Auteur |
Bericht |
Angel Naamloos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 11:43 |
 |
Nou, zoals de meeste mensen wel weten ben ik al een lange tijd David Tennant fangirl, maar ik heb nooit een topic geopend, nou aangezien ik nu al meer dan een halfjaar fan ben besluit ik een topic te openen.
Ik denk dat de meesten van Jullie David Tennant als Barty Crouch Jr (Barto Krenck Jr.) kennen, maar wisten jullie dit wel?
David Tennant is geboren op 18 april 1971, dat maakt hem 35 ^^
Hij is geboren in Scotland. Toen hij drie was wilde hij al acteur worden, en hij is toen naar de Royal Scottish Acedemy gegaan. Hij woont nu in London.
David Tennant speelt ondermeer in Doctor Who, in Engeland op de BBC one elke zaterdag avond om 20.00 Nederlandse tijd en 19.00 Engelse tijd!
Hij is daar een zogehete 'Time Lord'
Dan Speelt David Tennant nog in zo'n geweldige Serie genaamd 'Casanova' waar in hij, hoe kan het ook anders, de rol van de jonge sexy 'Giacomo Casanova' Het verhaal begint ergens in de 18e eeuw. Ik ga het verhaal niet uitleggen want iedereen kent de legende van Cassanova wel
En dan heb je de serie Blackpool nog;
Daar speelt David een jonge recherceur in, hij onderzoekt moordzaken en het komt soms wel erg grappig over. De serie is niet meer op tv, Jammer genoeg.
Wat vind jij van David Tennant, post het hier! |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 15:38 |
 |
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niks tot weinig met die man heb. Ik ken hem ook niet van andere films of series en hij is niet vaak in beeld geweest (vind ik dan) bij de Potterfilm maar wat ik gezien heb was geloof ik wel goed. |
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 10, 2006 20:06 |
 |
ik had nog nooit van hem gehoort of hem ergens in gezien voordat hij in harry potter speelde, maar ik vind hem wel goed spelen in de film, en er leuk uitzien
maar ik denk niet dat ik extra naar films ga kijken waar hij inspeeld..
alleen hp en daar blijft het bij of hij moet toevallig in een film spelen die ik graag wil zien |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
luciusabraxus19
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 12, 2006 15:29 |
 |
ja,die david doet t goed! Casanova is erg leuk om naar te kijken!(bij blokker maar 7 euro!!!) En doctor who veel leuker dan die ouwe serie! David heeft die sexy twinkel in zijn ogen die mijn hartje wel even een beat deed skippen! |
|
|
  |
 |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 14, 2006 18:29 |
 |
Ik had nog nooit van hem gehoord voor HP
Toch vind ik dat hij er wel schattig uitziet en dat hij voor zover ik heb gezien goed kan acteren. Hij zet de rol van Barty JR in ieder geval erg goed neer.
Jep, ik ben ook tevreden over hem ^^’ |
 |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 14, 2006 18:40 |
 |
ik vind hem zeer goed acteren in harry potter heb hem nog nooit in andere series of films enzo zien spelen maar ik vind net als Nirvana dat met dat tongetje een kleine paar keertjes op de foto ziet die er best wel leuk uit hoor misschien komt die nu wel wat meer op tv naar dit van harry potte voor de rest doet die het zeer goed |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
Tifa
6e jaars

.gif)
Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 15, 2006 13:07 |
 |
Ik vond het jammer dat hij er zo weinig in voorkwam, maar wel leuk gespeeld. Echt zo pychotisch ^^ of hoe je het ook schrijft
Anyway; als ik hem nu zo zie en Casanova voor de geest haal, zie ik dat ik hem dus wel eerder had gezien ^^ Had hem niet zo herkend Shame on me...
Anyway; ik vind hem er jonger uitzien dan dat hij is. |
_________________ A Pure Slyterin...
Final Fantasy; Advent Children...
"There's Nothing I Don't Care About...!" |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 15, 2006 15:21 |
 |
Ik vind hem super. De rol van Krenck jr. is hem echt op het lijf geschreven. Die chrasma die hij uitstraalt is super. Die manier van gaan op het kampeerterrijn is ook enorm goed gedaan, waar hij iets omver schopt. Verder is dat tongetje ook super. Ik vind het echt zo'n leuk gebaartje, dat ik het zelf veel doe. Die acteur is echt één van m'n favoriete HP-acteurs. |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Mei 18, 2006 21:13 |
 |
Ken hem echt niet beter, dan hoe die in de film is. heb er ook nog nooit eerder van gehoord ofzo. Maar vind hem opzicht wel goed spelen hoor... had geen problemen met heb..^^ |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Deatheaterstan
4e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 02, 2006 21:13 |
 |
Lupos-freak schreef: | Ik vind hem super. De rol van Krenck jr. is hem echt op het lijf geschreven. Die chrasma die hij uitstraalt is super. Die manier van gaan op het kampeerterrijn is ook enorm goed gedaan, waar hij iets omver schopt. Verder is dat tongetje ook super. Ik vind het echt zo'n leuk gebaartje, dat ik het zelf veel doe. Die acteur is echt één van m'n favoriete HP-acteurs. |
Okay hij doet het best goed, amar dat tongetje vind ik juist irritant.
Ikzelf zou hem dan een ander gebaar laten doen,
Maar goed ik ben de regisseur niet en hij heeft het goed gedaan. |
_________________ GA 1 MEI NAAR HET HARRY POTTER KASTEEL IN NEWCASTLE !
Dan Radcliffe
Rupert Grint
Emma Watson
They're great |
|
  |
 |
dark_moonlight
4e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 03, 2006 12:33 |
 |
en hij is ookal goed gecast!!
hoe krijgen die Engelsen en Schotten (de Schotten willen niet Brits genoemd worden ) het toch voor elkaar?? Elke keer weer een goede match van acteur met karakter Zoveel talent in de UK jaloers komen wij aan zetten met zo'n mieserige film |
_________________ Sean Biggerstaff rocks |
|
  |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 31, 2006 22:50 |
 |
ik ken hem ok niet beter dan in die films hp..
alleen weetje wat mij in de films een beetje opvalt..
hij gaat de hele tijd met zijn tong heen en weerr..?zo likken
helaas kan ik niet zon plaatje vinden waar hij egt likt .. |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
  |
 |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 18:46 |
 |
ik vind hem echt fantastisch. Ik kensde hem al van zijn rol in 'doctor Who' geweldig gewoon. Ik ben fan.
Toen ik GoF voor het eerst zag, dacht ik meteen; ik ken die man ergens van!
niet veel later wist ik wie hij was. Ik ben nu nog meer fan van hem.
Vond dit wel een leuke foto
hij kijkt gewoon zooooo grappig
*kwijlt* |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 28, 2006 14:47 |
 |
Ik vind David echt onwijs goed acteren! Ik zou bijna echt geloven dattie gestoord was xD Dat tongetje is echt geweldig gedaan, ik doe het zelf weleens voor de lol ^^. Ik ken hem ook nog van de mini-serie
"He Knew He Was Right". Geweldig schattig issie daar, echt een tip voor de David Tennant lovers ^^
David is liefde. <3 |
 |
Angel Naamloos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 30, 2006 11:54 |
 |
Hippogriefje schreef: | Ik vind David echt onwijs goed acteren! Ik zou bijna echt geloven dattie gestoord was xD Dat tongetje is echt geweldig gedaan, ik doe het zelf weleens voor de lol ^^. Ik ken hem ook nog van de mini-serie
"He Knew He Was Right". Geweldig schattig issie daar, echt een tip voor de David Tennant lovers ^^
David is liefde. <3 |
David is verloofd Maar heb je Casanova Mini-serie al gezien? En waar kan je He Knew He Was Right halen dan (me wants it)
En Wemelin..wij noemen hem dan ook wle eens Lick-Tic |
_________________ But she wants you
Angels Current Status:
I APOLLIGIZE! |
|
  |
 |
|