Auteur |
Bericht |
simon9520
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In de leerlingenkamer van Griffoendor, dicht bij een doos snoep ;-)
|
Geplaatst:
Wo Apr 26, 2006 15:26 |
 |
Ik doe het altijd met mijn nichtje. Heel dom maar zij trapt er altijd in en kijkt dan starend naar mij van: "Waaw, mijn neef kan toveren" Ik heb een stokje (mijn toverstaf en in mijn andere hand de afstandsbediening van de radio. Ik doe of ik de radio aantover maar eigenlijk duw ik gelijkertijd gewoon op het knopje!!!  |
_________________ Volg Mondiaal Toveronderwijs...
Ga hier een kijkje nemen:
http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=7706 |
|
  |
 |
006witch600
2e jaars

Verdiend:
98 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 26, 2006 17:55 |
 |
Ik kan mijn been in mijn nek leggen.. allebei trouwens..
en ik kan mijn tong laten golfen..
ik kan mijn neus raar bewegen
njka dat was het wel
groetjes witch |
_________________ As a dream, that turns out in reality.. ^^ |
|
  |
 |
Sam
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 26, 2006 21:29 |
 |
JAAAA!! Ik ken een goede!
Bereidingswijze: Eend met whisky
Koop een eend van ongeveer I,5 รก 2 kg.
Twee grote flessen Schotse whisky
Spekreepjes en een fles olijfolie.
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout.
De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden.
Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky.
De whisky opdrinken tijdens het voorverwarmen van de oven.
De eend op een vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whisky inschenken.
Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven zetten.
Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 graven vubben met Whisky.
De glaven opdrinken en de schelven van het eerste glay oprapen.
Nog een halve glav insjenken en opdlinke.
Na een halve uur de oven opedoen om de eend te sjekkn.
Blandwondesjalf in de badkarnel ganaale en op de bovenkant van de linke rand doen.
Nog twee glaven whiskey insjenke.
De ove opedoen nadat et eerste glav leeg is en de sjotel vastpakke.
De blandwondesalf op de binnekant van de regte hand doen.
Deend oprape.
Deend nog is oprapa en met handdoek de bwandwondesalt van deend vegen.
De hande ontvette met visky en de dube zalv veer oprape.
Ut kapotte glazz opvege en deend terug in de hove doen.
De heend oprape en dove eers opedoen.
De tweede fjes biski opedoen en ovejeindzette.
Opstjaan van de floer en et vet spek ondre kas vege.
Nogis opstjaan van de floer en tochma blijve zitte.
De vjes op de gjond zette.
Uide vjes djinke wande glave sjijn ob of kabot.
Denove afsjette,
de oge sljuite en omvalle.
EET SMAKELIJK!!
Niet echt magisch, maar tis weer eens wat anders dan kip met whisky, gelieve niet te proberen.  |
_________________ "Hoe was het?".
Harry dacht even na.
"Nat," zei hij waarheidsgetrouw. |
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 7:44 |
 |
ik weet niet, maar als ik ga zwmeen heb ik altijd kippenvel.
ik weet dat het niets met hekserij enzo te maken heeft, maar toch...
ik vind het altijd grappig om mijn broer versteld te laten staan als ik een voorwerp aan een nijlondraadje knoop en dat dan nla&at "zweven"! |
|
|
  |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 14:26 |
 |
een rietje in het water doen en dan je vinger op de bovenkant van het rietje en dan kan je hem er uit halen dan blijft het water er in zitten,,!!
kusje |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 21:33 |
 |
Je pakt een luciferdoosje en je zorgt dat het in 2 verdeelt is. (bv : je steekt er een klein karton stukje tussen.) Dan steek je een lint in de 1ne helft van een het doosje en in de andere helft door midden gekrakte lucifer.
OFF : Weet je al wat ik wil doen?
Dan trek je het doosje aan de kant van de lucifer een beetje open zodanig dat de mensen de lucifer zien en niet het lintje. Dan zeg je "Ik laat de lucifer in een lintje veranderen." Je shut met het doosje en terwijl je schut draai je het doosje stiekem om. Dan doe je het doosje aan de kant van het lint voor de helft open en pak je het lintje eruit.
 |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
FireBolt428
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
185 Sikkels
Woonplaats: Maakt me niet uit, als het maar zo dicht mogelijk bij Laura is(L)(L)(L)(L)
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 11:39 |
 |
Ik kan mijn ogen laten trillen, maar dat is iets wat niet iedereen kan, euh, dit is wel iets dat iedereen zou moeten kunnen: je steekt je arm uit, zo recht mogelijk, met je vuist tegen een muur, je blijft in dezelfde positie staan als je staat en plooit je arm, het deel van je schouders tot je elleboog moet wel nog altijd recht staan! Dan begin je juist boven de top van je elleboog (aan de buitenkant van je arm wel) zo een 20 seconden te wrijven, je zet je arm terug recht en als je alles ongeveer goed gedaan hebt zul je merken dat je arm korter is (hier is een wetenschappelijke uitleg voor, maar die weet ik niet meer)! Door hem dan een beetje los te schudden zou hij terug normaal moeten worden.
Nog iets: als je je handen lang genoeg door elkaar wrijft tot ze echt warm zijn en je ruikt aan je handpalmen, dan zul je merken dat ze naar verbrand ruiken
oh ja, dan weet ik nog iets, als je een lat schuin in het water steekt, zul je merken dat de lat schijnbaar gebroken wordt, niet echt in 2 stukken natuurlijk, maar dat er een knik in komt! Hiervoor is een eerder fysische uitleg met de breking van lichtstralen in de overgang van optisch ijl (lucht denk ik) naar optisch dicht (het water dan)... |
_________________ ... |
|
  |
 |
kelly-malfidus
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 23:27 |
 |
ik persoonlijk vind wicca een beetje toveren (ik vind het wel eng maar goed) en een naald in een ballon zonder dat ie ploft lukt me ook |
_________________ evil never was this sexy
DRACO: ik haat modderbloedjes
Slytherin Slytherin!!! |
|
  |
 |
Luigi
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 09, 2007 21:08 |
 |
LadyD schreef: | uhhm ik denk niet dat ik dat kan.. Maar ik ken wel een trucje:
Zet iemand tegen een muur, ga dan van zo'n 5 cm afstand met je handen over zijn of haar lichaam.. Doe dan net of je een touw om zijn middel bind, dan doe je net of je erg hard aan dat touw trekt.. Dan gaan zijn armen omhoog (die persoon met wel zijn ogen dicht houden en zijn armen losjes naast zij lichaam laten hangen).. |
Wat grappig! Dat zal wel net zoiets zijn als dat je het kan voelen wanneer iemand heel dicht bij je is, zonder dat je die gene ziet of letterlijk 'voelt'. Ik ga deze zeker uit proberen. Ik post het resultaat nog wel . Die truc met dat ei om het doorzichtig te maken ga ik ook proberen, ook een grappige!
Luigi |
_________________ Note at the door says:
'Luigi was here...' |
|
  |
 |
|