Auteur |
Bericht |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 23, 2006 20:02 |
 |
Ja, ik had het gelijk door in deel 2. Toen hij binnenkwam in 'Het Nest' dacht ik gelijk: He, die ken ik! Is die niet van 101 dalmatiers?
Ik vind hem goed, jammer dat hij geen 'hoornen' bril draagt en hij is toch ietsjes anders dan ik soms me voor had gesteld. Hij acteert goed, niet super of slecht, gewoon goed. |
|
|
  |
 |
Shezzy
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 24, 2006 2:30 |
 |
Buiten dat hij geen bril draagt zoals in de boek, is hij een geweldige Mr. Weasely ^-^
Ik kan me niet direct iemand beter voorstellen!
En ik vind het ook grappig dat als je er heen kijkt er veel acteurs zijn die altijd met elkaar zullen blijven werken in films (vb 1: The Borrowers, Mr. Weasely en Draco samen...) |
|
|
  |
 |
Catharina
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 29, 2006 21:00 |
 |
Hij ziet er precies uit zoals ik me had voorgesteld. En hij kan heel goed acteren (heb weleens een andere film gezien waarin hij speeld), maar in HP vind ik hem niet slecht, maar ook niet goed. In PoA bijvoorbeeld wacht hij er gewoon op dat Harry iets gaat zeggen (bij dat van dat Harry niet Sirius moet gaan opzoeken en hij prongelijk Voldemort zegt). |
_________________ ...To choose between what is right and what is easy. |
|
  |
 |
Ukkepulk
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 01, 2006 12:42 |
 |
Is Mark Williams Horace??? Hoe vaak heb ik die film wel niet gezien, en hoe vaak is het mij niet opgevallen?
Ik vind hem trouwens niet echt zoals ik me meneer Wemel had voorgesteld, maar ik weet ook niet meer hoe ik meneer Wemel me eerst voorstelde omdat nu mijn hele fantasie is overgenomen door de films. |
_________________ Meredith & Derek! |
|
  |
 |
Mrs. Watson
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 19, 2006 19:43 |
 |
**brittjehermione** schreef: | Ik vind de hele HP-cast top!!!
Just wanted to say that!
Kiss,
Br!ttje |
Daar ben ik het nou eens helemaal mee eens xP Dat van 101 dalmatiers wist ik al xP Maar dat Tom felton in die ene film speelde is me nooit opgevallen! Ik vind Mark Williams heel goed gecast! Ik weet zeker dat niemand zijn rol ooit zo kunnen overnemen! Hij doet dat echt geweldig! Keep going with the good work! |
_________________ Jack Sparrow: No! Much more better. It is a
draw-ring of a key. |
|
  |
 |
HARRY/RON/HERMELIEN
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 27, 2006 19:44 |
 |
Ik vind hem heel goed gecast, hij is ook echt precies zoals ik hem me had voorgesteld.
Hij heeft wel al in veel films gespeeld, en het was me nog nooit opgevallen dat hij ook in de 101 dolmatiers speelde  |
_________________ Ron: Is het spreukeloos of spreukenloos? |
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 23, 2006 11:25 |
 |
Candida schreef: | de rol van Mr. Weasly is echt op zijn lijf geschreven! Hij is echt zoals ik hem mij voorstelde! |
Idd, ben ik met je eens. Maar misschien ontbreekt die bril, die in de boeken beschreven wordt.
Mark Williams is een goede acteur, ik zal die scène in CoS, met de vliegende auto naar Surrey en de Rubber Duck echt nooit vergeten.  |
|
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 26, 2006 18:38 |
 |
Oe. Deze man is echt geweldig. De eerste keer dat ik hem zag wist ik al meteen dat hij super was. Serieus. Hij is gewoon té goed voor die rol/ [/jaloers] Trouwens, dat hij in 101 Dalmatiërs speelde wist ik niet. Grappig.. |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
shadowfax
4e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 28, 2006 20:15 |
 |
Ik vind hem ook erg goed als Arthur. Hij ziet er precies uit zoals ik me hem voorstelde in de boeken.
Ik heb de 101 Dalmatiers ook gezien, maar was me nog niet opgevallen dat hij Horace was...toch maar weer eens kijken.
Heb hem ook gezien in de film: The Borrowers. Daarin moet hij die Borrowers het huis uit jagen. Tom Felton speelt daarin 1 van die Borrowers. Ook een erg leuke film. |
_________________ Rik Mayall and Alan Rickman are the best!! |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 20, 2007 9:15 |
 |
shadowfax schreef: | Ik vind hem ook erg goed als Arthur. Hij ziet er precies uit zoals ik me hem voorstelde in de boeken.
Ik heb de 101 Dalmatiers ook gezien, maar was me nog niet opgevallen dat hij Horace was...toch maar weer eens kijken.
Heb hem ook gezien in de film: The Borrowers. Daarin moet hij die Borrowers het huis uit jagen. Tom Felton speelt daarin 1 van die Borrowers. Ook een erg leuke film. |
Klopt, die film heb ik ook gezien. Tom met een rode krulletjespruik die gek is op eten. Zie, Draco is stiekem een Weasley
Mark Williams zet die verdelger leuk neer. Wel een klein beetje Weasleyachtig maar dat zit nou eenmaal in het persoon en volgens mij is hij in zijn privéleven ongeveer zo gek als een deur met vaak droge opmerkingen.
Met de laatste premiere die op internet te zien was vroegen ze hem waarom Rupert zo verlegen was (of zo iets dergelijks) en hij zo "he's an actor" en dan met die glinstering in die ogen. Helemaal leuk. |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 14:26 |
 |
mega-spoiler
Oke, dit is wel een mega-spoiler voor film 5, dus oppassen als je daar niks van wil zien! Maar goed..Ik zag dit plaatje in het Film 5 Foto-topic..
Arthur + Vele anderen
In de vierde rij vanaf boven zie je een plaatje van Molly en Arthur en rechts daarvan ook 1 van Arthur alleen. Is dit wel dezelfde acteur? Als het iemand anders is, weet iemand dan misschien wie, en als het dezelfde is..Ik vind hem er heel anders uitzien O__o En dat is niet positief..Of is dit misschien Charlie of Bill? |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 16:12 |
 |
Hippogriefje schreef: | mega-spoiler
Oke, dit is wel een mega-spoiler voor film 5, dus oppassen als je daar niks van wil zien! Maar goed..Ik zag dit plaatje in het Film 5 Foto-topic..
Arthur + Vele anderen
In de vierde rij vanaf boven zie je een plaatje van Molly en Arthur en rechts daarvan ook 1 van Arthur alleen. Is dit wel dezelfde acteur? Als het iemand anders is, weet iemand dan misschien wie, en als het dezelfde is..Ik vind hem er heel anders uitzien O__o En dat is niet positief..Of is dit misschien Charlie of Bill? |
het is dezelfde, wat je nu waarschijnlijk al weet. zijn haar zit alleen anders. Ik vind meneer wemel altijd goed neergezet in de films.
SPOILERS! | [selecteer] Vond het zo grappig in film 5 met de roltrap(hij was bang) en de poortjes naar de metro [/selecteer] |
|
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Miis GrAnger
4e jaars

Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 01, 2008 18:45 |
 |
ik vind hem echt de perfecte meneer wemel!
precies hoe ik ´m zo voorstelde.
kijk ook wel is naar mark in de Fast Show.
dat hebben wij op Humortv (1 van de 300 zinloze zenders van de digitale tv)  |
_________________ H P F !!
_
__ > FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
|
|
  |
 |
|