Auteur |
Bericht |
Donya_07
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 13:52 |
 |
Heyhey.
Heb gezocht. Als het al bestaat/Of onzinnig is, gooi dan maar weg!
Ik vroeg me eens af he. Wat vinden jullie van belspelletjes?
Leuk / niet leuk / of zelfs Vreselijk? En heb je daar ook een reden voor?
Ik vind ze iig vreselijk. Vooral omdat het van zulke blijhoofden zijn die dat 'presenteren' . Vaak 'schreeuwen' ze ook nog zo erg.
En ze duren vaak ook vreselijk lang. zit ik bijv. te wachten tot m'n programma begint, en dan duurt het heel lang. |
_________________ Dønya_07's CREATIONS!!♥
*Take a look*
Laatst aangepast door Donya_07 op Ma Jan 15, 2007 17:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 14:12 |
 |
Belspelletjes zijn vreselijk. Ze zitten je maar over te halen en ze zeggen dat je veel geld krijgt en zo, maar als je belt heb je maar 5% kans dat je word doorverbonden. "U moet echt bellen, want u kunt duizend euro winnen, kost maar 70 cent per gesprek.", dan bel je word je niet doorverbonden en uiteindelijk verdienen ze daardoor gewoon hun geld terug. Nou ja, ik haat die belspelletjes, dussuh, ik raad iedereen aan NIET TE BELLEN  |
|
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 16:06 |
 |
Grom grom grom...
Ik háát belspelletjes..Die dingen zijn zo makkeljk dat je het na een keer kijken al ziet en dan zeuren die vrouwtjes maar door en door...
Alhoewel heel soms als ik ziek ben kijk ik er uit verveling naar.. >.< |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 16:10 |
 |
Ow die domme belspelletjes. Als ik al zo´n gemaakte vrolijke *piep* hoor zet ik ´m eraf.
"welk woord zoeken we. Mensen, het is zo simpel"
En wat zie je dan staan
woorden.lang
Nou, wat moet dáár nou staan
Vreselijk. |
 |
*_eOwyn_*
4e jaars

Verdiend:
215 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 16:18 |
 |
TE irritant voor woorden
voor de grap moet je eens tellen hoevaak het je laaste kans is |
_________________ I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
The dream of you and me and all we could be
|
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 16:30 |
 |
Oew weer frustraties afreageren.
Ik vind het vreselijk. Alleen al hoe die mensen een uur lullen over helemaal niets. Echt, en dan met zo'n blij oppervlakkig hoofd. En dan gaan ze tegen je praten alsof iedereen weg is en JIJ de enige bent die zit te kijken. Ja hoor, wie trapt daar nu in.
Van mij mogen ze dus gewoon allemaal van de televisie verdwijnen. Ik kan er ook niet langer als 5 minuten naar kijken want dan ben ik zwaar geïrriteerd.
Het is gewoon een hele triest manier van commerciële zenders om snel een extra zakcentje te verdienen. In die tijd kunnen ze sowieso veel boeiendere programma's uitzenden. *Walg* |
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 16:43 |
 |
Het is inderdaad heel irritant. Ik vind het echt knap van die meisjes dat ze zo lang over echt niks kunnen praten. Ik bedoel ergens is het een gave. Maar wat irritant soms staat inderdaad het woord er al en ze geven zoveel hints dat een kind van 3 het woord nog kan raden. Echt heel irritant als dat het IQ van een gemiddelde Nederlander moet zijn.
Het is ook echt geldklopperij. Ik heb wel eens voor de grap gebeld. En ze doen altijd dat de 10e beller het wint ofzo. Dus ik bel. Hoor ik "Sorry je bent nog maar de 2e beller". Bel ik een paar minuten later weer. "Sorry je bent nog maar de 2e beller"... Heel vaag allemaal. Maar ja ik heb er nog nooit wat mee gewonnen en ik deed toen alleen maar mee voor de grap.
Het is voornamelijk irritant dat het 's ochtends en 's avonds door tv-programma's uitgezonden word. Dan kijk je een programma en dan zie je opeens zo'n miepje voorbij komen.. Pff.. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Miesje
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 15, 2007 16:47 |
 |
Echt vreselijk!!! . Mijn zusje was laatst met een paar vrienden van haar daar naartoe aan het kijken en die vrienden maar bellen met hun mobiel. Echt zo stom! Alsof ze ooit iets winnen .
