Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 50  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 22:02 

Afbeelding

Na haar derde Firewhisky begint Isra eindelijk een beetje te vergeten waarom ze ook alweer zo kwaad was. Ze hangt comfortabel aan de bar en bestelt haar vierde drankje. Ze ziet dat Caleigh wat heen en weer loopt - ze schijnt iets uit te delen. En ja hoor, ook Isra komt aan de beurt. Een mooi papiertje met een tekening.

'Dank je wel,' zegt ze met een brede glimlach. 'Dat heb je mooi gemaakt.'

Ze bekijkt het kriebeltje uitgebreid door het papiertje op alle mogelijke manieren te draaien, te vouwen en te rollen, en begint dan te lachen.

'Het is net een cycloop... met een fantasievolle wenkbrauw,' proest ze.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 22:28 

Afbeelding

Caleigh merkt niet eens op wat Luc zegt en dat is misschien maar goed ook. Als Isra reageert zucht ze geirriteerd. Duidelijk. Isra is niet in staat om helder te denken. Ze rolt met haar ogen.

"Ik vraag niet waar het op lijkt," zegt ze dan koud, "Ik vraag of je het herkent. Duidelijk niet."

Ze pakt het papiertje weer en stopt het bij haar eigen spullen. Ze besteld een dubbele whisky en dan zonder wat te zeggen staat ze op. Ze pakt haar glas dubbele whisky en haar spullen en loopt ergens naar een tafeltje vlakbij het haardvuur. Ze is duidelijk geirriteerd door de situatie. Dit gaat nog een hele lange nacht worden.

[... De volgende ochtend ...]

Caleigh haar avond en nacht waren een hel geworden en erg goed gehumeurd is ze niet. Isra was zwaar dronken geworden en had de badkamer gebruikt voor haar maaginhoud. Caleigh had besloten dat ze daar niet op één kamer mee kon liggen. En bij gebrek aan een andere kamer, had ze op de bank geslapen bij het haardvuur. Ze was constant wakker geworden om verschillende redenen.

Nu zit ze aan een kop koffie aan een tafeltje voor het raam. Alles doet pijn en ze heeft geen idee hoe de rest van de dag zal gaan verlopen. Of er nog een moment komt waarop ze de rest van de groep het teken kan laten zien.

"Ik voorspel een rampendag," mompelt ze tegen zichzelf.

OOC:: Omdat de meeste halfdood zijn of dronken worden, gaan we naar de ochtend [A] Vandaag hebben ze een rustige dag, maar zorg gerust voor actie (;

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 23:13 

Afbeelding
    Brody Felton

Als Brody de volgende ochtend ontwaakt, concludeert hij dat hij best goed heeft geslapen. Ook geen last gehad van zijn kamergenoten verder, dus dat scheelt ook weer. Hij is als eerste wakker en neemt een douche. Daarna kleedt hij zich aan, pakt zijn wand en besluit alvast naar beneden te gaan.

Als hij beneden aankomt, ziet hij Caleigh al bij het raam zitten. Een van de mensen uit de groep waarbij hij eigenlijk niet zoveel mee omgaat. Hij bestelt ook een koffie en besluit later wat eten te halen. Hij loopt op Caleigh af en gaat met een voorzichtige glimlach tegenover haar zitten. Ze kan nogal fel uit de hoek komen, dat heeft hij wel gemerkt.
"Goedemorgen."
Hij neemt een slok koffie.
"Wat staat er voor vandaag op de planning?"

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 23:39 

Afbeelding

Jessa is al een tijdje wakker. Eigenlijk heeft ze deze nacht amper geslapen, aangezien ze het veel te druk had met het waken over Medea. Ze had wel geslapen, maar bij het minste geluidje was ze wakker geschrokken om te kijken of het goed ging met haar. Ze was vroeg gaan douchen en met een slaperig hoofd en nat haar voegt ze zich bij Caleigh en Brody.

"Goedemorgen..." zegt ze zacht, terwijl ze aan haar ontbijt begint. Koffie en brood staan voor haar neus. Ze had eigenlijk helemaal geen trek, maar ze moest van zichzelf iets eten.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 9:06 

Afbeelding

Caleigh kijkt op als er iemand tegenover haar komt zitten. Geweldig, het is Brody. Toch weet ze dat ze de mannelijke groepsleden niet altijd kan blijven negeren. Helaas. Als Jessa er dan ook bij komt zitten knikt ze even.

"Morgen," zegt ze dan.

Haar morgen is niet goed en ze heeft dan ook geen zin om goedemorgen te zeggen. Ze neemt een slok van haar koffie en zucht dan even. Alles doet pijn en dat zal vast zo blijven.

"Ik geloof dat we geen planning hebben vandaag," zegt ze dan, "Ik denk dat we vandaag het beste wat kunnen uitrusten, eventueel nieuwe inkopen doen voor jezelf en vanavond op tijd naar bed. Ik geloof dat iedereen morgenochtend wel vroeg weg wilde om naar Cinn te reizen."

Ze beweegt haar hoofd even en hoort een duidelijke knak. Fijn, het zit dus echt goed vast. Plotseling herinnert ze zich wat ze gisteren nog had laten zien. Ze haalt het papiertje, met het teken tevoorschijn en legt het op de tafel. Ze haalt een hand door haar haren en ironisch bedenkt ze zich dat niemand haar kan beschuldigen van niet meewerken of wat achterhouden.

"Dit teken vond ik gisteren in de grotten," begint ze dan, "Ik heb het al aan een paar laten zien, maar door de omstandigheden niet aan iedereen. Ik ben denk ik de enige die het gezien heeft, sowieso hebben diegene die de trappen niet op zijn gegaan het niet gezien. Het was 'gegraveerd' in de grond." Ze haalt even diep adem. "Misschien dat jullie het herkennen, wie weet brengt het ons dichter bij het mysterie, wie weet is het niets. Maar het is beter dat iedereen het weet en we erover kunnen praten dan dat we het negeren."

Ze hoopt dat één van hun het herkent, maar ergens voelt ze gewoon dat ook hun het niet zullen herkennen.

OOC:: Beetje hetzelfde als de rest, je kent 't niet XD

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 10:45 

Afbeelding
    Brody Felton

Jessa voegt zich ook al snel bij hen en Brody begroet haar ook. Daarna begint Caleigh het verhaal over het plan van vandaag -of het feit dat er geen is?- en Brody luistert geĂŻntresseerd. Ze laat hem ook een teken zien dat ze in de grotten had gevonden.

Brody schudt zijn hoofd als Caleigh vraagt of ze het herkennen.
"Nee, jammer genoeg niet."
Hij neemt een slok koffie en kijkt Jessa afwachtend aan.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 18:02 

Afbeelding

Yvaine komt redelijk uitgeslapen uit bed. Samen met Jessa heeft ze een beetje op Medea gepast maar ze was zo moe dat ze niet echt veel wakker is geworden van de dingen die 's nachts gebeurde.
Inmiddels is ze gedoucht en heeft ze schone kleren aan. Ze voelt zich een stuk beter en loopt vrij vrolijk naar beneden. Ze heeft honger en besteld aan de bar wat te eten. Daarna gaat ze bij Brody, Jessa en Caleigh zitten.
'Sorry dat ik vannacht niet echt heb geholpen Jessa. Ik was erg moe.' verontschuldigd ze zich bij Jessa. Ze was al weg toen Yvaine wakker werd en dus had ze geen tijd gehad om iets te zeggen.
'Nog iets bijzonders gebeurt met Medea?' vraagt ze belangstellend.
Dan ziet ze een papiertje met een krabbeltje liggen waar iedereen net blijkbaar geĂŻnteresseerd naar keek. Yvaine bekijkt het ook eens.
'Waar komt dit vandaan?' vraagt ze nieuwsgierig.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 21:44 

Afbeelding

Waarom voelt haar kussen zo koud en hard aan? Met haar rechterhand voelt Isra om zich heen. Het is duidelijk dat ze niet in haar bed ligt. Ze opent haar ogen, valt bijna flauw van de hoofdpijn en probeert overeind te komen. Haar nek doet zeer van de oncomfortabele houding waarin ze blijkbaar de hele nacht heeft gelegen - met haar hoofd en haar armen over de wc-bril gedrapeerd en de rest van haar lichaam gespreid over de vloer van de badkamer.

Het scheelt dat er zich niks meer in haar maag bevindt, anders was dat er nu meteen uitgekomen. Isra duwt zichzelf omhoog vanaf de badkamervloer, zoekt haar evenwicht tegen de deuropening en draait de kraan open. Ze steekt haar hoofd onder de koude kraan en ze is onmiddellijk wakker. Met een handdoek droogt ze zich even half af. Ze kijkt de kamer binnen. De bedden zijn onbeslapen.

Isra trekt schone kleren aan en strompelt de trap af, haar hand half voor haar ogen tegen de overdaad aan licht. Beneden zit al een klein groepje.

'Een glas water,' zegt ze schor tegen de barman.

Met haar glas water loopt ze naar haar groepsleden. Ze schuift luidruchtig een stoel bij de kleine cirkel rond het tafeltje en ploft neer. Het gesprek ging over een of ander teken dat Isra vaag bekend voorkomt. Ze heeft het idee dat ze het die avond ervoor al een keer bekeken heeft maar ze kan het zich niet goed meer herinneren.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 9:06 

Afbeelding

Na alle gebeurtenissen, inspanningen en indrukken van de voorgaande dag, heeft Eric prima geslapen. In het bed naast hem ligt Luc nog te slapen, dus Eric trekt zo stil mogelijk zijn kleren aan en verlaat dan zachtjes de kamer.

