Auteur |
Bericht |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 16:18 |
 |
Aangezien al een tijdje bekend is dat Helena Bonham Carter de rol van Bellatrix Lestrange op zich gaat nemen in (sowieso) de vijfde Harry Potter-film, verbaasde het mij te zien dat er nog geen topic voor haar was!
Daarom open ik dit topic.
Je kunt hier discussiëren over Helena Bonham Carter, wat je van haar vind en of je haar geschikt vind voor de rol van Bellatrix.
Zelf vind ik haar echt perfect gecast, ik heb meer films met haar gezien, en ze is echt een geweldige actrice. Ze leende haar stem voor films als Corpse Bride en Wallace & Gromit: The Curse of the Were-rabbit en verder speelde ze in veel films van haar man Tim Burton, waaronder Big Fish en Charlie and the Chocolate Factory.
 |
Laatst aangepast door Pottergirl op Zo Jan 07, 2007 16:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 16:28 |
 |
OMG je bent geweldig.. Ik wou dit topic ook al aanmaken maar ik had eigenlijk niet gekeken of het bestond..
Ik vind haar dus helemaal geweldig. Ik hou van Bellatrix echt geweldig personage en ik vind haar echt heel goed gecast...
Ze lijkt echt precies op mijn Bellatrix.. Ik vind haar een goede actrice al heb ik nog nooit een film van haar gezien.. Maar als je naar haar films kijkt en hoe ze is (ik heb achtergrond info van haar maar opgezocht) dan zou ze ook een hele goede Bella kunnen spelen...
Dus ik ben blij met haar.. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 16:31 |
 |
Ik wìst dat Eva hie als 1e zou gaan posten
Uhm ... ik had nog niet een ècht beeld van Bella alleen een ingevallen gezicht, zwart haar en een bleke huis.
Ik heb nog geen mening over haar als ik eerlijk ben.
Ik zie wel hoe ze het doet.
(mijn mening kan dus nog veranderen hè) |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 16:42 |
 |
Iedereen ziet Bella als een lelijk iemand.. Maar ze is een Black en die zijn echt allemaal knap... Ok ze heeft wel iets van haar schoonheid verloren in Azkaban maar dan nog.. Ik vind Helena echt een hele mooie vrouw en ik zie Bella ook als een knappe vrouw..
Helena was toch ook 2e keus ofniet? Omdat die eerste was zwanger? Ik ben wel blij dus dat Helena Bella nu is...
Ja pas maar op mensen Bellatrix/Helena wordt ook een nieuwe obsessie... (naast mijn Luna/Evanna en Daniel obsessie) |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 17:12 |
 |
Witch_Eva schreef: | Iedereen ziet Bella als een lelijk iemand.. Maar ze is een Black en die zijn echt allemaal knap... Ok ze heeft wel iets van haar schoonheid verloren in Azkaban maar dan nog.. Ik vind Helena echt een hele mooie vrouw en ik zie Bella ook als een knappe vrouw..
Helena was toch ook 2e keus ofniet? Omdat die eerste was zwanger? Ik ben wel blij dus dat Helena Bella nu is...
Ja pas maar op mensen Bellatrix/Helena wordt ook een nieuwe obsessie... (naast mijn Luna/Evanna en Daniel obsessie) |
Ik zeg niet dat ik haar als lelijk voor me zie. alleen een iemand met een ingevallen gezicht, zwart haar en een bleke huid.
Ik zie haar zeker niet lelijk voor me. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 17:15 |
 |
Ohw ok dan is het goed... Ik hoor namelijk van heel veel mensen dat Bella een lelijke vrouw moet zijn... En ik zie dat dus totaal niet zo..
Ik wil hier geen spambericht van maken maar dat gaat volgens mij moeilijk... ^^
Euhm zie de hoofdpagina ze heeft iets gezegt over de volgende film... Ze moest nog scene's filmen dat ze in Azkaban zit dus je krijgt Azkaban te zien en ze heeft haar nummer in haar nek getatoeerd.. Het nummer 93... Ik heb ook wel van eerdere interviews gehoort dat ze het heel leuk vind om Bella te spelen... Is ook een hele leuke rol vind ik ^^ |
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 05, 2006 18:39 |
 |
O wat is zij goed ! Ik vind haar echt geweldig:) Super goed gecast! Ik vind haar al leuk sinds dat ik als 9 jarige de film Merlin heb gezien, speelt ze ook een beetje het moedertje aan the dark side! In Henry VIII is ze ook super goed!
Ik ben ook dol op Bellatrix ik vind haar echt een boeiend persoontje whaha. Maar goed! IK vind haar top! |
 |
Toverstokje
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 9:23 |
 |
Ik vind haar goed gecast. Ik ben het er mee eens dat Bellatrix juist een hele mooie vrouw moet zijn. Dat beeld had ik ook van haar. Net als bij Sirius zie je zelfs in haar Azkaban-foto's haar schoonheid nog, zoiets wordt ook in de boeken gezegd.
Ik denk dat Helena ook wel een hele wrede vrouw kan spelen.
 |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 21:04 |
 |
__winky schreef: | Goede cast! Ook volgens mijn moeder  |
Wow wel een beetje spam.. ^^
Het valt me nog mee dat iedereen haar echt heel goed vind... Ik dacht namelijk dat heel veel mensen haar niet leuk vonden... En het valt ook mee dat heel veel Bella gelukkig wel als een mooie vrouw zien..
Heeft er trouwens iemand hier een film van Helena gezien? Ik bedoel kent iemand ook echt haar acteerprestatie's? |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 21:08 |
 |
Ik heb Charlie and the Chocolate Factory gezien en daar speelt ze ook in mee als Mrs. Bucket maar ik zou niet meer weten wie dat was en hoe ze het deed. Vast wel goed.
Ik hoop dat ze Bella lekker gemeen neerzet. Echt zoeen waar ik me aan kan ergeren want ik erger me ook aan haar in het 5e boek met dat babystemmetje ... dat was Bella toch? |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 21:14 |
 |
Oehw ik hou van Bella... Ik weet eigenlijk niet of zij dat was met dat Babystemmetje... Ik heb me totaal niet aan haar geergert eigenlijk.. Ik vond haar geweldig ook al vermoorde ze Sirius... Ik vind haar nog steeds geweldig...
Ik ga denk ik ook maar eens films kijken van haar... Ook al is het op You Tube ofzo.. Ik wil wel eens wat van haar zien ^^ |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 06, 2006 21:51 |
 |
Oooh wat gaaf dat er al zoveel mensen enthousiast zijn over Helena als Bella ^^
En ja, Witch_Eva en Helen, dat was Bellatrix met dat irritante babystemmetje xD Ben heel benieuwd of dat ook terugkomt in de film, ik hoop het wel. Ik denk dat Helena dat heel geweldig gaat doen ^^
Ik zal binnenkort eens kijken of ik wat leukere foto's kan vinden, want de foto's uit mijn eerste post zijn een beetje ouder (behalve de laatste). Ik ken haar trouwens vooral omdat ze de vrouw is van Tim Burton (*YAYGEWELDIGEVENT*), maar ook als actrice vind ik haar goed. Ze speelde inderdaad in Charlie and the Chocolate Factory, hoewel ze daar niet zo'n hele grote rol had. Waar ik haar erg goed in vond (ook al was het alleen haar stem maar) was Corpse Bride. Daar sprak ze de stem in van Emily, de Corpse Bride dus. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 16:06 |
 |
Pottergirl schreef: | Oooh wat gaaf dat er al zoveel mensen enthousiast zijn over Helena als Bella ^^
En ja, Witch_Eva en Helen, dat was Bellatrix met dat irritante babystemmetje xD Ben heel benieuwd of dat ook terugkomt in de film, ik hoop het wel. Ik denk dat Helena dat heel geweldig gaat doen ^^
Waar ik haar erg goed in vond (ook al was het alleen haar stem maar) was Corpse Bride. Daar sprak ze de stem in van Emily, de Corpse Bride dus. |
Noem me maar Eva hoor ^^... Alsjeblieft iedereen moet mij gewoon Eva noemen ^^
Voor meer foto's van haar zie hier... Daar staan denk ik wel allemaal nieuwe en bekende foto's op..
En ik wil die film echt zien (CB)... Ik wou hem sowieso al een keer zien maar ik heb het gewoon nooit gedaan.. Klein weetje daarbij; Evanna Lynch (ja het moet weer over Evanna gaan) die vind die films van Tim Burton ook helemaal geweldig.. Zij zal het wel leuk hebben gevonden om met haar samen te werken...
Maar ja Bella is geweldig dus Helena is geweldig ^^ Ik vind echt dat ze voor de komende film echt een goede cast hebben.. |
|
  |
 |
Tops<3
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 17:16 |
 |
Corpse bride is toch die waar Jhonny depp ook stem heeft in gesproken? of niet?
Helena speelt heel erg goed. Maar ik vind eigk ook dat ze qua uiterlijk ook wel bij bellatrix past. Bella is gwn knap(dat vond ik/zo had ik me haar voorgesteld) en had een wit gezicht(zoals eerder gezegd) Nou helena kan je nou niet echt Getint noemen, zei is ook best wel wit. En heeft voor de rest donker haar enzo, Netzoals Bella!
Witch_Eva schreef: | Voor meer foto's van haar zie hier... Daar staan denk ik wel allemaal nieuwe en bekende foto's op..
Maar ja Bella is geweldig dus Helena is geweldig ^^ Ik vind echt dat ze voor de komende film echt een goede cast hebben.. |
Deze foto(&jurk) is echt prachtig!.
Vind ook dat ze super gecast hebben! Bella is indd zo'n leuk persoontje, ze is echt zo duister en zo..?.. Mr ja indd in combinatie met Helena: Super!! |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 07, 2006 21:07 |
 |
@Eva: Oké ^^ Die foto's zijn gaaf, btw. En ja, ik had gelezen dat Evanna de Tim Burton-films ook geweldig vind, ik geef haar groot gelijk ^^ Tim Burton is de beste! Dus ga Corpse Bride zien! (En The Nightmare Before Christmas, Big Fish, Edward Scissorhands enzovoort xD)
@Tops<3: Klopt, Johnny Depp sprak de stem in van Victor, één van de hoofdpersonen.
Ik heb een heel kort interviewtje van 47 seconden gevonden met Helena, beetje jammer dat het zo kort is, maar het is wel leuk om te zien, zodat je gewoon een beetje weet hoe ze zich gedraagt enzo. Je kunt het hier vinden en het gaat over haar rol in Charlie and the Chocolate Factory en over haar man Tim Burton.
Dit is trouwens een goeie fansite over Helena ^^ |
 |
|