Auteur |
Bericht |
Camisado
Huffelpuf Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 19, 2006 19:30 |
 |
Ik ben even dit board doorgespit, maar ik zag dat er over Tiana nog geen topic was; So here it is ^^
Tiana Benjamin is bekend als Angelina Johnson/Angelique Jansen in Harry Potter. In de eerste film hebben ze een andere Angelina gehad (Danielle Tabor), maar in Goblet of Fire heeft Tiana haar rol over genomen. Tiana zal ook weer gaan spelen in Orde of the Phoenix, waarin wordt verwacht dat ze een iets grotere rol krijgt ^^
Ik vind Tiana een goede actrice, ook al is ze niet super veel te zien in GoF. Toch vind ik dat de stukken die ze speelt, ze die goed doet. Ze ziet er ook uit zoals ik had verwacht van Angelina...
Wat vinden jullie van haar?
Film's/series waarin Tiana heeft gespeelt;
East Enders [Chelsea Fox]
The Bill [gastrol]
Rose and Maloney [gastrol]
The Brief [gastrol]
The Last Detective [gastrol]
Harry Potter and The Goblet Of Fire [Angelina Johnson]
 |
_________________ well there's a million other girls who do it just like you.
looking as innocent as possible to get to who,
they want and what they like it's easy if you do it right.
Well I refuse, I refuse, I refuse! |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 19, 2006 20:02 |
 |
Eigenlijk vind ik niks van haar. Niet dat ik haar bagger vind maar ik heb er niet echt een mening over.
Ik heb haar eigenlijk niet echt zien acteren. Ze is me niet echt opgevallen, behalve dan dat ze een propje tegen haar hoofd kreeg van Fred geloof ik (ik had denk ik dat propje terug gesmeten ... en mis gegooit )
Ik denk dat als ik haar meer heb zien acteren dat ik een beter zicht op haar heb |
 |
Camisado
Huffelpuf Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 19, 2006 20:12 |
 |
Helen schreef: | Ze is me niet echt opgevallen, behalve dan dat ze een propje tegen haar hoofd kreeg van Fred geloof ik (ik had denk ik dat propje terug gesmeten ... en mis gegooit )
|
No. Way! Zodat ze Fred niet zou raken? ^^ Nouja, als Angelina had gegooit, zou het waarschijnlijk wel raak zijn, aangezien ze Chaser is in het Quidditch team... [En ze de perfecte ship is met Fred XD ]
Trouwens, wisten jullie dat Tiana ook bij Weekend of Wizards komt? ^^ Ik hoop echt dat ik haar handtekening kan krijgen en dat ik niet ga fainten zodra ik Robert, Katie & Tiana zie [Bij die andere faint ik niet... ^^'] |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Za Aug 19, 2006 21:32 |
 |
Ik kan er eigenlijk geen beoordeling geven. Ik bedoel we hebben maar een klein stukje van ahar geizen, een heel klien stukje meer hebben wij niet van ahar gezien. Dus ja ik kan niet echt bepalen..wow die is goed..of wow die is pas slecht. |
_________________ Het geluk van de vampiers is met ons!!
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 19, 2006 21:41 |
 |
Ik zie de nuttigheid van dit topic niet echt in, aangezien ze nauwelijks iets moest doen. Ik vind eigenlijk wel dat ze een goede uitstraling heeft en ik vond dat ze ook wel goed acteerde. De manier waarop ze keek en lachte toen ze dat propje kreeg vond ik heel goed en geloofwaardig gedaan. En het verbaas me trouwens dat ze in zoveel dingetjes meespeelt. |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 20, 2006 10:42 |
 |
Ik heb ook niet echt een mening over haar.
Ik heb de andere films van haar ook nog nooit gezien.
En zelfs als ik die films had gezien heeft ze wel bijna alleen maar gast rollen gespeelt. (Ik weet niet hoe groot die rollen waren hoor!)
