Auteur |
Bericht |
SarahLord
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 02, 2006 19:10 |
 |
Witch_Eva schreef: | SarahLord schreef: | het is ook wel logisch dat ze engels praat...aangezien ze een actrice is...: en iedereen zou engels moeten kunnen praten naar mijn mening: dat is dus niet zo bijzonder: maar dat accent is volgens mij niet nep hoor..ze komt tenslotte uit engeland: je leert je accent niet af doordat je een niewe taal leert... |
Nou ja op die extra dvd van GoF kon ik nou niet echt duidelijk een Frans accent horen... Toen praatte ze best wel Engels... Ik zoek wel even een filmpje op waar ze gewoon praat..
edit: Ik heb een filmpje gevonden op You Tube het is een heel slecht kwaliteitsfilmpje maar het geluid is wel ok.. Je kan in ieder geval wel heel goed horen dat ze gewoon een Brits accent heeft.. filmpje |
maar vind je dat nou een typisch 'Brits' accent? jah ze kan inderdaad goed engels...maar ik vind toch dat je wel een beetje kunt horen dat ze buitenlands is:S..of het is gewoon 1 of ander engels dialect... |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 9:59 |
 |
SarahLord schreef: | Witch_Eva schreef: | SarahLord schreef: | het is ook wel logisch dat ze engels praat...aangezien ze een actrice is...: en iedereen zou engels moeten kunnen praten naar mijn mening: dat is dus niet zo bijzonder: maar dat accent is volgens mij niet nep hoor..ze komt tenslotte uit engeland: je leert je accent niet af doordat je een niewe taal leert... |
Nou ja op die extra dvd van GoF kon ik nou niet echt duidelijk een Frans accent horen... Toen praatte ze best wel Engels... Ik zoek wel even een filmpje op waar ze gewoon praat..
edit: Ik heb een filmpje gevonden op You Tube het is een heel slecht kwaliteitsfilmpje maar het geluid is wel ok.. Je kan in ieder geval wel heel goed horen dat ze gewoon een Brits accent heeft.. filmpje |
maar vind je dat nou een typisch 'Brits' accent? jah ze kan inderdaad goed engels...maar ik vind toch dat je wel een beetje kunt horen dat ze buitenlands is:S..of het is gewoon 1 of ander engels dialect... |
Nou ja misschien is het niet heel Brits maar je kan wel op dat filmpje heel duidelijk horen dat ze niet met een Frans accent praat.. Heb jij de GoF dvd trouwens niet? Daar praat zij ook wel in de Extra's en dat is ook echt geen Frans accent.
edit: Ik heb het filmpje maar eens bekeken en ik vind toch echt wel dat ze daar een Brits accent heeft |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 12:40 |
 |
Echt frans zit daar niet in hè? zo konde eigenlijk beter iemand hebben gevraagd die uit frankrijk kwam maar vrij heel goed engels kon. dat was misschien iets beter geweest..tenminsten met praten dan hè. Opzicht heeft ze de rol erg goed gespeelt. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 12:48 |
 |
Nou ja ze komt ook uit Frankrijk en ze kan denk ik ook wel vloeiend Frans. En in de film heeft ze wel met een Frans accent gepraat dus in principe heeft ze het wel heel goed gedaan om een Frans persoon neer te zetten. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Nov 13, 2006 16:46 |
 |
Witch_Eva schreef: | Nou ja ze komt ook uit Frankrijk en ze kan denk ik ook wel vloeiend Frans. En in de film heeft ze wel met een Frans accent gepraat dus in principe heeft ze het wel heel goed gedaan om een Frans persoon neer te zetten. |
Ooh dat wist ik nu weer niet hè, Ik had niet gedacht dat ze uit frannkrijk kwam..maar dan heb ik niks gezegd |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 15, 2006 23:44 |
 |
Narcissa schreef: | Witch_Eva schreef: | Nou ja ze komt ook uit Frankrijk en ze kan denk ik ook wel vloeiend Frans. En in de film heeft ze wel met een Frans accent gepraat dus in principe heeft ze het wel heel goed gedaan om een Frans persoon neer te zetten. |
Ooh dat wist ik nu weer niet hè, Ik had niet gedacht dat ze uit frannkrijk kwam..maar dan heb ik niks gezegd |
Nou ja ik weet het eigenlijk ook niet zeker of ze echt Frans is. Ze heeft wel een hele Franse naam. Misschien zijn alleen haar ouders Frans dat kan ook nog. Maar ja dan nog, ze lijkt me wel iemand die sowieso vloeiend Frans kan en ik vind ook dat ze goed gekozen is. Ik vind haar wel een knap meisje.
