Auteur |
Bericht |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 20:17 |
 |
Hoi iedereen,
over dit topic hoef ik niet veel uitleg te geven denk ik.
Waar heb jij het meeste behoefte plezier,... aan.
Ben je meer een boekenwurm
of een filmfreak
of houd jij je liever bezig met muziek.
Als deze topic nutteloos is of weet ik veel wat verwijder je hem maar hoor.
ikzelf ben meer voor de films en op de tweede plaats komt het boek omdat ik muziek haat behalve filmmuziek dan. |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 20:22 |
 |
Ik ben meer van de muziek. Ik moet sowieso elke dag een paar uur naar muziek luisteren. Ik zing ook de hele dag ^^
Films kijk ik bijna nooit. Bioscoop zit ver weg dus daar kom ik niet echt heel snel en dvd's kijk ik ook helemaal nooit.
Qua boeken lees ik alleen de Harry Potter boeken. Ik las altijd heel veel maar nu heb ik daar geen tijd voor. Maar als ik lees dan vind ik het ook wel leuk.
Maar als ik moet kiezen dan dus muziek. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 20:23 |
 |
Mwa, het ligt eraan of het verhaal me interesseert.
De ene keer vind ik een boek leuker en de andere keer een film.
Als het een verfilming is ga ik vaak het boek eerst lezen en dan de film kijken.
Muziek interesseert me niet zo.
Je kan wel zeggen dat het bij mij 50 50 is |
 |
Skywalker
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
240 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 20:50 |
 |
Ik neem aan dat je met films ook series bedoelt? Want dan staat dat op nummer 1. Ik vind muziek ook heel erg leuk, en luister een heleboel, maar mijn echte obessies zijn meestal de geweldige series.
1. Series/Films
2. Music
3. Books
En tsja, boeken lees ik tegenwoordig nauwelijks meer, tenzij het moet voor school ^^'' Ik ben onbewust heel erg geminderd met lezen. |
  |
 |
Sabine
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 20:53 |
 |
1. Boek, ik ben echt boekenverslaafd. Ik zou er niet zonder kunnen.
2. Muziek, ik luister eigenlijk altijd muziek als ik op mijn kamer zit, of achter de computer.. Ik zou hier ook niet zonder kunnen.
3. Film, ik ben niet zo'n filmfreak. Niet dat ik er een hekel aan heb, maar ik kijk ze bijna nooit, omdat ik druk genoeg ben met andere dingen en daar passen films niet echt in. |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
  |
 |
Changetje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 20:54 |
 |
Moet ik echt kiezen? Dat zijn zo ongeveer mijn fav dingen, lol.
Ik ben een echte filmfreak. Ik hou me graag op de hoogte van de nieuwste films, maar ik houd ook absoluut van de wat minder bekende films, zoals arthousemovies. En ik kijk heel veel films.
Boeken zijn gewoon liefde. Ik lees normaal echt heel veel [op dit moment even niet] =) en het geeft ook inspiratie voor mijn eigen drabbles.
En muziek. Tsja, ik zou écht niet zonder kunnen, really. Het heeft veel functies; inspiratie, opvrolijkmiddel, het geeft comfort, dat soort dingen ^^
=) |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
  |
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 20:58 |
 |
1.Sinds groep 2 lees ik al en daarna is het alleen maar erger geworden. Ik ben echt een leesfreak.
2.Maar ik luister ook superveel naar muziek, tsja dat heb je met dansles, hihi.
3.En ik hou ervan om film te kijken, met popcorn, maar tegenwoordig zijn er niet meer zoveel leuke films vind ik. |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 21:23 |
 |
Ik ben meer voor muziek. Elke keer als ik op de computer ga, zet ik altijd wat muziek op omdat dat echt nodig is bij mij. Anders kan ik er niet op werken .
Boeken zijn voor mij ook heel belangrijk. Ik zou geen wereld zien zonder boeken. Ik ben eigelijk een soort van boekenwurm. Geen boeken zonder J. K. Rowling en Roald Dahl!^^
Een wereld zonder films zou een ramp zijn denk ik. Ik zou het voor geen geld ter wereld willen missen. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 22:12 |
 |
Vroeger was ik heel erg van de boeken. We hadden geen tv thuis dus dan val je al snel daarop terug.
