Auteur |
Bericht |
Bellatrix_Zwarts
6e jaars

Verdiend:
784 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 07, 2006 14:09 |
 |
Dat zou goed kunnen dat die de ouders waren van James Potter..
Aangezien zoals al gezegt voor purebloods te houden de familie's met elkaar bleven trouwen..
Zou wel grappig zijn, maar voor zekerheid zullen we toch moeten wachten tot het 7de boek  |
Okay, perhaps we don't win each game,
But we don't hide in shame.
It's time for some Slythpride! |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 09, 2006 10:53 |
 |
D'r zit een fout in de stamboom... '_'
Sirius zei in GoF dat Snape tijdens zijn schooltijd om ging met Bella en Rodolphus. Echter, het geboorte jaar van Bella is 1951 terwijl Snape waarschijnlijk geboren is in 1958/1959. Die twee zouden dus nooit met elkaar opschool hebben kunnen zitten. Bella zou op z'n minst in 1953 geboren moeten zijn, wilden die twee elkaar van school kennen. Dan is gelijk de leeftijd van haar vader (15) ietwat reëeler. |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
Kyron
3e jaars

Verdiend:
101 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 10, 2006 12:59 |
 |
Heey...
Elke volbloed tovenaar of heks staat met elkaar in verbinding dus ik vind het wel een kloppende theorie.
Wacht eens even Dan is Harry ( via zijn volbloed vader ) van ver familie van Voldemort Want zijn moeder was ook volbloed No ! Why ! Kill him ! My Lord, please kill him ! |
_________________ Obeys only one man.. |
|
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 10, 2006 16:49 |
 |
Kyron schreef: | Heey...
Elke volbloed tovenaar of heks staat met elkaar in verbinding dus ik vind het wel een kloppende theorie.
Wacht eens even Dan is Harry ( via zijn volbloed vader ) van ver familie van Voldemort Want zijn moeder was ook volbloed No ! Why ! Kill him ! My Lord, please kill him ! |
ja misschien is ooit een Gaunt/Mergel met een lid van de familie zwarts, of een andere familie getrouwd. Kbedoel ze moeten via vrouwenlijnen afstammen van zwadderich, de mergels. Want als zwadderich kinderen heeft. Dan hebben die ook de naar zwadderich als achternaam. Plas als een vrouwelijke zwadderich trouwt en de lijn voortzet, krijg je andere achternamen.
Dus voldemort is waarschijn ergens ver weg via Merope familie van harry via zijn vaders kant van de familie |
|
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 16, 2006 11:47 |
 |
Rhona schreef: | Kyron schreef: | Heey...
ja misschien is ooit een Gaunt/Mergel met een lid van de familie zwarts, of een andere familie getrouwd. Kbedoel ze moeten via vrouwenlijnen afstammen van zwadderich, de mergels. Want als zwadderich kinderen heeft. Dan hebben die ook de naar zwadderich als achternaam. Plas als een vrouwelijke zwadderich trouwt en de lijn voortzet, krijg je andere achternamen.
Dus voldemort is waarschijn ergens ver weg via Merope familie van harry via zijn vaders kant van de familie |
De Gaunts trouwden alleen met hun eigen neven en nichten om zo hun bloed zo zuiver mogelijk te houden. (Hoezo, ze zijn incestueus bezig?) Daardoor zijn zij waarschijnlijk een Pure-blood-familie die op zichzelf staat, en weinig met andere te maken heeft. We weten ook dat Voldemort geen kinderen heeft, dus de bloedlijn van Slytherin en Gaunt loopt daar dus niet door. |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
lin
3e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mrt 23, 2006 16:56 |
 |
het zou wel kunnen maar dan zouden harry en sirius familie zijn hele verre familie weliswaar maar toch familie.
en over de stamboom zelf ik vind het leuk om een keer door te kijken maar echt een stamboom maken hoeft niet echt.
grz-lin |
|
|
  |
 |
Agrippa
3e jaars