Een goede actrice kan je moeilijk zeggen want eigenlijk speelde ze een belangrijke rol maar toch zag je haar bijna niet in de film. Ze had maar een paar zinnen ook.. ^^ |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 16, 2006 12:37 |
 |
Ze heeft wel in meer films gespeelt dan alleen in de HP films maar ik heb haar nog nooit ergens anders gezien dus ik kan haar alleen beoordelen op haar gegil en dat deed ze volgens mij wel goed |
 |
Madam Puddifoot
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 26, 2006 19:08 |
 |
Ik had me Fleur echt heel anders voorgesteld, het was even wennen toen in Clemence voor het eerste zag, maar later had ik wel zoiets van; Ja ik vind haar wel iets Fleurachtigs hebben  |
|
|
  |
 |
WizardRA
5e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 22, 2006 16:40 |
 |
Ivy schreef: | Ik had me haar heel anders voor gesteld. Veel knapper. Ik vind haar zo gewoontjes.. |
Idd, ik vind haar trouwens wel redelijk acteren. Ze ziet er niet echt zo knap uit, als dat ze in het boek beschreven wordt, maar haar acteerwerk vind ik wel ok. Vooral bij het meer, met Harry en Ron. |
|
|
  |
 |
Feel<Free
3e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 17, 2007 17:34 |
 |
Nederlanders kunnen toch ook met een redelijke engels accent spreken, maar als je wil kan je ook zeer ver-hollands engels praten, zo lekker boers
Clémence heeft hele mooie foto's waarbij ik wel zoiets had van Ja dit is Fleur, amar in Goblet of Fire komen die volgens mij niet helemaal tot hun recht, in een andere franse film komt ze veel knapper uit,,, |
_________________ Remus..You aren't allergic to anything other than silver, are you?"
[size=9]
Some people come into out lives and leave quickly,
others stay and leave footprints in our hearts |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 21, 2007 13:44 |
 |
Clémence Poésy komt naar Vlaanderen!!!
Citaat: | In februari en maart komen Ralph Fiennes (Voldemort), Brendan Gleeson (Dwaaloog Dolleman) en Colin Farrell, bekend van ondermeer Phone Booth en Alexander naar Brugge, gelegen in West-Vlaanderen, voor het maken van de Brits-Amerikaanse film In Bruges.
Een bijrol is weggelegd voor Clémence Poésy, die de rol van Fleur Delacour vertolkte in Harry Potter en de Vuurbeker.
De zwarte komedie, die in 2008 wereldwijd zal verschijnen, vertelt over twee huurmoordenaars (Farrell en Gleeson) die na een uit de hand gelopen opdracht in Londen naar Brugge worden gestuurd. Als één van hen wroeging krijgt na
een moordaanslag waar per ongeluk ook een zevenjarig jongetje stierf, dient één van de huurmoordenaars zijn kompaan uit de weg te ruimen.
Voor de filmopnamen in Brugge worden nog figuranten gezocht. Wie zich geroepen voelt kan contact opnemen met het Stedelijk City Film Office, dat deel uitmaakt van Toerisme Brugge.
Bron: LNM.eu met dank aan Wino |
|
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
jurrian
2e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 02, 2007 15:10 |
 |
ik vind dat de nieuwe fleur wel op haar lijkt maar dan volwassener en dat heeft ook een schoonheid en elegantie. Sommige kunnen zich niet een volwassen Fleur voorstellen omdat ze geen inbeeldingsvermogen hebben en zitten te zeuren dat ze misschien niet goed kan acteren. Fleur verandert in het boek dan heb je ook een andere Fleur nodig met andere uitstraling. En de meeste die zeuren dat ze niet mooi/knap genoeg is zijn vere weg moeders mooiste, dus stil maar  |
|
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 07, 2007 17:30 |
 |
Clemence is echt een pracht van een vrouw. Ik ben opeens fan van haar geworden sinds ik er ava's van maak (zie mijn nieuwe ava). Ze heeft prachtige foto's op haar website staan. Hier kan je ze vinden (je moet je wel eerst inloggen, anders kan je de foto's en informatie niet zien ) Het is wel een franse website, maar ik geef alleen de link door om de foto's te laten zien. Ze heeft wel iets Fleur-achtigs en ik vind haar wel leuk. Van mij mag ze Fleur blijven spelen! |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
pve
Dreuzel

Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 11, 2007 21:18 |
 |
Voor eens en altijd: Clémence Poésy komt uit Frankrijk! Dat hoor je trouwens ook al aan haar naam
Ze heeft geacteerd in veel Franse films waaronder "Bienvenue chez les Rozes". In deze film is ze topless te zien, daardoor is er (uiteraard in America) een schandaal ontstaan. Volgens de Americanen mogen in jeugdfilms als Harry Potter geen sterren die al eens naakt gezien zijn meespelen!
Was America niet het land van pin-up blaadjes als playboy?
--> Wat een hypocrisie <---
Voor mij is en blijft Clémence Poésy een heel getalenteerde (en een ook niet lelijke ) actrice! |
_________________ Age is foolish and forgetful when it underestimates youth! (JKR) |
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 23, 2007 19:55 |
 |
Ik vind het haar van Clémence goed bij Fleur Delacour in de boeken passen, maar verder is ze niet zo "adembenemend mooi" zoals JK Rowling haar beschrijft. Ze is wel knap en zo, maar net zo knap als een Glamorgana (die naar mijn weten erg knap zijn) is ze nou ook weer niet, toch? |
|
  |
 |
|