Auteur |
Bericht |
Crookshanks
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 24, 2004 16:49 |
 |
ik was verbaasd dat ik geen topic kon vinden over dit onderwerp, maar ik ben altijd al een ramp geweest in dingen vinden en misshien heb ik wel een nieuwe bril nodig... duz als het er toch is: sorry, ik schaam me dood
Er zijn al een paar topics geweest over dit onderwerp, maar ik kan er nu ook geen vinden. Dus ik laat deze even open! ^^ gr SS
De Vraag: Mogen Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson en Tom Felton blijven tot en met de zevende film? Of vinden jullie ze dan te oud worden voor hun rol?
Zelf vind ik dat ze wel mogen blijven, maar ik zal er ook niet zo erg vinden als er nieuwe acteurs een kans krijgen. |
Laatst aangepast door Crookshanks op Vr Nov 26, 2004 15:49; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
Olivier
The Fullblood Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 24, 2004 17:21 |
 |
aangezien David-nog-wat op de DVD launch party had laten doorschemeren dat ze waarschijnlijk wel blijven t/m film 7..denk ik ook wel dat dat zo zal zijn...(tenzij rowling superlang over boek 6 en 7 doet)
en ik zelf vind ook dat ze moeten blijven..het zou heel raar zijn als er ineens andere acteurs komen... dat zou een heel ander gevoel geven..denk ik.. |
|
|
  |
 |
Marjolein
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 24, 2004 21:18 |
 |
hmm, ik hoop dat zij mogen en willen blijven meedoen.
Ik vind het juist leuk dat ze zo meegroeien met de personages.
Je ziet niet alleen Harry, Ron, hermelien en Draco groeien maar ook de acteurs evolueren.
Zo blijft het leuk en geloofwaardig.
Als ze een neiuwe Harry zouden nemen en die er plots twee jaar jonger zou uitzien dan Daniel, dat zou absoluut belachelijk zijn...
ik weet niet of ik nog naar de films met nieuwe acteurs zou gaan kijken, ik zou toch serieus twijfelen.
Het probleem is dat Rupert, Emma, Daniel en Tom gewoon hun personages geworden zijn in mijn hoofd.. als ik het boek weer lees zie ik hen. Dusja... |
|
|
  |
 |
*Flupke*
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 24, 2004 21:57 |
 |
Ik denk dat het verhaal misschien toch wat wazig wordt als opeens andere mensen gaan meespelen. Ik ga de film dan denk ik toch wel kijken, maar ik hoop dat ze in alle films mogen meespelen, is wel zo leuk, je ziet ze dan ook echt opgroeien enzo ^^. |
|
|
  |
 |
Lynxje
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 25, 2004 12:33 |
 |
Ik hoop ook dat ze alle films blijven, maar ik stem niet want ik kijk waarschijnlijk wel als ze zijn vervangen maar ik zou het fijner en leuker vinden wanneer ze dit bleven doen, allemaal trouwens.
Dus niet alleen deze vier maar ook de andere acteurs. Ik wil ook geen andere Marcel of een andere Ginny. |
|
|
  |
 |
Hermeline
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
Woonplaats: I live in a place with broken girls... and fake smile's
|
Geplaatst:
Do Nov 25, 2004 12:46 |
 |
Ik wil niet dat ze weggaan!
Ik ben aan ze gewend dus is het moeilijk om hetzelfde verhaal door iemand gespeeld te zien te krijgen (die zin klopt niet echt).
Ik vind dat ze te goed acteren om op te houden!
Maar gelukkig zijn ze nog wel in de 4e film te zien
nog iets, als er eentje weg moet, moet dat emma zijn, want dan kan ik die rol nemen  |
|
|
  |
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 26, 2004 1:29 |
 |
ik vind eigenlijk wel dat ze allemaal mogen blijven... van de volwassen acteurs kloppen de leeftijden ook niet met de personages dus maakt het voor mij ook niet meer uit als het om de jongere gaat.. en hun acteer gedoe is beter geworden,...
als er iemand vervangen word, wie dan ok... dan ga ik gewoon naar de bios enzo... zal wel wennen worden... en misschien irriteren... maar het gaat ook om het verhaallijn... |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 26, 2004 8:49 |
 |
Het zou erg mooi zijn als de acteurs zouden blijven tot de 7e film natuurlijk. Ze doen het goed, hebben zich nu helemaal in hun personages ingeleefd, ik denk dat dat moeilijk te vervangen is.
