Auteur |
Bericht |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 15:05 |
 |
Ik heb geen oogje op harry potter, simpelweg omdat het een verzonnen karakter uit een boek is. Daniel radcliffe kan ik me nog in vinden, maar die is gewoon knap ik vind het personage harry potter nou ook niet echt de ideale jongen om verliefd op te worden. Zo leuk vind ik hem niet in de boeken. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
eefjelief3110
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In de beste stoelen bij de open haard in de leerlingenkamer van Griffoendor
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 10:11 |
 |
Heey iedereen,,
Ik ben echt vérschrikkelijk errug. Mijn msn-naam bijvoorbeeld is:
Wentworth/--------> Daniel <--------/Tom/Orlando/Brad/Johnny/Sascha/Geert/Jan/Channing-Lover
Die zijn allemaal zooow superknap !!
(wentworth miller, daniel radcliffe, tom felton, orlando bloom, brad pitt, johnny depp, sascha visser, geert hoes, jan smit, channing tatum dus)
Kan je nagaan hoe errug ik ben!!!
Ik heb zelfs interviews met Daniel (van de Kampioen, de Hitkrant, de Kidsweek en de Libelle) en ik heb de reportage over Equus (en dan vooral Daniel duss..) uit de Stars.
Wauw!!
PS: als iemand wil weten hoe die interviews gingen, stuur dan maar een berichtje. |
|
|
  |
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 07, 2007 21:34 |
 |
@eefjelief3110; Het gaat hier wel om de Harry Potter, niet om Daniel Radcliff de acteur ^^"
Terug ontopic. Ik heb absoluut geen oogje op Harry Potter. Ik had vooral in het begin zoiets van "Harry is superhip!" maar nu ik wat ouder ben (bah, dat klinkt stom) zie ik dat anders. Hij is nog steeds HP, hij is nog steeds de hoofdpersoon en ik zal hem altijd wel als speciaal zien, maar soms vind ik dat hij wel eens mag gestraft worden voor dingen die hij wel heeft gedaan, maar waar hij onderuit komt omdat hij Harry Potter is. Savvy? In het begin had ik dat minder, maar nu ik het al jaren lees, vind ik wel dat Harry soms wel heel erg irritant doet enz. Maar hij moet zich ook natuurlijk sterk houden in omstandigheden waarin ik alleen maar kan raden wat ik zelf zou doen, dus ja. |
 |
muisS
7e jaars

Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 16:57 |
 |
Eeen oogje?
Ik weet het niet. In het boek vind ik hem wel zooooo lief . Maa een oogje I don't know. Ik heb denk ik geen oogje maa ben wel super gek van hem aant worden :S.
hihih  |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
  |
 |
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
343 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 22:00 |
 |
Nee, ik heb totaal geen oogje op Harry Potter noch Daniel Radcliffe.
Ik vind hem wel goed spelen, doe zo verder Dan. ^^'
Ah, ik weet niet...Harry Potter, de personage zelf, spreekt me eigenlijk ook niet zo aan.
Ik vind Draco Malfoy een veel interessanter persoon, zeker naar de laatste boeken toe. Ik heb zo mijn mening over dat personage...
Niet dat ik op dat personage een oogje heb, meer een soort van 'Vriendenliefde'. Ah, ik bedoel maar... Ik leef met dat personage mee.
Zo, is dat weer duidelijk xD |
_________________ Haunted mainson.
This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns. |
|
  |
 |
Dragon
3e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 22:04 |
 |
Nee ik heb echt geen oogje op Harry Potter noch Daniel Radcliff,vind hem goed acteren...maar vind het karakter 'Ron Weasley' zo enorm schattig en vindt 'Draco Malfoy' ook wel wat interessanter,qua duisternis enzo...maar ik heb op geen van de acteurs van de films een oogje |
|
|
  |
 |
Lander
1e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 16:56 |
 |
LOL!
Velen verliefd op Harry of Daniel
Ik vind hem wel tof, zijn karakter in de boeken enzo, het lijkt me trouwens echt gezellig op Zweinstein.
Emma mag er wel zijn
Maar verliefd, nee.
Jammer dat ik ze alleen 'ken' in mijn droomwereldje ! |
_________________ 19-7-2007 tot 5-08-2007 : Italië! |
|
  |
 |
RIDICULUS2
1e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 06, 2007 15:01 |
 |
Ja ik ben wel een gewone HP freak
Maar ook wel erg gek van Loena leeflang.
Maar niet echt bepaald gek van een persooon,
Ik ken wel iemand die helemaal gek is van Emma Watson |
_________________ Ron & Hermione «33
True Love |
|
  |
 |
#Sabe
3e jaars

Verdiend:
164 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 06, 2007 17:23 |
 |
Nee, ik zou niet echt snel op Harry vallen denk ik. Sommige dingen aan hem vind ik een beetje irritant. Daniel vind ik ook niks eerlijk gezegd. Allebei gewoon niet mijn type dus.
Ron vind ik trouwens wel een leuk karakter hebben, net als Rupert zelf.  |
|
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 06, 2007 19:28 |
 |
ach een vriendin van mij vind harry/dan ook helemaal geweldig, leuk voor haar maar ik begrijp het niet echt. Zeker in boek 5 heb ik me gek geergerd aan harry, hij was echt zwaar irritant en hij vind zichzelf altijd wel erg belangrijk. Tijdens deel 4 ook dat hij stiekem al hoopt dat hij de cup zou winnen en dat Cho hem helemaal geweldig zou vinden, ik hou niet zo van dat soort jongens. Hij is heel erg voorspelbaar en ik vind hem absoluut niet boeiend of mysterieus.
kijk zo iemand als Draco of Fred en George, die vind ik wel mysterieus want je weet nooit echt wat er achter die grote mond zit en daar wil ik dan altijd wel naar op zoek gaan. Of Snape, je weet nooit wat hij denkt, al had ik wel een vermoeden dat hij op harry's mama viel.
Ron boeit me ook nooit zo, ik vind hem altijd een beetje overbodig, een beetje een zeur ( sorry Helen, no Offence ) en de minst leuke weasly broer ( op percy na ). Hij is een trouwe vriend enzo maar verder vind ik hem altijd een beetje jankerig en een beetje een schijterd. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
m4gic wizzkid
Dreuzel

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 07, 2007 12:05 |
 |
ik ben een jongen dus daniel radclif interesseert me niet zo erg.
maar ik vind hem als acteur wel sterk.
alleen jammer dat die auw-mijn-litteken-brand scenes zo overdreven zijn en op lotr films lijken. |
|
|
  |
 |
Maaike-92
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 07, 2007 14:54 |
 |
ik moet zeggen dat ik hem toen ik kleiner was helemaal geweldig vond! maar mijn aandacht gaat de laatste tijd meer naar Ron Wemel! die is ook knap geworden! |
|
|
  |
 |
RemusWeerwolf
3e jaars

Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 31, 2007 20:02 |
 |
Ik vind Daniel Radclifffe echt super knap, maar ik ben niet verlief op hem. Ik denk ook dat dat haast onmogelijk is, aangezien ik hem nog nooit heb ontmoet. Ik heb wel eens interviews van hem gezien en hij is echt heel aardig en grappig. Daniel is super, maar verliefd? Nee, dat niet.
Ik vind het karakter van Harry Potter wel leuk, hij is wel een beetje mijn type, maar ook op hem heb ik niet echt een oogje.
Het meest aantrekkelijke personage: Harry en Ron
De meest aantrekkelijke acteur: Daniel |
|
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 06, 2007 16:30 |
 |
Nee ik val niet op Harry Potter/Dan Radcliffe. Ze zien er leuk uit enzo, maar hij is niet mijn type. En daarbij, je kan wel hopen dat je ooit iets met hem krijgt, maar zeg nou zelf. Je komt het waarschijnlijk toch niet tegen. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 06, 2007 17:24 |
 |
Yori87 schreef: | Nee ik val niet op Harry Potter/Dan Radcliffe. Ze zien er leuk uit enzo, maar hij is niet mijn type. En daarbij, je kan wel hopen dat je ooit iets met hem krijgt, maar zeg nou zelf. Je komt het waarschijnlijk toch niet tegen. |
nee , dat snapt iedereen wel denk ik.. Maar als je iemand leuk vind hou je dat nu eenmaal niet tegen.
Verder gaat het niet om Dan radcliffe, maar om Harry Potter; het figuur in de boeken. En ik ben eerlijk, ik vind Harry als figuur erg aantrekkelijk. Hoewel ook erg puberaal en die periode ben al lang voorbij.  |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
|