En dan zit ik te wachten tot GTST weer begint, moet ik eerst wachten op zo'n belspel... te irritant voor woorden! |
_________________ Evanescence [L] |
|
  |
 |
huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 17:21 |
 |
Die belspelletjes zijn soms wel leuk om eventjes naar te kijken om te zien of je zelf het antwoord vind, maar om zelf mee te doen? Sorry hoor, maar zo zot ben ik nu ook weer niet. Dat is gewoon geldverspilling. En dan altijd weer hetzelfde gezever van de 'presentatrices'. Nou ja, op kanaal2 is het soms wel eens leuk om naar te kijken, want er is er daar een die zicht soms verkleed, zo was hij eens verkleed als piraat en dan een andere keer zag ik hem verkleed als een echte gentelman (ik hoop dat het juist gespeld is). Dat is echt leuk en soms ook grappig om te zien.
Maar over het algemeen zijn belspelletjes verschrikkelijk vervelend en idioot. |
_________________ De dood is lichter dan een veer,
de plicht is zwaarder dan een berg.
- het Rad des Tijds - |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 18:09 |
 |
OMG, die belspelletjes zijn zo irri!
Ten eerste ben je al beltegoed kwijt voor niets, ten tweede is de kans klein dat je met duizend euro naar huis gaat en ten derde is het erg dom. Ik snap echt niet hoe die mannen en vrouwen het volhouden met constant te zitten praten voor de tv. Dat zou ik echt niet kunnen volhouden. Het is wel leuk om naar te kijken en te raden wat het antwoord is maar je bent een heleboel geld kwijt als je daaraan meedoet. Meestal zijn die vragen echt makkelijk. Een kind van 10 zou die kunnen oplossen. Ik heb trouwens al van mensen gehoord dat ze, als ze gewonnen hadden, later een enorme rekening kregen met het bedrag dat ze moesten betalen van het geld dat ze gewonnen hadden ('snap je hem?) Echt smeerlapperij!! Dit moeten ze echt afschaffen.
Een goede raad: probeer nooit te bellen naar zo'n belspelletjes. Voor je het weet heb je een torenhoge rekening in je brievenbus zitten. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 18:12 |
 |
@Sophie Wemel je bedoelt dat je als je het bedrag hebt dat je dan nog belasting overheen moet betalen? En dat je uiteindelijk maar 100 euro krijgt in plaats van 1000 euro? Ja dat is meestal zo. Soms zeggen ze wel bij de spelletjes dat het "belastingvrij" is. maar echt heel vaak krijg je gewoon maar een heel klein deel van de prijs. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 18:23 |
 |
Een paar maanden geleden keek ik het af en toe wel eens... Vond de uitzendingen met Wytske Kenemans altijd het leukst
Voor de rest doe ik er niet aan mee ofzo en erger ik me alleen maar aan die RTL4 vrouwen die zo absurt staan te schreeuwen dat je moet bellen alsof ze haast moeten huilen Belachelijk eigenlijk wel, als je er over nadenkt.... |
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 19:27 |
 |
Ik haat ze!!! [duidelijk?^^]
Het is echt zo ongelooflijk overduidelijk. Het is gewoon slechte reclame. Iedereen die er naar kijkt, weet toch dat het bedrog is. En toch blijven die mensen zo'n moeite doen.
Ik vind het soms wel leuk om te kijken. Omdat die mensen dan de domste zever zeggen, omdat er iemand zou bellen.
Geert Hoste, de bekendste Vlaamse cabaretier, heeft er een tijdje geleden een fantastische sketch overgeschreven. Het woord in beeld was "Heusnoorn". Ze gaven een tip, Zoogdier. En de Vlaamse Kroonprins, Phillipe dacht dat hij het wist, hij belde en zei "Nijlpaard". Dat was echt té grappig... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 19:35 |
 |
@Eva: Nee, ik denk dat je me verkeert begrepen hebt.
Ik bedoel het zo bv: Iemand heeft meegedaan aan zo'n belspelletje en die wint. Die persoon is blij natuurlijk en krijgt 1000 euro mee naar huis. Maar dan krijgt die persoon later een rekening van 1000 euro. En van wie zou die komen? Natuurlijk, van die belspelletjesmaatschapij. Dat soort bedriegerij bedoel ik. Maar jouw theorie klopt ook.
|
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Lisanne
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 16, 2007 19:44 |
 |
Wel knap dat ze echt zo uren vol kunnen praten. En waarover? Inderdaad, een prijs van €100 en hoeveel laatste kansen hebben. Ik zou het niet kunnen.
Ik denk dat iedereen zich er aan ergert. Het is vaak onwijs makkelijk of ze hebben 20.000 mogelijkheden en na 10 bellers is het antwoord dan goed. Pffft. Afschieten die spelletjes. Het heeft geen toevoeging aan televisie in Nederland, tis alleen maar irritant. Welke gek belt er in hemelsnaam. Dat is echt te dom. Realy. |
_________________ time goes by at such a pace, it's funny how it's easy to forget her face. |
|
  |
 |
|