Dan, Emma en Rupert (vooral Rupert!) doen het echt heel erg goed, dus ik zou het niet zo heel erg fijn vinden als ze in een keer niet meer mee mochten/konden/wilden/enzz.. speelden... |
|
|
  |
 |
shadowfax
4e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 01, 2004 23:47 |
 |
Ik hoop dat alle acteurs blijven tot en met film 7. Ze zijn goed in hun rol en om dan ineens anderen te zien is weer wennen.
Maar blijf de films wel kijken als er andere acteurs zouden komen. |
|
|
  |
 |
mimi
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 02, 2004 10:03 |
 |
shadowfax schreef: | Ik hoop dat alle acteurs blijven tot en met film 7.
Ze zijn goed in hun rol en om dan ineens anderen te zien is weer wennen.
Maar blijf de films wel kijken als er andere acteurs zouden komen. |
Hier ben ik het ook mee eens.
Ookal zouden het nog betere acteurs zijn,
het is raar om opeens hele andere mensen te zien.
Het is trouwens ook natuurlijker als de zelfde personen opgroeien,
net zoals in de boeken.
Ze zijn (worden) wel een stuk ouder dan in de boeken,
maar ik hoop dat daar met make up en alles wel genoeg
aan gedaan kan worden. |
|
|
  |
 |
LolligLuitje
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 02, 2004 13:26 |
 |
Ik ga regelrecht voor de mening dat het om het verhaal gaat en niet om de acteurs. We hebben Daniel, Rupert en Emma in de loop der jaren heel goed leren kennen en daarom willen mensen niet dat ze weg gaan van de set omdat zij hun beeld van Harry Potter zijn... maar ik heb er helemaal geen moeite mee als ze voor anderen kiezen. Ik bedoel als die er heel erg op lijken en net zo goed spelen, wat is daar dan mis mee? Laatst op HPF de uitslag van een wedstrijd waaraan kinderen meegedaan hadden die heel erg op de hoofdrolspelers leken: zeg nou zelf, bijna geen verschil! En ik weet zeker dat als er serieus audities komen, er veel meer kinderen opaf komen die er net zoveel op lijken. |
|
|
  |
 |
Prongs
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 03, 2004 16:37 |
 |
Ik hoop dat ze allemaal tot de zevende film blijven.
In ieder geval de drie hoofdrolspelers.
Als er andere acteurs zouden komen zou ik nog wel kijken maar ik zou het denk ik iets minder leuk vinden.
Maar het zou ook leuk zijn als ze in andere films zouden spelen. |
|
|
  |
 |
Aduadariel
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 03, 2004 18:01 |
 |
Ik vind het leuker als dezelfde karakters door dezelfde acteurs worden gespeeld. Niet alleen Harry, Ron, Hermelien en Draco, maar iedereen.
Ik denk ook wel dat deze "kinderen" allemaal mogen blijven tot de zevende film.
Tenzij Rowling nog heel lang gaat doen over boek 6 en boek 7, want dan valt er niet veel te verfilmen en als ze echt oud zijn geworden, is het niet meer geloofwaardig dat ze tieners spelen.  |
|
|
  |
 |
DvdM
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 07, 2004 20:17 |
 |
Aduadariel schreef: | Ik vind het leuker als dezelfde karakters door dezelfde acteurs worden gespeeld. Niet alleen Harry, Ron, Hermelien en Draco, maar iedereen.
Ik denk ook wel dat deze "kinderen" allemaal mogen blijven tot de zevende film.
Tenzij Rowling nog heel lang gaat doen over boek 6 en boek 7, want dan valt er niet veel te verfilmen en als ze echt oud zijn geworden, is het niet meer geloofwaardig dat ze tieners spelen.  |
Zit daar maar niet over in... Als film 4 klaar is... ligt boek 5 klaar voor de verfilming. En als die dan weer klaar is (ergens in 2007) dan is boek 6 ook al lang weer uit...
Dus in principe kunne ze wel doorspelen, maarja als ze deel 7 spelen zullen zij wel 3 tot 4 jaar ouder zijn dan in het boek maarja.... |
|
|
  |
 |
SjmvA
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 07, 2004 20:20 |
 |
ze moeten gewoon blijven en als er andere komen kijk ik niet meer..
kijk naar Home Alone 3, daar mocht da ukkiej ook niet meer in spelen omdat hij te oud werd, en toen kwam er een andere en die is lang niet zo leuk als de vorige 2 |
|
|
  |
 |
|