Beneden ziet hij een groot gedeelte van de groep al bij elkaar zitten. Sommigen duidelijk wat minder uitgeslapen dan de anderen. Vooral Isra ziet eruit alsof ze minstens drie katers te verwerken heeft. Niet heel vreemd, bedenkt Eric zich met een lichte glimlach, als hij de hoeveelheid drank voor de geest haalt die er gisteren gedurende de avond bij haar doorheen gegaan is. De drank zorgde er bij haar duidelijk voor dat de scherpe randen vervaagden, en was de enige manier om een glimlach tevoorschijn te laten komen. Zijn blik glijdt kort naar het andere groepslid voor wie dat ook opging.

Voordat Eric zich bij de groep aansluit, bestelt hij koffie en wat brood voor ontbijt. Terwijl hij op zijn bestelling wacht, haalt hij het papiertje uit zijn zak met het vreemde teken wat Furie hen gisteren heeft laten zien. Hij kijkt er kort naar en beseft dat hij nog steeds geen flauw idee heeft. Als zijn bestelling voor hem wordt neergezet stopt hij het papiertje terug, pakt de koffie en het brood in de hand en voegt zich dan bij de groep.

"Goedemorgen." Zegt hij tegen niemand in het specifiek en gaat op de lege stoel naast Yvaine zitten, die de groep wat afwachtend aan zit te kijken.

Hij zet zijn brood op tafel en ziet op een ander papiertje nogmaals hetzelfde teken staan en hij concludeert dat Yvaine hier zojuist een vraag over heeft gesteld. Eric leunt gemakkelijk naar achteren in zijn stoel, neemt een slok koffie en wacht op zijn gemak af waar het gesprek precies over ging.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 15:26 

Afbeelding

De avond is snel gegaan en na nog wat drankjes is Luc in zijn kamer onder de douch gestapt en zijn bed ingerold. Het was niet veel later dan Eric was komen slapen en gelukkig niet zo dronken om Caleigh mee te nemen.

[...volgende ochtend...]

Luc opent zijn ogen en merkt direct aan het zonlicht dat het niet vroeg meer was. Terwijl hij rechtop gaat zitten kijkt hij naast en ziet dat Eric al vertrokken is. Hij stapt het bed uit en loopt naar het raampje en staart naar buiten. Hij zucht uitbundig. Groot deel van ochtend verspilt, goed gedaan. Vluchtig pakt hij zijn spullen bij elkaar, kijkt kort in de spiegel of hij wel toonbaar is en loopt dan naar beneden.

Het is lang geleden dat hij in Chevney gezocht heeft voor nieuwe informatie. Wellicht heeft hij hier nu wel succes. Zonder zijn groepsgenoten ĂĽberhaupt aan te spreken loopt hij de herberg uit de stad in. Hij kocht in de stad wel wat te eten, er is al genoeg tijd verspilt.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 18:01 

Afbeelding

Caleigh kijkt op als Yvaine zich bij de groep voegt en uiteindelijk vraagt naar het papiertje. Niet heel veel later voegen Isra en Eric zich bij hun. Luc ziet ze de herberg uitgaan, maar ze besteed er verder geen aandacht aan.

"Dit vond ik gisteren in de grotten," zegt ze dan tegen Yvaine.

Daarna richt ze zich op de gehele groep.

"Naar mijn idee lijkt niemand het te kennen en ik weet dat de kans groot is dat dit teken niets met het mysterie te maken heeft, maar het negeren leek me geen goed idee," zegt ze dan, "Ook als niemand het kent, dan heeft iedereen het tenminste gezien en als één van ons het dan ooit tegenkomt. Wie weet hebben we er nog wat aan."

Caleigh hoopt dat ze nog een aanwijzing vinden dat dit teken bij het mysterie hoort. Het idee alleen al geeft haar aan adrenalinekick. Dit is waar ze het voor doet, het mysterie. Ze wilt gewoon alles te weten komen.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 22:58 

Afbeelding

Jessa ontwaakt uit haar halve slaapmodus als Yvaine vraagt hoe het gaat. "Beter," zegt ze, terug bij haar oude verlegen zelf, "Ik ga zo wel weer bij haar kijken."

Dan kijkt ze naar het papiertje dat Caleigh de groep laat rond gaan. Ze kijkt naar het papiertje en fronst even. Het kwam haar bekend voor... Maar waarvan? In haar hoofd gaat ze de opties af waar ze het symbool eerder gezien zou kunnen hebben. In de bibliotheek van de tempel? De Tempel zelf? Een kledingstuk van één van de bezoekers? Waarom kon ze zich het niet herinneren? Hier had niemand iets aan...

