te worden denk ik maarja hebben we weer wat te doen. Een vriend van me zei dat ze na dit deel gaan stoppen of in ieder geval geen uitbreidingen meer, hoop dat het niet waar is maar er moet gewoon wat meer tijd tussen zitten  |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
LeafyBlade
1e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 12, 2007 21:02 |
 |
Speel het, verslavend! Volgende week nieuwe gamecard halen. Ben een lvl 42 Blood Elf Warlock! =)
Hehe, ben inmiddels lvl 70 ( ) ben bezig met 65K honor te halen voor full gladiator gear. |
Laatst aangepast door LeafyBlade op Di Jan 22, 2008 18:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Fandrel
5e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 16, 2007 1:14 |
 |
Waarom allemaal Blood ElveS?  |