Auteur |
Bericht |
Bradhadair
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 10:35 |
 |
wat vinden jullie van evanescence?
ik vind er heel goed alleen my immortal vond ik niets
maar ik vind dat ze goede muziek maakt en jullie? |
|
|
  |
 |
hermelien14
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 11:53 |
 |
ik vind dat ze hele goede muziek maken
maja tis maar waar je van houd ze zijn wel toppie! ik hoop dat ze snel weer een cd maken |
|
|
  |
 |
Micasja
4e jaars

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 12:27 |
 |
Ik vind het een erg goeie band, en ze hebben mooie teksten. De muziek vind ik geweldig. |
|
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 12:40 |
 |
Ik vind het een hele goede band, en alle nummers die ik tot nu toe van hen heb gehoord vind ik prachtig. Als ik geld had (ben maar een arme student) zou ik de CD kopen. En dat zegt nogal wat, want meestal koop ik geen CDs, alleen als ik iets heel erg goed vind! [de rest haal ik gewoon 'ergens anders' vandaan ] |
|
|
  |
 |
Dreaming Angel
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 12:54 |
 |
Ik heb nu al vanaf 'Bring me To Life' hun CD in huis (Fallen, en niet illegaal.. ), & ik ben nog steeds fan. Ik vind hun muziek echt supergoed, & hun songteksten zijn ook super.. Amy dr nummer met Seether (haar vriendje is de zanger.. ) vind ik ook heel erg mooi...
Maargoed, Evanescence.. Wat ik wel erg jammer vind is dat hun eerste album (Origin) niet meer verkrijgbaar is. Daar waren maar 1000 exemplaren van & die waren in No Time verkocht.. Jammer. Maar hun zo'n beetje 'nieuwste' CD maakt dat weer goed, omdat daar heel veel nummers van Origin op staan..
Alleen wel erg jammer dat ze zo freaking commercieel zijn geworden... ô.O Maargoed, ze maken daardoor niet minder goede muziek! ^_^
Liefs, Angel
(die helemaal fan is van het nummer Lies.. ) |
_________________ i don't know which way to go. |
|
  |
 |
Unni
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 13:23 |
 |
Waah, Evanescence! *hobbelt om Evanescence heen*
Hem, ik vind ze dus erg goed ^^ Fallen is echt fantastisch, en Amy Lee kan (in tegenstelling tot vele andere zangeresjes) goed zingen. In 'Hello' gaat ze echt heel hoog, erg mooi... Alleen jammer dat ze naar het schijnt zo'n kreng is
Ik vind het inderdaad ook erg jmmer dat Origin niet meer verkrijgbaar is, maar ze hebben in een interview zelf gezegd dat ze willen dat je hem dan 'ergens anders' vandaan haalt omdat je 'm dan toch kan horen... Misschien doe ik dat wel  |
|
|
  |
 |
Arjel
5e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 13:28 |
 |
Ik vind ze helemaal niet slecht, het nieuwe liedje van Amy en een of andere gast is heel mooi...
Misschien is dit niet helemaal de muziek war je van zou verwachten dat ik ervan hou... maar toch... Een beetje gitaar enz... Juist wel coel.. ^^ |
|
|
  |
 |
Persephone
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 14:15 |
 |
Ik heb mijn respect voor Evanescence heel erg verloren nadat ik ze live gehoord heb. Amy Lee zingt niet, ze krijst. Hun muziek heb ik nooit zo bijzonder interessant gevonden, al kan ik wel begrijpen waarom mensen het mooi vinden (Bring me to life bijvoorbeeld was gewoon een erg mooi nummer). Maar ja, die Amy Lee he. Hun gitarist is er niet voor niks vandoor gegaan. ... |
|
|
  |
 |
Missy
Ex-MadMaster

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 14:31 |
 |
SeverusSnape schreef: | Ik vind het een hele goede band, en alle nummers die ik tot nu toe van hen heb gehoord vind ik prachtig. Als ik geld had (ben maar een arme student) zou ik de CD kopen. En dat zegt nogal wat, want meestal koop ik geen CDs, alleen als ik iets heel erg goed vind! [de rest haal ik gewoon 'ergens anders' vandaan ] |
Nou meid, die mag je wel van mij Kopieeren hoor! MMM
Ssssttt. niet zo hard zeggen thanx. gr. SaS |
|
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 14:34 |
 |
Ik vind Evanescence wel goed.
Ik let niet zo op de band (doe ik eigelijk nooit bij artiesten, want daar gaat het me niet om), meer op de muziek,
en ik vind dat vooral de lyrics heel mooi zijn.
En ze zijn leuk om mee te zingen/blêren ^^ |
|
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 15:22 |
 |
ik vind ze wel goed, hoewel het niet mijn soort muziek is
ik zou niet direct een cd kopen *koop niet veel cd's*
maar amy heeft iig een heel mooie stem ^^ lekker schreeuwerig maar
toch mooi ^^ |
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 15:57 |
 |
Ik heb ze nog nooit live gehoord maar als het klopt wat Persephone zegt..hmm..dan daalt m'n respect wel snel..maja..ik moet het eerst zelf even horen...
De muziek zit muzikaal gezien goed inelkaar...mooie opbouwende lijnen..die contrasterend zijn in couplet en refrein....een band waarvan geen 13 in een dozijn gaan....
Maar zoals ik al zei....eerst live horen.. |
|
|
  |
 |
Justintime
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 15:58 |
 |
Bring me to life is te gek! Er zit een boodschap in, word goed gezongen, en het is eens iets anders^_^ Maar de nummers erna vond ik wat tegenvallen... Te rustig, en nu die songwriter het is afgetrapt is het er ook niet beter op geworden... |
like a lovers song |
|
  |
 |
StarNoStar
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 16:00 |
 |
..Ik heb ze misschien heel even goed gevonden, maar helaas, toen ik ze op tv live zag...niet normaal wat kan dat mens krijsen..je kon het niet echt..zingen noemen zeg maar. En ik word tegenwoordig niet goed van dat ze telkens op de radio en tv komen, telkens die stem van haar..nee niet mooi.. Maar das mijn mening. |
|
|
  |
 |
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 10, 2004 16:37 |
 |
StarNoStar schreef: | ..Ik heb ze misschien heel even goed gevonden, maar helaas, toen ik ze op tv live zag...niet normaal wat kan dat mens krijsen..je kon het niet echt..zingen noemen zeg maar. En ik word tegenwoordig niet goed van dat ze telkens op de radio en tv komen, telkens die stem van haar..nee niet mooi.. Maar das mijn mening. |
Oeh daar ben ik het helemaal mee eens..ik heb 3 weken gewerkt in een fabriek....waar ze constant Radio 538 (domme zender trouwens) op hadden staan....Everybody's fool kwam zowat wel 7 keer per dag langs....niet normaal meer.....ik werd er helemaal flauw van....(naast dat ik flauw werd van die irritante DJ's..m'n irritante collega's en m'n irritante werk) |
|
|
  |
 |
|