Ze bijt even op haar lip en bekijkt het symbool nog eens goed. Ze kon moeilijk zeggen dat ze het kende, maar niet wist waarvan... "Nee..." zegt ze zachtje, "Ik ken dat niet." Vlug richt ze zich weer op haar ontbijt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:01 

Afbeelding

Eric ziet vanuit zijn ooghoek hoe Luc de herberg verlaat. Hij haalt zijn schouders op en neemt nog een slok koffie. Kennelijk moest Luc het langslapen met zichzelf goedmaken door meteen erna in actie te komen. Hoewel Chevney misschien meer goeds beloofde dan Maanstad, was hijzelf niet van plan om zonder een goed kop koffie de herberg te verlaten. Als ze zich in een stad ophielden, was de luxe die dat met zich meebracht meer dan welkom.

Furie doet nogmaals haar verhaal, maar Eric kijkt naar Jessa. Even heeft hij het gevoel dat ze het teken ergens van kent, zeker als ze wat lang in gedachten blijft. Maar als ze zegt het niet te kennen, zakt hij terug in zijn stoel en richt zich weer op zijn ontbijt. Natuurlijk zou het te gemakkelijk zijn als de tekening van Furie iets was. Dan had iemand het al veel eerder wel op moeten vallen..

Op zijn gemak eet Eric zijn ontbijt op. Niemand leek het teken echt te herkennen. En niemand, op misschien Luc na, leek echt een duidelijke volgende stap in gedachten te hebben. Na zijn laatste slok koffie, zet hij de lege beker op tafel.

"Ik ben blij dat er in ieder geval iemand in de grotten heeft opgelet." Zegt Eric met een wat wrange glimlach en kijkt kort naar Furie."Ik ga Chevney maar eens verkennen, tot later weer."

Eric staat op en glimlacht even naar Jessa die na haar inbreng zich ingetogen op haar ontbijt heeft gericht. Dan loopt hij weg van de tafel, naar de deur toe om de stad in te gaan.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:20 

Afbeelding

Caleigh kijkt naar Jessa als die uiteindelijk nee zegt. Ze zucht even zachtjes. Ze weet dat het niet realistisch was geweest om te hopen dat iemand het herkende, maar toch had ze het gehoopt. Plotseling zegt Eric dat hij blij is dat er in ieder geval iemand heeft opgelet en ze kijkt op. De wrange glimlach herinnerd haar maar al te goed aan de gebeurtenis in de grotten. De ruzie en de gevolgen ervan. Dan vertrekt hij. Ironisch genoeg moet Caleigh toegeven dat ze ook liever Chevney ingaat. Ze drinkt haar koffie op die ondertussen te ver is afgekoeld.

"Aangezien niemand het lijkt te herkennen en we verder niets gevonden hebben, ga ik ook Chevney in. Er is genoeg te doen in Chevney en dit moment gebruik ik graag om wat spullen te kopen voor de reis," zegt ze dan en ze staat op, "Ik zie jullie vanmiddag wel weer."

Ze knikt even, het papiertje met het teken pakt ze op, zelfs al kent niemand van de groep het, iemand van buiten de groep hoeft het niet te zien. Dan loopt ze naar buiten toe. Verderop ziet ze Eric nog de straat uitlopen, maar Caleigh heeft geen behoefte aan hem. Dus aan het einde van de straat loopt ze de andere kant op. Ondanks dat Chevney niet de meest gevaarlijke stad is, kan Caleigh niets anders dan op haar hoede zijn. De stad heeft vele herinneringen voor haar, pijnlijke herinneringen. En sommige mensen wilt ze absoluut niet tegenkomen. Als ze bij het marktplein komt besluit ze de kraampjes af te gaan, misschien komt ze nog wat tegen.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 15:24 

Afbeelding

Verschillende groepsleden geven aan dat ze Chevney in gaan, om verschillende redenen. Isra heeft helemaal geen puf om ĂĽberhaupt van haar stoel te komen. Met een diepe zucht laat ze haar hoofd op het tafelblad zakken, waar het met een hoorbare TOK op terecht komt.

'Uuurghhhh. Ik drink nooit meer Firewhisky,' mompelt ze tegen niemand in het bijzonder.

Ze blijft een tijdje zo zitten en besluit dan dat ze frisse lucht nodig heeft. Met moeite richt ze zich op en duwt ze zichzelf uit haar stoel.

'Ik ga even bij Vaskur kijken,' zegt ze, en met een vaag handgebaar dat het midden houdt tussen een zwaai en het wegslaan van een vlieg loopt ze de herberg uit.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: