Auteur |
Bericht |
Draca
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 02, 2005 16:09 |
 |
Ik weet niet zeker als dit al op het forum staat maar...
Ken jij iemand die heel fel op 1 van de personages in hp lijkt?
En heb je msh een foto ervan?Laat dan ook een foto van die personage zien |
_________________ "Training for the ballet, Potter?" -Draco
Laatst aangepast door Draca op Wo Nov 02, 2005 16:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Angel Naamloos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 02, 2005 16:30 |
 |
uhm eens zien...we ik heb ooit iemand in engeland gezien en die leek op Severus Snape..maar t was Alan Rickman niet hoor ..
Edit;Kom er achter dat ik Alan wel heb op de foto in de bus
maar die andere persoon had echt vettig lang haar en en leek zoals sneep in het boek beschreven word |
_________________ But she wants you
Angels Current Status:
I APOLLIGIZE!
Laatst aangepast door Angel Naamloos op Ma Nov 28, 2005 15:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Hermelien-fan
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 02, 2005 22:00 |
 |
Ik heb wel een foto van mezelf als Hermelien *lijk ik daar ook wel wat op ^^"*..
Was in groep 7 met carnaval *lang geleden dus ^^" *
Ik zal eens gaan kijken of ik die foto nog kan vinden,als ik hem vind post ik hem hier wel |
going, going, gone. |
|
  |
 |
Bellatrix_Zwarts
6e jaars

Verdiend:
784 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 03, 2005 23:49 |
 |
Ik had twee jaar geleden een Leekracht voor bio en dezelfde voor aardr en die leek verschrikkelijk veel op Sneep...
en niet alleen het uiterlijk...innerlijk ook
Alleen trok die echt niemand voort maar die brak echt iedereen af...elke les was er wel iemand die begon te wenen
en het ergste was dan nog dat die ook nog aan mijn mama had lesgegeven...en mij altijd met haar vergeleek...
Zou je op je taal willen letten? Want het is een heel werk om jouw bericht te ontcijferen. tip: lees je berichten altijd nog een keer door, voordat je ze plaatst. gr SeverusSnape
Ok, is zal er in het vervolg op letten, beloofd |
Okay, perhaps we don't win each game,
But we don't hide in shame.
It's time for some Slythpride!
Laatst aangepast door Bellatrix_Zwarts op Vr Nov 04, 2005 17:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Skay
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 04, 2005 16:25 |
 |
ok zo'n twee jaar geleden kon je mij echt vergelijken met hermelien.
ik werd er zo gek van dat ik mijn haren heb geknipt en gekleurd en anders ben gaan kleden. |
|
|
  |
 |
granger*girl
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 08, 2005 14:08 |
 |
Ik vind dat ik wel wat heb van GINNY. Het is echt raar gewoon. Als je naar het boek kijkt lijkt mijn persoonlijkheid heel erg op ginny, maar als je naar de film kijk, lijk ik van uiterlijk ook op haar .
KuSs G*G |
|
|
  |
 |
Sweetdevil
4e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 08, 2005 22:49 |
 |
Ohjahh .. ik ken iemand die echt SPREKEND op de hp lijkt uit de boeken ( Niet op Dan maar echt op de Hp die ze beschrijven in het boek .
We noemen hem altijd .. Harry Potter ?
Xx |
_________________ I Love him- |
|
  |
 |
Tomlover
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 09, 2005 22:42 |
 |
Draca schreef: | aangzien ik dit onderwerp heb gestart antwoord ik ook maar eens
Men vriendje (michael) lijkt erg veel op Draco  |
oehhhh... Dan heb jij zekerz een leuk vriendje. Maar lijktie op Tom of op Draco met achterover gekamd haar. (Wil je een foto posten??? ) |
_________________ Whatever life throws at me,
I'll take it, and be grateful for it as well.
-Quoting Tom Felton-
Laatst aangepast door Tomlover op Do Apr 27, 2006 19:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Draca
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 10, 2005 19:52 |
 |
waarschijnlijk heb je het tegen mij...
Wel vroeger had hij lang haar en had hij zen haar achteruit en leek hij op draco in de 2de film
Maar nu heeft hij het geknipt en lijkt het zo een beetje op tom met langer haar
Maar hellaas door een domme virus die ik had heb ik geen foto's meer  |
_________________ "Training for the ballet, Potter?" -Draco |
|
  |
 |
Rose
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
93 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 14, 2005 16:32 |
 |
ik heb een lerares die echt als twee drupels water op de anderling van de film leijkt...egt heel eng. Het brilletje enzo, maar ook qua innerlijk....ze is ook heel streng enzo. Alleen geeft zij groepsdynamiek.......
Ik ben niet de enige die het zegt, bijna alle mensen die de film hebben gezien zeggen het...
(nog een freaky fact: ze is GEK op katten...ze heeft er een stuk of vijf) |
_________________ I never pretend to be something I'm not |
|
  |
 |
Nelsinho
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 28, 2005 22:30 |
 |
Jaa! Ik zie heel vaak hier iemand voorbij fietsen die heel erg veel op Perkamentus lijkt.
Van die meneer zelf heb ik geen foto, beetje onbeleefd om zomaar ééntje te maken, maar hij lijkt er echt heel goed op
Misschien weten de mensen die rondom Alphen a/d Rijn wonen wel wie ik bedoel. Hij is geloof ik ook wel diverse keren op TV West te zien geweest.  |
|
|
  |
 |
miss marlies radcliffe
6e jaars

Verdiend:
163 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 29, 2005 13:02 |
 |
ikkke harry we gaan op school een toneelstuk doen over harry op het kerkhof 3 keer raden wie harry moet spelen ikke. ik vind het niet erg als het is geweest vertel ik alle details.  |
_________________ je bent een mens, en niet zomaar een mens maar een bijzonder mens. Denk jij dat je in de hell komt? Dat is onmogelijk als ik je in mijn hard heb gesloten. Greetz my Alessea |
|
  |
 |
gimli
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 03, 2005 21:23 |
 |
hey,
ik ken iemand van op kamp en die lijkt heel goed op Ron en hij heet in het echt Jon.
er zit iemand op school zit die vreselijk veel op Daniel Radcliff lijkt.
Ook iemand op de bus , en die leek als twee druppels water op de jonge Tom Felton! Ik heb hem nog gevraagd ofdat hij soms een kloon was
sorry maar ik heb geen foto's
groetjes
gimli |
Laatst aangepast door gimli op Di Jan 24, 2006 21:14; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
harrypotterfreakz
7e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 05, 2005 20:24 |
 |
Bij ons lijkt ook een jongen ontzettend veel op Draco... niet alleen z'n uiterlijk, ook z'n innerlijk, heb 2,5 jaar bij hem in de klas gezeten, en er was zo'n soort verhouding zoals Harry en Draco hebben... zo hadden wij het ook... ahrg.. ik kon hem niet uistaan.. altijd dik arrogant enzo.. en altijd alles beter weten, ook al had hij het fout. En altijd iedereen dik uitlullen en voor schut zetten. Heb helaas geen foto van um.. anders had ik um graag geplaatst denk ik . |
|
|
  |
 |
HardtRoze
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 12, 2005 21:42 |
 |
Master of Magic schreef: | 1 van onze leraren op school lijkt veel op Hagrid.  |
dat is echt te cool
wij hebben zon jongetje op school en iedereen noemt
hem Harry Potter maar dat is alleen omdat hij zwart
haar heeft en zon bloempot kapsel  |
|
|
  |
 |
|