Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Muziek: Within Temptation Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
lilitje
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 53 Sikkels

lilitje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 17, 2007 22:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

zie nu pas dat ze in november optreden via wat gaat de kaart verkoop en zijn er nog kaarten??
ben ik lid van de nieuwsbrief maar dit zetten ze er niet in grmpf.

ik zou wel heel graag willen gaan java was echt geweldig!!

Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 111 Sikkels

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Apr 17, 2007 22:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

lilitje schreef:
zie nu pas dat ze in november optreden via wat gaat de kaart verkoop en zijn er nog kaarten??

Het heeft weldegelijk in de nieuwsbrief gestaan Wink

Je kunt HIER nog kaarten kopen. Wees er wel snel bij, want meestal zijn de kaarten vrij snel uitverkocht.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 17, 2007 22:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Richard schreef:
lilitje schreef:

Het heeft weldegelijk in de nieuwsbrief gestaan Wink

Je kunt HIER nog kaarten kopen. Wees er wel snel bij, want meestal zijn de kaarten vrij snel uitverkocht.

Ik wilde eigenlijk wel, maar ik weet begod niet , met wie ik samen kan gaan. Alleen is ook een beetje vaag en raar. En nee ik zie me zelf ook niet alleen gaan. Maargoed ik wist eigenlijk ook niet dat ze optreden Embarassed

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Lisanne
Oude Forumnaam: Lisz91 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 57 Sikkels

Lisanne is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 17:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind hun nieuwe lied/single erg goed! Het heeft kracht, maar op sommige momenten is het ook "rustig". Een mooi contrast. Net zoals de verschillen in stemmen. Man/vrouw bijvoorbeeld.

You Tube Clip

Mama Potter
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Mama Potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 11:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG wat ben ik toch een doos.
Kom ik ernu pas achter dat er een topic over mijn favoriete band is Rolling Eyes

Iemand had me ooit op Memories gewezen en sindsdien heb ik steeds meer op mijn MP3 gezet. Wat ook lekker is is dat ik zelf zing en een 1e sopraan ben. Ik kan nu lekker met Sharon meegalmen Wink

Wil eigenlijk ook wel naar het concert in november, maar moet bekennen dat ik nog nooit van mijn leven bij een concert ben geweest en dus niet kan inschatten hoe het er daar aan toegaat. Ben bang dat ik me niet zo thuis voel tussen het publiek. Ga er nog even over nadenken.
Overigens als er meerder HPFers gaan kunnen we er misschien een meet van maken????

Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 12:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mama Potter schreef:
Kom ik ernu pas achter dat er een topic over mijn favoriete band is Rolling Eyes

Iemand had me ooit op Memories gewezen en sindsdien heb ik steeds meer op mijn MP3 gezet. Wat ook lekker is is dat ik zelf zing en een 1e sopraan ben. Ik kan nu lekker met Sharon meegalmen Wink

Wil eigenlijk ook wel naar het concert in november, maar moet bekennen dat ik nog nooit van mijn leven bij een concert ben geweest en dus niet kan inschatten hoe het er daar aan toegaat. Ben bang dat ik me niet zo thuis voel tussen het publiek. Ga er nog even over nadenken.
Overigens als er meerder HPFers gaan kunnen we er misschien een meet van maken????

Ik voel me er eerlijk gezegd ook niet 'heel erg' op m'n gemakt tussen al die mensjes met allemaal mooie kleertjes aan enzo ^^

Ik heb mijn kaart al een paar weekjes binnen, moet alleen nog ff een hotel gaan regelen daar in de omgeving [er rijden zo laat geen treinen meer, of anders pas tegen 4/5 uur s nachts thuis: geen zin in...

Een meet? Wordt wel een hele kleine dan denk ik Smile Ik sta btw ook gewoon rustig tussen het publiek of aan de kant. Geen headbeng taferelen dus Razz

Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 12:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Richard schreef:
Mama Potter schreef:

Ik voel me er eerlijk gezegd ook niet 'heel erg' op m'n gemakt tussen al die mensjes met allemaal mooie kleertjes aan enzo ^^

Ik heb mijn kaart al een paar weekjes binnen, moet alleen nog ff een hotel gaan regelen daar in de omgeving [er rijden zo laat geen treinen meer, of anders pas tegen 4/5 uur s nachts thuis: geen zin in...

Een meet? Wordt wel een hele kleine dan denk ik Smile Ik sta btw ook gewoon rustig tussen het publiek of aan de kant. Geen headbeng taferelen dus Razz

Een HPF meet zal tof zijn, maar ik denk niet dat er veel op zullen komen, omdat niet bepaald veel mensen van het forum daar nu toe gaan . ( Ik kan gewoon helaas niet, en bevondien heb ik geen kaartje geregeld..Moet beetje aan me geld letten Angel )

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Mama Potter
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Mama Potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 16:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Narcissa schreef:
Richard schreef:
Mama Potter schreef:

Een HPF meet zal tof zijn, maar ik denk niet dat er veel op zullen komen, omdat niet bepaald veel mensen van het forum daar nu toe gaan . ( Ik kan gewoon helaas niet, en bevondien heb ik geen kaartje geregeld..Moet beetje aan me geld letten Angel )

We kunnen er toch een minimeet van maken. Ik bedoel, als twee mensen elkaar ontmoeten is het al een meet Wink

@Richard: Tot hoe laat duurt zo'n concert dan, als je een hotel wilt regelen???? En wat voor kleding hebben ze aan dan.?

Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 16:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wat ik van verhalen hoor, is dat de deuren om 17:00 uur open gaan, het feest omstreeks 20:00 uur losbarst, en ze stoppen tegen een uur of 12.

Ik ga niet om half 12 weg, als het om 12 uur pas is afgelopen omdat ik mijn trein moet halen.

Kleding: Nouja... het gebruikelijke bij Within Temptation fans Smile Dus flink wat jurken, zwarte kleding, sommigen dragen veel make-up. Dat soort dingetjes Smile [niet dat ik er iets tegen heb, maar t is niet echt mijn smaak Wink]

Lily Potter
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 72 Sikkels

Lily Potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 17:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yap Yapp .. Laughing
ik vind het ook een goede band
mijn lievelings liedje is :'I will find you Somewhere !'
dat vind ik zo mooi nummer en nog veel meer Wink

xx Lily Potter

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 66 Sikkels

Frog Choir is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 19:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Lily Potter: 'Somewhere' Wink

Ik ga ook 24 November! Kicken!! Mijn eerste grote concert van een band waar ik al fan van was voor de landelijk doorbraken Very Happy

Nog even een opmerking over de kleding:
Houd er rekening mee dat Kleding met reclamerende teksten enzo niet toegestaan zijn. Ze hebben bij het concert ontzettend strenge regels.. bijv:

Voetbalshirts, trainingspakken, sportschoenen en kleding met groepskenmerkende teksten zijn niet toegestaan.
Het gebruik van logo’s, beeldmerken en/of reclame zijn alleen toegestaan met schriftelijke toestemming van de organisatie.

Off-topic: Toch wel kicken dat dit topic weer leeft, ondanks mijn pogingen tot herwekken van het topic paar maanden geleden

Wink

Chaotic Angel
Chaotic Angel

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 20:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lily Potter schreef:
Yap Yapp .. Laughing
ik vind het ook een goede band
mijn lievelings liedje is :'I will find you Somewhere !'
dat vind ik zo mooi nummer en nog veel meer Wink

xx Lily Potter

Het nummer heet gewoon 'Somewhere'. Je schrijft nu een hele zin van het liedje op ^^

Even over hun laatste CD nog. Haha, de CD blijft echt geweldig. Momenteel vind ik 'Frozen' en 'Our Solemn Hour' geweldig. Erg mooie tekst, hoewel ik eerst de tekst nooit zo goed verzon en mijn tekstboekje maar half doorlas Angel Maar het latijn in dat nummer is gaaf. Negen zinnetjes met twee latijnse woorden, het blijft hip ^^ Vind het allebei dus hele sterke nummers.

Overigens, er zijn nog kaartjes voor het concert van de 24ste. Maar ik ga niet. Hoewel ik heel rgaag wil, het ordt bijna onmogelijk. Geen idee hoe ik er komen terug. En nee, ik ga echt niet in een hotel slapen. Geen geld voor en mijn moeder vermoord me XD

01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333
Firlana
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Firlana is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2007 14:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Whooooooooot* Een Within Temptation topic!!!
Even dit topic reanimeren Wink

Ik ben dus enorm fan van Within Temptation. De zangeres, Sharon, zingt echt geweldig, heel knap hoe ze zo hoog zingt. Vooral Memories, Pale en Somewhere zijn mijn favoriete nummers <3

*Hugs*

Firlana

Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 27, 2007 14:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind hun laatste cd, The Heart of Everything, echt übertastisch. Ervoor vond ik hen al goed, maar ik ging geen hele cd's luisteren, en dat heb ik nu wel. Echt alle nummers vind ik goed, en ik heb er ook wat oudere door "ontdekt". Super, die band!

'Til we meet again, HPF'ers.
Moonslave
Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 27, 2007 17:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Within Temptation... Ik zit met een dubbel gevoel over die band.
Vroeger vond ik ze echt geweldig. 'Mother Earth' is echt een prachtcd. Maar toen... Werden ze commerciëler en commerciëler. nu is dat niet altijd zo erg. Maar bij hun merk je het echt in hun muziek, vind ik. Terwijl ze vroeger nog net ietsje anders waren dan de gemiddelde female fronted metal, zijn ze er nu net het commerciële boegbeeld van. Al hun liedjes lijken tegenwoordig zo hard op elkaar enzo...

Aan de andere kant vind ik ze stiekem dan nog altijd weer goed, ondanks dat ongeloofelijke commerciële gedoe. Vooral live zijn ze super. Ze hebben weer een stukje van mijn hart gekregen toen ik ze had gezien op Pukkelpop. Sharon is ook zo'n lieve vrouw ^^

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp