Auteur |
Bericht |
Leonie
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 19, 2006 17:23 |
 |
t zou wel handig zijn zolang ze het maar niet bij schoolboeken doen(dat wordt dan pas veel leren )
misschien veranderd het boek automatisch als er iets is gebeurt.
of misschien kan de auteur i.v.m. een spreuk de boeken veranderen
k eb eigelijk geen idee  |
_________________ <3 HPF,
You'll be in our heart
From this day on
Now and forever more
|
|
  |
 |
rubyboy
2e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 19, 2006 17:36 |
 |
t' moet wel, anders kloppen de jaartallen in het boek niet, maar ze kunnen toch wel datas schrijven ??? |
|
|
  |
 |
liendoedly
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 19, 2006 18:44 |
 |
ik denk dat dat wel zal gebeuren en zeker met geschiedenis boeken.
dat ze die niet telkesn opnieuw moeten schrijven of toveren.Bij schoolboeken denk ik ook want in hbp klopt nog alles wat er in het boek van de hbp staat alleen met potlood in gekriebelt maar vor de rest klopt dat boek nog steets |
_________________ "oh no i've kiled harry potter"
"i was just wondring if you maby wanted to go to the ball with me" |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 23, 2006 13:45 |
 |
Lupos-freak schreef: | Ik denk wel dat sommige boeken automatisch veranderen... Dat dat komt doordat er een spreuk over uit gesproken is... En we weten: de Tijd is heel belangrijk in de HP-boeken... |
Is het voor de zoveelste keer met Lupos-Freak eens! Ja, dat denk ik dus ook. Ik heb er anders ook geen verklaring voor waarom ze dan elk jaar weer nieuwe boeken moeten kopen! Of dat is omdat het niveau van hen zelf hoger wordt. (als het goed is!). Het lijkt mij zelf wel grappig asl boeken met de tijd mee veranderen!  |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
Hotgurlii1992
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 03, 2006 10:09 |
 |
[quote="HPwurm"][quote="Lupos-freak"][color=#778899][i]Ik denk wel dat sommige boeken automatisch veranderen... Dat dat komt doordat er een spreuk over uit gesproken is... En we weten: de Tijd is heel belangrijk in de HP-boeken...[/i][/color][/quote]
[color=deepskyblue]Is het voor de zoveelste keer met Lupos-Freak eens! Ja, dat denk ik dus ook. Ik heb er anders ook geen verklaring voor waarom ze dan elk jaar weer nieuwe boeken moeten kopen! Of dat is omdat het niveau van hen zelf hoger wordt. (als het goed is!). Het lijkt mij zelf wel grappig asl boeken met de tijd mee veranderen! [/color][/quote]
Ik ben het met je eens Volgens mij veranderen de magische boeken wel, want als je dat kunt doen met toverkracht, waarom zou je het dan niet doen?
xx |
|
|
  |
 |
dark_moonlight
4e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 03, 2006 14:18 |
 |
ik denk dat de boeken wel veranderd kunnen worden aangezien de fotos bewegen en er "levende" dingen (dat krijsende boek uit film 1) in de boeken zitten. maar ik denk dat de auteur de eenigste is die het kan veranderen anders zou je zo alle boeken kunnen herschrijven  |
_________________ Sean Biggerstaff rocks |
|
  |
 |
Jana
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 09, 2006 13:46 |
 |
glenn4 schreef: | ja, het zou kunnen maar waarom kopen ze dan elk jaar andereboeken, als de tekst zou kunnen veranderen hoefden ze maar elk jaar een ander boek te kopen, zodat die tekst elk jaar veranderede!!! mijn theorie...  |
Da's een beetju raar geredeneerd, hoor. Jij krijgt/huurt/koopt toch ook ieder jaar nieuwe leerboeken? Er staan gewoon andere dingen in, je leert toch niet ieder jaar hetzelfde (we hebben het hier niet over basiskennis die er ieder jaar opnieuw in geramd wordt)? Bovendien kan je schoolboeken ook tweedehands krijgen...
Volgens mij verandert dat idd gewoon door een spreuk... |
_________________ 13-22 augustus op vakantie!!! Zoek nog een vervanger voor Beauxbatons-RPG!! |
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 7:20 |
 |
HARRY/RON/HERMELIEN schreef: | Ja ik denk dat ze de boeken betoveren, zodat ze zich zelf bijhouden:P |
wie weet, het is wel raar en freaky!
dat had ik nog niet bedacht, misschien klopt het wel, want anders zou het niet kunnen. |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Zo Jul 30, 2006 12:50 |
 |
Ik denk niet dat je leerboeken kan betoveren met andere teksten enzovoort. Dat zal wel heel dollentjes zijn. Dan hoeven ze eigenlijk alleen in hun eerste jaar schoolboeken te kopen. En kunnen ze de rest van hun schooljaar de boeken gewoon veranderen. Maar ik denk wel dat de geschiedenisboeken enzovoort wel betoverd zijn. Die de geschiedenis enzovoort bij houden. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 25, 2006 16:35 |
 |
He, goede vraag. Ik geloof niet echt dat die boeken worden veranderd. Als een boek is geschreven, kan je er toch geen zinnetjes meer bijplaatsen? Misschien dat je het met magie kan veranderen, maar dan denk ik toch dat ze dan een nieuw boek gaan schrijven. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 25, 2006 19:38 |
 |
Neh, ik denk dat dat dus wel kan. Dat er zinnen bijkomen. Gewoon iets magisch. Bij Charmed werkt dat ook zo dus dat zal dan ook wel bij Potter zo het geval zijn.
@Sterretje. Dank je. Jij ook  |
Laatst aangepast door Helen op Di Sep 26, 2006 16:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Sterretje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 26, 2006 16:08 |
 |
De auteur zou de aangewezen persoon zijn die het boek zo betoverd, dat het recent blijft. Maar ik denk dat er een grens is. Dus als er een nieuwe ontdekking is gedaan, waardoor iets in het boek niet meer klopt, dat het niet wordt veranderd. Anders hoef je ook geen nieuwe boeken meer te schrijven.
@Helen: Leuke ava! |
_________________ Perpernoten al in de aanslag |
|
  |
 |
superharrypotterfan
4e jaars

Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 26, 2006 20:15 |
 |
ik denk het wel alles is immers magisch op zweinstein
Anders zou het wel ergens hebben gestaan. |
_________________ G R Y F F I N D O R |
|
  |
 |
xEmma
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In thé High School, next to Zac Efron && Vanessa Hudges, Singing We're All in this Together
|
Geplaatst:
Wo Sep 27, 2006 7:58 |
 |
Ik denk haast zeker van wel. Hij veranderd namelijk met de leeftijden als die mensen jarig zijn. En een paar dagen geleden stond er ook iets op HPF over Hermione zoveel jaar en daar stond volgens mij ook een stuk van uit uit de Beknoopte Geschiedenis. Weet het niet meer zeker maar er stond zoiets bij, het ging ook nog over Voldemort enzo.
EDIT: het is de Geschiedenis van de Toverkunst.
Vandaag viert Hermelien Griffel haar zevenentwintigste verjaardag met familie en vrienden.
In de nieuwe druk* van 'De Geschiedenis van de Toverkunst' wordt Hermelien omschreven als: Hermelien Griffel, de slimste heks van haar generatie. Ze ging samen met Harry Potter (eerder omschreven als 'De Uitverkorene' en 'De jongen die bleef leven') de strijd aan tegen JeWeetWel. En we weten allemaal hoe die strijd afgelopen is...
Meer informatie over deze strijd vind je op pagina 124 t/m 576 van bovengenoemd boek. Verjaardagskaartjes kunnen per uil gestuurd worden aan Het Nest.
*) De nieuwe druk van 'De Geschiedenis van de Toverkunst' is herschreven door Mathilda Belladonna. De gebeurtenissen omtrent Hij-Die-Niet-Genoemd-Mocht-Worden zijn hierin kort samengevat. |
_________________ This could be the start of something New,
It feels so right to be here with you.
And now looking in your eyes I feel in my heart
The start of something New. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 27, 2006 11:11 |
 |
Dat zou dus idd betekenen dat ze het herschrijven en dat Hermione het overleeft en met Ron samenwoont in het nest. oeh, dan overleeft Ron het ook, yay.
Het kan ook zijn dat de nieuwsposter dit verzonnen heeft . |
 |
|