Auteur |
Bericht |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 03, 2006 19:33 |
 |
Angel Naamloos schreef: | David is verloofd Maar heb je Casanova Mini-serie al gezien? En waar kan je He Knew He Was Right halen dan (me wants it)
En Wemelin..wij noemen hem dan ook wle eens Lick-Tic |
Verloofd? *drama-face* Ik heb die serie op TV gezien...Misschien kun je hem wel op internet vinden? Of downloaden? En anders kun je altijd nog bij de Video/DVDotheek kijken xD Of in de bieb. *gaat nog meer dingen bedenken waar je kan kijken* |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 18:59 |
 |
Oeh, ik heb gister ... of was het eergister "Secret Smile" gezien.
Dat is dus ook een serie en daar speelt hij dus ook een of andere creep.
Echt zo´n vent die "mind games" met je speelt. Interesante serie wel. Volgende week komt deel 2.
In Dr. Who was hij ook leuk al heb ik het maar 2 keer gezien.
Ik moet zeggen, die gast heeft wel mooie ogen. |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 08, 2006 22:07 |
 |
Dit wist ik helemaal niet over hem. Ik vond hem in hp anders wel super. Deze rol was hem gewoon op het lijf geschreven. Die tik van het tongetje vond ik er erg goed bij passen. Dat hij al 35 is, had ik nu niet meteen gedacht, ik schatte hem eerder 29-30jaar.
groetjes. |
|
|
  |
 |
nymf.anna
4e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 12, 2006 8:56 |
 |
hoe krijgen somige mensen het in godsnaam voor elkaar om zoveel info over hun favo stetr te weeten te komen dit heb ik veel gezien maar jij spant de kroon
ik heb docktor who wel eens gezien maar dit was me nog nooit opgevallen
hij is goed gecast voor deze rol hij heeft een zekere chame die als hij goed was geweest(in harry potter)hij zeker goed had over gekomen |
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 22, 2006 17:34 |
 |
Ik vind hem een goede acterur, al die dingen over die programma's en series wist ik niet en net als een paar anderen, vind ik hem er jonger uitzien dan hij in werkelijkheid is. Ik schatte hem ongeveer 25. |
|
|
  |
 |
Kirssy
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 22, 2006 18:19 |
 |
@ Helen: Oe, die heb ik ook gezien! *stuitert* Wat vond je ervan?
Ik vond Secret Smile echt geweldig [aanrader!!] en hij is zo'n ongelofelijk goede acteur. Ik vond hem in die serie/film echt geweldig, je zou zo geloven dat hij echt gestoord is.
Ik was na Secret Smile echt zwaar onder de indruk.
In Harry Potter is hij ook wel goed, hoewel zijn rol natuurlijk wat kleiner is. Toch zet hij hem geweldig neer, hij kan echt van die geflipte weirdo's neer zetten, die ogen van hem. Oee. |
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 22, 2006 18:24 |
 |
Kirssy schreef: | @ Helen: Oe, die heb ik ook gezien! *stuitert* Wat vond je ervan?
Ik vond Secret Smile echt geweldig [aanrader!!] en hij is zo'n ongelofelijk goede acteur. Ik vond hem in die serie/film echt geweldig, je zou zo geloven dat hij echt gestoord is.
Ik was na Secret Smile echt zwaar onder de indruk.
In Harry Potter is hij ook wel goed, hoewel zijn rol natuurlijk wat kleiner is. Toch zet hij hem geweldig neer, hij kan echt van die geflipte weirdo's neer zetten, die ogen van hem. Oee. |
Toen ik deel 2 wilde zien lag de kabel er bij mij uit dus ik heb het niet verder kunnen zien maar van deel 1 kon ik echt wel zeggen dat het een goed neergezet karakter is. Hij zat weer in de rol van slechterik. Erg goed gedaan. |
 |
Kirssy
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 22, 2006 18:37 |
 |
Toen ik deel 2 wilde zien lag de kabel er bij mij uit dus ik heb het niet verder kunnen zien maar van deel 1 kon ik echt wel zeggen dat het een goed neergezet karakter is. Hij zat weer in de rol van slechterik. Erg goed gedaan.[/quote]
Aawh, da's echt balen.. =.= Hij speelt gewoon super. Zo manipulerend en angstaanjagend als hij die gast [waarvan ik de naam dus even vergeten ben[a]] neerzet. Misschien kan je de film een keertje huren ofzo? [Als je dat de moeite waard vindt natuurlijk]
Hm, ik wil wel meer van hem zien eigenlijk. Denk dat ik die serie maar eens even ga zoeken [a] |
  |
 |
Stephanie_
4e jaars

Verdiend:
99 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 13, 2007 22:34 |
 |
Hij speelt z'n rol wel goed vind ik.
Hij heeft niet zo'n grote rol nee, maar die uitstraling die die heeft past wel bij z'n personage.. Die scene dat Harry z'n wond moet laten zien, had ik me wel zo voorgesteld.
Ik heb 'm is gezien in een detective serie; Foyle's War.
Dat speelt trouwens in de Tweede Wereldoorlog.
*gaat googelen*
Hij speelde daar een 'verdachte'.
Episode: A Lesson In Murder.
Ik vind hem een goeie acteur.
Hij zet z'n personage goed neer en hij kan zich goed inleven in die persoon.. |
  |
 |
|