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 25, 2006 11:39 |
 |
Nee, eigenlijk kan het niet. Het is nu al verscheidene keren duidelijk gemaakt dat Harry's enige overgebleven bloedverwanten Petunia en Dirk
Duffeling zijn(dus kunnen Charlus en Dorea Potter ook niet zijn grootouders zijn, anders was Sirius zijn bloedverwant geweest). En de Mergel-familie trouwde alleen met mensen die ook van Zwadderich afstamden. Voldemort is de enige afstammeling van Zwadderich, dus kan de familie Zwarts, of welke andere puurbloedfamilie dan ook, geen banden hebben met de familie Mergel. |
_________________ I trust Snape completely
Airbenders rock!
"There will be books written about Harry- Every child in our world will know his name!"
-McGonagalls unexpected Seeing talents- |
|
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 03, 2006 8:41 |
 |
Agrippa schreef: | Nee, eigenlijk kan het niet. Het is nu al verscheidene keren duidelijk gemaakt dat Harry's enige overgebleven bloedverwanten Petunia en Dirk
Duffeling zijn(dus kunnen Charlus en Dorea Potter ook niet zijn grootouders zijn, anders was Sirius zijn bloedverwant geweest). En de Mergel-familie trouwde alleen met mensen die ook van Zwadderich afstamden. Voldemort is de enige afstammeling van Zwadderich, dus kan de familie Zwarts, of welke andere puurbloedfamilie dan ook, geen banden hebben met de familie Mergel. |
nee, maar wel aangetrouwd zijn toch. Kijk ze trouwde alleen met neven en nichten. Maar waar begin je dan.
Stel: Zalazar zwadderich had een zus, en die heeft kinderen (kinderen hebben andere achternaam). Die krijgen weer kinderen, en trouwen met de kleinkinderen van zwadderich. Dan trouwen die weer met achterneven of nichten etc. Zo krijg je dus een hoop verschillende achternamen, maar nooit meer dan een aantal. Omdat het in de familie blijft. Maar wat doe je als er mensen over blijven? Er kunnen er maar 2 trouwen met neven en nichten, en er blijven er 2 over? blijven die vrijgezel. Trouwen die met familie van verder weg? Trouwden de kinderen van zwadderich onder elkaar?
De vader van Marvolo/Asmodom heette Mergel/Gaunt. Kinderen krijgen altijd vaders achternaam. Maar Marvolo/Asmodom is ook familie van de familie Prosper (weet de engelse naam niet). De zegel op zijn ring was namenlijk van deze familie. Dit verteld Marvolo, in de herinnering die perkamentus laat zien aan harry, tegen iemand van het ministerie die Morfin moet hebben. Vanwege aanvallen op dreuzels.
Ik ben toch ook benieuwd hoe deze familie in elkaar zit. Ben dol op stambomen. |
|
|
  |
 |
Hotgurlii1992
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 03, 2006 9:54 |
 |
Harry staat niet in die stamboom,
want hij is een halfbloed en Voldemort ook niet, dat is ook een halfbloed, dus staan ze er niet in. James Potter staat wel in die stamboom.
Ik vind het wel leuk dat iedereen in die stamboom staan, ze zijn één grote familie, dat is wel tof.
xx |
|
|
  |
 |
dark_moonlight
4e jaars

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 03, 2006 10:03 |
 |
nou ik heb eigenlijk geen idee maar wat jij zegt kan wel eens kloppen miss komen we het in het volgende deel te weten JK weet t wel nu maar hopen dat ze dat ook met ons wil delen  |
_________________ Sean Biggerstaff rocks |
|
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 03, 2006 10:20 |
 |
Hotgurlii1992 schreef: | Harry staat niet in die stamboom,
want hij is een halfbloed en Voldemort ook niet, dat is ook een halfbloed, dus staan ze er niet in. James Potter staat wel in die stamboom.
Ik vind het wel leuk dat iedereen in die stamboom staan, ze zijn één grote familie, dat is wel tof.
xx |
Harry staat er niet op omdat hij de naam Zwarts niet draagt, net als James.
Voldemort staat er niet op omdat zijn familie alleen maar binnen de familie trouwde, dus neven en nichten. |
|
|
  |
 |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 03, 2006 10:28 |
 |
Ik denk niet dat het om de ouders van James draait want dan waren Draco en Harry verre neven. En dan zou dit toch allang van het tapijt geschroeid zijn aangezien de Wemels ook van het tapijt geshroeid zijn. Nee dus voor mij. Maar de theorie is wel leuk; |
_________________ When the rain starts to pour <3 |
|
  |
 |
the half-blood smit
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 10, 2006 18:53 |
 |
ik den k wl dat harry familie is heel ver weg,,
het kan ook dat charless potter de broer van de opa van harry is...
maar... het kan ook de 8er8er8erneef van de opa van harry zijn :S
maar onthoud dit! JKR Zegt (schrijft) nooit iets zonder reden
ps. er staan heel veel 'maar's' in dit bericht :S |
|
|
  |
 |
Agrippa
3e jaars

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 26, 2006 12:12 |
 |
Wat in ieder geval niet kan is dat Harry samen met iemand anders van die Charlus afstamt, want anders had hij niet bij de Duffelingen in hoeven te trekken omdat dat zijn enige bloedverwanten waren. |
_________________ I trust Snape completely
Airbenders rock!
"There will be books written about Harry- Every child in our world will know his name!"
-McGonagalls unexpected Seeing talents- |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 27, 2006 22:07 |
 |
feit is:alle volbloed families zijn familie van elkaar, dat is al vaker vermeld en James is volbloed.Ik denk dus, dat Dorea en Charles Potter familie zijn van Harry, alleen heel ver weg. James,Lily en Harry staan niet op het kleed denk ik omdat lily van dreuzelouders is. |
|
|
  |
 |
|