Auteur |
Bericht |
Hermione
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
298 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 11, 2005 17:47 |
 |
Beste mede- fans, Hoe vinden jullie de acteurs die de Duffelings spelen?
(Kan effe niet op de naam komen) En vinden jullie dat ze op de personages lijken?
Greetz Hermoine |
_________________ When the rain starts to pour <3
Laatst aangepast door Hermione op Wo Nov 02, 2005 16:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Elvard
2e jaars

Verdiend:
25 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 12, 2005 18:44 |
 |
Ik vind Dirk Duffeling wel een heel fijn personage,zoals je zag dat hij zelfs meer interesse had voor de tv dan een ballonig-familielid
Herman Duffeling vind ik ideaal nagebootst uit de boeken,ik zou geen betere Herman kunnen vinden!
En Petunia vind ik wel goed,maar niet speciaal!
Ik vind het echt leuk dat ze zo héééél vervelend zijn en altijd over zichzelf het goede verkondigen.
Dat is dus mijn idee over de familie.
Sam |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 12, 2005 18:55 |
 |
Mwa, ik vind die film Dudley nou niet bepaald blond en ik dacht gelezen te hebben dat hij dat wel moet zijn. Vernon heeft vind ik geen walrussensnor en petunia is niet katig genoeg vind ik maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet geschikt vind als de Dursley´s hoor. |
 |
Danlover
7e jaars

Verdiend:
56 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 13, 2005 17:33 |
 |
de duffelingen vond ik in film 1 helemaal te gek. ze waren zo leuk!!!!!!!! echt fantastisch uitgekozen, vooral herman is leuk. dirk heeft ook wel wat, maar petunia mag best wel eens wat meer tekst hebben, en haar stem is iets te soft vind ik. het mag best wel wat katteger(schrijf je dat zo?) |
_________________ Love is like the sun: when it stops shining, your worlds seems completely dark |
|
  |
 |
desiree
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 28, 2005 13:23 |
 |
ik vindt dat dirk duffeling echt lijkt zoals er in de boeken wordt gezegd.
petunia vindt ik niet echt zo.
maar herman lijkt wel weer zo als in de boeken wordt besproken |
|
|
  |
 |
tezelier
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 30, 2005 16:54 |
 |
Kwa uiterlijk zeker niet petunia: blond en met een lange nek(in de film niet)
herman: zwart haat en een dikke snor (in de film niet)
dirk: ook blond in boek(en ook in de film niet) |
|
|
  |
 |
LolligLuitje
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 30, 2005 20:28 |
 |
Ik vond Dirk niet zo heel dik, terwijl ik hem toch voor dikker aan zag dan Herman. Petunia vond ik geweldig, ze had alleen wel wat spitser en verwaander gemogen.
En bij elkaar spreken ze min of meer wel tot m'n verbeelding... |
_________________ Ik verafschuw Voldie, Voldy en alle andere vleiende vormen van Voldemort. Net zoals Adolfie zijn deze ongepast. |
|
  |
 |
MissHietbrink
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 01, 2005 18:42 |
 |
Petunia hoorde toch blond te zijn:S en 'Dirkmans' had idd wel wat dikker gemogen (net als Herman). Toch acteren ze het best leuk, maar ze hadden nog gemener mogen doen, van mij. |
|
|
  |
 |
Jizze
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 02, 2005 12:09 |
 |
Ik vind Oom Herman het best lijken van de Duffelingen. Bij tante Petunia en Dirk vind ik het jammer dat ze donker haar hebben, want in de boeken staat dat ze blond haar hebben, maar verder lijken die ook wel goed. Tante Margot lijkt is ook goed nagemaakt, echt zo'n arrogant gezicht dat bij haar past. |
|
|
  |
 |
*Rowena*
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 03, 2005 12:41 |
 |
Ze lijken wel goed, maar Petunia hoorde blond haar te hebben en Dirk ook. Maar als ze wel bruin haar hadden gehad vind ik ze goed lijken. Ze acteren ook wel goed
Ik ben wel benieuwd hoe ik ze had voorgesteld voor dat ik de films heb gezien (heb namelijk eerst de films dan de boeken gezien/gelezen) |
|
|
  |
 |
AnSofie
6e jaars

Verdiend:
177 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 10, 2005 11:26 |
 |
Ik vind ze alledrie geweldig ik haat die 3 als ze op het scherm komen dus spelen ze hun rol goed
Alleen vind ik het spijtig dat Dudley geen blonde haren heeft maar hij is zo een papzak hilarisch
Stom dat ze weggeknipt zijn uit film 4 |
_________________ You're a fool Harry Potter , and you will lose everything |
|
  |
 |
Acrosofieke0
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 02, 2005 15:55 |
 |
Ze zijn super!!! Ze spelen echt geweldig en ze lijken ook hard op de personen die in het book worden beschreven. Toen ik het eerste boek aan het lezen was (ik had nog geen film van HP gezien) stelde ik zeook zo voor zoals in de film. |
|
|
  |
 |
lady yuna
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 17, 2005 22:25 |
 |
Aangezien ik eerst de 2 films heb gezien, en dan pas op het snuggere idee ben gekomen om de boeken beginnen te lezen, had ik eerst niet echt een idee. maar toen ik de boeken las zaten er wel een paar fouten in.
Petunia moet blond zijn en Dirk en z'n vader zijn zwartharig. maar desondanks vind ik ze erg geslaagd. Petunia is erg geslaagd in film 2 met de schort en de mottige roze jurk. en ze zien er allemaal nogal arrogant en verwaand uit. en op hun acteerprestaties is ook niets aan te merken. |
|
|
  |
 |
felix_felicis
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 17, 2005 22:48 |
 |
ik vin Dirk eigenlijk te dun ik had hem dikker verwacht maar de jongen die hem speelt (weet zijn naam niet meer) heeft al een pak aan om dikker te lijken.
Petunia is in deel 1 katig genoeg maar daarna niet meer ik denk dat ze een beetje bang is geworden
Herman tja die snor mocht wel wat groter ja maar licht het een mij (of de camera stand) of kijkt hij nou soms zo scheel ????
Margot waar is die snor ik zie geen snor ik wil een snor maar ze is wel goed
greetzzz felix
ps : ze zijn heel goed gekozen |
_________________ I want the truth from you
Give me the truth even if it hurts me |
|
  |
 |
kimbotjuhhh
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: opsloten in zutphen samen met mn beste vriendin bij een supr lekkrding:p
|
Geplaatst:
Do Nov 24, 2005 21:21 |
 |
ik vind ze wel gaaf ze zitten goed in hun rol enzo maar staat er niet in deel1 dat petunia blond was of vergis ik me nu heel erg?
*pakt boek erbij*nee het staat er egt.
ik vind vooral *dirkemans* cool. |
|
|
  |
 |
|