Auteur |
Bericht |
Rose
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
93 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 01, 2006 12:09 |
 |
Ik las deze boeken vroeger (ja ben bejaard hahah) wel eens, maar ik vond ze af en toe echt te eng...maar vind ze wel erg goed gemaakt  |
_________________ I never pretend to be something I'm not |
|
  |
 |
*Loena Leeflang*
4e jaars

Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 02, 2006 19:05 |
 |
Jaaaaaa! Ik ben gek op Fear Street.
Ik lees ze sinds ik negen jaar ben! (van 11 tot 14 jaar volgens mij, maar dat merkte ik pas later! )
Ik heb van de boeken uit je pol Gevangen in de Sneeuw gelezen.
En verder; de Hartsvriendin 2, Stiefzus 1 en dat soort boekjes.
Ze zijn echt gaaf!
Maar ik lees ook "De Laatste Klas" serie, het zijn geen Fear Street's, maar het lijkt wel zoiets.
Groetjes, Loena* |
|
|
  |
 |
Brendon
5e jaars

Verdiend:
22 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 03, 2006 19:12 |
 |
Verkeerd Verbonden is mijn lievelings , het heeft de meeste spanning van al de FS boeken en is gewoon een Knaller |
|
|
  |
 |
Rhode
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 10, 2006 12:24 |
 |
Ik lees echt superveel boeken en ik heb dus ook een tijd gehad waarin ik helemaal gek was van die boeken, ik heb er dus ook nog een stuk of 20 in de kast staan. Maar nu ben ik er een beetje overheen gegroeid, ze staan nu al een paar jaar stof te verzamelen. Maar de boeken kunnen wel heel leuk zijn om te lezen, hoewel ik ze nu niet zo heel erg goed meer vind. |
|
|
  |
 |
akkiej
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 16, 2006 17:53 |
 |
ik ben ook best gek op de fear streek boeken ik heb er ook al veel gelezen, alleen ik vind ze echt heel makkelijk geschreven en sommige verhalen zijn zo onmogelijk zoals jennifer gilt, je gaat toch niet iemand vermoorden omdat ze schuldgevoelens heeft, ik vond het wel een beetje vaag. maar ik vind ze toch goed leesvoer. |
_________________ (\__/)
( O.o) <----This is Bunny. Copy him into
( >< ) your signature to help him
to take over the world
* bunnies, it must be Bunnies. |
|
  |
 |
The Kilik Girl
2e jaars

Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 05, 2007 14:11 |
 |
Ik heb ook een aantal Fear street boeken gelezen. Het zijn meestal dunne boekjes die niet echt super zijn, maar wel een keer leuk om te lezen. Vooral de cheerleader-serie met Corky en Bobbi vond ik spannend. |
_________________ How much do you love me?
How much you care?
How much do you need
me when I'm not there?
~Mika~ |
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 25, 2007 8:07 |
 |
Even dit topic weer omhoog krikken. ^^
Ik heb bijna álle Fear Street boeken gelezen, en ik vind het boek In de Val toch wel het spannende, samen met de Cheerleader-serie met Corky en Bobbi. |
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 25, 2007 15:05 |
 |
Ik vond ze vroeger geweldig om te lezen Heb er nog steeds een hele rij staan. Je bent er snel door heen, maar ze lezen wel lekker vlot. Ik kan geen favoriete eruit halen. Vind ze allemaal wel leuk. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 26, 2007 18:25 |
 |
Ik heb er vroeger een paar gelezen. Een paar ervan verkoop ik nu op het Internet.
''Verkeerd verbonden'' heb ik ook gelezen. Verder weet ik niet echt meer wat ik heb gelezen van ''Fear Street''. Ik was toch meer van de Nederlandse griezelboeken. |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
Hermione_love
6e jaars

Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 28, 2007 17:07 |
 |
Ik vond Het strandhuis echt fantastisch. Heb ik ook al 3 keer gelezen.
De trillogie van De eerste schreeuw, de hardste schreeuw en de laatste schreeuw is ook vet  |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
  |
 |
|