Ik ben wel benieuwd hoe ze het gaat doen in de OvdF. (daar gaat ze toch ook naar de SVP? En in de HBP krijgt ze een nog grotere rol denk ik.
Ze word daarin door die ketting vervloekt dus ik ben benieuwd hoe ze dat zal gaan doen. Als ze dan nog Jansen zal spelen. Ik hoop het wel want dan heb ik een betere mening over haar.
greetsz mira |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 20, 2006 10:51 |
 |
Toen ik die foto van haar zag in dit topic.. Toen dacht ik "ze lijkt op iemand" en nu ben ik erachter ik keek net MTV (moviefacts) en ze lijkt op dat meisje van Scary Movie.. (Ik weet even daar de naam niet van)
Maar ja we hebben haar niet echt heel vaak zien acteren,al vind ik wel dat ze goed gecast is... En ik weet ook niet zo heel veel over haar... Alleen dat ze op WoW komt...
Ik heb de andere films waarin ze speelt ook nog nooit gezien... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Zo Aug 20, 2006 12:18 |
 |
Sterker nog ik wist niet dat ze verder nog eens in andere films speelt. Maar wat Witch_Eva zegt, Ze lijkt inderdaad op een meisje bij Scary Movie deel 1 speelt ..de eerste deel. De rest van die delen heb ik niet gezien..ja de laatste in de bioscoop. Maargoed.. |
|
  |
 |
~*Cheyenne*~
3e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 20, 2006 13:09 |
 |
Ik vind Tiana een goede actrice.
Oke, in Harry Potter zie je haar niet zo veel, maar ze is goed gecast voor Angelina.
En in Eastenders vind ik haar ook heel goed, daar speelt ze Chelsea.
En leuk dat ik haar in November kan ontmoeten  |
_________________ The people who don't know me, think i'm quiet; People that do know me, wish i was. |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 20, 2006 14:44 |
 |
op het eind van GOF is ze ook nog even te zien, als Krum Hermione apart neemt om afscheid te nemen, ze keek echt zo van 'wow dat is stoer' om vervolgens met de andere meiden erover te roddelen, wat ik van haar gezien heb, vind ik haar een goede actrice. |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
Camisado
Huffelpuf Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 20, 2006 18:09 |
 |
Ik heb het speciaal voor Eva en Narciassa opgezocht, maar Nee, ze speelt niet in Scary Movie XD
Ik weet dat velen het nuttigheid van dit topic niet inzien, maar er is ook een topic over Bill/Charlie Wealsey, en die komen helemaal niet in de film voor.
Angelina heeft tot nu toe nog geen grote rol gehad, maar in OotP komt ze al meer voor; De SVP...
En ik HPB komt ze nog meer voor; De vervloekte ketting van Draco/Voldy... |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 20, 2006 18:16 |
 |
Nee klopt zij speelt ook niet in Scary Movie maar ze lijkt echt heel veel op een meisje die in Scary Movie speelt... Kijk maar eens hier nou ja ik vind dat ze ergens wel veel op elkaar lijken..  |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Narcissa

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 20, 2006 18:57 |
 |
wow wat cool dat iemand ..het voor eva en vor mij op zocht..en nee het klopt dat ze daar niet in mee speelt, maar bij dat plaatje wat Eva op heeft gezocht..Lijkt ze daar gewoon heel erg veel op |
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 11:05 |
 |
Ze lijkt er idd erg veel op.
Als ik dat had gezien van scary movie dan had ik waarschijnlijk ook gedacht dat zij het was..
^Tiana ziet er wel cooler uit hoor^
greetsz mira |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 12:10 |
 |
Angelina krijgt later een grotere rol,
als ze aanvoerder van het Griffoendor team word (dat was toch Angelina?).
Maarja, dat verfilmen ze waarschijnlijk amper, omdat het niet belangrijk is voor het verhaal.
Verder vind ik nog niet veel van haar. Ik vond d'r wel knap. Ze speelde ook wel aardig. |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
|