Maar goed, ik kom nu bijna niet meer aan lezen toe. Ja, vakliteratuur en dat doe je niet voor je plezier ook al is het vaak interessant.
Dus bij mij is de volgorde als volgt:1. Film
2. Muziek
3. Boeken
Waarom film? Het is heerlijk om onderuit op de bank of in de bios meegezogen te worden in een goede film. Het is al vaak gebeurt dat ik vrolijk werd van een film of juist moest huilen. Dat gebeurt me niet zo vaak bij boeken.
Waarom muziek? Ik heb altijd muziek op staan. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe muziek en vind het heerlijk als ik weer een nieuwe goede artiest kan vinden. Muziek kan m'n mood verbeteren, ik kan er bij dagdromen en ik kan er m'n energie in kwijt.
Waarom boeken? Ik houd wel van boeken, maar er zijn maar weinig schrijvers die zo goed kunnen schrijven dat ze mijn aandacht het hele boek kunnen vast houden. Rowling en Roald Dahl kunnen dat wel, maar dat zijn er maar 2 van de heleboel  |
|
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 22:55 |
 |
Muziek
Film
Boeken
Muziek, om zoveel redenen. Het is gemakkelijker. Bij al wat je doet kunt ge praktisch muziek luisteren. Voor een film moet ik echt tijd maken, same for een boek.
En muziek, tjaja, er is gewoon veel meer om te doen rond muziek. Optredens, festivals, etcetc. Hoeweel een avondje cinema ook enorm fijn is.
En 's avonds nog 'n goed boek lezen, ook. Maar ik kies toch direct voor muziek. |
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 29, 2007 16:38 |
 |
Oooo
Op 1 boeken, ik houd van boeken.
Op 2 muziek, ook geweldig.
Op 3 films, ook heel leuk maar toch het minst.
Boeken vind ik gewoon het leukst, je kan alles zelf verbeelden en voorstellen, je hebt een eigen fantasie.
EDIT
Wow, de poll zegt het omgekeerde van mij :')
1. Film
2. Muziek
3. Boeken  |
Laatst aangepast door Choco op Do Feb 08, 2007 11:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Tim Lupos
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 29, 2007 17:07 |
 |
Ik denk bij mij op 1. Muziek staat maar echt direct daarna op 2. Boeken Films vind ik vaak geen zak aan dus dus die staat 3de.
Dus mijn Top 3:
1. Muziek.
2. Boeken.
3. Films. |
_________________ Tokio Hotel is pure shite. Till would open up a can of Mein Teil on all their asses and f*cking cook them girly faggots. |
|
  |
 |
Rayatje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 29, 2007 19:10 |
 |
Ik vond het vooral moeilijk kiezen tussen muziek & films. Ik hou echt enorm veel van films, maar muziek is gewoon... Gewoon beter.
1. Music omdat ik van muziek zo ongelooflijk vrolijk kan worden!
2. Movies omdat films ook zo belangrijk zijn.
3. Books omdat ik enorm graag lees maar amper de tijd vind de laatste tijd
|
|
|
  |
 |
Tarantallegra
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
129 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 29, 2007 19:32 |
 |
1. (Goede) Films - Ik ga graag met vriend(inn)en naar de bios, of thuis een filmpje pakken.. En ik zou dat ook nieeeeet willen missen. Daarbij zijn sommige films als kunstwerkjes op zich Vandaar dat ik de film dan maar op 1 zet!
2 Muziek - omdat het je zo ontzettend kan raken! En omdat het heerlijk is zelf deuntjes te pingelen
3. Boeken - Boeken zijn geweldig maar ik vind / gun mezelf er zo weinig tijd voor de laatste tijd! D: |
  |
 |
Sofie
Music Addict

Verdiend:
123 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 29, 2007 20:35 |
 |
Muziek, zonder enige twijfel. Muziek is mijn leven. Ik kan nietnietniet zonder! Niet, I tell you! Nee, serieus. Meezingen, gewoon luisteren, dansen.. Muziek is heaven on earth. Seriously. En je kan er van opvrolijken, emo mee zijn.. Muziek, dus.
Daarna kan ik niet kiezen tussen Televisie of Boeken, maar wel tussen Film en Boeken. Dan kies ik Boeken, denk ik. Maar muziek toch met stip op één! |
|
  |
 |
|